ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
27 лютого 2014 року м. Київ В/800/861/14
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючий: Голубєва Г.К. Суддів: Бившевої Л.І. Костенка М.І. Маринчак Н.Є. Пилипчук Н.Г.
перевіривши заяву Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.11.2013 року у справі № 2а-4205/11/1270 (№К/9991/76110/11 - номер справи у Вищому адміністративному суді України) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Профінн» до Ленінської об'єднаної державної податкової інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправними дій щодо проведення перевірки , -
ВСТАНОВИВ:
Ленінська об'єднана державна податкова інспекція у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.11.2013 року у названій справі.
Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 07.07.2010 року №2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Згідно статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.
Тобто, пунктом першим вказаної правової норми чітко визначено, що судові рішення в адміністративних справах можуть бути переглянуті виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права.
В даному випадку скаржник посилається на неправильне застосування судом касаційної інстанції саме норм процесуального права, зокрема ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України, що не дає підстав для допуску справи до перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.11.2013 року.
Зважаючи на викладене, підстав для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі немає.
Керуючись ст.ст. 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України,
У Х В А Л И В:
Відмовити Ленінській об'єднаній державній податковій інспекції у місті Луганську Головного управління Міндоходів у Луганській області в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 28.11.2013 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий підписГолубєва Г.К. Судді підпис Бившева Л.І. підпис Костенко М.І. підпис Маринчак Н.Є. підпис Пилипчук Н.Г.
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2014 |
Оприлюднено | 04.03.2014 |
Номер документу | 37428258 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Голубєва Г.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні