Ухвала
від 12.11.2013 по справі 2а-1349/10/2770
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"12" листопада 2013 р. м. Київ К/9991/12579/11

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

Головуючого судді-доповідача Голубєвої Г.К.

Суддів Борисенко І.В.

Пилипчук Н.Г.

при секретарі судового засідання: Мосійчук І.М.,

розглянувши касаційну скаргу Головного управління Державного казначейства України у м. Севастополі

на ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2011 року

та постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 08.07.2010 року

по справі № 2а-1349/10/2770

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Механічний завод «Таврида Електрик»

до Державної податкової інспекції у Гагарінському районі м. Севастополя

та Головного управління Державного казначейства України у м. Севастополі

про стягнення бюджетної заборгованості, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Механічний завод «Таврида Електрик» звернулось до суду з позовною заявою до Державної податкової інспекції у Гагарінському районі м. Севастополя та Головного управління Державного казначейства України у м. Севастополі про стягнення бюджетної заборгованості по відшкодуванню податку на додану вартість у сумі 2031835,00 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 08.07.2010 року, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2011 року у даній справі позов задоволено з огляду на правомірність заявлених вимог.

Не погоджуючись з рішеннями судів попередніх інстанцій, відповідач-2 подав касаційну скаргу, в якій просить їх скасувати та прийняти нове рішення, яким у позові відмовити, оскільки вважає, що постанову та ухвалу було прийнято з порушенням норм матеріального права та без належного врахування всіх обставин справи.

Перевіривши правильність застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, юридичної оцінки обставин справи, колегія суддів Вищого адміністративного суду України приходить до висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що ТОВ «Механічний завод «Таврида Електрик» до Державної податкової інспекції у Гагарінському районі м. Севастополя були надані податкові декларації з податку на додану вартість із заявленими сумами бюджетного відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок за період жовтень 2007 року - грудень 2009 року на загальну суму 2031835,00 грн., яка підприємству відшкодована не була.

Задовольняючи позов, суди виходили з наступних мотивів, з чим погоджується суд касаційної інстанції.

Відповідно до пп. 7.7.4 п. 7.7 ст. 7 Закону України від 03.04.1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (далі - Закон № 168/97-ВР) платник податку, який має право на одержання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення повної суми бюджетного відшкодування, подає відповідному податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення такої повної суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Сума бюджетного відшкодування, як правильно зазначено судами, залежить від правильності визначення суми податкових зобов'язань та податкового кредиту, правильність визначення яких підтверджено повністю підтверджено податковою інспекцією у процесі проведення відповідних перевірок.

Відповідно до п.п.7.7.5 п. 7.7 статті 7 Закону № 168/97-ВР протягом 30 днів, наступних за днем отримання податкової декларації, податковий орган проводить документальну невиїзну перевірку заявлених у ній даних за наявності достатніх підстав вважати, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням податкового законодавства, податковий орган має право протягом такого ж строку провести позапланову виїзну перевірку (документальну) платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування. Податковий орган зобов'язаний у п'ятиденний термін після закінчення перевірки надати органу державного казначейства висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Відповідно до пп. 7.7.6 п. 7.7 ст. 7 Закону № 168/97-ВР на підставі отриманого висновку відповідного податкового органу орган державного казначейства надає платнику податку зазначену у ній суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку податкового органу.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що в матеріалах справи наявні всі необхідні первинні документи, які складені у відповідності до вимог підпункту 7.2.1 пункту 7.2 статті 7 Закону № 168/97-ВР, що підтверджують право позивача на податковий кредит у відповідний період.

За таких обставин, суди дійшли вірного висновку щодо наявності підстав для задоволення позову.

Відповідно до ст. 224 КАС України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанції не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.

Отже, колегія суддів вважає, що в межах касаційної скарги порушень судами попередніх інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому касаційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржувані судові рішення - без змін.

Керуючись ст.ст. 210 - 232 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Головного управління Державного казначейства України у м. Севастополі залишити без задоволення.

Ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2011 року та постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 08.07.2010 року по справі № 2а-1349/10/2770 залишити без змін.

Справу повернути до суду першої інстанції.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і може бути переглянута Верховним Судом України з підстав та в порядку, передбачених статтями 236-239 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий підписГолубєва Г.К. Судді підпис Борисенко І.В. підпис Пилипчук Н.Г.

Ухвала складена у повному обсязі 15.11.2013р.

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення12.11.2013
Оприлюднено18.12.2013
Номер документу36090293
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1349/10/2770

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 01.02.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 08.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Кравченко М.М.

Постанова від 08.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Кравченко М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні