Постанова
від 18.11.2013 по справі 808/7694/13-а
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 листопада 2013 року Справа № 808/7694/13-а м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд в складі колегії суддів: головуючого судді Горобцової Я.В., суддів Батрак І.В., Бойченко Ю.П., за участю секретаря судового засідання Колесникової С.Г., розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства «Альфа-стар»

до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України - Корюк Тетяни Василівни, Державної реєстраційної служби України

про скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень, -

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

25 вересня 2013 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «Альфа-стар» (далі - позивач або ПП «Альфа-стар») до Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України - Корюк Тетяни Василівни (далі - відповідач-1), Державної реєстраційної служби України (далі - відповідач-2), в якому позивач просив:

- скасувати рішення про відмову у Державній реєстрації прав та їх обтяжень від 20.08.2013 №5132789;

- зобов'язати Державну реєстраційну службу України зареєструвати право власності Приватного підприємства «Альфа-стар» на будівлю кафе літ. Ж за адресою: м. Запоріжжя, вул. Луначарського, 15.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем безпідставно відмовлено в реєстрації права власності на будівлю кафе літ. Ж за адресою: м. Запоріжжя, вул. Луначарського, 15, оскільки позивачем надано Рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010, з якому Приватне підприємство «Альфа-стар» визнано власником об'єкта нерухомого майна будівлю сауни, літ. М1, площею 199,6 м. кв.; приміщення чергового, літ. Б, площею 10,6 м. кв.; кіоск, літ. В, площею 7,1 м. кв.; будівлю кухні, літ. О, площею 49,3 м. кв.; будівлю готелю, літ. Р, площею 126,2 м. кв.; будівлі кафе, літ. З, площею 13,7 м. кв.; И, площею 13,7 м. кв.; К, площею 13,8 м. кв.; Ж, площею 13,7 м. кв.; Е, площею 13,7 м. кв.; Д площею 13,7 м. кв. що знаходяться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Луначарського, 15. Крім того, право власності на даний об'єкт нерухомості зареєстровано у встановлено законом порядку в ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації».

Заперечуючи проти позовних вимог з підстав, викладених в письмових запереченнях, відповідач-1 зазначив, що причиною відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень стало те, що заявлене право вже зареєстровано, а заявником подано ті самі документи, на підставі яких право вже зареєстровано у Державному реєстрі прав. Також, при відмові враховувалось те, що подані для проведення державної реєстрації документи не дають змогу встановити факт набуття рішення Господарського суду Запорізької області від 09.9.2010 у справі №16/248/10 законної сили (відсутня відмітка про набрання рішенням законної сили). Крім того, зобов'язавши провести державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, суд фактично вирішить питання про визнання права власності на нерухоме майно за позивачем.

Заперечуючи проти позовних вимог з підстав, викладених в письмових запереченнях, відповідач-2 стосовно вимоги щодо скасування рішення Державного реєстратора речових прав на нерухоме майно Корюк Т.В. від 20.08.2013 №5132789 зазначив, що відповідно до ч. 4 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» Державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації. Таким чином, ніхто не може втручатись у прийняття будь-яких рішень державним реєстратором (в т. ч. і Укрдержреєстр), що пов'язані з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Ухвалою Запорізького окружного адміністративного суду від 04 листопада 2013 року відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду.

Представником позивача 18 листопада через службу діловодства судуподано до суду заяву, в якій позивач просить суд розглянути справу без його участі. Заяву просить розглянути без участі представника Приватного підприємства «Альфа-стар».

Відповідач-1 явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином.

Відповідач-2 явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином.

Виходячи з приписів ч. 1 ст. 41 КАС України, суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до Свідоцтва Серії А01 № 030848 про державну реєстрацію юридичної особи Приватне підприємство «Альфа-стар» зареєстровано 03.12.2002 Виконавчим комітетом Запорізької міської ради як юридичну особу за адресою: 69063, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 79, ідентифікаційний код 32292033 (а. с. 7).

З матеріалів справи вбачається, що Рішенням Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 у справі №16/248/10 за позовом ПП «Альфа-Стар» до ФОП ОСОБА_3 за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Орендне підприємство «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» позов задоволено частково, а саме: визнано об'єктами нерухомого майна будівлю сауни, літ. М1, площею 199,6 м. кв.; приміщення чергового, літ. Б, площею 10,6 м. кв.; кіоск, літ. В, площею 7,1 м. кв.; будівлю кухні, літ. О, площею 49,3 м. кв.; будівлю готелю, літ. Р, площею 126,2 м. кв.; будівлі кафе, літ. З, площею 13,7 м. кв.; И, площею 13,7 м. кв.; К, площею 13,8 м. кв.; Ж, площею 13,7 м. кв.; Е, площею 13,7 м. кв.; Д, площею 13,7 м. кв., що знаходяться у м. Запоріжжі, вул. Луначарського, буд. 15; - визнано за ПП «Альфа-Стар», код ЄДРПОУ 32292033, 69063, м. Запоріжжя, вул. Гоголя, буд. 79 право власності на об'єкти нерухомого майна, а саме будівлю сауни, літ. М1, площею 199,6 м. кв.; приміщення чергового, літ. Б, площею 10,6 м. кв.; кіоск, літ. В, площею 7,1 м. кв.; будівлю кухні, літ. О, площею 49,3 м. кв.; будівлю готелю, літ. Р, площею 126,2 м. кв.; будівлі кафе, літ. З, площею 13,7 м. кв.; И, площею 13,7 м. кв.; К, площею 13,8 м. кв.; Ж, площею 13,7 м. кв.; Е, площею 13,7 м. кв.; Д, площею 13,7 м. кв., що знаходяться у м. Запоріжжі, вул. Луначарського, буд. 15, яке підлягає реєстрації в ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» (а. с. 9-10).

З відповіді від 14.10.2013 №16/248/10 Господарського суду Запорізької області на заяву вих. №10 від 10.10.2013 ПП «Альфа-Стар» вбачається, що рішення суду від 09.09.2010 по справі №16/248/10 не оскаржувалось та набрало законної сили (а. с. 91).

Крім того, позивачем надано до суду Витяги про державну реєстрацію ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» прав власності за ПП «Альфа-Стар» на підставі Рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 у справі №16/248/10 на об'єкти за адресою - Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Луначарського, буд. 15: за №27891420 від 04.11.2010 на будівлю кухні літ. О; за №27890035 від 04.11.2010 на будівлю сауни літ. М; за №27890164 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. Д; за №27890294 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. К; за №27890374 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. Ж; за №27890876 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. Е; за №27890955 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. З; за №27891051 від 04.11.2010 на будівлю кафе літ. И; за №27891220 від 04.11.2010 на приміщення чергового літ. Б; за №27891272 від 04.11.2010 на кіоск літ. В; за №27891355 від 04.11.2010 на будівлю готелю літ. Р (а. с. 11-21).

20 серпня 2013 року Державним реєстратором прав на нерухоме майно Корюк Т.В. винесено Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 20.08.2013 №5132789, в якому зазначено, що розглянувши заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 24.07.2013 13:41:36 за реєстраційним номером 2159656, яку подала Маркова Світлана Юріївна, що діє на підставі Довіреність, серія і номер: 3, виданий 03.06.2013, видавник: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер/серія, номер паспорта НОМЕР_1, для проведення державної реєстрації права власності, форма власності: приватна, на будівлю кафе, літ. Ж, що розташована за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Луначарського, буд. 15, та документи, подані для проведення державної реєстрації прав, державний реєстратор встановив, що заявлене право вже зареєстровано. Заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право вже зареєстровано. Враховуючи викладене, керуючись статтею 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», пунктами 16 та 23 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703, на підставі чого державний реєстратор вирішив відмовити у Державній реєстрації права власності форма власності: приватна, на будівлю кафе, літ. Ж, що розташований Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Луначарського, буд. 15, за суб'єктом: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер 32292033 (а. с. 22).

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами у справі, суд виходить з наступного.

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» зазначено, що: державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - це єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.

Відповідно до ч. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом.

За змістом п. 1 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» встановлено, що до 1 січня 2013 року державна реєстрація: права власності та права користування (сервітут) на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках; права користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; права власності на об'єкти незавершеного будівництва, а також облік безхазяйного нерухомого майна, довірче управління нерухомим майном проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації, створеними до набрання чинності цим Законом та підключеними до Реєстру прав власності на нерухоме майно.

Пунктом 5 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» встановлено, що державна реєстрація в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державному реєстрі іпотек, надання інформації із зазначених реєстрів здійснюються до 1 січня 2013 року. Заяви чи повідомлення, подані у зв'язку з державною реєстрацією в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державному реєстрі іпотек, а також заяви чи запити, подані у зв'язку з отриманням інформації із зазначених реєстрів, розглядаються до 30 грудня 2012 року. Державний реєстратор, нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», починаючи з 1 січня 2013 року мають доступ до Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек і використовують під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень реєстраційні дані зазначених реєстрів. Порядок використання даних Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек визначається Кабінетом Міністрів України у «Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

З пункту 6 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та інших законодавчих актів України» вбачається, що фізичні та юридичні особи звільняються від сплати державного мита під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Як зазначається п. 17 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 за №703 (далі - «Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень»), під час розгляду заяви про надання інформації з Державного реєстру прав у формі витягу державний реєстратор встановлює наявність записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, записів про обтяження речових прав на нерухоме майно в Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та/або записів про обтяження нерухомого майна іпотекою в Державному реєстрі іпотек. У разі наявності таких записів у Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та/або Державному реєстрі іпотек державний реєстратор рекомендує заявникові у рішенні про відмову у наданні інформації з Державного реєстру прав у формі витягу з підстав відсутності відомостей у Державному реєстрі прав звернутися до органу державної реєстрації прав із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у Державному реєстрі прав.

Судом звертає увагу на те, що право власності ПП «Альфа-Стар» на об'єкт нерухомого майна - будівлю кафе літ. Ж виникло та було зареєстровано ОП «Запорізьке міжміське бюро технічної інвентаризації» у Реєстрі прав власності на нерухоме майно до 01.01.2013, що підтверджується Витягом від 04.11.2010 №27890374 (а. с. 15).

Таким чином, ПП «Альфа-Стар» 24.07.2013 звернулось до органу державної реєстрації прав із заявою про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна - будівлю кафе літ. Ж у Державному реєстрі прав, тобто у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Статтею 13 Конституції України визначено, що Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

Згідно з ст. 41 Конституції України право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

Згідно ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Як вбачається з ч. 1, ч. 2 ст. 182 Цивільного кодексу України, право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації. Державна реєстрація прав на нерухомість є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов'язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленому законом.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація прав проводиться на підставі: рішень судів, що набрали законної сили.

За змістом з п. 16 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» за результатами розгляду заяви про державну реєстрацію та документів, необхідних для її проведення, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або рішення про відмову в такій реєстрації.

За приписами п. 23 «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені у Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Виходячи із змісту п. 6 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», суд вважає, що у державній реєстрації прав не може бути відмовлено у разі, якщо: заявником подано документи, які вже подавались для реєстрації прав, але за якими заявлене право ще не зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Як свідчать матеріали справи, ПП «Альфа-Стар» подано Рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 у справі №16/248/10 для державної реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна - будівлю кафе літ. Ж.

При цьому, заявлене ПП «Альфа-Стар» право на об'єкт нерухомого майна - будівлю кафе літ. Ж ще не зареєстроване у Державному реєстрі прав.

Відповідачем-1 та відповідачем-2 до суду не надано доказів, що саме заявлене право ПП «Альфа-Стар» на об'єкт нерухомого майна - будівлю кафе літ. Ж вже зареєстровано у Державному реєстрі прав на підставі Рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 у справі №16/248/10.

При прийнятті Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5132789 від 20.08.2013 не з'ясовано зміст Рішення Господарського суду Запорізької області від 09.09.2010 у справі №16/248/10, що призводить до порушення вимог ст. 124 Конституції України у частині обов'язковості виконання судових рішень на всій території України.

Враховуючи викладене, Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №5132789 від 20.08.2013 є протиправним та підлягає скасуванню.

Як зазначено у ч. 1 ст. 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За змістом ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Згідно ч. 2 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про: 1) визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення; 2) зобов'язання відповідача вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача коштів; 5) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; 6) примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; 7) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 8) визнання наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень. Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Разом з тим, суд зазначає, що зі змісту Рекомендації № R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11 березня 1980 року (надалі також «Рекомендація R (80)2») під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин. (Рекомендація Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнята Комітетом Міністрів 11 березня 1980 року на 316-й нараді заступників міністрів.).

Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.

Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень єдиним критерієм здійснення правосуддя є право.

З огляду на викладене, суд вважає за доцільне, що права та інтереси позивача будуть захищені у разі зобов'язання Державної реєстраційної служби України повторно розглянути заяву Приватного підприємства «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 24.07.2013 13:42:36 за реєстраційним номером 2159656, на об'єкт нерухомого майна - будівля кафе літ. Ж, розташований за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Луначарського, буд. 15, за суб'єктом: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер 32292033.

Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійсненні позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Керуючись ст.ст.69, 71, 94, 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Скасувати Рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 20.08.2013 №5132789, прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Корюк Т.В..

Зобов'язати Державну реєстраційну службу України повторно розглянути заяву Приватного підприємства «Альфа-Стар» про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, прийняту 24.07.2013 13:42:36 за реєстраційним номером 2159656, на об'єкт нерухомого майна - будівля кафе літ. Ж, розташований за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Луначарського, буд. 15, за суб'єктом: Приватне підприємство «Альфа-Стар», податковий номер 32292033.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Альфа-Стар» 25,80 грн. (двадцять п'ять гривень 80 копійок) судового збору.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.ст.167, 186, 254 КАС України.

Постанова суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.167, 186 КАС України.

Головуючий суддя Я.В. Горобцова

Суддя І.В. Батрак

Суддя Ю.П. Бойченко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2013
Оприлюднено06.12.2013
Номер документу35782024
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/7694/13-а

Ухвала від 10.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

Ухвала від 03.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

Ухвала від 17.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

Ухвала від 14.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 26.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 26.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 11.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 11.02.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Постанова від 18.11.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Горобцова Ярослава Володимирівна

Ухвала від 04.11.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Горобцова Ярослава Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні