Ухвала
від 15.05.2014 по справі 14/445
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

15 травня 2014 року м. Київ В/800/2171/14

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

Головуючий суддя СуддіМуравйов О. В. Вербицька О. В. Кошіль В. В. Маринчак Н. Є. Моторний О. А. розглянувши заяву про перегляд Верховним Судом УкраїниДержавної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві ухвали відВищого адміністративного суду України 12.03.2014 року у справі№ 14/445 (2а-10454/08) (К/9991/6865/11) за позовомФізичної особи - підприємця ОСОБА_6 до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва проскасування податкових повідомлень-рішень,-

В с т а н о в и в:

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві подала заяву про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 12.03.2014 року у справі № 14/445 (2а-10454/08) (К/9991/6865/11), якою касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва залишено без задоволення. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.06.2009 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 20.01.2011 року залишено без змін.

Заява подана з посиланням на ч. 1 ст. 237 Кодексу адміністративного судочинства України у зв'язку з неоднаковим застосуванням судом касаційної інстанції норм матеріального права, а саме: пп. 8.2.1 п. 8.2 ст. 8, пп. пп. 16.3.3, 16.3.6 п. 16.3 ст. 16, пп. «а» п. 19.1 ст. 19 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», абз. 4 п. 2 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності», ст. 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п. п. 9, 10 Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.1999 року № 303.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Подана заява не відповідає зазначеним вимогам з наступних підстав.

Подібність правовідносин, про яке зазначається в пункті 1 частини 1 статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України, означає, зокрема, тотожність суб'єктного складу учасників відносин, об'єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (зокрема, часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). Зміст правовідносин з метою з'ясування їх подібності в різних рішеннях суду (судів) касаційної інстанції визначається обставинами кожної конкретної справи.

У справі № 14/445 (2а-10454/08) (К/9991/6865/11) про перегляд якої подана заява, суд касаційної інстанції залишив в силі судові рішення про задоволення позову, оскільки було встановлено, що відповідачем не надано обґрунтованого розрахунку з підтвердженням відповідними документами щодо фактичного застосування торгової націнки на товар та отримання доходу позивачем в розмірі 562 798,18 грн., а тому визначення позивачу податкового зобов'язання по податку з доходів фізичних осіб в розмірі 4 165,12грн. є неправомірним. Доводи відповідача про порушення абз. 4 п. 2 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності» є необґрунтованими, оскільки використання позивачем у власній підприємницькій діяльності найманої праці матеріалами справи не підтверджується. Визначення позивачу податкового зобов'язання зі збору за забруднення навколишнього природного середовища є неправомірним, адже згідно довідки Управління державної автомобільної інспекції Головного управління у місті Києві за ФОП ОСОБА_6 транспортних засобів у місті Києві не зареєстровано. Посвідчення на ім'я позивача було видано 30.05.2008 року , в той час, як перевірка проводилася в період з 05.04.2007 року по 31.03.2008 року.

В обґрунтування заяви про перегляд судового рішення заявник посилається на ухвали Вищого адміністративного суду України від 19.05.2009 року у справі № 26/312а (К-10446/07) та від 21.03.2012 року у справі № 2а-2958/10/1170 (К/9991/71219/11) стверджуючи при цьому, що в даних справах мали місце подібні обставини.

Зі змісту ухвали Вищого адміністративного суду України у справі № 26/312а (К-10446/07) вбачається, що суд касаційної інстанції погодився з висновком судів першої та апеляційної інстанцій про відмову в позові, враховуючи, що позивач є платником збору за забруднення навколишнього природного середовища, адже користувався орендованими автомобілями, а тому повинен був подавати розрахунки збору та сплачувати його в установленому порядку.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України у справі № 2а-2958/10/1170 (К/9991/71219/11) суд касаційної інстанції залишив в силі постанову апеляційного суду про відмову в позові, оскільки висновок про наявність у платника обов'язку збільшити ставку єдиного податку на 50 відсотків за кожну особу є правомірним у зв'язку із встановленням використання ФОП ОСОБА_7 найманої праці.

Отже, застосування норм матеріального права в зазначених судових рішеннях відбувалося за різних обставин, встановлених судами першої та апеляційної інстанцій, що виключає перегляд судового рішення касаційної інстанції в порядку, передбаченому Главою 3 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому в допуску справи до перегляду Верховним Судом України слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України, Вищий адміністративний суд України -

У Х В А л и в:

Відмовити Державній податковій інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві в допуску до провадження по перегляду Верховним Судом України справи № 14/445 (2а-10454/08) (К/9991/6865/11) Окружного адміністративного суду міста Києва.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення.

Головуючий суддя О. В. Муравйов

Судді О. В. Вербицька

В. В. Кошіль

Н. Є. Маринчак

О. А. Моторний

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення15.05.2014
Оприлюднено21.05.2014
Номер документу38772278
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —14/445

Ухвала від 06.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Уханьова О.О.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 12.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Рішення від 02.10.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Власов Ю.Л.

Ухвала від 28.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Уханьова О.О.

Ухвала від 28.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Уханьова О.О.

Ухвала від 13.08.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Власов Ю.Л.

Рішення від 31.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

Ухвала від 13.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мельник С.М.

Ухвала від 15.06.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Курило Г.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні