Справа № 815/3762/14 УХВАЛА 01 липня 2014 року м. Одеса Суддя Одеського окружного адміністративного суду Тарасишина О.М., розглянувши матеріали адміністративного позову Заступника прокурора Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі Інспекції ДАБК в Одеській області до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору — ТОВ “Підприємство Брунса” про визнання незаконним та скасування рішення, скасування свідоцтва та державної реєстрації,– ВСТАНОВИВ: До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Заступника прокурора Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі Інспекції ДАБК в Одеській області до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору — ТОВ “Підприємство Брунса” про визнання незаконним та скасування рішення, скасування свідоцтва та державної реєстрації. Згідно ст. 6 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. Відповідно до ч. 2 ст. 60 КАС України з метою представництва інтересів держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом. При цьому прокурор повинен надати адміністративному суду докази, які підтверджують неможливість громадянина самостійно здійснювати представництво своїх інтересів. Прокурор, який звертається до адміністративного суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до адміністративного суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача. Законом України “Про архітектурну діяльність” та Положенням про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України чітко передбачені повноваження Інспекції ДАБК, проте у позові Заступник прокурора Приморського району м. Одеси не обгрунтував з посиланням на норми чинного законодавства України, яким чином Реєстраційна служба Одеського міського управління юстиції порушила права Інспекції ДАБК в Одеській області. Окрім того, Заступником прокурора Приморського району м. Одеси також не зазначено чому Інспекція ДАБК в Одеській області не може самостійно звернутись з позовом до суду. Проте, Заступник прокурора Приморського району м. Одеси не вказує ані в обґрунтування позову, ані в прохальній частині позовної заяви, коли та яке саме рішення, дія чи бездіяльність відповідача призвели до порушення прав, свобод або інтересів Інспекції ДАБК в Одеській області. Таким чином, згідно ст.108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Виявлені недоліки мають бути усунені шляхом надання до суду уточнень до позовної заяви із зазначенням, коли та яке саме рішення, дія чи бездіяльність відповідача призвели до порушення прав, свобод або інтересів Інспекції ДАБК в Одеській області, а також вказати . На підставі вищевикладеного, суддя дійшов висновку про те, що адміністративний позов слід залишити без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків. Керуючись ст. ст. 105, 106, 108 КАС України, суддя – УХВАЛИВ: Адміністративний позов Заступника прокурора Приморського району м. Одеси в інтересах держави в особі Інспекції ДАБК в Одеській області до Реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору — ТОВ “Підприємство Брунса” про визнання незаконним та скасування рішення, скасування свідоцтва та державної реєстрації– залишити без руху. Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 07.07.2014 року та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде повернутий позивачу. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Суддя О.М. Тарасишина 07.07.14
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2014 |
Оприлюднено | 04.07.2014 |
Номер документу | 39544078 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Тарасишина О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні