ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 817/309/14
04 березня 2014 року 12год. 15хв. м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дудар О.М., за участю секретаря судового засідання Сисун Н.В., сторін та інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник Сухомлин А.А.,
відповідача: представник Красько І.Г.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Публічного акціонерного товариства "Рівнеобленерго"
до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ :
Публічне акціонерне товариство "Рівнеобленерго" (далі - ПАТ "Рівнеобленерго") звернулося з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області (далі - ДПІ у м.Рівному) про скасування податкового повідомлення-рішення від 24.01.2014 №0000342202 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 61959,00грн. (41306,001грн. - за основним платежем, 20653,00грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)).
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що висновки акта перевірки, на підставі якого прийняті оспорювані податкові повідомлення-рішення, не ґрунтуються на достовірних, об'єктивних та належним чином встановлених і відображених у акті даних, не відповідають фактичним обставинам та суперечать чинному законодавству.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю та пояснила суду, що відповідачем протиправно позбавлено ПАТ "Рівнеобленерго" права на формування податкового кредиту на підставі податкових накладних, виписаних у періодах, що передують звітному. Вказала, що з урахуванням вимог п.198.6 ст.198 та п.201.10 ст.201 Податкового кодексу (далі - ПК України), позивач має право формувати податковий кредит на підстав податкових накладних упродовж 365 днів з дня їх складення. Звернула увагу суду на те, що позивачем повністю виконано вимоги п.201.10 ст.201 ПК України - до податкової декларації за листопад 2013 року додано додаток №8 - заяву про відмову контрагентів надавати податкові накладні з відповідними первинними документами, що підтверджують отримання товарів/послуг та сплату податку на додану вартість. Просила позов задовольнити повністю.
Відповідачем позов не визнано з підстав, викладених у письмових запереченнях.
У судовому засіданні представник відповідача надав пояснення, тотожні письмовим запереченням. Зокрема, вказав, що ПАТ "Рівнеобленерго" сформовано податковий кредит за листопад 2013 року з порушеннями вимог п.198.6 ст.198 та 201.10 ст.201 ПК України - відображено податкові накладні за період лютий-жовтень 2013 року. При цьому, скарги на контрагентів щодо відмови ними надавати податкові накладні у відповідних звітних податкових періодах позивачем до податкового органу не подано. Відтак, висновки акта перевірки та оспорюване податкове повідомлення-рішення є правомірними. Просив у задоволенні позову відмовити повністю.
Заслухавши пояснення представників сторін, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що в задоволенні позову належить відмовити з огляду на наступне.
Судом встановлено, що ПАТ "Рівнеобленерго" (код ЄДРПОУ 05424874) зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Рівненської міської ради 15.04.2004. 07.04.2011 діяльність товариства приведена у відповідність до норм Закону України "Про акціонерні товариства" від 17.09.2008 N514-VI, 29.04.2012 зборами акціонерів прийнято рішення про зміну найменування товариства, у зв'язку з чим назва позивача змінювалася наступним чином: Закрите акціонерне товариство "Ей-І-ЕС Рівнеенерго", Публічне акціонерне товариство "АЕС Рівнеобленерго", Публічне акціонерне товариство "Рівнеобленерго".
Основними видами економічної діяльності підприємства є: 85.32 - професійно-технічна освіта; 35.12 - передача електроенергії; 35.13 - розподілення електроенергії; 35.14 - торгівля електроенергією; 42.22 - будівництво споруд електропостачання та електрокомунікацій; 71.12 - діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Платником податку на додану вартість позивач зареєстрований 18.07.1997 за №200126080.
Старшим державним ревізором-інспектором відділу камеральних перевірок ДПІ у м.Рівному Бондарчуком С.М. на підставі п.200.10. ст.200 розділу V Податкового кодексу України, у порядку ст.76 гл.8 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2013 року ПАТ "Рівнеобленерго" (код ЄДРПОУ 05424874), за наслідками якої складено акт від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874.
У вказаному акті перевірки зафіксовано порушення позивачем вимог п.198.6 ст.198, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами і доповненнями, в результаті чого завищено суму податкового кредиту за листопад 2013 року на 41306,17грн.
Згідно з висновками акта перевірки від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874, за наслідками перевірки платнику збільшується (зменшується) сума, що за результатами звітного (податкового) періоду підлягає сплаті платником податку до бюджету (р.25) на 41306,00грн.
На вказаний акт перевірки ПАТ "Рівнеобленерго" було подано заперечення вих.№25/349 від 21.01.2014, за наслідками розгляду яких висновки акта перевірки податковим органом згідно з листом від 23.01.2014 №1311/17-16-22-02 залишено без змін.
На підставі акта перевірки від 11.01.2014 №1/17-16-22-02/05424874 ДПІ у м.Рівному прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 24.010.2014 №0000342202 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 61959,00грн. (41306,001грн. - за основним платежем, 20653,00грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)).
Як вбачається з акта перевірки, ревізором було встановлено неправомірне віднесення ПАТ "Рівнеобленерго" до складу податкового кредиту за листопад 2013 року податку на додану вартість в загальній сумі 41306,17грн. за податковим накладними, виписаними наступними контрагентами:
- Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця», Єдиний технологічний центр з обробки перевізних документів (код 010599013025) - податкова накладна від 30.04.2013 №612/154 на суму ПДВ 2500,00грн.;
- КП «Міське будинкоуправління» (код 03352219) - податкова накладна від 09.10.2013 на суму ПДВ 658,40грн.;
- ТДВ «Рівнефармація» аптека №122 (код 22572748) - податкова накладна від 15.05.2013 на суму ПДВ 45,12грн.;
- КП «Міськводоканал» (код 35708362) - податкова накладна від 18.03.2013 на суму ПДВ 18,75грн.;
- РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (код 03361678) - податкові накладні від 15.05.2013 №106/0001 на суму ПДВ 16,93грн. та від 07.05.2013 №2/002 на суму ПДВ 28,60грн.;
- ПП «Про Авто» (код 33538779) - податкова накладна від 26.03.2013 №30 на суму ПДВ 1008,83грн.;
- Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства (код 01764604) - податкові накладні від 10.04.2013 №17 на суму ПДВ 69,23грн., від 19.06.2013 №23 на суму ПДВ 40,91грн., від 23.07.2013 №8 на суму ПДВ 29,37грн., від 14.10.2013 №93 на суму ПДВ 56,65грн., від 15.01.2013 №2 на суму ПДВ 39,86грн.;
- ТОВ «Техноторг-ДОН» (код 31764816) - податкові накладні від 20.09.2013 №184021 на суму ПДВ 87,50грн., від 11.09.2013 №176633 на суму ПДВ 95,00грн., від 10.07.2013 №132811 на суму ПДВ 121,67грн.,від 23.08.2013 №165625 на суму ПДВ 190,00грн., від 24.09.2013 №185412 на суму ПДВ 155,83грн., від 17.10.2013 №199651 на суму ПДВ 1500,00грн.;
- ТОВ «Маріо» (код) - податкова накладна від 16.05.2013 №51 на суму ПДВ 992,29грн.;
- ТОВ «С.П.А.С» (код 37154467) - податкова накладна від 22.03.2013 №47 на суму ПДВ 76,10грн.;
- ПП «Стела 1» (код 36767392) - податкова накладна від 08.02.2013 №1 на суму ПДВ 962,53грн.;
- ВАТ «Завод «Ситал» (код 14310247) - податкова накладна від 29.03.2013 №9 на суму ПДВ 30,64грн.;
- ПрАт «Єврошпон-Смига» (код 30981499) - податкова накладна від 24.09.2013 №60 на суму ПДВ 113,30грн.;
- філія «ВОГАП» ПАТ «Волиньгаз» (код і.п.н. 033394503179 (ЄДРПОУ 21749073)) - податкова накладна від 26.04.2013 №204/6 на суму ПДВ 157,50грн.;
- ФОП ОСОБА_5 (код і.п.н. НОМЕР_1) - податкова накладна від 07.05.2013 №5 на суму ПДВ 312,83грн.;
- ТОВ «Український папір» (код 15394112) - податкові накладні від 09.10.2013 №13/15 на суму ПДВ 391,60грн. та від 09.10.2013 №12/15 на суму ПДВ 240,00грн.;
- ПрАТ «Київстар», Львівська філія ПрАТ «Київстар» (код і.п.н 216738326059 (ЄДРПОУ 25546088) - податкові накладні від 31.03.2013 №224572/3 на суму ПДВ 5704,39грн., від 30.04.2013 №383355 на суму ПДВ 5404,50грн., від 31.07.2013 №236538/3 на суму ПДВ 5342,09грн., від 31.08.2013 №166140/3 на суму ПДВ 5189,86грн., від 30.09.2013 №275177/3 на суму ПДВ 4600,03грн., від 31.10.2013 №198488/3 на суму ПДВ 4613,25грн.;
- Підприємство «Клевань «Комунсервіс» (код 30490059) - податкові накладні від 19.08.2013 №352506 на суму ПДВ 27,43грн., від 19.08.2013 №132905 на суму ПДВ 22,59грн., від 19.08.2013 №672607 на суму ПДВ 22,59грн.;
- ДП «Зовнішторгвидав України» (код 02426097) - податкові накладні від 09.07.2013 №562 на суму ПДВ 92,00грн., від 18.07.2013 №1172 на суму ПДВ 174,00грн., від 21.06.2013 №1330 на суму ПДВ 174,00грн.
Суд погоджується з таким висновком податкового органу, враховуючи таке.
Відповідно до пп.14.1.181 п.14.1ст.14 Податкового кодексу України (далі - ПК України), податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Згідно з пп.«а» п.198.1 ст.198 ПК України, право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій, зокрема, з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.
Пунктом 198.2 ст.198 ПК України передбачено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п.198.6 ст.198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму податку на додану вартість на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної.
В силу вимог п.201.1 ст.201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
а) у паперовому вигляді;
б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
Відповідно до п.201.4 ст.201 ПК України, податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Підпунктом 187.1 статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно з п.201.6 ст.201 ПК України, податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.
В силу вимог п.201.7 ст.201 ПК України, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний надати покупцю податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (з урахуванням вимог п.11 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України).
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов'язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов'язань за відповідний звітний період.
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з'ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов'язань з податку за такою операцією.
Аналіз наведених норм вказує на те, що платник податку має право відображати у податковій декларації за звітний період податкові накладні, виписані контрагентом у попередніх податкових періодах, проте наданих у даному звітному періоді, та включати такі податкові накладні до реєстру отриманих податкових накладних даного звітного періоду лише за умови своєчасного (за звітний період, у якому відбулися господарські операції) подання ним податковому органу заяви із скаргою на такого контрагента.
Як вбачається з матеріалів справи, податкові накладні, виписані для позивача Державне територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця», Єдиний технологічний центр з обробки перевізних документів, КП «Міське будинкоуправління», ТДВ «Рівнефармація» аптека №122, КП «Міськводоканал», РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», ПП «Про Авто», Березнівський комбінат громадського харчування районного споживчого товариства, ТОВ «Техноторг-ДОН», ТОВ «Маріо», ТОВ «С.П.А.С», ПП «Стела 1», ВАТ «Завод «Ситал», ПрАт «Єврошпон-Смига», філія «ВОГАП» ПАТ «Волиньгаз», ФОП ОСОБА_5, ТОВ «Український папір», ПрАТ «Київстар», Львівська філія ПрАТ «Київстар», Підприємство «Клевань «Комунсервіс», ДП «Зовнішторгвидав України» були відображені ПАТ "Рівнеобленерго" у податковій декларації з податку на додану вартість за листопад 2013 року, в той час як виписані у період з лютого по жовтень 2013 року.
Суд бере до уваги посилання представника позивача на підтверджений в судовому засіданні факт подання 20 грудня 2013 року до податкової інспекції додатку №8 до податкової декларації за листопад 2013 року «Заява про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) (Д8)» з відповідними первинними документами (видатковими накладними, розрахунковими документами, актами здачі-прийняття робіт тощо), що підтверджують факт отримання товарів/послуг від вказаних контрагентів.
Проте, зазначені обставини жодним чином не спростовують висновків податкового органу, оскільки в даному випадку ПАТ "Рівнеобленерго" для отримання права на формування податкового кредиту за обумовленими податковим накладними відповідно до вимог п.201.10 ст.201 ПК України повинне було подати додаток №8 до податкових декларацій з податку на додану вартість за лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень 2013 року - за звітні періоди, у яких фактично відбувалася поставка товарів/надання послуг або були проведені відповідні розрахунки, та у яких було складено контрагентами вище описані податкові накладні. Заяв про відмову контрагентів надати податкові накладні (додатків №8 до податкової декларації) позивачем за лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень 2013 року відповідачу подано не було.
Крім того, форма додатка №8 (Д8) до податкової декларації з податку на додану вартість, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 №1492 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.12.2011 за №1490/20228), містить чітке розмежування заяви платника податку про відмову продавця товарів/послуг надати податкову накладну та заяви платника податку про порушення продавцем порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З додатка №8 до податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2013 року вбачається, що ПАТ "Рівнеобленерго" заявило про порушення Державним територіально-галузеве об'єднання «Львівська залізниця», Єдиним технологічним центром з обробки перевізних документів, КП «Міське будинкоуправління», ТДВ «Рівнефармація» аптекою №122, КП «Міськводоканал», РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», ПП «Про Авто», Березнівським комбінатом громадського харчування районного споживчого товариства, ТОВ «Техноторг-ДОН», ТОВ «Маріо», ТОВ «С.П.А.С», ПП «Стела 1», ВАТ «Завод «Ситал», ПрАт «Єврошпон-Смига», філія «ВОГАП» ПАТ «Волиньгаз», ФОП ОСОБА_5, ТОВ «Український папір», ПрАТ «Київстар», Львівською філією ПрАТ «Київстар», Підприємством «Клевань «Комунсервіс», ДП «Зовнішторгвидав України» порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. таблиця ж щодо продавців товарів/послуг, які відмовилися надавати податкову накладну, жодних даних не містить.
Тобто, заяви про відмову вказаних контрагентів надати податкові накладні ні за звітні податкові періоди лютий - жовтень 2013 року, ні за листопад 2013 року позивачем подано не було.
Відтак, законні підстави для формування податкового кредиту за обумовленими податковими накладними у ПАТ "Рівнеобленерго" відсутні.
При цьому, суд критично оцінює посилання представника позивача на встановлене п.198.6 ст.198 ПК України право ПАТ "Рівнеобленерго" на формування податкового кредиту на підставі податкових накладних упродовж 365 днів з моменту складання таких податкових накладних, оскільки це правило діє за умови дотримання платником податків вимог п.201.10 ст.201 ПК України - додання відповідної скарги на платника, який відмовляється надавати податкову накладну, до податкової декларації за той звітний податковий період, у якому виник обов'язок останнього виписати та надати податкову накладну.
Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем надано достатні аргументи та докази, які свідчать про те, що оспорюване податкове повідомлення-рішення від 24.01.2014 №0000342202 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 61959,00грн. (41306,001грн. - за основним платежем, 20653,00грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)) прийняте в межах повноважень податкового органу та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано та правомірно. В той же час, позивачем не доведено обставин в обґрунтування своїх вимог, у зв'язку з чим суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Відповідно до вимог ст.94 КАС України понесені позивачем судові витрати не відшкодовуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позовних вимог Публічного акціонерного товариства "Рівнеобленерго" до Державної податкової інспекції у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 24.01.2014 №0000342202 про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 61959,00грн. (41306,00грн. - за основним платежем, 20653,00грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами)) відмовити повністю.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Дудар О.М.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2014 |
Оприлюднено | 12.03.2014 |
Номер документу | 37569148 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні