Постанова
від 12.02.2014 по справі 812/10667/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 лютого 2014 рокуЛуганськСправа № 812/10667/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Свергун І.О.,

за участі секретаря - Северіної А.С.,

представника позивача - Конкіна В.В. (довіреність від 11.01.2014 № 77/25/14-14),

представника відповідача - Хорольського О.О. (довіреність від 18.12.2013 № 4/5/1671),

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Луганська справу за адміністративним позовом Міністерства інфраструктури України до Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державна реєстраційна служба України, про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

24 грудня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Міністерства інфраструктури України до Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державна реєстраційна служба України, в якому позивач посилається на наступне.

Наказом Міністерства транспорту України від 14.04.1998 № 127 діючі в обласних центрах України, Автономній Республіці Крим, містах Києві і Кривому Розі бюро по ліцензуванню внутрішніх перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом були реорганізовані в державні госпрозрахункові підприємства обл(міськ) «Автоконтрольсервіс». Одним із таких підприємств було державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс».

Наказом Міністерства транспорту України від 28.07.1998 № 298 було прийнято рішення реорганізувати державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» шляхом приєднання його до Луганського територіально-виробничого об'єднання «Луганськавтотранс» на правах структурного підрозділу. На виконання вказаного наказу в.о. директора державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» ОСОБА_4 у 1998 році було здійснено всі заходи щодо приєднання підприємства до парвонаступника, а саме: закрито рахунки в банківській установі, здані печатки та штампи до органів міліції для знищення, пройдено перевірку в органі Пенсійного фонду України, в міському центрі зайнятості, в фонді соціального страхування, в обласному та міському управліннях державної статистики, в органі державної податкової служби, складено передавальний акт (акт приймання-передачі справ) станом на 01.08.1998.

Станом на сьогоднішній день ОСОБА_4 досяг пенсійного віку та позбавлений повноважень щодо здійснення заходів по реорганізації державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс».

Здійснивши зазначені заходи з реорганізації державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс», ОСОБА_4 звернувся до відділу ліцензування, державної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради на надав оригінал зазначеного обхідного листа.

Починаючи з 1998 року, Міністерство транспорту України, а потім Міністерство транспорту та зв'язку України та Міністерство інфраструктури України вважало, що державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» реорганізоване та його державну реєстрацію скасовано. На обліку в податкових органах, органах Пенсійного фонду та фондів соціального страхування підприємство не перебуває у зв'язку з реорганізацією в 1998 році.

В процесі здійснення Міністерством інфраструктури України заходів по упорядкуванню юридичних осіб державних підприємств, які давно припинили свою діяльність, було встановлено, що юридична особа державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» не вилучена з ЄДРПОУ.

Державна служба статистики України листом від 09.07.2013 № 14.4-02/351 поінформувала Міністерство інфраструктури, що станом на 01.07.2013 відомості про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» обліковуються в ЄДРПОУ, а відомості щодо підприємства-правонаступника зазначеної юридичної особи вилучені з ЄДРПОУ в зв'язку з ліквідацією підприємства-правонаступника в 2000 році.

Також Державна реєстраційна служба поінформувала Міністерство про неможливість вилучення відомостей про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» з ЄДРПОУ, оскільки відповідно до чинного законодавства відомості з ЄДРПОУ є похідними від відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - ЄДР).

Станом на 06.09.2013 державним реєстратором за результатами роботи тимчасових міжвідомчих спеціальних комісій з питань проведення інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, було внесено обмежені відомості про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» до ЄДР з відміткою про неперебування юридичної особи в процесі припинення та відміткою про те, що свідоцтво про державну реєстрацію недійсне.

Позивач вважає такі дії державного реєстратора незаконними, оскільки фактично було відновлено юридичне існування підприємства, що було реорганізоване 15 років тому.

Міністерство інфраструктури України звернулося до Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції з відповідними документами для проведення державної реєстрації припинення державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс». Листом від 03.12.2013 № 1180 відповідач відмовив у здійсненні державної реєстрації припинення підприємства, чим порушив права позивача щодо здійснення ним дій по реорганізації підвідомчої юридичної особи.

На підставі викладеного позивач просить визнати протиправними дії відповідача щодо: внесення обмежених відомостей про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» до ЄДР з відміткою про неперебування юридичної особи в процесі припинення та відміткою про те, що свідоцтво про державну реєстрацію недійсне; невнесення до ЄДР запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи зазначеного підприємства; зобов'язати відповідача провести державну реєстрацію припинення юридичної особи державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» в результаті реорганізації.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі, надав суду пояснення, аналогічні викладеному в позові, просив задовольнити позов.

Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечував з наступних відстав. Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції були отримані від Тимчасової міжвідомчої спеціальної комісії з питань проведення інвентаризації юридичниї осіб та фізичних осіб-підприємців, зареєстрованих до 01 липня 2004 року, відомості інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які і були включені до ЄДР 06.09.2013. Після чого була отримана реєстраційна картка форми № 16, відомості з якої були включені до ЄДР згідно вимог чинного законодавства 19.11.2013. Відповдач вважає свої дії правомірними, тому просить у задоволенні позову відмовити.

Представник третьої особи - Державної реєстраційної служби України, в судове засідання не прибув, надав суду письмові пояснення, в яких посилається, що Укрдержреєстр, як центральний орган виконавчої влади, не наділений повноваженнями щодо здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (у тому числі й проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб). Просив розглянути справу у відповідності до норм матеріального та процесуального права без участі представника Укрдержреєстру.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши письмові докази, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.

Судом установлено, що Міністерство інфраструктури України утворене відповідно до Указу Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 9 грудня 2010 року № 1085 шляхом реорганізації Міністерства транспорту та зв'язку України. Міністерство інфраструктури України є правонаступником Міністерства транспорту та зв'язку України (крім прав та обов'язків, пов'язаних із реалізацією функцій у сфері телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України, надання послуг поштового зв'язку). В свою чергу, відповідно до Указу Президента України «Про утворення Міністерства транспорту та зв'язку України» від 16.07.2004 № 811/2004 Міністерство транспорту та зв'язку України було правонаступником прав і обов'язків Міністерства транспорту України.

Відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 14.04.1998 № 127 діючі в обласних центрах України, Автономній Республіці Крим, містах Києві і Кривому Розі бюро по ліцензуванню внутрішніх перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом було реорганізовано шляхом перетворення на базі їх майна в обласні, Автономної Республіки Крим, Київське та Криворізьке міські державні госпрозрахункові підприємства по контролю роботи автотранспорту та сервісному забезпеченню автотранспортної діяльності (підприємства обл(міськ) «Автоконтрольсервіс»), у тому числі державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (арк. справи 14-19). Вказані підприємства віднесено до сфери управління Міністерства транспорту України.

Наказом Міністерства транспорту України від 28.07.1998 № 298 реорганізовано державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» шляхом включення його до складу Луганського територіально-виробничого об'єднання «Луганськавтотранс» на правах структурного підрозділу (арк. справи 23-24).

У 1998 році в.о. директора державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» було вчинено дії щодо реорганізації підприємства та приєднання його до правонаступника, а саме - закрито рахунки в банківській установі, здано печатки та штампи до органів міліців, пройдено перевірку в органі Пенсійного фонду, міському центрі зацянтості, фонді соціального страхування, обласному та міському управліннях державної статистики, органі державної податкової служби, що підтверджується обхідним листком (арк. справи 25). Також було складено акт приймання-передачі справ між державним госпрозрахунковим підприємством «Луганськоблавтоконтрольсервіс» та Луганським територіально-виробничим об'єднанням «Луганськавтотранс» (арк. справи 26).

Листом від 19.04.2013 вих 01/1-12-918/0/39-13 Управління з питань регуляторної політики та підприємництва Луганської міської ради повідомило Міністерство інфраструктури України про те, що державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» значиться в Міському реєстрі суб'єктів підприємницької діяльності, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вказана юридична особа не значиться (арк. справи 22).

Листом від 09.07.2013 № 14.4-02/351 Державна служба статистики України повідомила Міністерство інфораструктури України про те, що на обліку в ЄДРПОУ значиться юридична особа - державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс», ідентифікаційний код 20179588, місцезнаходження - м. Луганськ, вул. Оборонна, буд. 101. Водночас, в ЄДРПОУ знято з обліку суб'єкт, до складу якого в результаті реорганізації на правах структурного підрозділу увійшло відкрите акціонерне товариство «Луганськавтотранс» (арк. справи 31-32).

У подальшому Міністерство інфраструктури України листом від 11.11.2013 № 6764/25/14-13 звернулося до Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції, в якому зазначило, що державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс», не зважаючи на вжиті заходи з приєднання, юридично не припинено. З метою здійснення реєстраційних дій стосовно вказаного підприємства надало наступні документи: реєстраційну картку про включення відомостей про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (форму 16) для включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; завірену копію наказу Міністерства транспорту України від 28.07.1998 № 298 «Про реорганізацію державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (рішення власника про припинення підприємства) для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо припинення юридичної особи; документи для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс»: копію додатку до документів про ліквідацію суб'єкта підприємницької діяльності, яка засвідчує зняття з обліку в банківській установі, в органах податкової служби, міліції (у зв'язку зі знищенням печаток), Пенсійного фонду, фондів соціального страхування, центру зайнятості; копію передавального акту (акт приймання-передачі справ), на підставі якого були передані активи та пасиви державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» правонаступнику та відповідно до якого документи зазначеного підприємства не передавалися до архіву, а були передані правонаступнику (арк. справи 28-30).

Листом від 03.12.2013 № 1180 відповідач повідомив позивача, що державним реєстратором було проведено реєстраційну дію включення відомостей про юридичну особу державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс». Відповідно до вимог статті 37 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» державний реєстратор не може здійснити реєстраційні дії щодо припинення юридичної особи в результаті приєднання (арк. справи 12-13).

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 06.09.2013 внесено запис № 1 382 176 0000 024582 про включення відомостей про юридичну особу державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (арк. справи 36-39).

При вирішенні спору по суті суд керується наступним.

Відповідно до статті 37 Цивільного кодексу Української РСР, чинного на момент реорганізації державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс», юридична особа припиняється шляхом ліквідації або реорганізації (злиття, поділу або приєднання). При злитті і поділі юридичних осіб майно (права і обов'язки) переходить до нововиниклих юридичних осіб. При приєднанні юридичної особи до іншої юридичної особи її майно (права і обов'язки) переходить до останньої. Майно переходить в день підписання передаточного балансу, якщо інше не передбачене законом або постановою про реорганізацію. Порядок ліквідації і реорганізації юридичних осіб визначається законодавством Союзу РСР і постановами Ради Міністрів Української РСР.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15 травня 2003 року № 755-IV (далі - Закон № 755-IV).

Згідно зі статтею 33 Закону № 755-IV юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Відповідно до частини 1 статті 34 Закону № 755-IV для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.

Державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування про внесення такого запису (частина 1 статті 35 Закону № 755-IV).

Відповідно до частини 1 статті 37 Закону № 755-IV для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи:

заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;

підписаний головою і членами комісії з припинення юридичної особи та затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи, примірник оригіналу передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, чи розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу, або їх нотаріально засвідчені копії;

довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;

документ про узгодження плану реорганізації з органом доходів і зборів (за наявності податкового боргу);

довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;

довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування.

Проте, вказані положення статті 37 Закону № 755-IV не можуть бути застосовані до даних правовідносин, оскільки реорганізація державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» шляхом його приєднання до Луганського територіально-виробничого об'єднання «Луганськавтотранс» на правах структурного підрозділу була завершена ще в 1998 році, тобто, до прийняття Закону № 755-IV.

Позивачем на адресу відповідача було надано всі необхідні документи, які підтверджують реорганізацію підприємства. Судом установлено, що фактично державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс» перестало існувати в 1998 році. Більше того, згідно з даними Державної служби статистики України в ЄДРПОУ знято з обліку суб'єкт, до складу якого в результаті реорганізації на правах структурного підрозділу увійшло державне госпрозрахункове підприємство «Луганськоблавтоконтрольсервіс», - ВАТ «Луганськавтотранс» (дата ліквідації - 30.08.2000, причина ліквідації - за заявою власника або рішення вищого органу управління) (арк. справи 31-32).

Зважаючи на вказані обставини, суд вважає позовні вимоги про зобов'язання відповідача провести державну реєстрацію припинення юридичної особи державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» в результаті реорганізації такими, що підлягають задоволенню.

Водночас суд не знаходить підстав для задоволення решти позовних вимог щодо визнання протиправними дій відповідача щодо внесення обмежених відомостей про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» до ЄДР з відміткою про неперебування юридичної особи в процесі припинення та відміткою про те, що свідоцтво про державну реєстрацію недійсне, та невнесення до ЄДР запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи зазначеного підприємства з огляду на наступне.

Згідно з частиною 1 статті 17 Закону № 755-IV відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Форми реєстраційних карток затверджуються Міністерством юстиції України.

Як установлено судом, Міністерством інфораструктури України було направлено на адресу Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції реєстраційну картку про включення відомостей про юридичну особу державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (форми № 16) для включення відомостей про юридичну особу до ЄДР.

Отримавши вказану реєстраційну картку, державним реєстратором було внесено відповідний запис до ЄДР щодо включення відомостей про юридичну особу. Судом не встановлено порушень з боку державного реєстратора при включенні до ЄДР відомостей про юридичну особу.

Таким чином, відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законом.

Крім того, слід зазначити, що самі по собі дії державного реєстратора не тягнуть за собою правових наслідків для позивача, вони є лише способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції.

Позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача не підлягають задоволенню через відсутність порушення прав, а обраний позивачем спосіб захисту не відповідає об'єкту порушеного права. Належним, достатнім та необхідним способом поновлення порушеного права позивача є задоволення позовних вимог у частині зобов'язання відповідача провести державну реєстрацію припинення юридичної особи державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс».

Враховуючи викладене, позвні вимоги є частково обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню частково.

Відповідно до частини 3 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

З урахуванням задоволеної частини позовних вимог відшкодуванню на користь позивача підлягають судові витрати в сумі 36,54 грн.

Керуючись статтями 2, 11, 17, 18, 71, 72, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Міністерства інфраструктури України до Реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Державна реєстраційна служба України, про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Зобов'язати Реєстраційну службу Луганського міського управління юстиції провести державну реєстрацію припинення юридичної особи державного госпрозрахункового підприємства «Луганськоблавтоконтрольсервіс» (ідентифікаційний код 20179588, місцезнаходження: м. Луганськ, вул. Оборонна, 101) в результаті реорганізації.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Міністерства інфраструктури України судові витрати в сумі 36 грн. 54 коп. (тридцять шість грн. 54 коп.).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено 17 лютого 2014 року.

Суддя І.О. Свергун

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2014
Оприлюднено18.02.2014
Номер документу37183226
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/10667/13-а

Ухвала від 17.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Постанова від 12.02.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 08.01.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 26.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні