cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"17" лютого 2014 р. Справа № Б8/011-12
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № Б8/011-12
за заявою ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код юридичної особи: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2,
про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код юридичної особи: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2,
учасники у справі про банкрутство:
Кредитор 1 : товариство з обмеженою відповідальністю "Лідерінвест 2007", ідентифікаційний код юридичної особи: 35251953, місцезнаходження: 01032, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 107;
Кредитор 2 : Державна податкова інспекція у м. Сумах Сумської області ДПС, ідентифікаційний код юридичної особи: 21102740, місцезнаходження: 40000, м. Суми, Покровська площа, 2;
арбітражний керуючий Бережний А.Г. ;
за участю представників учасників у справі про банкрутство:
від Банкрута, ліквідатор Банкрута, Кредитора 1, Кредитора 2, арбітражного керуючого Бережного А.Г. : не з'явились, -
В С Т А Н О В И В:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/011-12 за заявою ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС" про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС" (ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 30 січня 2012 року.
Постановою господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року визнано товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС" банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС" арбітражного керуючого Авілова С.В.; зобов'язано ліквідатора до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст.ст. 25-32, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство"); зобов'язано ліквідатора Банкрута у п'ятиденний строк з моменту отримання цієї постанови здійснити публікацію оголошення про банкрутство боржника, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 22 січня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати до 25 грудня 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 22 січня 2013 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство на шість місяців; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 15 квітня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута до призначеного судового засідання виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року та до 10 квітня 2013 року надати суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс та докази вжитих ним заходів в ліквідаційній процедурі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 15 квітня 2013 року відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 02 вересня 2013 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута до призначеного судового засідання виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року, в невиконаній частині.
Ухвалою господарського суду Київської області від 02 вересня 2013 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство у справі № Б8/011-12 на шість місяців; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута на 18 листопада 2013 року; повторно зобов'язано ліквідатора Банкрута до призначеного судового засідання виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року, в невиконаній частині; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 18 листопада 2013 року відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута на 17 лютого 2014 року; визнано вимоги Державної податкової інспекції у м. Сумах Сумської області ДПС; повторно зобов'язано ліквідатора Банкрута до призначеного судового засідання виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 28 лютого 2012 року, в невиконаній частині; вирішено інші процедурні питання у праві.
17 лютого 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від арбітражного керуючого Бережного А.Г. надійшла заява б/№ від 17 лютого 2014 року (вх. № 2900/14 від 17 лютого 2014 року) про участь у справі про банкрутство з доданими документами.
В судове засідання 17 лютого 2014 року жоден з учасників провадження не з'явися, про причини неявки суд не повідомили, хоча й були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
В зв'язку з частковим виконанням вимог господарського суду Київської області, суд виходить з наявних матеріалів справи, які вважає достатніми для розгляду справи по суті.
Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.
Провадження у справі № Б8/011-12 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 17 лютого 2014 року призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 30 січня 2012 року відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та у відповідності до п. 1-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство в редакції, яка набрала чинності 04 листопада 2012 року.
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Судом встановлено, що від арбітражного керуючого Бережного А.Г. надійшла заява про участь у справі про банкрутство б/№ від 17 лютого 2014 року, в якій він просить призначити його у справі № Б8/011-12. Розглянувши вказану заяву арбітражного керуючого Бережного А.Г. про участь у справі про банкрутство б/№ від 17 лютого 2014 року, суд відмовляє у її задоволенні як безпідставній в зв'язку з тим, що у справі є призначений арбітражний керуючий.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута, доданих до нього документів, матеріалів справи № Б8/011-12, ліквідатором Банкрута з метою повідомлення про відкриття ліквідаційної процедури товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС" вчинено наступне, а саме: ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 7 від 20 серпня 2012 року Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Києво-Святошинського району Київської області з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 5 від 20 серпня 2012 року Києво-Святошинській районній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з проханням повідомити інформацію про те, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 12 від 20 серпня 2012 року Управлінню Пенсійного фонду України Києво-Святошинському районі з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 15 від 20 серпня 2012 року Києво-Святошинському районному центру зайнятості з проханням надати інформацію про те, чи наявна заборгованість у Банкрута по сплаті обов'язкових платежів перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 6 від 20 серпня 2012 року Державній податковій інспекції Києво-Святошинського району з проханням надати інформацію щодо того чи має Банкрут заборгованість по сплаті податків та обов'язкових платежів; надати інформацію про відкриті рахунки Банкрута та про наявність майна в податковій заставі.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та доданих документів, з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 1 від 20 серпня 2012 року до Києво-Святошинського бюро технічної інвентаризації з проханням надати інформацію про те, чи має Банкрут у наявності нерухоме майно, а також надати інформацію стосовно останніх дій, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 2 від 20 серпня 2012 року Управлінню земельних ресурсів у Києво-Святошинському районі Київської області з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут у власності земельні ділянки, а також надати інформацію стосовно останніх дій, які виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 4 від 20 серпня 2012 року ДАІ Києво-Святошинського району з проханням надати інформацію щодо того, чи має Банкрут у наявності транспортні засоби, а також надати інформацію стосовно того, які останні дії виконувались керівництвом Банкрута по розпорядженню даним майном.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 3 від 20 серпня 2012 року Києво-Святошинському районному управлінню юстиції з проханням надати інформацію щодо того чи відкриті стосовно Банкрута виконавчі провадження та чи є Банкрут стороною в інших виконавчих провадженнях.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 9 від 20 серпня 2012 року Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію чи наявні у власності Банкрута акції та (чи) інші цінні папери.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 13 від 20 серпня 2012 року Державному комітету України з державного матеріального резерву з проханням надати інформацію щодо того, чи наявна заборгованість у Банкрута перед органами Державного комітету України з державного матеріального резерву.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 10 від 20 серпня 2012 року Київській регіональній митниці з проханням надати інформацію про те, чи наявна заборгованість у Банкрута перед митними органами.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 8 від 20 серпня 2012 року Державному департаменту інтелектуальної власності з проханням надати інформацію стосовно того, чи зареєстровані за Банкрутом права на об'єкти інтелектуальної власності.
Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора № 14 від 20 серпня 2012 року Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві з проханням повідомити, чи являється Банкрут засновником інших підприємств.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: відповідно до інвентаризаційного опису товарно-матеріальних цінностей № 1 від 18 липня 2012 року, інвентаризаційного опису основних засобів № 2 від 18 липня 2012 року, Акту інвентаризації наявності коштів, які знаходяться в касі Банкрута, відомостей результатів інвентаризації Банкрута - у Банкрута відсутнє майно, кошти, дебіторська заборгованість, інше майно, що можна віднести до ліквідаційної маси Банкрута.
Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/03/18404/нк від 25 жовтня 2012 року, станом на 30 червня 2012 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.
Відповідно до довідки Державного агентства резерву України № 4443/0/4-12 від 08 жовтня 2012 року, згідно бухгалтерських даних станом на 08 жовтня 2012 року кредиторська заборгованість Банкрута перед Держрезервом України відсутня.
Згідно довідки Державної митної служби України № 14/2-11/24220 від 17 жовтня 2012 року, Банкрут не перебуває на обліку у Київській регіональній митниці, передоплата чи заборгованість зі сплати податків і зборів не обліковується.
Відповідно до довідки Управління Пенсійного фонду України у Києво-Святошинському районі Київської області № 9515/02 від 09 жовтня 2012 року, Банкрут з моменту реєстрації і на даний момент господарську діяльність не проводить, звіти до Управління ПФУ Києво-Святошинського району не подавав, заборгованість по сплаті відсотків відсутня.
Згідно довідки Києво-Святошинського районного центру зайнятості № 1688 від 12 жовтня 2012 року, Банкрут не зареєстрований в Києво-Святошинському районному центрі зайнятості як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Відповідно до відбитку управління ДАІ, що міститься на запиті ліквідатора № 4 від 20 березня 2013 року, адресованого Управлінню ДАІ ГУ МВС України, згідно даних АІС "Автомобіль" м. Києва, станом на 12 квітня 2013 року за Банкрутом транспортних засобів не зареєстровано.
Відсутність майна у Банкрута підтверджена також матеріалами справи № Б8/011-12, а саме: відповідно до відбитку Інспекції Держтехнагляду Сумської облдержадміністрації № 2/3-252 від 05 березня 2012 року, за Банкрутом машини, що підлягають обліку не зареєстровані.
Згідно довідки Інспекції державного технічного нагляду № 133 від 23 лютого 2012 року, відповідно до комп'ютерної бази даних, Банкрут техніку не реєстрував.
Відповідно до довідки Головного управління Держкомзему у Київській області № 07-03-3/3092 від 15 лютого 2012 року, за наявною в Головному управлінні інформацією (дані Київської обласної філії ДП "Центр Державного земельного кадастру" стосовно прийнятих обмінних файлів) земельні ділянки в межах Київської області за Банкрутом не обліковуються.
Згідно довідки № 10/754 від 16 лютого 2012 року Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Сумській області, згідно даних АІПС "Автомобіль", станом на 14 лютого 2012 року за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровані.
Відповідно до довідки Комунального підприємства "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" б/№ від 16 лютого 2012 року, за даними Комунального підприємства "Сумське міське бюро технічної інвентаризації" власності за Банкрутом на 16 лютого 2012 року не зареєстровано.
Згідно довідки Києво-Святошинського РЕВ ДАІ при УДАІ ГУ МВС України в Київській області № 109 від 18 лютого 2012 року, згідно бази даних АІС "Автомобіль" відділу РЕВ ДАІ з обслуговування Києво-Святошинського району за Банкрутом транспортні засоби не зареєстровані.
Відповідно до довідки Комунального підприємства "Бюро технічної інвентаризації Києво-Святошинської районної ради Київської області" № 378ю/460 від 21 лютого 2012 року, згідно електронного Реєстру прав власності на нерухоме майно та даних БТІ відомості про реєстрацію на праві власності об'єктів нерухомого майна в Києво-Святошинському районі Київської області, станом на 21 лютого 2012 року за Банкрутом відсутні.
Згідно довідки головного управління Держкомзему у Сумській області № 644/03-12 від 24 лютого 2012 року, відповідно до статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем) станом на 01 січня 2012 року у власності в постійному користуванні та оренді за Банкрутом на території Сумської області не значиться.
Відсутність майна у Банкрута підтверджено також Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 40410938 від 12 квітня 2013 року на Банкрута, Рішенням про відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 1577379 від 11 квітня 2013 року на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; витягом з Державного реєстру правочинів на запит органу державної влади № 11001497 від 10 лютого 2012 року на Банкрута, згідно якого належне Банкруту нерухоме майно станом на 2011 рік відчужено, внаслідок чого у Банкрута відсутнє майно, яке являлось предметом правочинів.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № Б8/011-12 ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 07 березня 2013 року, згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - ТОВ "Лідерінвест 2007", Державною податковою інспекцією у м. Сумах ДПС.
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута: ТОВ "Лідерінвест 2007", Державної податкової інспекції у м. Сумах ДПС, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ТОВ "Лідерінвест 2007", Державної податкової інспекції у м. Сумах ДПС, вимоги останніх, - вважаються погашеними.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, а також додані до звіту документи, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредитоів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2, ліквідації та внесенню щодо нього до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/011-12.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Керуючись ст.ст. 5, 14, 31, 32, 34, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4-1, 35, 86 Господарського процесуального кодексу України, абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд -
УХВАЛИВ:
1. Відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого Бережного А.Г. б/№ від 17 лютого 2014 року (вх. № 2900/14 від 17 лютого 2014 року) про участь у справі про банкрутство.
2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова Сергія Вікторовича б/№, б/дати (вх. № 4352 від 12 березня 2013 року) та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2, станом на 07 березня 2013 року.
3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2.
4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
5. Провадження у справі № Б8/011-12 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2, - припинити.
6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Авілова С.В. забезпечити збереженість архівних документів товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛ-МІКС СЕРВІС", ідентифікаційний код: 37052557, місцезнаходження: 08150, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Боярка, провулок Сосновий, буд. 2, та за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
9. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області; ВДВС за місцезнаходженням Банкрута;
Копію ухвали надіслати: учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, органу державної податкової служби за місцезнаходженням Банкрута, Васильченку М.А. (40000, м. Суми, вул. Металургів, буд. 30, кв. 12); арбітражному керуючому Бережному А.Г.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2014 |
Оприлюднено | 26.02.2014 |
Номер документу | 37315793 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні