cpg1251
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
Від "06" лютого 2014 р. Справа № 19/5007/1308-Б/12
До боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" (м. Коростень, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Макаревич В.А.
В засіданні суду прийняли участь:
- від кредиторів: Андрусь О.В. за дор. № 7541/91 від 15.07.2013 року (представник УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі ); Дячок О.М. за дор. № 2001/10 від 02.09.2013 року (представник Коростенської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області ); Коряжнов О.В. (представник ПП "Дамар") за дов. № б/н від 05.02.2014 р.
- від боржника: Шведюк Л.П. - ліквідатор
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 23.11.2012 року за заявою Публічного акціонерного товариства "Креді агріколь банк" (м. Київ) порушено провадження у справі №19/5007/1308-Б/12 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" (м. Коростень, Житомирська область) за правилами статей 6,7,11 Закону України №2343 від 14.05.1992 (із змінами та доповненнями) "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " в редакції, чинній на момент порушення провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою господарського суду від 24.01.2013р. визнані кредиторські вимоги ініціюючого кредитора, введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Постановою господарського суду Житомирської області 01.10.2013 року визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Факториал", яке зареєстроване Виконавчим комітетом Коростенської міської ради Житомирської області 22.09.2003р.; місцезнаходження: 11512, Житомирська область, м. Коростень, Шатрищанська, буд. 67, ідентифікаційний код 32680198; відкрито ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" строком на дванадцять місяців до 01.10.2014р. включно; призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну (свідоцтво №1182 від 16.07.2013 адреса: м. Житомир, вул. Київська, буд. 73, кв. 67, ідентифікаційний номер - 2312603729); підприємницьку діяльність банкрута завершено.
Ухвалою від 12.12.2013 р. господарський суд Житомирської області, зокрема, прийняв та призначив для розгляду в наступному засіданні суду клопотання про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" Шведюк Л.П. в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків, проміжний звіт ліквідатора прийняв до відома та долучив до матеріалів справи, відклав розгляд заяви кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн. до наступного судового засідання, призначив наступне засідання суду для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури на "06" лютого 2014 р. о 10:40 в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. № 409.
Ухвалою від 30.12.2013 р. господарський суд Житомирської області, зокрема, прийняв заяву Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 5459/10 від 23.12.2013 року про заміну сторони правонаступником та призначив для розгляду в засіданні господарського суду на "06" лютого 2014 р. о 10:40 год.
Ухвалою від 30.12.2013 р. господарський суд Житомирської області, зокрема, прийняв заяву № 13411/06 від 10.12.2013 року Управління Пенсійного фонду України в м.Коростені та Коростенському районі про визнання поточних вимог в сумі 4282,51 грн. та призначив для розгляду в засіданні господарського суду на "06" лютого 2014 р. о 10:40 год.
Суд переходить до розгляду справи по суті.
Ліквідатор Шведюк Л.П. 06.02.2014 р. подала до господарського суду Житомирської області супровідним листом №02-06/9 від 06.02.2014 р. звіт ліквідатора та повідомила в судовому засіданні про виконану ліквідатором роботу за даний період здійснення ліквідаційної процедури (а. с. 139, т. 3).
Ліквідатор повідомила про направлені запити до органів та установ для отримання інформації про наявність ліквідаційної маси у банкрута та про отримані відповіді. Також, до звіту ліквідатором надано підтверджуючі матеріали:
- протокол від 05.01.2014 р. засідання комітету кредиторів боржника (а. с. 140, т. 3) згідно якого вирішено, в тому числі погодити проміжний звіт ліквідатора Шведюк Л.П. та взяти інформацію, надану в проміжному звіті ліквідатора Шведюк Л.П. до відома.
- проміжний звіт від 05.02.2014 р. ліквідатора Шведюк Л.П. (а. с. 141-142, т. 3) в якому повідомляється, що ліквідатором було зроблено: запити до банківських установ; направлено заяву №02-06/01 від 14.01.2014 р. до Коростенського МВ УМВС України в Житомирській області у зв"язку з тим, що при проведенні інвентаризації встановлено відсутність одного транспортного засобу, про результати даної заяви ліквідатора станом на 05.02.2014 р. не повідомлено;
- копія листа № 4760/10 від 29.11.2013 р. Коростенської ОДПІ (а. с. 143-144, т. 3) стосовно інформації про банківські рахунки боржника;
- копія довідки №22/003-12 від 20.01.2014 ПАТ "Креді Агріколь Банк" (а. с. 145, т. 3) з інформацією про відкриті банківські рахунки боржника;
- копія довідки ПАТ "Перший Інвестиційнний Банк" (а. с. 146, т. 3) про наявність одного рахунку, відкритого боржником ;
- копія листа № 25.11.2013 р. від 25.11.2013 р. Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області (а. с. 147, т. 3) з повідомленням про те, що сільськогосподарська та інша самохідна техніка за ТОВ "Факториал" не зареєстрована;
- копія листа №618/27-1546-19 від 30.01.2014 ПАТ "Кредитпромбанк" (а. с. 148, т. 3) про неможливість надання інформації про рахунки боржника з посиланням на необхідність сплати комісії за надання даної інформації та надання всіх документів для повної ідентифікації ліквідатора, як керівника боржника.
Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 05.02.2014 комітетом кредиторів ТОВ "Факториал" погоджено звіт ліквідатора, а роботу ліквідатора визнано задовільною.
Розглянувши звіт ліквідатора та додані матеріали, заслухавши пояснення ліквідатора та представника кредитора, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.
За загальним правилом, визначеним ст.ст. 33, 34 ГПК України, кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.
Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.
Відповідно до ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
В судовому засіданні розглядалась заява Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №5459/10 від 23.12.2013 про заміну кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Житомирської області ДПС на правонаступника у даній справі Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області з посиланням на ті обставини, що первинний кредитор звернувся з поточними вимогами до боржника. При цьому в ході розгляду справи була проведена реорганізація та припинено юридичну особу Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Житомирської області ДПС.
Як вбачається з матеріалів даної справи ухвалою від 18.06.2013 було , зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" (м. Коростень, Житомирської області) та відмовлено Коростенській ОДПІ Житомирської області ДПС у задоволенні заяви про визнання грошових вимог до боржника на суму 147027,72 грн.
07.11.2013 року до господарського суду надійшла заява Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн. Тобто, зазначена заява про визнання поточних кредиторських вимог надійшла від кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, а не від кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Житомирської області ДПС.
За таких обставин відсутні підстави для задоволення заяви Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №5459/10 від 23.12.2013 про заміну кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Житомирської області ДПС на правонаступника у даній справі Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області, а тому суд відмовляє у задоволенні даної заяви.
В судовому засіданні розглядалась заява Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн.
07.11.2013 року до господарського суду надійшла заява Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн.
Ухвалою від 11.11.2013 р. господарський суд Житомирської області прийняв заяву кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн. та призначив доля розгляду в засіданні господарського суду на "12" грудня 2013 р. о 09:20 год. в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. № 409, зобов'язав Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області: надати докази на підтвердження того, що заявлені вимоги є поточними; надати оригінали документів, подані до заяви в копіях, для огляду в засіданні суду; зобов'язав ліквідатора Шведюк Л.П. надати письмовий відзив на заяву № 4141/10 від 06.11.2013 року Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
До господарського суду Житомирської області 24.12.2013 Коростенською ОДПІ було подано письмове пояснення (уточнення) №5449/10 від 23.12.2013 р. (а. с. 133-136, т. 3) в якому зазначено, що заборгованість ТОВ "Факториал" перед Коростенською ОДПІ складає 153 548,00 грн.
06.02.2014 р. ліквідатором Шведюк Л.П. подано до господарського суду Житомирської області відзив № 02-06/7 від 06.02.2014 р. (а. с. 149-150) на заяву Коростенської ОДПІ із зазначенням необхідності уточнення вимог до боржника на підставі відповідних документів.
Ліквідатором Шведюк Л.П. в судовому засіданні частково визнано вимоги Коростенської ОДПІ, зокрема - 144 364,00 грн. основного боргу; при цьому 9184,00 грн. ліквідатор не визнала з огляду на те, що дана сума пені є конкурсною, а не поточною, враховуючи період її виникнення.
Представник Коростенської ОДПІ вимоги зазначені в заяві № 4141/10 від 06.11.2013 р. підтримав. Усно зазначив, що сума 9184,00 грн. пені є конкурсною, а не поточною, враховуючи період її виникнення. Разом з тим не надав доказів про період виникнення та нарахування 9184,00 грн. пені.
Крім того, в судовому засіданні виникла необхідність отримати письмові пояснення від представника Коростенської ОДПІ на відзив ліквідатора стосовно невідповідності суми заявлених кредитором вимог та суми, підтвердженої наданими кредитором доказами.
Враховуючи викладене, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд заяви Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн.
В судовому засіданні розглядалась заява № 13411/06 від 10.12.2013 року Управління Пенсійного фонду України в м.Коростені та Коростенському районі про визнання поточних вимог в сумі 4282,51 грн.
24.12.13 року до господарського суду надійшла заява № 13411/06 від 10.12.2013 року Управління Пенсійного фонду України в м.Коростені та Коростенському районі про визнання поточних вимог в сумі 4282,51 грн.
Ухвалою від 30.12.2013 р. господарський суд Житомирської області, зокрема, прийняв заяву № 13411/06 від 10.12.2013 року Управління Пенсійного фонду України в м.Коростені та Коростенському районі про визнання поточних вимог в сумі 4282,51 грн. та призначив для розгляду в засіданні господарського суду на 06" лютого 2014 р. о 10:40 год.
04.02.2014 р. УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі було подано до господарського суду Житомирської області письмове пояснення (клопотання) №1414/06 від 03.20.2014 р. (а. с. 137-138. т. 3) на виконання ухвали господарського суду Житомирської області від 30.12.2013 р.
06.02.2014 р. до господарського суду Житомирської області від ліквідатора Шведюк Л.П. надійшов відзив №02-06/8 від 06.02.2014 р. (а. с. 151, т. 3) на заяву УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі згідно якого ліквідатор визнає вимоги кредитора в сумі 4282,51 грн., в тому числі - 4112,51 грн. основного боргу та 170,00 грн. боргу по сплаті фінансових санкцій та пені.
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 р. № 2464-VI (далі - Закон від 08.07.2010 р. № 2464-VI ).
Згідно з п. 2, 6 ч. 1 ст. 1 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; недоїмкою відповідно до даного Закону вважається сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена територіальними органами Пенсійного фонду України у випадках, передбачених цим Законом.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону від 08.07.2010 р. № 2464-VI, платниками єдиного внеску, зокрема, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Єдиний внесок нараховується: для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), 2, 3, 6, 7 і 8 ч. 1 ст. 4 цього Закону, - на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 р. №2464-VI).
Згідно з ч. 8 ст. 9 Закону від 08.07.2010 р. №2464-VI, платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 ч. 1 ст. 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
У відповідності до ч. 12 ст. 9 Закону України від 08.07.2010 р. №2464-VI, єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
У разі ліквідації юридичної особи - платника єдиного внеску або втрати платником з інших причин статусу платника єдиного внеску сума недоїмки сплачується за рахунок коштів та іншого майна платника. У такому разі відповідальними за погашення недоїмки є: ліквідаційна комісія - щодо юридичної особи - платника єдиного внеску, що ліквідується; юридична особа - щодо утворених нею філії, представництва або іншого відокремленого підрозділу - платника єдиного внеску, що ліквідується ( ч. 8 ст. 25 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI ).
Як вбачається із поданих боржником в електронному вигляді звітів про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України за період з грудня 2012 р. по січень 2013 р., недоїмка становить 4112,51 грн. (а. с. 119 -122 у т. 3).
Також, згідно акту №21 від 02.04.2013 було прийнято рішення про застосування санкцій до боржника за несвоєчасне подання звітності на суму 170,00 грн.
Згідно із ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Закону України від 22.12.2011 р. № 4212 - VI (далі - Закон) поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, вимоги кредитора до боржника на загальну суму 4282,51 грн. з яких: 4112,51 грн. заборгованість по сплаті єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування з грудня 2012 р. по січень 2013 р. та 170,00 грн. фінансових санкцій за несвоєчасно поданий звіт, обґрунтовані та підтверджені належними доказами, а тому підлягають визнанню господарським судом та внесенню ліквідатором до реєстру вимог кредиторів боржника.
Враховуючи викладене, суд визнає грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі на загальну суму 4282,51 грн., з яких: 4112,51 грн. основного боргу з віднесенням до другої черги реєстру вимог кредиторів та 170,00 грн. фінансових санкцій з віднесенням до шостої черги реєстру вимог кредиторів.
У зв'язку з необхідністю отримати додаткові докази, господарський суд відкладає розгляд клопотання ліквідатора Шведюк Л.П. про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків до наступного судового засідання.
Враховуючи викладене, слід призначити наступне судове засідання для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута.
Керуючись ст. ст. 37- 48, п.1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України №2343-XII від 14.05.1992р "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (зі змінами та доповненнями в редакції чинній з 19.01.2013.) , ст. 86 ГПК України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.
2. Відмовити у задоволенні заяви Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області №5459/10 від 23.12.2013 про заміну кредитора Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Житомирської області ДПС на правонаступника у даній справі Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
3. ВІдкласти розгляд заяви Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн. до наступного судового засідання.
Зобов'язати Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області до наступного судового засідання надати письмове пояснення на відзив ліквідатора стосовно невідповідності суми заявлених кредитором вимог та суми, підтвердженої наданими кредитором доказами та докази, що свідчать про період виникнення пені на суму 9184,00 грн., зазначивши чи є дані вимоги конкурсними, чи поточними.
4. Визнати грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі на загальну суму 4282,51 грн., з яких: 4112,51 грн. основного боргу з віднесенням до другої черги реєстру вимог кредиторів та 170,00 грн. фінансових санкцій з віднесенням до шостої черги реєстру вимог кредиторів.
Зобов"язати ліквідатора Шведюк Л.П. включити визнані господарським судом вимоги УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Факториал", м. Коростень.
5. ВІдкласти розгляд клопотання ліквідатора Шведюк Л.П. про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків до наступного судового засідання.
Зобов"язати ліквідатора Шведюк Л.П. надати докази дотримання ст.115 нової редакції Закону , чинній з 19.01.2013, в частині встановлення розміру винагороди ліквідатору.
6. Призначити наступне судове засідання для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на "15" травня 2014 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. № 409.
7. Зобов'язати ліквідатора Шведюк Л.П. надати до суду:
- звіт про виконану роботу у ліквідаційній процедурі (за наступний період), розглянутий комітетом кредиторів боржника; протокол комітету кредиторів надати суду;
- докази реалізації майна у встановленому порядку;
- виявити докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;
- матеріали інвентаризації майнових активів банкрута, віднесених до ліквідаційної маси;
- докази припинення трудових відносин з керівником банкрута та найманими працівниками, у разі їх наявності;
- докази виявлення документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- докази закриття рахунків банкрута, у разі їх наявності та номер основного рахунку, що використовується при проведенні ліквідаційної процедури;
- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст.46 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимоги кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу.
8. Викликати у наступне судове засідання ліквідатора та представників кредиторів.
Суддя Макаревич В.А.
Список розсилки:
1 - в справу
2 - ініціюючому кредитору - реком.
3. ліквідатору Шведюк Л.П.- (або під розписку в розносній книзі)
4- Коростенській ОДПІ ГУ Міндоходів У Житомирській обл. - реком. з повідо.
5.- УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі - реком.
6.- ПП "Дамар" - 43020, м. Луцьк, вул. Електроапаратна, 6 - реком.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2014 |
Оприлюднено | 14.02.2014 |
Номер документу | 37143408 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Макаревич В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні