Ухвала
від 26.02.2014 по справі 903/618/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"26" лютого 2014 р. Справа № 903/618/13

Суддя господарського суду Волинської області Бондарєв С.В., розглянувши матеріали по справі

за позовом Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку по АДРЕСА_1

до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Луцьк

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача:

-Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області, с. Забороль Луцького р-ну Волинської обл.

-Державна інспекція сільського господарства Волинської області, м. Луцьк

про зобов'язання повернення самовільної зайнятої земельної ділянки

За участю представників сторін:

від позивача: Романюк Л.С., дов. від 01.07.2013р. №01; Каліщук А.І.-голова правління

від відповідача: ОСОБА_1-підприємець, ОСОБА_5, договір №10 від 11.02.2014р.

від третьої особи Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинській області: Бущак Т.Я., дов. 9-3-0.7-407/2-14 від 30.01.2014р.

від третьої особи Державної інспекції сільського господарства Волинської області: н/з

Суть спору: Позивач- Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку по АДРЕСА_1-звернувся до господарського суду з позовом до відповідача-Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача-Головне управління держземагенства у Волинській області про зобов'язання фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 повернути Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку по АДРЕСА_1 самовільно зайняту земельну ділянку загальною площею 0,0347га, розташовану за адресою: АДРЕСА_1, привівши її у стан, придатний для використання, звільнивши від будівель, споруд шляхом їх знесення та вивезення за рахунок ФОП ОСОБА_1

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 26.08.2010р. правління об'єднання співвласників багатоквартирного будинку по АДРЕСА_1 згідно кадастрового плану земельної ділянки, виконаної ЗАТ НВП "Технічне бюро кадастру", дізналось про те, що ФОП ОСОБА_1 самовільно зайняв земельну ділянку площею 0,0347 га, що належить на правах володіння позивачу згідно державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯМ №229948, виданого на підставі рішення Луцької міської ради від 22.11.2002р. за №3/711.

Посилався на те, що претензії позивача, надіслані відповідачу з вимогами відшкодування збитків та звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки від 19.10.2010р. №44, від 30.08.2011р. №46а, від 12.11.2011р. №52, залишені відповідачем без задоволення.

Ухвалою суду від 19.06.2013р. порушено провадження у справі.

25.06.2013р. через канцелярію суду надійшло клопотання від 25.06.2013р. №42 від позивача, в якому він просив суд призначити по даній справі судову будівельну-технічну експертизу.

Водночас, через канцелярію суду 03.07.2013р. подав суду клопотання від 01.07.2013р. №44, яким для дачі пояснень просив викликати до суду ЗАТ НВП "Технічне бюро кадастру" (вул. Винниченка, 65, м. Луцьк).

Позивач в судовому засіданні 09.07.2013р. звернувся до суду з клопотанням від 09.07.2013р., в якому просив суд залучити до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, на стороні позивача Державну інспекцію сільського господарства Волинської області (м. Луцьк, вул. Винниченка, 67) та зобов'язати її провести перевірку самовільного зайняття відповідачем спірної земельної ділянки.

Клопотання про залучення до справи представників ЗАТ НВП "Технічне бюро кадастру" від 01.07.2013р. №44 просив залишити без розгляду.

У зв'язку з призначенням судової будівельно-технічної експертизи просив зупинити провадження у даній справі.

В судовому засіданні 09.07.2013р. представник третьої особи пояснив, що на даний час функції щодо контролю за охороною та використанням земель та проведення перевірок з управління Держземагенства у Волинській області зняті. Спеціально уповноваженим органом у сфері контролю за охороною та використанням земель у Волинській області є Державна інспекція сільського господарства у Волинській області.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 09.07.2013р. залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача-Державну інспекцію сільського господарства Волинської області (м. Луцьк, вул. Винниченка, 67). Зобов'язано Державну інспекцію сільського господарства Волинської області (м. Луцьк, вул. Винниченка, 67) провести перевірку дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки орендарем-підприємцем ОСОБА_1, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 (кадастровий номер 07101000:22:074:003) та самовільного зайняття відповідачем-підприємцем ОСОБА_1 частини земельної ділянки, площею 0,0347 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_1, що належить на правах володіння позивачу-Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку по АДРЕСА_1 згідно державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯМ №229948, виданого на підставі рішення Луцької міської ради від 22.11.2002р. за №3/711.

Крім того, призначено по справі судову будівельно-технічну експертизу, яку доручено провести Волинському відділенню Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз (м.Луцьк, вул.Червоного Хреста, 16). На час проведення експертизи - до одержання експертного висновку, провадження у справі №903/618/13 зупинено.

24.01.2014р. на адресу господарського суду надійшов висновок комісійної судової земельно-технічної експертизи №8018 від 30.12.2013р. у справі №903/618/13.

Ухвалою суду від 27.01.2014р. провадження у справі №903/618/13 поновлено.

Представник Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області, в судовому засіданні 11.02.2014р., керуючись ст. 25 ГПК України, звернувся до суду з клопотанням про внесення змін щодо процесуального правонаступництва, а саме третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача просив замінити на Управління Держемагентства у Луцькому районі Волинської області, оскільки постановою Кабінету Міністрів України «Про реорганізацію деяких територіальних органів Державного агентства земельних ресурсів», наказу Держземагентства України «Про реорганізацію Головного управління Держземагентства у Волинській області» від 30.05.2013р. № 208 шляхом від'єднання утворено Управління Держземагентства у Луцькому районі Волинської області.

Представники сторін дане клопотання не заперечили.

Представник позивача в судовому засіданні 11.02.2014р. звернувся до суду з клопотанням №б/н (вх. №01-29/1433/14) запросити в судове засідання по справі судового експерта Трунову Н.Д. (вул. Ч. Хреста, 10, м. Луцьк) у зв'язку з тим, що у висновку експерта наявні протиріччя, а саме: вказано, що самим ОСББ порушено як власником земельної ділянки, меж земельної ділянки. Разом з тим, експерт звертає увагу суду на те, що при встановленні огорожі ПП ОСОБА_1 втратить можливість для обслуговування автомобільної мийки, яка йому належить.

Просив зобов'язати Державну інспекцію сільського господарства та Управління Держземагенства надати обґрунтовану відповідь на ухвалу суду щодо надання письмових пояснень щодо суті спору у межах повноважень цих інспекцій та залучити в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, на стороні позивача ЗАТ "Технічне бюро кадастру", яке складало технічний план земельної ділянки, з якого витікає самовільний захват земельної ділянки в розмірі 0,0347г.

Сторони не заперечили щодо виклику в судове засідання судового експерта.

Відповідно до статті 31 Господарсько процесуального кодексу , в судовому процесі може брати участь судовий експерт. Судовий експерт зобов'язаний за ухвалою господарського суду з'явитись на його виклику і дати мотивований висновок щодо поставлених йому питань. Висновок робить у письмовій формі.

Згідно ч.1 ст. 27 ГПК України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до прийняття рішення господарським судом, якщо рішення з господарського спору може вплинути на їх права або обов'язки щодо однієї з сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за клопотанням сторін, прокурора. Якщо господарський суд при прийнятті позовної заяви, вчиненні дій по підготовці справи до розгляду або під час розгляду справи встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права і обов'язки осіб, що не є стороною у справі, господарський суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.

Таким чином, суд вважав за необхідне задовольнити клопотання позивача частково, а саме в частині виклику в судове засідання по справі судового експерта Трунової Н.Д. для дачі пояснень по справі та в частині зобов'язання Державної інспекції сільського господарства та Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області надати обґрунтовану відповідь на ухвалу суду щодо надання письмових пояснень щодо суті спору у межах повноважень цих інспекцій. Поруч з цим, суд відхилив клопотання позивача в частині залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача ЗАТ "Технічне бюро кадастру", як необґрунтоване.

Представник відповідача в судовому засіданні 11.02.2014р. позов визнав частково, звернувся до суду з клопотанням №б/н від 11.02.2014р. про відкладення розгляду справи для представлення додаткових доказів по справі та мирного врегулювання спору.

Третя особа-Державна інспекція сільського господарства у Волинській області-надала суду письмові пояснення від 10.02.2014р. №10-11/409 по суті позовних вимог, в яких повідомила суд про те, що в ході перевірки на вимогу господарського суду по справі №903/618/13 від 09.07.2013, проведеної в серпні 2013 року, встановлено, що підприємець ОСОБА_1 користується двома земельними ділянками на АДРЕСА_2 : площею 0,4030 га (4029,74 м.кв.) для обслуговування стоянки автомобілів (землі промисловості, транспорту, ін.), що посвідчується договором оренди землі від 26.01.2009р. за р№040907700027, укладеним на термін 5 років. Кадастровий номер земельної ділянки - 0710100000:22:074:0003. Передача земельної ділянки відбулась на підставі рішення Луцької міської ради №8/37 від 29.11.2006р. та площею 0,3000 га (3000 кв.м.) для будівництва та обслуговування стоянки легкових автомобілів з автотехобслуговуванням, що посвідчується договором на право тимчасового користування землею (в т.ч. на умовах оренди) від 08.05.2001р. за №3782 (посвідчено приватним нотаріусом Луцького міського нотаріального округу ОСОБА_8), укладеним на термін 50 років. Передача земельної ділянки відбулась на підставі рішення виконавчого комітету Луцької міської ради №252 від 28.04.2001р. Порушень умов договорів підприємцем ОСОБА_1 - не виявлено.

Вказала, що земельна ділянка по АДРЕСА_1 з кадастровим номером 0710100000:22:074:0089 площею 1,0293 га (10 292, 6 м.кв.), яка межує із земельною ділянкою підприємця ОСОБА_1, знаходиться у власності ОСББ по АДРЕСА_1 для будівництва та обслуговування багатоповерхового житлового будинку, що підтверджується Державним актом на право власності на земельну ділянку серії ЯМ №229948, виданим на підставі рішення Луцької міської ради №3/711 від 22.11.2002 та зареєстрованим у встановленому законом порядку за №071000002000079 20.09.2012. Межі вказаної ділянки були встановлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на землю (виготовлена у 2004р.) та винесені в натуру, що засвідчується актом про винесення в натуру меж земельної ділянки від 07.06.2004р. (а згодом і 25.12.2006р.), складеним представником НВП «Технічне бюро кадастру» Кавацівим О.Д. Акти погодження меж земельної ділянки на АДРЕСА_2 з суміжними землекористувачами від 27.05.2004 та 14.03.2012 - підписані підприємцем ОСОБА_1

Зазначила, що з вищезазначеної технічної документації (2004р.), а саме - кадастрового плану та схеми розташування земельної ділянки на АДРЕСА_1, площею 1,1493 (к.н.0710100000:22:074:0б07), що перебувала у користуванні ЖБК№83, вбачається наявність паркану на бетонних стовпчиках, котрим була змінена конфігурація земельної ділянки. Місцерозташування паркану згідно плану 2004 року відповідає місцерозташуванню паркану на день проведення перевірки (19.08.2013р.).

Зауважила, що при проведенні огляду земельної ділянки підтверджено факт самовільного зайняття підприємцем ОСОБА_1 частини земельної ділянки орієнтовною площею 0,03 га, що належить на праві власності ОСББ на АДРЕСА_1. На самовільно зайнятій частині земельної ділянки орієнтовною площею 0,03 га, підприємець ОСОБА_1 здійснив благоустрій, виклав бруківку.

Вказала, що підприємця ОСОБА_1 не було притягнено до адміністративної відповідальності, оскільки, фактично зайняття земельної ділянки орієнтовною площею 0,3000 га встановлено 03.11.2010р. (як вбачається з листа ГУ Держкомзему у Волинській області від 03.11.2013 №06-11-14/3224), а відповідно до ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення при триваючому правопорушенні (самовільне зайняття) може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня його виявлення.

Ухвалою суду від 11.02.2014р. розгляд спору відкладався згідно ст. 77 ГПК України, з метою повного, всебічного розгляду позовної вимоги про зобов'язання повернення самовільної зайнятої земельної ділянки.

Крім того, замінено в результаті процесуального правонаступництва третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Головне управління Держемагентства у Волинській області на правонаступника- Управління Держемагентства у Луцькому районі Волинської області (45623, с. Забороль, вул. Володимирська, 34а).

Водночас, викликано у судове засідання судового експерта Н.Д. Трунову (АДРЕСА_3) для дачі пояснень щодо проведеної експертизи.

Сторін та третіх осіб зобов'язано представити суду: позивача -додаткові письмові пояснення з врахуванням висновку експертизи та перевірки; відповідача-письмові пояснення по суті позовних вимог; додаткові письмові пояснення з врахуванням висновку експертизи та перевірки; третю особу-Державну інспекцію сільського господарства Волинської області- письмові пояснення по справі; третю особу- Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області-письмові пояснення по справі; сторін-прийняти міри до добровільного врегулювання спору.

19.02.2014р. через канцелярію до суду надійшли пояснення по справі №01-01-20/92 від 19.02.2014р. (вх. №01-29/1759/14) від Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області, в яких зазначено, що земельна ділянка загальною площею 1,1493га на АДРЕСА_1, належить Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку на АДРЕСА_1, згідно рішення Луцької міської ради від 22.11.2002р. № 3/711, статуту 24.04.2002р. серія Р№0405132700010088. Цільове використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Вказано, що 02.02.2012р. Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку на АДРЕСА_1, звернулось до начальника управління Держкомзему у м.Луцьку Волинської області з проханням здійснити розподіл земельної ділянки загальною площею 1,1493 га, внаслідок чого, було здійснено розподіл та видано відповідні державні акти на земельні ділянки: площею 0,12 га, кадастровий номер 0710100000:22:074:0087, (державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯМ №229947 виданого 20.09.2012р., про що внесено запис в Книгу реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 071010002000078) та 1,0293 га., кадастровий номер 0710100000:22:074:0089, (державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯМ №229948 виданого 20.09.2012, про що внесено запис в Книгу реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 071010002000079).

Повідомлено, що земельна ділянка, якою користується ФОП ОСОБА_1, загальною площею 0,4030га на АДРЕСА_2 для будівництва та обслуговування автосалону з блоком автотехобслуговування була надана у користування на підставі рішення Луцької міської ради 24.06.2006р. № 3/26, про що свідчить договір оренди земельної ділянки земельної ділянки, терміном на 5(п'ять) років, укладений у 2008 році та зареєстрований у Волинській регіональній філії ДП «Центр ДЗК» про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 26 січня 2009 року за №040907700027. Земельні ділянки на АДРЕСА_1 та на АДРЕСА_2 є суміжними. Межі земельної ділянки на АДРЕСА_1, були встановлені на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на землю та винесені в натуру, про що внесені відомості в Акт погодження меж з суміжними землекористувачами (землевласниками) у 2003 (у 2006 та у 2012 роках). У 2003 році було закріплено в натурі межовими знаками та скріплено підписами суміжних землекористувачів (землевласників), а саме: від А до Б- землі міста не надані у власність або користування, від Б до В - землі в користуванні ЖБК № 83, від В до А - землі ПП «ОСОБА_9» (підприємцем ОСОБА_1), у 2012 році знову підписані межі з суміжним землекористувачем - від Е до А - з підприємцем ОСОБА_1 При виготовленні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки підприємцю ОСОБА_1 для будівництва та обслуговування автосалону з блоком автотехобслуговування у АДРЕСА_2 в Акті погодження меж з суміжними землекористувачами (землевласниками) відсутнє погодження - від Б до В - землі в користуванні ЖБК №83.

Зауважено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 12.12.2011 № 1300 було створено Державну інспекцію сільського господарства у Волинській області, яка здійснює контроль, згідно п.4.1 Положення про Державну інспекцію сільського господарства у Волинській області, у частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності.

Розпорядником територіальної громади м.Луцька являється Луцька міська рада та у відповідності до п.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Управління Держземагентства у Луцькому районі Волинської області не являється розпорядником земель територіальної громади на території міста Луцька - відповідно до Закону України від 06.09.2012 № 5245-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»- землями комунальної власності з 1 січня 2013 року визначено всі землі в межах сіл, селищ, міст, крім земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, а також земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, що є у державній власності., cm. 12 Земельного кодексу України зазначені повноваження міських рад в галузі земельних відносин, а саме: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок в користування із земель комунальної власності.

Договір оренди земельної ділянки у АДРЕСА_2 для будівництва та обслуговування автосалону з блоком автотехобслуговування був укладений між підприємцем ОСОБА_1 та Луцькою міською радою, терміном на 5(п'ять) років, термін користування закінчився 26.01.2014р. На сьогоднішній день було розглянуто клопотання підприємця ОСОБА_1 щодо поновлення договору оренди землі, зареєстрованого у Державному реєстрі земель від 26.01.2009 за № 040907700027, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 09.01.2014 НВ-0700679242014,укладений у 2008 році та зареєстрований у Волинській регіональній філії ДП «Центр ДЗК» про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 26 січня 2009 року за № 040907700027 та питання щодо продовження договору оренди розглядалось на черговій сесії Луцької міської ради, питання було знято з порядку денного.

Відповідно до Положення про Управління Держземагентства у Луцькому районі Волинської області (далі - Управління) - Управління є територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України, підзвітним та підконтрольним Держземагентству та відповідно Головному управлінню Держземагентства у Волинській області, у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Держземагентства, Головного управління Держземагентства у Волинській області. До повноважень відповідно до Положення про Управління Держземагентства у Луцькому районі Волинської області Управління не здійснює контроль за використанням та охороною земель міста та не являється розпорядником земель м.Луцька (копія Положення додається).

Водночас, зазначено про необхідність залучення представника Луцької міської ради для дачі пояснень та винесення об'єктивного рішення щодо земельної ділянки, яка знаходиться у АДРЕСА_2 (на лютий місяць 2014 року у розпорядженні територіальної громади - Луцької міської ради).

25.02.2014р. від Державної інспекції сільського господарства у Волинській області надійшло клопотання №10-11/556 від 25.02.2014р. про розгляд справи без участі представника Державної інспекції сільського господарства у Волинській області.

В судовому засіданні 26.02.2014р. представник позивача позовні вимоги підтримав. Водночас, звернувся до суду з клопотанням №б/н від 26.02.2014р. (вх. №01-29/1922/14) про відкладення розгляду справи з метою мирного врегулювання спору, надання додаткових пояснень та доказів по справі, заслухання в судовому засіданні судового експерта Трунової Н.Д.

В судовому засіданні 26.02.2014р. представник відповідача, звернувся до суду з клопотанням від 26.02.2014р. №б/н (вх. №01-29/1923/14) про продовження терміну розгляду справи та відкладення розгляду спору з метою мирного врегулювання спору.

Сторони підтримали дане клопотання.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача-Управління Держземагенства у Луцькому районі Волинської області, на виклику представника Луцької міської ради не наполягає.

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача- Державна інспекція сільського господарства Волинської області- в судове засідання 26.02.2014р. не з'явилася, витребуваних ухвалою суду доказів по справі суду не надала, про причини неявки суд не повідомила, хоча належним чином була повідомлена про дату, час та місце судового розгляду спору, що стверджується підписом уповноваженого представника в повідомленні про відкладення розгляду справи від 11.02.2014р. та про що зазначено в протоколі судового засідання від 11.02.2014р.

Вищий господарський суду України у п. 3.9.1 постанови пленуму від 26.12.2011р. №18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" зазначив, що у разі присутності сторони або іншого учасника судового процесу в судовому засіданні протокол судового засідання, в якому відображені відомості про явку сторін (пункт 4 частини другої статті 81-1 ГПК), є належним підтвердженням повідомлення такої сторони (іншого учасника судового процесу) про час і місце наступного судового засідання.

Експерт, викликаний ухвалою суду від 11.02.2014р., в судове засідання 26.02.2014р. не з'явився.

Разом з тим, сторони наполягають на виклику в судове засідання для дачі пояснень щодо проведеної експертизи судового експерта Н.Д. Трунову.

Господарський суд, з метою повного та всебічного з'ясування всіх обставин по справі, зважаючи на винятковість даного випадку та необхідність витребування додаткових доказів по справі, керуючись ст. 69, п.п. 1-3 ст. 77 ГПК України, вважає за необхідне задовольнити клопотання відповідача, продовжити термін розгляду справи та відкласти розгляд спору.

Господарський суд, керуючись ст.ст. 31, 65, 69, п.п. 1- 3 ст. 77, ст. 86 ГПК України, -

ухвалив:

1. Продовжити термін розгляду справи за клопотанням відповідача від 26.02.2014р. до 20.03.2014р.

2. Розгляд справи відкласти на 18.03.2014 року на 14:30 год.

3. Викликати у судове засідання судового експерта Н.Д. Трунову (АДРЕСА_3) для дачі пояснень щодо проведеної експертизи. Направити ухвалу суду.

4. Зобов'язати сторін представити суду:

4.1. Позивача: додаткові письмові пояснення з врахуванням висновку експертизи та перевірки;

4.2. Відповідача : письмові пояснення по суті позовних вимог; додаткові письмові пояснення з врахуванням висновку експертизи та перевірки;

4.3. Третю особу-Державну інспекцію сільського господарства Волинської області - письмові пояснення по справі з врахуванням заперечень відповідача;

4.4. Сторін -прийняти міри до добровільного врегулювання спору.

Сторони про наступне судове засідання повідомлені під розписку в повідомленні про відкладення розгляду справи від 26.02.2014р.

Третій особі -Державній інспекції сільського господарства Волинської області-надіслати ухвалу суду рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

У разі неподання витребуваних судом доказів та неявки в судове засідання повноважного представника відповідача спір буде розглянуто за наявними в справі матеріалами згідно ст.75 ГПК України.

Суддя С. В. Бондарєв

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення26.02.2014
Оприлюднено03.03.2014
Номер документу37387159
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/618/13

Ухвала від 18.03.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 26.02.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 11.02.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 27.01.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 09.07.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 19.06.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні