Ухвала
від 28.11.2013 по справі 826/14232/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/14232/13-а( у 2-х томах+5 том.дод)

Головуючий у 1-й інстанції: Санін Б.В. Суддя-доповідач: Костюк Л.О.

У Х В А Л А

Іменем України

28 листопада 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Костюк Л.О.;

суддів: Троян Н.М., Бужак Н.П.,

за участю секретаря: Кінзерської Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду апеляційну скаргу Державної податкової інспекції України у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві на постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 01 жовтня 2013 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «SKS LTD» до Державної податкової інспекції України у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И Л А:

У вересні 2013 року, позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м.Києва з позовом до Державної податкової інспекції України у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень. Свої позовні вимоги мотивував не дотриманням відповідачем положень Податкового кодексу України та Цивільного кодексу України під час винесення податкових повідомлень-рішень №0005662240 від 24.04.2013 року.

Постановою Окружного адміністративного суду м.Києва від 01 жовтня 2013 року позов задоволено повністю.

Визнано протиправною та скасовано податкове повідомлення-рішення №0005662240 від 24.04.2013 року.

Не погоджуючись з зазначеним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нову, якою у задоволенні позову відмовити повністю.

Заслухавши суддю - доповідача, розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду - без змін з таких підстав.

Згідно зі ст. 198, п. 1 ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

Як встановлено судом першої інстанції, позивач зареєстрований в Шевченківській районній у м.Києві державній адміністрації 06.09.1996 р., та 23.09.1996 р. ТОВ «SKS LTD» отримало про реєстрацію платника податку на додану вартість. Основним видом діяльності є: лиття чавуну, лиття сталі, оброблення металевих відходів та брухту, інші види оптової торгівлі, роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах без переваги продовольчого асортименту.

В період з 09.04.2013 р. по 11.04.2013 р., на підставі наказу ДПІ у Дніпровському районі м.Києва ДПС №761/2240 від 09.04.2013 р. проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «SKS LTD» (код за ЄДРПОУ 21516723) з питань правильності нарахування податкового кредиту по взаємовідносинам з ДП ТОВ «Хортиця» (код за ЄДРПОУ 31463450) за серпень, жовтень 2011 р.

Відповідачем, 11.04.2013 р. було складено Акт №1043/2240/21516723 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «SKS LTD» (код за ЄДРПОУ 21516723) з питань правильності нарахування податкового кредиту по взаємовідносинам з ДП ТОВ «Хортиця» (код за ЄДРПОУ 31463450) за серпень, жовтень 2011 р.» (надалі - Акт перевірки №1043), в якому зазначено, що перевіркою встановлено порушення:- ч.5 ст. 203, ч.1 ч.2 ст.215, ст.216 ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснених ДП ТОВ «Хотриця» при продажу товарів (послуг) ТОВ «SKS LTD». Послуги по вказаних правочинах не були отримані в порушення ст.662, ст.655 та ст.656 ЦК України; - п.198.1, п.198.4, п.198.6 ст.198 ПК України, в результаті чого завищено податковий кредит за серпень 2011 р. на загальну суму ПДВ 51 000,00 грн. та жовтень 2011 р. на суму 59 200,00 грн., що призвело до порушення п.200.1 ст.200 ПК України, що призвело до заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджеті на суму 110 200,00 грн., в т.ч. за серпень 2011 р. на загальну суму 51 000,00 грн. та жовтень 2011 р. на загальну суму 59 200.00 грн.;

Відповідачем, 24.04.2013 р. було винесено податкові повідомлення-рішення форми, зокрема: №0005662240 на підставі Акту перевірки №1043, збільшено суму грошового зобов'язання на суму 137 750,00 грн. (із яких за основним платежем 110 200,00 грн. та 27 550,00 грн. за штрафними санкціями).

За результатами адміністративного оскарження вказаних податкових повідомлень-рішень, Головне управління Міндоходів у м.Києві листом №1773/10/26-15-10-04-04 від 05.07.2013 р. та Міністерство доходів і зборів України листом №8332/6/99-99-10-01 від 06.08.2013 р. залишило без задоволення скарги позивача, а податкові повідомлення-рішення без змін.

Надаючи правову оцінку позовним вимогам, необхідно зазначити наступне.

Відповідно до ч.1 ст.265 Господарського кодексу України (надалі - ГК України), за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму

04.01.2011 р. між ДП ТОВ «Хортиця» (Продавець) та Позивачем (Покупець) було укладено договір поставки товару №01/01/11 (надалі - Договір №01/01/11).

Відповідно до ч.1 ст.266 ГК України, предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у стандартах, технічних умовах, документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Предметом поставки можуть бути також продукція, вироби, визначені індивідуальними ознаками.

Відповідно до п.1.1 Договору №01/01/11 Продавець зобов'язується по заявці Покупця поставити а Покупець зобов'язується придбати у Продавця товарно-матеріальних цінностей, в подальшому «Товар»: - чушка чавунна марки ПЛ-1 по цінні 3 300,00 грн./т. (без ПДВ) в кількості 600.00 тон; - чушка чавунна марки Л6 по ціні 4 500,00 грн./т (без ПДВ) в кількості 600.00 т.; -феросиліцій марки ФС-45 по ціні 10 000,00 грн. (без ПДВ) в кількості 100,00 т.; - феромарганець марки ФМ-78 по ціні 15 000,00 грн. (без ПДВ) в кількості 45,00 т.

Відповідно до п.3.1 Договору №01/01/11, поставка товару здійснюється Продавцем на склад Покупця, який знаходиться за адресою м. Бровари, вул. Красовського. 16.

Як вбачається із матеріалів справи, між позивачем та ДП ТОВ «Хортиця» було підписані накладні на відвантаження ТВВВ на загальну суму 661 200,00 грн., а саме: - по чушкам чавунним ПЛ-1 на загальну суму 550 800,00 грн. (загальна кількість 108,00 т.) - №100826 від 10.08.2011 р. (кількість 24,00 т.) на суму 122 400,00 грн., №170827 від 17.08.2011 р. (кількість 24,00 т.) на суму 122 400,00 грн., №260828 від 26.08.2011 р. (кількість 12,00 т.) на суму 61 200,00 грн., №181043 від 18.10.2011 р. (кількість 24,00 т.) на суму 122 400,00 грн., №191044 від 19.10.2011 р. (кількість 24,00 т.) на суму 122 400,00 грн.; - по чушкам чавунним ПЛ-6 на загальну суму 110 400,00 грн. (загальна кількість 20,00 т.) - №171042 від 17.10.2011 р.

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках обов'язкові реквізити.

Згідно з п.201.7 ст.201 ПК України, податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Як вбачається із матеріалів справи, позивачу було видано ДП ТОВ «Хортиця» за Договором №01/01/11 податкові накладні на суму 661 200,00 грн., зокрема: по чушкам чавунним ПЛ-1 на загальну суму 550 800,00 грн. (загальна кількість 108,00 т.) - №3 від 10.08.2011 р. на суму 122 400,00 грн. (кількість 24,00 т.), №4 від 17.08.2011 р. на суму 122 400,00 грн. (кількість 24,00 т.), №5 від 26.08.2011 р. на суму 61 200,00 грн. (кількість 12,00 т.), №4 від 18.10.2011 р. на суму 122 400,00 грн. (кількість 24,00 т.), №5 від 19.10.2011 р. на суму 122 400,00 грн. (на суму 122 400,00 грн.); по чушкам чавунним ПЛ-6 на загальну суму 110 400,00 грн. - №3 від 17.10.2011 р.

При цьому, відповідно до положень п.5.1 та п.5.2 Договору №01/01/11, оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця. Оплата проводиться в повному обсязі протягом 30 робочих днів з моменту відвантаження товару.

Позивачем надано до суду виписки із банку, як доказ проведення оплати за укладеним договором.

Водночас, Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 р. (надалі - Правила №363) визначають права, обов'язки і відповідальність власників автомобільного транспорту - Перевізників та вантажовідправників і вантажоодержувачів - Замовників.

В п.3.8 р.3 Правил №363 передбачено, що заявка подається Перевізнику у строк, визначений Договором. За погодженням із Перевізником Замовник може передати заявку на перевезення вантажів телефонограмою, телетайпом, телеграфом, телексом, іншим фіксованим шляхом. У цьому випадку в такій заявці мають бути необхідні відомості, які характеризують найменування та кількість вантажу, адреси вантаження та розвантаження, відстані перевезення та рід упаковки.

При цьому, в р.1 Правил №363 передбачено, що замовлення на перевезення вантажів - документ, який подає вантажовідправник перевізникові на доставляння обумовленої партії вантажів в узгоджені терміни.

В п.11.1 р.11 Правил №363, основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля. Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів.

В п.11.4 та п.11.5 р.11 Правил №363 визначено, що оформлення перевезень вантажів товарно-транспортними накладними здійснюється незалежно від умов оплати за роботу автомобіля. Товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом Замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом).

В п.11.6, п.11.7 та п.11.8 р.11 Правил №363 передбачено, що після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її екземпляри. Перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається Перевізнику. У тих випадках, коли в товарно-транспортній накладній немає можливості перерахувати всі найменування вантажу, підготовленого для перевезення, до такої накладної Замовник додає документ довільної форми з обов'язковим зазначенням відомостей про вантаж (графи 1-10 товарно-транспортної накладної).

Позивачем надано три Товарно-транспортних накладних, а саме: №17001 від 17.10.2011 р. (про перевезення 20 т. невідомого товару), №181001 від 18.10.2011 р. (на перевезення 24,00 т. чушки чавунної ПЛ-1), №191003 від 19.10.2011 р. (на перевезення 24,00 т. чушок чавунних ПЛ-1), при цьому в даних ТТН зазначено, що поставка здійснювала за адресою м. Бровари, вул. Котовського, 16. Інших товарно-транспортних накладних, що посвідчують доставку продукції Позивачем не надано.

Однак, як вказано в листі Вищого адміністративного суду України 1936/11/13-11 від 01.11.2011 р. сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов'язаннях платника податків у зв'язку з його господарською діяльністю мали місце.

Як зазначив Вищий адміністративний суд України в листі від 02.06.2011 р. №742/11/13-11, з метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість судам належить з'ясовувати, зокрема, такі обставини: рух активів у процесі здійснення господарської операції; установлення спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарської операції та установлення зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Так Позивачем в якості доказів реальності господарських операцій із ДП ТОВ «Хортиця» було надано до суду: договір №031-2011/юка-ОП оренди нежитлового приміщення, укладеного між Позивачем та ТОВ «Юридична компанія «Альянс» (із актами здачі-приймання нежитлових об'єктів); договір оренди №14 виробничого приміщення від 03.05.2001 р., укладеного між СП Броварський завод торговельного машинобудування та Позивачем (із Актом приймання-передачі та переліком обладнання); договір оренди №8 виробничого приміщення від 21.03.2011 р., укладеного між СП Броварський завод торговельного машинобудування та Позивачем (із Актом приймання-передачі та переліком обладнання); фотографії обладнання та виробів; оборотно-сальдові відомості за 01.01.2011 - 30.09.2013; штатні розписи та накази про їх затвердження; копію із Журналу отриманих податкових накладних; затверджені норми витрат шихтових матеріалів для виробництва; затверджений перелік продукції, що виробляє Позивач; затверджені норми списання по ливарному виробництві чавунних виробів; податкові декларації з податку на прибуток Позивача за серпень та жовтень за 2011 р. (із розшифруванням податкових зобов'язань та податкового кредиту); картки рахунку «№711:Контрагенти:Замовлення:Договір ДГ-000012 (31.03.05) за серпень та жовтень 2011 р.»; прибуткові накладні; реєстр виробленої та реалізованої продукції за вересень 2011 р. - липень 2012 р.; матеріальний звіт за вересень 2011 р. - липень 2012 р.

Крім того, Позивачем надано договори (із додатками та актами) із контрагентами, яким реалізовувалась продукція (ПрАТ «ОТІС», ВАТ «Укртелеком», ТОВ «Ірпіньелектрозв'язок», ДП «Шосткинський лісхоз», Національний банк України, ПАТ «Полтаваобленрего», Київський національний університет ім.. Тараса Шевченка, ПАТ «Київгаз». Додатково Позивачем надано виписки із банку, що посвідчують факти отримання коштів від контрагентів та їх сплати ДП ТОВ «Хортиця»; податкові накладні, що видавались Позивачем за договорами; видаткові накладні та довіреності контрагентів на отримання від Позивача товарно-матеріальних цінностей.

Як наслідок, в межах даного спору судом встановлено реальність здійснення господарських операцій між позивачем та ДП ТОВ «Хортиця», встановлено наявність матеріально-технічних ресурсів у Позивача, встановлено виробничу необхідність в отриманні Позивачем чушок чавунних та в судовому засіданні віднайшло підтвердження подальшої реалізації Позивачем виробленої із чавунних чушок продукції.

Відповідно до пп.14.1.181 п.14.1 ст.14 ПК України, податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Крім того, відповідно до п.198.2 ст.198 ПК України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Відповідно до п.198.3 ст.198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст.39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п.193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Водночас, правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні регулюються Законом №996. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством (ч.1 ст.2 Закону №996).

Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку (ч.2 ст.3 Закону №996).

Відповідно до ст.1 Закону №996, первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Згідно з ч.1 ст.9 Закону №996, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

При цьому, п.1.1 р.1 Положення №88 передбачено, що дане Положення встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об'єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності, установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету.

Пунктом 2.1 р.2 Положення №88 встановлено порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об'єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (установи), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо (п.2.2 р.2 Положення №88).

Отже, наведені правові норми дозволяють платнику податку формувати валові витрати у зв'язку з реальним придбанням товарів (робіт, послуг) з метою їх використання в своїй господарській діяльності що, в першу чергу, має підтверджуватись належним чином оформленими первинними документами. Документи, які не мають статус первинних, самі по собі не можуть підтверджувати реальність здійснення господарської операції та, відповідно, валові витрати. При цьому неодмінною характерною рисою господарської діяльності в рамках податкових відносин є її направлення на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах.

Як наслідок, можливо дійти висновку, що будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичне здійснення господарської операції відсутнє, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені законодавством.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Зазначена позиція суду узгоджується із позицією Вищого адміністративного суду України, викладеною у листі останнього від 02.06.2011 р. №742/11/13-11.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин по справі та вимог законодавства, не довів правомірність своїх дій.

Таким чином, підстав для задоволення апеляційної скарги немає, а її доводи спростовуються вище наведеним.

Зі змісту ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим - ухвалене судом на підставі повного та всебічного з'ясування обставин в адміністративній справі, підтверджених доказами, дослідженими в судовому засіданні.

З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись ст.ст. 2, 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Головного управління Міндоходів у м.Києві - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 01 жовтня 2013 року - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення, проте на неї може бути подана касаційна скарга до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення цієї ухвали у повному обсязі, тобто з 03 грудня 2013 року.

Головуючий суддя:

Судді:

Повний текст ухвали виготовлено - 28 листопада 2013 року.

Головуючий суддя Костюк Л.О.

Судді: Бужак Н.П.

Троян Н.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2013
Оприлюднено02.12.2013
Номер документу35611193
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14232/13-а

Постанова від 25.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 20.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 31.10.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Прокопенко О.Б.

Ухвала від 07.09.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Прокопенко О.Б.

Ухвала від 20.04.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 17.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 28.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Постанова від 01.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

Ухвала від 06.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Санін Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні