cpg1251
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
04 лютого 2014 року м. Київ В/800/284/14
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: Головуючої:Блажівської Н.Є., Суддів: Костенка М. І., Кошіля В. В., Островича С. Е., Федорова М. О.
перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 15 жовтня 2013 року
у справі № 2а-1877/12/26700 (К/9991/39682/12- номер справи у Вищому адміністративному суді України)
за позовом Приватного підприємства «Меткон»
до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі міста Києва
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві звернулася до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 15 жовтня 2013 року у вказаній справі.
Згідно статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Відповідно до статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом.
У заяві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 15 жовтня 2013 року заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, а саме: пункту 2.11 статті 2, пункту 3.5 статті 3 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні».
В обґрунтування своїх вимог заявник додає копію ухвали Вищого адміністративного суду України 28 лютого 2013 року у справі № К/9991/21942/11 у якій, на його думку, згадані норми права застосовано інакше, ніж у даній справі.
Між тим, відповідно до положень статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України , заява про перегляд судового рішення може бути подана виключно за наявності таких складових: неоднакового застосування одних і тих самих норм матеріального права, ухвалення різних за змістом судових рішень, спірні питання виникли у подібних правовідносинах. Зокрема, така складова як подібність правовідносин, означає тотожність суб'єктного складу учасників відносин, як об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (наприклад часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). У той же час, зміст правовідносин визначається обставинами кожної конкретної справи.
Зі змісту ухвали Вищого адміністративного суду України наведеної заявником як приклад неоднакового застосування судом норм матеріального права, вбачається, що зміст правовідносин, які у ній розглядалися, відмінний від того, який є у даній справі.
Вимоги статті 237 Кодексу адміністративного України визначають виключними мотивами подання заяви про перегляд судових рішень неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень саме у подібних правовідносинах.
В той же час, як вбачається зі змісту поданої заяви та доданої як приклад неоднакового застосування судом норм матеріального права ухвали Вищого адміністративного суду України, неоднакове застосування судом норм матеріального права у подібних правовідносинах відсутнє.
За таких обставин, підстави для допуску справи до провадження для перегляду судового рішення Верховним Судом України у даній адміністративній справі відсутні.
Крім того, податковим органом заявлено клопотання про заміну відповідача правонаступником.
Відповідно до статті 55 Кодексу адміністративного судочинства у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
За таких обставин, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для заміни Державної податкової інспекції у Солом'янському районі міста Києва правонаступником - Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві.
З огляду на наведене, керуючись статтями 55, 236-239 , 239 1 , 239 2 Кодексу адміністративного судочинства України , -
У Х В А Л И В:
Допустити процесуальне правонаступництво та замінити Державну податкову інспекцію у Солом'янському районі міста Києва правонаступником - Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві.
Відмовити Державній податковій інспекції у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві в допуску для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 15 жовтня 2013 року у справі № 2а-1877/12/26700.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуюча Н. Є. Блажівська Судді М. І. Костенко В. В. Кошіль С. Е. Острович М. О. Федоров
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 04.02.2014 |
Оприлюднено | 04.03.2014 |
Номер документу | 37428274 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні