Рішення
від 30.04.2009 по справі 11/186-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

11/186-08

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31       http://vn.arbitr.gov.ua


І м е н е м     У к р а ї н и

РІШЕННЯ

30 квітня 2009 р.                       Справа 11/186-08

за позовом       Комунального підприємства «Вінницьке обласне об‘єднане бюро

                         технічної інвентаризації», м. Вінниця  

до                      товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницький департамент технічної          

                         документації», м. Вінниця

за участю         прокурора Вінницької області, м. Вінниця

про                    визнання частково недійсним статуту та зобов‘язання до вчинення дій.

                                                                               Головуючий суддя      В. Матвійчук

                                                                                                                                        Судді:     М. Кожухар

                                                                                                                                  І. Залімський  

при секретарі судового засідання Т. Кармаліта, за участю представників:

прокурора    -       С. Колівошко;

позивача       -      В. Коваль   за довіреністю;

відповідача   -     А. Дриль керівник, Ю. Мельник за довіреністю;

   

СУТЬ СПОРУ:

       Заявлено позов про визнання недійсними положень Статуту товариства з обмеженою відповідальністю   «Вінницький департамент  технічної інвентаризації», а саме:

-          проведення технічної інвентаризації, паспортизації і оцінки житлових , нежитлових споруд і будівель, інженерних споруд тепло – газопровідного і каналізаційного господарства;

-          виготовлення технічної документації для  приватизації житла, будівель, споруд та приміщень, які проводяться органами Фонду державного майна та органами місцевого самоврядування;

-          видача свідоцтв про право власності фізичним і юридичним особам на нерухоме майно;

-          надання послуг фізичним і юридичним особам по здійсненню державної  реєстрації прав власності на нерухоме майно. Прийняття і перевірка, поданих для реєстрації прав власності на нерухоме майно або відмову в реєстрації прав, внесення записів до Реєстру прав власності на нерухоме майно, вчинення написів на правовстановлюючих документах, видача витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно;

-          надання послуг фізичним та юридичним особам по підготовці документів  при

           розподілу та виділу будинковолодінь, та зобов‘язання ТОВ «Вінницький департамент  технічної інвентаризації»виключити із Статуту вказані положення.

Позов мотивовано тим,  що  згідно  затвердженого та зареєстрованого Статуту, КП «Вінницьке обласне бюро технічної  інвентаризації»засноване державою, як державне підприємство згідно діючого на час заснування законодавства. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів  України від 05.11.1991р. № 311 та рішення 10 сесії 21 скликання  Вінинцької обласної ради  народних депутатів від 30.10.1992р.  передане до  обласної комунальної власності та перереєстроване в державне комунальне  підприємство «Вінниьке обласне бюро технічної інвентаризації».  На підставі ч. 2 п. 10 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»перейшло до спільної власності  територіальних громад області та знаходиться в управлінні Вінницької обласної Ради, яка відповідно до п.5 ст. 16 ЗУ   «Про місцеве самоврядування в Україні»  здійснює права суб‘єкта власності.

Окремими пунктами  Статуту підприємства встановлено воно створене з метою  виконання робіт по технічній інвентаризації, паспортизації та обліку об‘єктів нерухомості, державній реєстрації  прав власності на об‘єкти нерухомого майна, що знаходяться  у власності юридичних та фізичних осіб в містах, селищах міського типу та селах області, які входять в зону його обслуговування і для цього в пункті 2.2. Статуту визначено основними напрямками діяльності Підприємства.

Згідно ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»реєстраційний (кадастровий округ –територія адміністративно-територіальної одиниці (місто, район), у межах якої діє один місцевий орган державної реєстрації прав.

У відповідності з пунктом 5 Прикінцевих положень  Закону України  «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність»до  створення  єдиної  системи органів реєстрації прав,  а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.   

Згідно п. 1.3, 1.4 «Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно»державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємства бюро технічної інвентаризації у межах визначених адміністративно-територіальних одиниць. Здійснення державної реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах  одного населеного пункту кількома БТІ не допускається.

Вся діяльність яка пов‘язана з інвентаризацією та реєстрацією об‘єктів нерухомого майна  на території Вінницького, Жмеринського, Калинівського, Козятинського, Погребищенського, Липовецького, Хмельницького, Тиврівського районів Вінницької області  законодавчо та організаційно забезпечена функціонуванням комунального підприємства «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації».

Проте, незважаючи на це Реєстраційною палатою Вінницької міської Ради 27.12.2006р. зареєстровано товариство з обмеженою відповідальністю «Вінницький  департамент технічної інвентаризації»в Статуті якого незаконно передбачені  такі ж види діяльності, як і Комунального підприємства «ВООБТІ».  Діяльність ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації»призводить до заведення подвійної (дублюючої) документації на об‘єкти нерухомого майна,  вводить в оману власників нерухомого майна та інших осіб, діяльність яких пов‘язана з операціями з нерухомістю, дестабілізує  ринок нерухомості і створить умови для набувачів документів –дублікатів для різного роду шахрайств, маніпуляцій та зловживань. Всі документи, що виготовляються  ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації»не можуть і фактично не відповідають інформаційній базі Єдиних державних реєстрів власників, які знаходяться в обласному БТІ.

Зважаючи на  вкладені обставини позивач вважає, що внесення послуг  по проведенню  технічної інвентаризації об‘єктів нерухомого майна, по реєстрації прав на нерухоме майно, по видачі свідоцтв про право власності фізичним та юридичним особам на нерухоме майно, отримання спеціальних бланків свідоцтв  про право власності, до Статуту ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації»суперечить нормам  чинного законодавства про реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обмежень, дестабілізує роботу комунального підприємства «Вінницьке обласне об‘єднане бюро  технічної інвентаризації» та наносить шкоду  охоронюваним правам та інтересам фізичних та юридичних осіб –замовникам  послуг по оформленню та реєстрації об‘єктів нерухомого майна.

Відповідач у відзиві заперечує проти позову посилаючись на те, що ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації»було зареєстровано виконавчим комітетом Вінницької міської  ради 27.12.2007р.  у відповідності до вимог ст. 24 Закону України «Про   державну реєстрацію  юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців».  Приписами ст.ст. 88, 143 Цивільного кодексу України , ст. ст. 4, 51 Закону України «Про господарські товариства»не встановлено будь-яких обмежень чи заборон  на включення в Статут товариства з обмеженою відповідальністю  видів чи цілей діяльності  та їх змісту не має. Засновниками кожного товариства  питання щодо  видів та цілей  діяльності  та їх змісту вирішують  на свій власний  розсуд  та відповідно відображають  це в Статуті.

Крім того, відповідач зазначає, що  п. 1.3, 1.4, 1.12 Тимчасового положення  про порядок  реєстрації прав власності  на нерухоме майно,  на які посилається позивач,  встановлюють порядок та умови здійснення  діяльності щодо реєстрації  права власності  на нерухомість  і зовсім не регламентують, які види  діяльності можуть  бути відображені в Статуті  відповідача, який є господарським товариством.

При розгляді справи 15.04.2009р. та 22.04.2009р. судом оголошувались перерви відповідно до 22.04.2009р. та 30.04.2009р. з метою надання сторонами додаткових доказів.

Заслухавши пояснення представників сторін, повно та всебічно оцінивши нявні у справі докази, суд дійшов висновку,  що частина позовних вимог підлягає задоволеню з наступних підстав.

Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію 27.12.2006р. проведено державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницький  департамент технічної інвентаризації».

Статут товариства затверджено зборами учасників  від 23.12.2006р.. Засновниками товариства є громадяни Савишен О.Б., Діденко І.В., Сапунова Л.М., Грибов С.О.

В період діяльності ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації», а саме 01.12.2008р. та 02.02.2009р. проведено державну реєстрацію змін до установчих документів товариства.

         Розділом 2 Статуту  ТОВ «Вінницький департамент технічної документації»визначено мету і предмет господарської діяльності товариства. На ряду  з іншими видами господарської діяльності є зокрема такі як:   проведення технічної інвентаризації, паспортизації і оцінки житлових , нежитлових споруд і будівель, інженерних споруд тепло –газопровідного і каналізаційного господарства; виготовлення технічної документації для  приватизації житла, будівель, споруд та приміщень, які проводяться органами Фонду державного майна та органами місцевого самоврядування; видача свідоцтв про право власності фізичним і юридичним особам на нерухоме майно; надання послуг фізичним і юридичним особам по здійсненню державної  реєстрації прав власності на нерухоме майно. Прийняття і перевірка, поданих для реєстрації прав власності на нерухоме майно або відмову в реєстрації прав, внесення записів до Реєстру прав власності на нерухоме майно, вчинення написів на правовстановлюючих документах, видача витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно; надання послуг фізичним та юридичним особам по підготовці документів  при розподілу   та виділу будинковолодінь, що і є предметом спору в даній справі.

Законом України  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» передбачено створення Державного реєстру прав, адміністратором якого є центр державного земельного кадастру. Державна реєстрація прав проводиться місцевими органами державної реєстрації прав виключно за місцем знаходження нерухомого майна, а саме: в містах Києві та Севастополі, місті обласного підпорядкування, районі.

Пунктом 5 прикінцевих положень даного Закону передбачено, що до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.

В абзаці 4 п. 4 прикінцевих положень даного Закону визначено, що Кабінету Міністрів України слід забезпечити створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру та на основі інформації комунальних підприємств бюро технічної інвентаризації.

Пунктом 4 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2003р. № 1088  «Про створення єдиної системи державної реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них у складі державного земельного кадастру»встановлено,  що до створення Державного реєстру прав на землю та нерухоме майно Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті по земельних ресурсах проводить реєстрацію земельних ділянок та прав на них шляхом внесення записів про реєстрацію земельних ділянок та прав на них до бази даних державного реєстру земель, а комунальні підприємства бюро технічної інвентаризації вносять дані про об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках, та права на них до бази даних державного реєстру прав власності на нерухоме майно. Адміністратором бази даних державного реєстру земель є Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті по земельних ресурсах. Адміністратором бази даних державного реєстру прав власності на  нерухоме майно є державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції.

Регіональна філія державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» в листі  за № 2684 від 17.04.2009 року зазначає, що станом на 17.04.2009 року Державного реєстру прав у складі Державного земельного кадастру не створено. Одночасно повідомляє, що згідно чинного законодавства України реєстрація об'єктів комунальними підприємствами «Вінницьке обласне об'єднане бюро технічної інвентаризації»  нерухомого майна, розташованих на земельних ділянках, до створення єдиної системи реєстрації прав і формування Державного реєстру прав у складі Державного земельного кадастру залишаються незмінними.

Наказом Міністерства юстиції №7/5 від 07.02.2002р. ( зі змінами та доповненнями) затверджено  «Тимчасове положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно». Дане положення діє на всій території України і є обов'язковим для виконання громадянами, міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями незалежно від форм власності ( п.1.2 Тимчасового положення ).

В пункті 1.3 даного Положення зазначено, що державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємства бюро технічної інвентаризації ( далі - БТІ ) у межах визначених адміністративно-територіальних одиниць. Здійснення державної реєстрації прав власності на нерухоме майно в межах одного населеного пункту кількома БТІ не допускається.

Наказом Міністерства юстиції №7/5 від 28.01.2003р. затверджено  «Порядок ведення Реєстру  прав власності на нерухоме майно».

В пункті 1.2 даного Порядку визначено, що  бюро технічної  інвентаризації  (далі  - БТІ) приймають заяви про внесення записів до Реєстру прав, внесення змін до записів, скасування записів у Реєстрі прав, приймають запити, надають витяги з Реєстру прав та виконують інші функції, передбачені цим Порядком. У разі припинення виконання своїх функцій БТІ зобов'язане передати всі документи та матеріали, пов'язані з виконанням своїх функцій, держателю Реєстру прав. Реєстраторами Реєстру прав  є посадові особи БТІ, які призначаються керівником БТІ.

 Пунктом 1.3. Порядку передбачено, що БТІ  здійснює  реєстрацію  прав  власності  на   об'єкти нерухомого майна, що розташовані в межах його зони обслуговування. Зона обслуговування БТІ - це перелік населених пунктів, у межах території яких БТІ має здійснювати реєстрацію прав власності на нерухоме майно. Розділ Реєстру прав, відкритий одним БТІ, може бути змінений, закритий лише тим БТІ, яким він був відкритий. При ліквідації БТІ або зміні зони обслуговування БТІ права на ведення відповідних розділів Реєстру прав передаються адміністратором Реєстру прав до правонаступника цих прав. Одночасно з передачею прав на розділи Реєстру прав правонаступник отримує відповідні реєстраційні справи.

Згідно п.2.4 даного Порядку, заява про реєстрацію прав власності  подається  до  БТІ, яке  здійснює свою діяльність на території тієї зони обслуговування, на якій розташований об'єкт нерухомого майна.

Пунктом 107 наказу Міністерства юстиції від 03.03.2004р. №20/5 (зі змінами станом на 17.10.2008р.) передбачено, що при посвідченні договору про найм або позичку будівель, інших спору ( їх частин ), належних фізичним та юридичним особам на праві власності, нотаріус вимагає витяг з Реєстру прав власності на нерухоме майно в населених пунктах, де органи БТІ не підключені до Реєстру прав власності, довідку-характеристику БТІ.

Наказом Міністерства юстиції від 20.09.2002р. №84/5 (зі змінами станом на 14.07.2004р.) зокрема пунктом  1 – визначено, що бюро  технічної  інвентаризації,  які  з технологічних або організаційних причин не підключені до 1 жовтня 2002 року до електронного Реєстру прав власності на нерухоме майно (далі - Реєстр прав), здійснюють видачу довідок-характеристик, реєстраційних посвідчень та оформлення свідоцтв про право власності, не використовуючи спеціальні бланки.

Пунктом 3 даного наказу передбачено, що спеціальні бланки для видачі витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно мають право отримувати підприємства технічної інвентаризації, а свідоцтва про право власності на нерухоме майно - підприємства технічної інвентаризації та органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації та інші органи (далі - органи влади), що зазначені в пункті 6.1 Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 № 7/5.

Пунктом 1.4 наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001р. №127 (Зареєстрований Мінюстом 10.07.2001р. №582/5773) встановлено, що технічну інвентаризацію новозбудованих ( реконструйованих та наявних об'єктів) виконують за рахунок замовника комунальні підприємства – бюро технічної інвентаризації.

Висновком № 1 Міністерства Юстиції України від 11.08.2004р. «Про анулювання скасування рішення про державну реєстрації нормативно-правового акта»  відновлено дію наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 30.04.1996р. №35 (зареєстрований Мінюстом 06.06.1996р. №273/1298), яким було затверджено Інструкцію про порядок видачі довідок-характеристик на об'єкти нерухомого майна, що знаходяться у власності юридичних та фізичних осіб та зареєстровані в бюро технічної інвентаризації.

В даному висновку зазначено наступне: - «Прикінцевими положеннями   Закону   України   «Про   державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» передбачено, що до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації. Зазначеним нормативно-правовим актом (Інструкцією) Держжитлокомунгоспу визначено порядок оформлення та видачі довідок-характеристик на об'єкти нерухомого майна, що знаходяться у власності юридичних та фізичних осіб та зареєстровані в бюро технічної інвентаризації. У зв'язку з тим, що не всі бюро технічної інвентаризації підключені до електронного Реєстру прав власності на нерухоме майно, з урахуванням прикінцевих положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» та з метою захисту прав і законних інтересів громадян, недопущення настання негативних соціальних наслідків, відповідно до  пункту 15 Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 31.07.2000р. № 32/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07.2000 за №458/4679, висновок від 29.01.2003 за № 1/та напис про скасування рішення про державну реєстрацію наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 30 квітня 1996 року N 35 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі довідок-характеристик на об'єкти нерухомого майна, що знаходяться у  власності юридичних та фізичних осіб та зареєстровані в бюро технічної інвентаризації» анулювати.

В листі Міністерства юстиції України від 22.11.2005р. №19-45-3497 зазначається, що Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» органам  місцевого самоврядування надано право створювати підприємства комунальної форми власності (комунальні підприємства), але не органи державної реєстрації прав власності на нерухоме майно. Таким чином, комунальні підприємства БТІ, які створені після набрання чинності Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень ") (3 серпня 2004 року) не можуть здійснювати функції державної реєстрації прав на нерухоме майно.

В листі Міністерства юстиції України від 11.11.2008р. № 19-32/92 вказується, Державна реєстрація прав здійснюється місцевим органом державної реєстрації прав (частина 4 ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»). До створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації (пункт 5 Розділу V Прикінцевих положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»). Отже, БТІ делеговані повноваження щодо державної реєстрації прав власності на нерухоме майно. Тобто, БТІ, від імені держави, здійснюють дії щодо визнання та підтвердження фактів виникнення, переходу або припинення права власності на нерухоме майно.

З аналізу вказаних нормативних та законодавчих актів випливає, що дії щодо  державної реєстрації прав на нерухоме майно   має здійснювати БТІ.

Статтею 1 Статуту комунального підприємства «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації» визначено, що комунальне підприємство «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації» було засноване державою  як державне підприємство згідно діючого на час заснування законодавства. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 05 листопада 1991 року № 311 та рішення  10 сесії 21 скликання Вінницької обласної  Ради народних депутатів від 30.12.1992 року передане до обласної комунальної  власності та перереєстроване в державне комунальне підприємство «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації». На підставі ч.2 п. 10 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення . Закону України «Про  місцеве самоврядування в Україні»перейшло до спільної власності  територіальних громад області та знаходиться в управлінні Вінницької  обласної Ради , яка відповідно до п. 5 ст . 16 Закону України «Про місцеве самоврядування»здійснює права суб‘єкта власності. Згідно рішення 12 сесії 23 скликання Вінницької обласної Ради  від 08.02.2000 року змінено найменування Підприємства –на  комунальне підприємство «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації».

Відповідно до статті 2 Статуту КП «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації», підприємство створене з метою  виконання робіт по технічній інвентаризації, паспортизації та обліку об‘єктів нерухомості, державній реєстрації  прав власності на об‘єкти нерухомого майна, що знаходяться  у власності юридичних та фізичних осіб в містах, селищах міського типу та селах області, які входять в зону його обслуговування.

Наведене свідчить, що саме КП «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації»є тим органом щодо здійснення реєстрація об'єктів нерухомості проводиться.

Отже внесення до Статуту   ТОВ «Вінницький департамент технічної документації»щодо надання   послуг  по проведенню  технічної інвентаризації об‘єктів нерухомого майна, по реєстрації прав на нерухоме майно, по видачі свідоцтв про право власності фізичним та юридичним особам на нерухоме майно, отримання спеціальних бланків свідоцтв  про право власності, порушує права позивача та суперечить законодавству України.

Зважаючи на викладене вище, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині визнання недійсними окремих положень Статуту ТОВ «Вінницький  департамент технічної інвентаризації» є обґрунтованими, відповідають фактичним обставинам, матеріалам справи та законодавству, а отже підлягають  задоволенню.  

Щодо вимог позивача про  зобов‘язання ТОВ «Вінницький департамент  технічної інвентаризації»виключити із Статуту вказаних положень, суд вважає, що вони   задоволенню не підлягають оскільки вони не направлені на відновлення, порушеного права, а отже позивач в цій частині вибрав не належний спосіб захисту.

Таким чино позов підлягає частковому задоволенню з розподілом  судових витрат за  правилами  ст. 49  ГПК України.   

Керуючись  ст.ст.43, 32, 33, 43, 49, 82, 84, 85, 115 Господарського процесуального кодексу України, -

В И Р І Ш И В:   

1.          Позов задовольнити частково.

2.          Визнати недійсними положень Статуту товариства з обмеженою відповідальністю   «Вінницький департамент  технічної інвентаризації», а саме:

проведення технічної інвентаризації, паспортизації і оцінки житлових, нежитлових споруд і будівель, інженерних споруд тепло –газопровідного і каналізаційного господарства;

виготовлення технічної документації для  приватизації житла, будівель, споруд та приміщень, які проводяться органами Фонду державного майна та органами місцевого самоврядування;

видача свідоцтв про право власності фізичним і юридичним особам на нерухоме майно;

надання послуг фізичним і юридичним особам по здійсненню державної  реєстрації прав власності на нерухоме майно. Прийняття і перевірка, поданих для реєстрації прав власності на нерухоме майно або відмову в реєстрації прав, внесення записів до Реєстру прав власності на нерухоме майно, вчинення написів на правовстановлюючих документах, видача витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно;

надання послуг фізичним та юридичним особам по підготовці документів  при   

розподілу   та виділу будинковолодінь.

3.    В позовних вимогах в частині зобов‘язання ТОВ «Вінницький департамент  технічної інвентаризації»виключити із Статуту наступні положення:

проведення технічної інвентаризації, паспортизації і оцінки житлових, нежитлових споруд і будівель, інженерних споруд тепло –газопровідного і каналізаційного господарства;

виготовлення технічної документації для  приватизації житла, будівель, споруд та приміщень, які проводяться органами Фонду державного майна та органами місцевого самоврядування;

видача свідоцтв про право власності фізичним і юридичним особам на нерухоме майно;

надання послуг фізичним і юридичним особам по здійсненню державної  реєстрації прав власності на нерухоме майно. Прийняття і перевірка, поданих для реєстрації прав власності на нерухоме майно або відмову в реєстрації прав, внесення записів до Реєстру прав власності на нерухоме майно, вчинення написів на правовстановлюючих документах, видача витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно;

надання послуг фізичним та юридичним особам по підготовці документів  при   

розподілу   та виділу будинковолодінь.

4.          Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю   «Вінницький департамент  технічної інвентаризації»(21000, м. Вінниця, вул. Соборна, 38 , код 34848673) на користь комунального підприємства «Вінницьке обласне об‘єднане бюро технічної інвентаризації»(21000, м. Вінниця, вул. Кропивницького, 2, код 03338627)  42 (сорок дві) грн. 50 коп.   - витрат пов'язаних зі сплатою державного мита та 59 (п‘ятдесят дев‘ять)  грн. –витрат на інформаційно - технічне забезпечення судового процесу.

5.          Наказ видати після набрання рішенням  законної сили.   

6.          Копію рішення направити сторонам та прокуратурі Вінницької області   рекомендованим листом.

Повний текст рішення оформлено та підписано 30.04.2009р.                                                                  

                       Головуючий суддя                                                        В. Матвійчук                                                                                                                                                                                       

                                                       Судді:                                                         М. Кожухар

                                                                                                                   І. Залімський

 

                                                                                              

віддрук. прим.:

1 - до справи

2 - позивачу –(21000, м. Вінниця, вул. Кропивницького, 2)

3 - відповідачу –(21000, м. Вінниця, вул. Соборна, 38)

4 –прокуратура  Вінницької області (21000, м. Вінниця, вул. Володарського, 33)

 

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення30.04.2009
Оприлюднено19.05.2009
Номер документу3590186
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/186-08

Ухвала від 16.10.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Постанова від 10.09.2009

Господарське

Житомирський апеляційний господарський суд

Черпак Ю.К.

Рішення від 30.04.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 11.03.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 23.02.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 05.03.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко І.Ф.

Ухвала від 20.01.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко І.Ф.

Ухвала від 04.02.2009

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 17.12.2008

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 22.12.2008

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко І.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні