Ухвала
від 04.02.2014 по справі 2а-2711/11/1270
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

04 лютого 2014 року м. Київ В/800/335/14

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючої:Блажівської Н.Є., Суддів: Бухтіярової І.О., Костенка М.І., Муравйова О.В., Приходько І. В.

перевіривши заяву Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області про перегляд ухвалили Вищого адміністративного суду України від 14 листопада 2013 року

у справі № 2а-2711/11/1270 (К/9991/54423/11 - номер справи у Вищому

адміністративному суді України)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рінат»

до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у місті Луганську,

Головного управління Державного казначейства України у Луганській

області

про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення, стягнення суми

бюджетного відшкодування з податку на додану вартість ,-

В С Т А Н О В И В:

Ленінська об'єднана державна податкова інспекція у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 14 листопада 2013 року у вказаній справі.

Згідно статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Відповідно до статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:

1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;

2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.

У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 14 листопада 2013 року заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, а саме: пункту 1.8 статті 1, підпункту 7.7.2 пункту 7.7 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість».

В обґрунтування своїх вимог заявник додає копії ухвал Вищого адміністративного суду України 16 червня 2011 року (касаційне провадження № К-20531/08), від 22 липня 2010 року (касаційне провадження № К-1585/10) та від 7 червня 2012 року (касаційне провадження № К/9991/28974/11) у яких, на його думку норми матеріального права застосовані інакше, ніж у даній справі.

Відповідно до положень статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України , заява про перегляд судового рішення може бути подана виключно за наявності таких складових: неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права, ухвалення різних за змістом судових рішень, спірні питання виникли у подібних правовідносинах. Зокрема, така складова як подібність правовідносин, означає тотожність суб'єктного складу учасників відносин, як об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (наприклад часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). У той же час, зміст правовідносин визначається обставинами кожної конкретної справи.

Вимоги статті 237 Кодексу адміністративного України визначають виключними мотивами подання заяви про перегляд судових рішень неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень саме у подібних правовідносинах.

Як вбачається зі змісту поданої заяви та доданих як приклад неоднакового застосування судом норм матеріального права ухвал Вищого адміністративного суду України, неоднакове застосування судами норм матеріального права у подібних правовідносинах відсутнє.

Водночас, слід зазначити, що направлення справи на новий розгляд до суду першої інстанції, що має місце у справах (за касаційними провадженнями № К-20531/08 та № К/9991/28974/11 не розв'язує спір по суті та свідчить про неповноту встановлення судами попередніх інстанцій обставин справи для правильного вирішення спору та про не дослідження всіх доказів, належить до порушення процесуального права, що не є підставою для перегляду ухвали в пордку Глави 3 Розділу ІV Кодексу адміністративного судочинства України.

Відсутність повно встановлених обставин у певній справі та ухвалення судових рішень в інших справах, виходячи з конкретних встановлених обставин у справі, виключає висновок про ухвалення судових рішень у таких справах з неоднаковим застосуванням норм матеріального права саме у подібних правовідносинах.

За таких обставин, підстави для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі відсутні.

Крім того, податкових органом заявлено клопотання про заміну відповідача правонаступником.

Відповідно до статті 55 Кодексу адміністративного судочинства у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

За таких обставин, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для заміни Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у місті Луганську правонаступником - Ленінською об'єднаною державною податковою інспекцією у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.

З огляду на наведене, керуючись статтями 236-239 , 239 1 , 239 2 Кодексу адміністративного судочинства України , -

У Х В А Л И В:

Допустити процесуальне правонаступництво та замінити Ленінську міжрайонну державну податкову інспекцію у місті Луганську правонаступником - Ленінською об'єднаною державною податковою інспекцією у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області.

Відмовити Ленінській об'єднаній державній податковій інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області в допуску для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 14 листопада 2013 року у справі № 2а-2711/11/1270.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуюча Н.Є. Блажівська Судді І.О. Бухтіярова М. І. Костенко О.В. Муравйов І.В Приходько

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення04.02.2014
Оприлюднено04.03.2014
Номер документу37428158
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2711/11/1270

Ухвала від 12.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 07.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 11.08.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Л.В.

Постанова від 09.06.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні