УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
УХВАЛА
Від "15" травня 2014 р. Справа № 19/5007/1308-Б/12
До боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" (м. Коростень, Житомирська область)
про визнання банкрутом
Суддя Макаревич В.А.
В засіданні суду прийняли участь:
- від кредиторів: Лазаренко С.М., дов №4195/06 від 01.04.2014р. (представник УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі ); Дячок О.М. за дор. № 2001/10 від 02.09.2013 року (представник Коростенської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області ); Марков С.М., дов. від 17.03.2014р. (представник ПАТ "Креді Агріколь Банк" )
- від боржника: Шведюк Л.П. - ліквідатор
Присутня: ОСОБА_7, дов. №28/01-14 від 28.01.2014р. (представник ТБ "Електронні Торги України")
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 23.11.2012 року за заявою Публічного акціонерного товариства "Креді Агріколь Банк" (м. Київ) порушено провадження у справі №19/5007/1308-Б/12 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" (м. Коростень, Житомирська область) за правилами статей 6,7,11 Закону України №2343 від 14.05.1992 (із змінами та доповненнями) "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " в редакції, чинній на момент порушення провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою господарського суду від 24.01.2013р. визнані кредиторські вимоги ініціюючого кредитора, введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Постановою господарського суду Житомирської області 01.10.2013 року визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Факториал", яке зареєстроване Виконавчим комітетом Коростенської міської ради Житомирської області 22.09.2003р.; місцезнаходження: 11512, Житомирська область, м. Коростень, Шатрищанська, буд. 67, ідентифікаційний код 32680198; відкрито ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Факториал" строком на дванадцять місяців до 01.10.2014р. включно; призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну (свідоцтво НОМЕР_2 від 16.07.2013 адреса: АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер - НОМЕР_1); підприємницьку діяльність банкрута завершено.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, яким внесено зміни до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII.
Відповідно до п. 1-1 ч. 1 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р. (далі - Закон в редакції з 19.01.2013 р.), Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Отже, розгляд справи про банкрутство за новою редакцією Закону здійснюється згідно з постановою про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. При цьому правові підстави прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури визначаються відповідно до раніше чинної редакції Закону, а правові наслідки введення ліквідаційної процедури - за його новою редакцією (аналогічну правову позицію викладено в п. 40 листа Вищого господарського суду від 28.03.2013 р. № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 N 4212-VI)").
Ухвалою від 06.02.2014р., зокрема, відкладено до наступного судового засідання розгляд заяви Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн. та клопотання ліквідатора Шведюк Л.П. про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків.
До господарського суду Житомирської області надійшли наступні матеріали:
- 20.02.2014р. від ВДВС Коростенського МРУЮ - виконавчі документи по стягненню заборгованості з боржника;
- 14.05.2014р. від ТБ "Електронні торги України - клопотання про залучення учасником провадження у справі про банкрутство;
- 15.05.2014р. від ліквідатора Шведюк Л.П. - проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури з додатками, протокол засідання комітету кредиторів від 13.05.2014р. та письмовий відзив на заяву Коростенської ОДПІ;
- 15.05.2014р. від Коростенської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області -письмові пояснення щодо нарахованої боржнику пені.
У судовому засіданні ліквідатор повідомила про вчинені дії у ліквідаційній процедурі.
У своєму звіті ліквідатор зазначила про наступне.
- від банківської установи ПАТ "Креді Агріколь Банк" отримано довідку щодо наявності коштів на розрахунковому рахунку боржника. Ліквідатором вчиняються дії щодо закриття рахунків банкрута;
- від реєструючих органів отримано довідки про відсутність будь-яких зареєстрованих активів за боржником;
- проведено оцінку нерухомого майна боржника;
- 05.05.2014р. в газеті "Авізо" Житомир № 18 ліквідатором було розміщено оголошення про проведення конкурсу з визначення організатора аукціону з продажу майна ТОВ "Факториал".
Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 13.05.2014р., комітет кредиторів погодив проміжний звіт ліквідатора та визнав роботу ліквідатора задовільною.
Присутні в судовому засіданні представники кредиторів на запитання суду повідомили, що не мають заперечень проти поданого ліквідатором проміжного звіту про хід здійснення ліквідаційної процедури.
У судовому засіданні розглядалось клопотання Товарної біржі"Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі про визнання Товарної біржі"Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі учасником провадження у справі № 19/5007/1308-Б/12 про банкрутство ТОВ " Факториал".
Представник Товарної біржі"Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі у судовому засіданні підтримав подане до суду клопотання.
Ліквідатор підтримала клопотання Товарної біржі"Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі про визнання Товарної біржі"Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі учасником провадження у справі № 19/5007/1308-Б/12 про банкрутство ТОВ " Факториал". Надала для приєднання до матеріалів справи копії документів: рішення замовника про визначення Організатора на проведення торгів (аукціону) з продажу майна боржника від 13.05.2014р., газети з оголошенням, заяви організатора аукціону, довідки з ЄДРПОУ, статуту ТБ "Електронні торги України", а також протокол засідання комітету кредиторів ТОВ "Факториал" від 25.04.2014р.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника Товарної біржі "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі, ліквідатора та представників кредиторів, господарський суд вважає за наступне зазначити наступне.
Відповідно до п. 6 ст. 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції чинній з 19.01.2013р.), організатором аукціону є визначена замовником фізична або юридична особа, що має ліцензію на проведення торгів і з якою замовник аукціону уклав договір на проведення аукціону.
Організатор аукціону визначається замовником за конкурсом, що проводиться у визначеному замовником порядку, основними критеріями якого вважаються зокрема, достатній, але не менш як три роки, досвід проведення аукціонів, запропонована найменша сума винагороди.
Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.
Учасниками аукціону можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, юридичні особи України та іноземні юридичні особи, які подали необхідні документи та пройшли процедуру реєстрації виконавцем аукціону відповідно до цього Закону (п. 7 ст. 49 Закону).
Згідно п. 33 Інформаційного листа Вищого господарського суду України № 01-06/606/2013 від 28.03.2013р. із змінами та доповненнями, організатор аукціону згідно з частиною шостою статті 49 Закону визначається замовником аукціону за конкурсом. Чинним законодавством не передбачено ліцензування діяльності з проведення торгів, тому організатором аукціону може бути особа, яка відповідно до установчих документів має право на здійснення такої діяльності. Господарський суд має перевіряти порядок визначення організатора аукціону. Організатор аукціону діє на підставі ухвали господарського суду про визнання його учасником провадження у справі про банкрутство. З моменту визнання організатора аукціону учасником провадження у справі про банкрутство він має право на оскарження тільки тих судових рішень, які стосуються організації та проведення аукціону за його участю.
Ліквідатором в газеті "Авізо" Житомир №18 від 05.05.2014р. розміщено оголошення про проведення конкурсу кандидатур організаторів аукціону.
Ліквідатору 08.05.2014р. Товарною біржею "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі подано заяву на участь у конкурсі з визначення організатора торгів з продажу майна банкрута - ТОВ "Факториал".
На засіданні комітету кредиторів 13.05.2014р. комітетом кредиторів було вирішено погодити організатора аукціону з продажу майна банкрута - Товарну біржу "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі, погодивши винагороду з проведення аукціону в розмірі 7%.
Рішенням замовника про визначення організатора на проведення торгів (аукціону) з продажу майна боржника визначено організатором аукціону з продажу майна банкрута - Товарну біржу "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" у м. Житомирі (м. Житомир, проспект Миру, 10, кв. 55).
У судовому засіданні були оглянуті та долучені до матеріалів справи належним чином завірені копії: Статуту Товарної Біржі "Електронні торги України", витягу та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Філії Товарної Біржі "Електронні торги України" в м. Житомирі, сертифіката відповідності від 06.09.2013р. та додатка до нього, Положення про філію Товарної Біржі "Електронні торги України" в м. Житомир.
Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом 12.05.2014р. державна реєстрація юридичної особи була проведена 22.10.1997р.
Відповідно до п. 1.2 Статуту, Товарна Біржа "Електронні торги України" створена за рішенням Загальних зборів Засновників (протокол №1 від 10.10.1997року) та зареєстрована Василівською районною державною адміністрацією Запорізької області 22 .10.1997р. як Товарна Біржа "Інтеграл". Згідно Протоколу Загальних зборів засновників (членів) №1 від 01.11.2012р. найменування Біржі змінено на Товарну Біржу "Електронні торги України". Відповідно до п. 4.4 Статуту Товарна Біржа "Електронні торги України" має право проводити біржові торги, аукціони, конкурси, з продажу майна, в тому числі під час застосування процедур, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
У Положенні про філію Товарної Біржі "Електронні торги України" в м. Житомир зазначено, що директор Філії користується правами та діє на підставі довіреності, виданої Генеральним директором Біржі, виконує обов"язки першої особи Філії (п. 4.5). Відповідно до п. 2.2 Положення філія Товарної Біржі "Електронні торги України" має право для досягнення мети, зокрема, проводити біржові торги, аукціони, конкурси, з продажу майна, в тому числі під час застосування процедур, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Метою діяльності Філії є надання послуг в укладанні біржових угод, виявлення товарних цін, попиту і пропозицій на товари, вивчення, впорядкування і спрощення товарообігу і пов"язаних з ним торгових операцій, проведення відкритих/закритих торгів, аукціонів, електронних торгів на веб-сайті (п. 2.1 Положення).
У судовому засіданні представник Товарної Біржі "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" в м. Житомирі пояснив, що Товарна Біржа "Електронні торги України" в особі філії ТБ "Електронні торги України" в м. Житомирі не є заінтересованою особою стосовно боржника ТОВ "Факториал", кредиторів та замовника аукціону та має достатній, не менш як три роки досвід проведення аукціонів.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що дане клопотання Товарної Біржі "Електронні торги України" в особі філії Товарної Біржі "Електронні торги України" у м. Житомир прийняте на конкурсній основі після розміщення відповідного оголошення, відповідно до статуту, установчих документів заявник має право на здійснення діяльності з проведення торгів, також має достатній, не менш як три роки досвід проведення аукціонів, не є заінтересованою особою стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону, а тому вважає за необхідне задовольнити клопотання Товарної Біржі "Електронні торги України" в особі філії Товарної Біржі "Електронні торги України" у м. Житомир та визнати організатора аукціону Товарну Біржу "Електронні торги України" в особі філії Товарної Біржі "Електронні торги України" у м. Житомир (10020, м. Житомир, проспект Миру, буд. 10, кв. 55, ідентифікаційний код 38479006) учасником провадження у справі № 19/5007/1308-Б/12 про банкрутство ТОВ "Факториал".
У судовому засіданні розглядалась заява Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області № 4141/10 від 06.11.2013 року про визнання поточних кредиторських вимог на загальну суму 153 548,00 грн.
15.05.2014р. ліквідатором Шведюк Л.П. подано до господарського суду Житомирської області відзив № 02-06/9 від 15.05.2014 р., у якому вимоги Коростенської ОДПІ визнано частково на суму 144 364,00 грн. основного боргу; при цьому 9184,00 грн. ліквідатор не визнала з огляду на те, що дана сума пені є конкурсною, а не поточною, враховуючи період її виникнення.
15.05.2014р. від представника Коростенської ОДПІ надійшли письмові пояснення, у яких зазначено, що сума 9184,00 грн. пені є конкурсною, а не поточною, враховуючи період її виникнення, а тому він просить розглянути заяву про визнання поточних кредиторських вимог та задовольнити дану заяву з врахуванням відзиву арбітражного керуючого - ліквідатора ТОВ "Факториал" Шведюк Л.П. В судовому засіданні представник Коростенської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на запитання судді пояснив, що сума 9184,00 грн. пені є конкурсною, а не поточною, враховуючи період її виникнення. Звіти боржник подавав до Коростенської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області відповідно до чинного законодавства в електронній формі, що не заборонено законом.
Відповідно абз. 8 п. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.
Згідно до абз. 2,3 п.1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури:
- строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав;
- у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
Враховуючи наведені положення Закону, поточні кредитори можуть звернутися в ліквідаційній процедурі з грошовими вимогами до банкрута, які виникли за період після порушення провадження у справі про банкрутство і до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
Як вже було зазначено вище, відповідно до ст.38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
З аналізу наведеної норми вбачається, що в ліквідаційній процедурі нові зобов'язання у банкрута можуть виникнути виключно у випадках, прямо передбачених у цьому Законі, і порядок їх виконання визначений спеціальним Законом про банкрутство.
Окрім того, п. 29 Інформаційного листа ВГСУ від 28.03.2013 року № 01-06/606/2013 "Про ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачено, що з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом у останнього не може виникати додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; строк виконання всіх грошових зобов'язань вважається таким, що настав.
Розгляд грошових вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі ст.23 Закону.
З наведених норм вбачається, що поточні кредитори можуть звернутися в ліквідаційну процедуру з грошовими вимогами до банкрута, які виникли за період після порушення провадження у справі і до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.
При здійсненні процедури банкрутства боржника (підприємства, установи, організації) до правовідносин, які виникли між ним та іншими господарюючими суб'єктами, юридичними або фізичними особами, а також органами доходів і зборів та іншими державними органами, застосовується Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який є спеціальним Законом та має перевагу серед інших нормативно-правових актів, в тому числі, пов'язаних із застосуванням норм податків і зборів.
Пунктом 29 Інформаційного листа ВГСУ від 28.03.2013 року № 01-06/606/2013 "Про ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", передбачено, що розгляд грошових вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі ст.23 Закону.
Відповідно до ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції від 22.12.2011р.) вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) задовольняються у третю чергу.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника Коростенської ОДПІ, ліквідатора, оцінивши в сукупності всі надані докази, суд приходить до висновку про необхідність визнати поточні грошові вимоги Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області частково на суму 144 364,00 грн. основного боргу, оскільки дані вимоги заявлені у відповідності до норм чинного законодавства та підтверджуються належними доказами, які містяться в матеріалах справи, а саме податковими деклараціями з податку на прибуток та з податку на додану вартість, поданими боржником, які додані до матеріалів справи ( а.с. 47-80, т.3). Зобов'язати ліквідатора включити суму 144 364,00 грн. основного боргу до третьої черги реєстру. В частині 9184 грн. необхідно відмовити, оскільки заявлена сума не є поточними вимогами, що підтверджується доказами, в тому числі письмовими поясненнями від 15.05.2014р. Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області та не заперечується представником Коростенської ОДПІ.
Відповідно до п.4.11 Постанови Пленуму Вищого господарського суду "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013р. №7, розподіл сум судового збору (так само як й інших судових витрат) у непозовному провадженні, зокрема, як-от у справах про банкрутство, здійснюється оскільки інше не передбачено законом, за загальними правилами ст.49 ГПК.
З огляду на зазначене, судові витрати покладаються на боржника пропорційно розміру задоволених кредиторських вимог.
У зв'язку із звільненням кредитора - Коростенської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1078,39 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги.
Враховуючи необхідність отримати додаткові докази, господарський суд відкладає розгляд клопотання ліквідатора Шведюк Л.П. про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків до наступного судового засідання.
Відповідно до п. 29 Інформаційного листа Вищого господарського суду України №01-06/606/2013 від 28.03.2013р. із змінами, за результатами розгляду грошових вимог кредиторів господарський суд заново затверджує реєстр вимог кредиторів (з урахуванням визнаних конкурсних вимог) та зобов"язує ліквідатора сформувати представницькі органи кредиторів (збори кредиторів та комітет кредиторів) у порядку, передбаченому ст. 26 Закону. Подальший рух справи в ліквідаційній процедурі має відбуватися тільки за участю новостворених представницьких органів кредиторів. Зокрема, це стосується переходу з ліквідаційної процедури до процедури санації або затвердження мирової угоди, прийняття рішення щодо реалізації активів банкрута, надання оцінки діяльності ліквідатора, затвердження звіту ліквідатора.
У судовому засіданні ліквідатор просив затвердити поданий до суду реєстр вимог кредиторів ТОВ "Факториал" ( м. Коростень, Житомирської області) у складі кредиторів:
1). Приватного підприємства "Дамар" на суму 68137,91грн. основного боргу, яка віднесена до четвертої черги; 5431,53 грн. неустойки (штраф, пеня), яка віднесена до шостої черги; 1147 грн. витрат по сплаті судового збору, які віднесені до першої черги.
2). Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі районі Житомирської області на суму 19894,76 грн. основного боргу, яка віднесена до другої черги; 1755,75 грн. неустойки (штраф та пеня), яка віднесена до шостої черги.
3). Публічного акціонерного товариства "Креді Агріколь Банк" на суму 1 122 419,82 грн. основного боргу, яка віднесена до першої черги; 104508,96 грн. неустойки (штраф, пеня), яка віднесена до шостої черги; 5365 грн. витрат по сплаті судового збору, які віднесені до першої черги.
4). Заборгованість по заробітній платі на суму 8251,35 грн., яка віднесена до першої черги, 20730,82 грн., яка віднесена до другої черги.
5) Коростенської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на суму 144364 грн. основного боргу, яка віднесена до третьої черги.
6). Державного бюджету України на суму 3441 грн. судового збору, який віднесений до першої черги.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи, затвердити поданий до суду реєстр вимог кредиторів та призначити наступне засідання суду для з"ясування стану здійснення ліквідаційної процедури.
Керуючись ст.ст. 1, 23, 25, 26, 37 - 48, 49, розділом IV, п.1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України №2343-XII від 14.05.1992р. "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (із змінами та доповненнями в редакції чинній з 19.01.2013.), ст. 86 ГПК України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Проміжний звіт ліквідатора прийняти до відома та долучити до матеріалів справи.
2. Визнати організатора аукціону Товарну Біржу "Електронні торги України" в особі філії Товарної Біржі "Електронні торги України" у м. Житомир (10020, м. Житомир, проспект Миру, буд. 10, кв. 55, ідентифікаційний код 38479006) учасником провадження у справі № 19/5007/1308-Б/12 про банкрутство ТОВ "Факториал".
3. Визнати поточні грошові вимоги Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на суму 144 364,00 грн. основного боргу, яку зобов'язати ліквідатора до третьої черги. В частині 9184 грн. відмовити.
У зв'язку із звільненням кредитора - Коростенської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1078,39 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги.
4. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора Шведюк Л.П. про затвердження оплати послуг ліквідатору ТОВ "Факториал" в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання обов'язків до наступного судового засідання.
5. Затвердити реєстр вимог кредиторів ТОВ "Факториал" ( м. Коростень, Житомирської області) у складі кредиторів:
1). Приватного підприємства "Дамар" на суму 68137,91грн. основного боргу, яку віднести до четвертої черги; 5431,53 грн. неустойки (штраф, пеня), яку віднести до шостої черги; 1147 грн. витрат по сплаті судового збору, які віднести до першої черги.
2). Управління Пенсійного фонду України в м. Коростені та Коростенському районі районі Житомирської області на суму 19894,76 грн. основного боргу, яку віднести до другої черги; 1755,75 грн. неустойки (штраф та пеня), яку віднести до шостої черги.
3). Публічного акціонерного товариства "Креді Агріколь Банк" на суму 1 122 419,82 грн. основного боргу, яку віднести до першої черги; 104508,96 грн. неустойки (штраф, пеня), яку віднести до шостої черги; 5365 грн. витрат по сплаті судового збору, які віднести до першої черги.
4). Заборгованість по заробітній платі на суму 8251,35 грн., яку віднести до першої черги, 20730,82 грн., яку віднести до другої черги.
5) Коростенської об"єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на суму 144364 грн. основного боргу, яку віднести до третьої черги.
6). Державного бюджету України на суму 3372,39 грн. судового збору, який віднести до першої черги.
6. Призначити наступне засідання суду на "07" серпня 2014 р. о 11:40 в приміщенні господарського суду Житомирської області за адресою: м. Житомир, майдан Путятинський 3/65, кім. № 409.
7. Зобов'язати ліквідатора Шведюк Л.П. :
- провести збори кредиторів на яких обрати комітет кредиторів, протокол зборів кредиторів та протокол засідання комітету кредиторів надати суду;
- надати звіт про виконану роботу у ліквідаційній процедурі, розглянутий комітетом кредиторів боржника; протокол комітету кредиторів надати суду;
- докази реалізації майна у встановленому порядку;
- виявити докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;
- матеріали інвентаризації майнових активів банкрута, віднесених до ліквідаційної маси;
- докази припинення трудових відносин з керівником банкрута та найманими працівниками, у разі їх наявності;
- докази виявлення документів банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- докази закриття рахунків банкрута, у разі їх наявності та номер основного рахунку, що використовується при проведенні ліквідаційної процедури;
- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст.46 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимоги кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу.
8. Викликати у наступне судове засідання ліквідатора та представників кредиторів.
Суддя Макаревич В.А.
Список розсилки:
1 - в справу
2 - ініціюючому кредитору - реком.
3. ліквідатору Шведюк Л.П.- (або під розписку в розносній книзі)
4- Коростенській ОДПІ ГУ Міндоходів У Житомирській обл. - реком. з повідом.
5.- УПФУ в м. Коростені та Коростенському районі - реком.
6.- ПП "Дамар" - 43020, м. Луцьк, вул. Електроапаратна, 6 - реком.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2014 |
Оприлюднено | 27.05.2014 |
Номер документу | 38840853 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Макаревич В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні