Ухвала
від 24.04.2014 по справі 14/5007/1313-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "24" квітня 2014 р. Справа № 14/5007/1313-Б/12

За заявою Управління Пенсійного фонду України в Черняхівському районі (смт.Черняхів, Житомирська область)

До боржника Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

від кредитора: Буката О.В. - представник УПФУ в Черняхівському районі, дов. №403/01 від 21.01.2013р.

від боржника: Ярмола О.Ю. - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №14/5007/1313-Б/12 про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область), порушена за правилами ст. 6, 7, 12 та 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Постановою господарського суду від 29.04.2013р. було визнано банкрутом Приватне сільськогосподарське підприємство "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область), відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 29 квітня 2014р. включно, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Ярмолу Ольгу Юліївну.

Ухвалою суду від 25.02.2014р. було відкладено розгляд справи, зобов'язано ліквідатора Ярмолу О.Ю. вчинити певні дії по справі та надати витребувані судом документи.

Окрім того, даною ухвалою суду було зобов'язано засновника Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" ОСОБА_4 передати ліквідатору ПСП "Черняхівський прометей-2005" Ярмолі О.Ю. бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.

11.03.2014р. до господарського суду повернулась копія ухвали суду від 25.02.2014р. направлена на адресу засновника ПСП "Черняхівський прометей-2005" ОСОБА_4, з відміткою поштового відділення: "за закінченням встановленого строку зберігання".

02.04.2014р. до господарського суду Житомирської області надійшла заява Управління Пенсійного фонду України в Черняхівському районі (смт.Черняхів) №1227/06 від 31.03.2014р. про збільшення майнових вимог кредитора до боржника на суму 14117,88грн.

Ухвалою суду від 07.04.2014р. було прийнято вищезазначену заяву кредитора до розгляду в засіданні господарського суду.

24.04.2014р. до суду факсимільним зв'язком від УПФУ в Черняхівському районі надійшли додаткові письмові пояснення щодо розрахунку суми кредиторської заборгованості.

Також, 24.04.2014р. до суду від ліквідатора боржника Яромоли О.Ю. надійшло клопотання від 24.04.2014р. про продовження строку ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора на один місяць.

Суд переходить до розгляду справи по суті.

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.

Разом з тим, з огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника в порядку статті 52, при вирішенні судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.

В силу ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитор - юридична або фізична особа, яка має у встановленому порядку підтверджені документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника; грошове зобов'язання - зобов'язання боржника заплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового договору та на інших підставах, передбачених цивільним законодавством України.

На підставі положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у справі про банкрутство спір не вирішується по суті, а лише встановлюються грошові вимоги кредиторів на підставі поданих документів.

Згідно ч.1 ст.5 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

За загальним правилом, визначеним ст.ст. 33, 34 ГПК України, кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.

Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.

Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Відповідно до ст.43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

В судовому засіданні розглядалась заява Управління Пенсійного фонду України в Черняхівському районі №1227/06 від 31.03.2014р. про збільшення майнових вимог кредитора до боржника на суму 14117,88грн.

Представник кредитора в судовому засіданні вищезазначену заяву підтримала в повному обсязі.

Ліквідатор боржника в засіданні суду надала письмовий відзив на заяву Управління Пенсійного фонду України в Черняхівському районі, в якому вимоги кредитора визнає частково на суму 4527,75грн., з підстав викладених у відзиві.

Суд, заслухавши учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, прийшов до висновку частково задовольнити заяву УПФУ в Черняхівському районі (смт.Черняхів) №1227/06 від 31.03.2014р. про збільшення майнових вимог кредитора до боржника на суму 14117,88грн., з огляду на наступне.

Управління Пенсійного фонду в Черняхівському районі звернулося до господарського суду із заявою про визнання кредиторських вимог на суму 14117,88грн. заборгованості по фактичних витратах на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за період з грудня 2012р. по березень 2014р.

Свою заяву кредитор обгрунтовує посиланням на:

- розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з грудня 2012р., відповідно до якого ПСП "Черняхівський прометей-2005" необхідно відшкодувати УПФУ в Черняхівському районі витрати на виплату та доставку пенсій на загальну суму 984,00грн. (а.с. 8 том 2);

- лист та розрахунки, відповідно до яких у зв'язку зі зміною суми пенсії з січня 2013р. для забезпечення відшкодування підлягає доплаті за 2012р. сума в розмірі 56,43грн. (а.с. 10, 17-19 том 2);

- розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з 2013р., що не змінювався на протязі 2013р. та відповідно до якого ПСП "Черняхівський прометей-2005" необхідно відшкодувати УПФУ в Черняхівському районі витрати на виплату та доставку пенсій на загальну суму 10461,96 грн. (загальна сума за 2013р. становить 10461,96 грн. (871,83*12)(а.с. 11 том 2);

- розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" з 2014р., що не змінювався з січня 2014р. та відповідно до якого ПСП "Черняхівський прометей - 2005" необхідно відшкодувати УПФУ в Черняхівському районі витрати на виплату та доставку пенсій на загальну суму 2615,49 грн. (загальна сума за період з січня по березень 2014р. становить 2615,49 грн. (871,83*3)(а.с. 14 том 2);

Таким чином, кредитор зазначає, що ПСП "Черняхівський прометей - 2005" зобов'язано відшкодувати УПФУ в Черняхівському районі витрати на виплату та доставку пільгових пенсій за період з грудня 2012р. по березень 2014р. в сумі 14117,88грн.

Законами України врегульовано порядок покриття витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, шляхом введення окремого виду збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, їх об'єднання, бюджетні, громадські та інші установи та організації, об'єднання громадян та інші юридичні особи, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників.

Для платників збору, визначених пунктами 1 та 2 статті 1 цього Закону, крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, об'єктом оподаткування є також фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Статтею 4 Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" встановлена ставка збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.

Отже суми витрат на виплату та доставку пільгових пенсій є окремим видом збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, в зв'язку з чим на них також розповсюджується дія норм, які передбачені ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Порядок відшкодування фактичних витрат по виплаті та доставці пенсій передбачений Інструкцією про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України", затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003р. № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004р. за № 64/8663.

Відповідно до п.6.1 вказаної Інструкції, відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до ч.2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в таких розмірах: - для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції (крім тих, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку), - також 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

Відповідно до п. 6.4 Інструкції розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.

Пунктами 6.8, 6.9 Інструкції, передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Не сплачені та/або несвоєчасно сплачені суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, зазначених в абзаці другому пункту 6.1 цієї Інструкції, стягуються з нарахуванням пені та штрафних санкцій відповідно до норм Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".

Відшкодування сум і фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, здійснюється підприємством на рахунки органу Пенсійного фонду за місцем його реєстрації.

Як свідчать матеріали справи, боржник здійснював свою діяльність на підставі свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи і був відповідно до п. 2.1.1 вказаної Інструкції платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.

Постановою господарського суду від 29.04.2013р. було визнано банкрутом Приватне сільськогосподарське підприємство "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область), відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 29 квітня 2014р. включно, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Ярмолу Ольгу Юліївну.

Слід зазначити, що у справах про банкрутство застосовуються норми спеціального закону - Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" які є пріоритетними відносно інших законодавчих актів України у цих правовідносинах.

Постановою Пленуму Верховного Суду України №15 від 18.12.2009р. роз'яснено, що провадження у справах про банкрутство регулюється Законом України від 14 травня 1992 року № 2343-ХІІ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ГПК України, іншими законодавчими актами України. Закон містить спеціальні норми, які мають пріоритет у застосуванні при розгляді справ про банкрутство щодо інших законодавчих актів України.

Відповідно до вимог ч.1 ст.23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів ( обов'язкових платежів) вважається таким, що настав.

В листі Вищого господарського суду України від 05.02.2010р. №05-06/520/78 "Щодо деяких питань розгляду справ про банкрутство" зазначено, що відповідно до статті 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у зв'язку з визнанням боржника банкрутом в такої особи виникає особливий статус, який є значно відмінним від статусу боржника. Виходячи з аналізу положень статей 23, 25, 30, 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в ліквідаційній процедурі нові зобов'язання у банкрута в особі його органу управління - ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть виникати виключно у випадках, прямо передбачених Законом про банкрутство. Такими випадками є зобов'язання з оплати комунальних і експлуатаційних витрат та інших витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури (ч.9 статті 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом").

Згідно з абз. 10 ч. 1 ст. 25 Закону України " Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" - ліквідатор повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю, тому після звільнення працівників підприємства - банкрута фонд оплати праці не формується і не сплачуються витрати на виплату і доставку пенсій.

Отже, зазначеними нормами Закону, законодавець чітко встановив, що поточні вимоги кредитора - це неоплачені боржником вимоги, які виникли в процедурах банкрутства, за період після порушення господарським судом провадження у справі про банкрутство і до винесення постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і призначення ліквідатора.

Виходячи зі змісту вказаної норми, поточні кредитори можуть звернутися в ліквідаційну процедуру з грошовими вимогами до банкрута, які виникли за період після порушення провадження у справі і до дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом.

У зв'язку з чим, вимоги УПФУ в Черняхівському районі в розмірі 4527,75грн. які виникли за період грудня 2012р. по квітень 2013р. та підтверджуються розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" підлягають визнанню господарським судом в повному обсязі.

Відносно вимог в розмірі 9590,13грн., які виникли за період з травня 2013р. по березень 2014р. та підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до ч. 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", суд приходить до висновку, що дані вимоги не мають характеру поточних, оскільки виникли після винесення постанови про визнання боржника банкрутом.

Відповідно до ч.ч. 8,9 ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кошти, які надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на основний рахунок боржника, з якого здійснюються виплати кредиторам, у порядку, передбаченому ст. 31 Закону, з основного рахунку проводяться такі виплати: поточні комунальні та експлуатаційні платежі, інші витрати, пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури.

В статті 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено склад витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури, яка також не передбачає сплату фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій та внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, в зв'язку з чим, суд вважає, що вимоги заявника не є ані витратами четвертої черги, ані поточними зобов'язаннями, виходячи зі змісту спеціального Закону.

Отже, вимоги кредитора в розмірі 9590,13грн., які виникли за період з травня 2013р. по березень 2014р. судом відхиляються.

Аналогічна позиція викладена в постановах Верховного Суду України від 08.04.2014р. у справі №3-6гс14, від 08.04.2014р. у справі №3-8гс14, від 18.03.2014р. у справі №3-5гс14.

Відповідно до ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян- довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників). у

Оскільки вимоги УПФУ становлять заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, а не зобов'язання зі сплати єдиного внеску, заявлені вимоги підлягають включенню до четвертої черги задоволення.

Крім того, відповідно до пункту 11.5 Рекомендацій Президії Вищого господарського суду від 04 червня 2004 року №04-5/1193 "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" поточні кредиторські вимоги визнані судом, включаються до реєстру вимог кредиторів у четверту чергу.

З огляду на зазначене, суд вважає що вимоги УПФУ в Черняхівському районі підтверджені належними доказами, тому підлягають визнанню та включенню 4527,75грн. основного боргу до четвертої черги реєстру вимог кредиторів боржника. В решті вимог слід відмовити.

Відповідно до п.4.11 Постанови Пленуму Вищого господарського суду "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013р. №7, розподіл сум судового збору (так само як й інших судових витрат) у непозовному провадженні, зокрема, як-от у справах про банкрутство, здійснюється оскільки інше не передбачено законом, за загальними правилами ст.49 ГПК.

З огляду на зазначене, судові витрати покладаються на боржника пропорційно розміру задоволених кредиторських вимог.

У зв'язку із звільненням кредитора - УПФУ в Черняхівському районі від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 390,62 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Ліквідатор в засіданні суду надала проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури боржника, з підтверджуючими документами, разом з тим, вимоги ухвали суду від 25.02.2014р. виконала частково.

В засіданні суду розглядалось клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на один місяць.

Ліквідатор боржника в засіданні суду вищезазначене клопотання підтримала в повному обсязі.

Присутня в засіданні суду представник кредитора заперечень щодо даного клопотання не надала.

Господарський суд, розглянувши вищезазначене клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури боржника на один місяць, прийшов до висновку продовжити строк ліквідаційної процедури на один місяць з 29.04.2014р. по 29.05.2014р. включно.

В свою чергу, у ч.3 ст.24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим законом та іншими нормативно - правовими актами.

Таким чином, зміст ч.2 ст.22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у взаємозв'язку, взаємозумовленості та взаємозалежності із ч.3 ст.24 цього Закону чітко і недвозначно вказує на те, що ліквідатор боржника здійснює свої повноваження в межах строку процедури ліквідації.

Відповідно, чинність повноважень ліквідатора та строк процедури ліквідації поняття взаємопов'язані, взаємозумовлені та взаємозалежні.

Тому, з врахуванням конкретних обставин цієї справи, з метою недопущення правової невизначеності для учасників провадження у справі про банкрутство, третіх осіб, на права та обов'язки яких впливають чи можуть вплинути судові рішення у справі про банкрутство чи інші обставини, пов'язані з банкрутством боржника, господарський суд прийшов до висновку продовжити строк виконання повноважень ліквідатора Ярмоли О.Ю. на один місяць з 29.04.2014р. по 29.05.2014р. включно.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.

Керуючись ст.ст. 77, 86 ГПК України, ст.ст. 22-32, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Визнати вимоги кредитора - УПФУ в Черняхівському районі на суму 4527,75грн. основного боргу, які віднести до четвертої черги реєстру вимог кредиторів боржника. В решті вимог відмовити.

У зв'язку із звільненням кредитора - УПФУ в Черняхівському районі від сплати судового збору за подачу заяви до господарського суду, підлягає сплаті боржником 390,62 грн. в дохід Державного бюджету України, які включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

2. Проміжний звіт ліквідатора взяти до відома.

3. Задовольнити клопотання ліквідатора про продовження ліквідаційної процедури Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" та повноважень ліквідатора боржника Ярмоли О.Ю. на один місяць.

4. Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область) на один місяць з 29.04.2014р. по 29.05.2014р. включно.

5. Продовжити строк повноважень ліквідатора Приватного сільськогосподарського підприємства "Черняхівський прометей-2005" (с.Новопіль, Черняхівський район, Житомирська область) Ярмоли О.Ю. на один місяць з 29.04.2014р. по 29.05.2014р. включно.

7. Відкласти розгляд справи.

8. Призначити наступне засідання суду на "29" травня 2014 р. о 11:00 в приміщенні господарського суду житомирської області, каб. №407.

9. Зобов'язати ліквідатора Ярмолу О.Ю.:

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;

- надати докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;

- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- надати докази користування печаткою та штампом банкрута;

- надати акт приймання-передачі бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей;

- надати докази закриття рахунків боржника в банківських установах та довідку з податкового органу щодо вчинення відповідних дій;

- надати господарському суду проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури банкрута;

- повідомляти про результати розгляду звернення ліквідатора до Богунського РВ УМВС України в м.Житомирі;

- надати докази на підтвердження повідомлення всіх відомих кредиторів боржника про розгляд на засіданні комітету кредиторів остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 32 зазначеного Закону, подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу).

В судове засідання викликати уповноважених представників кредиторів та ліквідатора боржника.

Ухвала господарського суду набирає законної сили у встановленому законом порядку.

Суддя Костриця О.О.

1 - у справу,

2 - ініціююч. кредитору

3 - ліквідатору Ярмолі О.Ю.

4 - Черняхівський РЦЗ

Дата ухвалення рішення24.04.2014
Оприлюднено06.05.2014
Номер документу38479826
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/5007/1313-б/12

Ухвала від 29.05.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 07.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 07.04.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 05.11.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 27.06.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 21.06.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Постанова від 29.04.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 19.03.2013

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 26.11.2012

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні