Ухвала
від 01.07.2014 по справі 250/1967/13-а
ЯСИНУВАТСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №250/1967/13-а

Номер провадження6-а/250/10/14

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 липня 2014 року м. Ясинувата

Суддя Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області Бичков П.Ю., розглянувши заяву ОСОБА_1 про зміну способу виконання судового рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Заявник ОСОБА_1 звернулась до суду з заявою про зміну способу виконання судового рішення по адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради Донецької області про оскарження дій суб'єкті владних повноважень щодо виплати допомоги по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку, посилаючись на наступні обставини, що вона звернулась 28 травня 2013 року до Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області із позовом до Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради про визнання дій протиправними та зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат. 27 червня 2013 року постановою Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області ії позовні вимоги були задоволені у повному обсязі : визнано протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради щодо виплати допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі меншому ніж прожитковий мінімум для дітей до 6 років та зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат. 05.09.2013 року Ясинуватським міськрайонним судом Донецької області було видано виконавчий лист у цій справі з аналогічним формулюванням резолютивної частини постанови суду. 17.09.2013 року постановою Державного виконавця відділу державної виконавчої служби Ясинуватського міськрайонного управління юстиції відкрито виконавче провадження. Оскільки відділ державної виконавчої служби Ясинуватського міськрайонного управління юстиції не має можливості виконати вимоги виконавчого листа із таким формулюванням без зазначення суми боргу, тому вона змушена звернутись до суду з цією заявою.

На підставі зазначеного просила змінити спосіб виконання судового рішення з зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат та з врахуванням виплачених сум на зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради здійснити нарахування та виплату допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат, за період з 01.09.2013 року до 01.03.2014 року на ії користь у розмірі 5232 грн. 00 коп.

Заявник у судовому засіданні участі не приймала, надала суду заяву про розгляд справи без ії участі.

Представник відповідача у судовому засіданні участі не приймав, про час, дату та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, надав суду заперечення та просив розглядати справи без участі представника.

Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.

Заявник ОСОБА_1 28 травня 2013 року звернулась до Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області із позовом до Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради про визнання дій протиправними та зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат.

27 червня 2013 року постановою Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області позовні вимоги ОСОБА_1 були задоволені у повному обсязі: визнано протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради щодо виплати допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі меншому ніж прожитковий мінімум для дітей до 6 років та зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат.

22 серпня 2013 року ухвалою Донецького Апеляційного суду Донецької області постанову Ясинуватського міськрайонного суду Донецької області у справі № 250/71967/13-а ( номер провадження 2-А/250/79/13 ) залишено без змін.

05.09.2013 року Ясинуватським міськрайонним судом Донецької області було видано виконавчий лист у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради Донецької області про оскарження дій суб'єкті владних повноважень щодо виплати допомоги по догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку з аналогічним формулюванням резолютивної частини постанови суду.

17.09.2013 року постановою Державного виконавця відділу державної виконавчої служби Ясинуватського міськрайонного управління юстиції відкрито виконавче провадження.

Статтею 3 Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» (далі - Закон №4901) встановлено, що виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.

Стаття 7 Закону №4901 встановлює, виконання рішень суду про зобов'язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за якими є державний орган, державне підприємство, юридична особа, здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

Відповідно до статті 2 цього Закону держава гарантує виконання рішення суду про стягнення коштів та зобов'язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за яким є, зокрема, державний орган.

Разом з тим, судові рішення у справах, пов'язаних із соціальними виплатами, які мають зобов'язальний характер щодо проведення таких виплат, не належать до зазначених у згаданій статті видів рішень, що унеможливлює їх виконання без зміни його способу.

Згідно з частиною першою статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Ця норма не містить виключного переліку обставин, що є підставою для вирішення питання про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення, тобто підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення є обставини, що роблять виконання судового рішення неможливим.

Таким чином, зміни у правовому регулюванні порядку виконання судових рішень, боржником за якими є державний орган, яким не передбачено виконання рішень зобов'язального характеру, унеможливлюють їх виконання. Така обставина є підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Зазначена правова позиція викладена у інформаційному листі Вищого адміністративного суду від 13.06.2013 року № 846/12/13-13 «Щодо виконання судових рішень, ухвалених у справах, пов'язаних із соціальними виплатами».

Системний аналіз зазначених вище положень законодавства та зазначені в заяві обставини дають змогу зробити суду висновок про неможливість виконання рішення суду без заміни способу його виконання.

Відповідно до ч. 1 ст. 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Системний аналіз зазначених вище положень законодавства та зазначені в заяві обставини дають змогу зробити суду висновок про неможливість виконання рішення суду, тому суд вважає за необхідне задовольнити заяву ОСОБА_1.

На підставі вищевикладеного, ст. 263 КАС України, керуючись ст. 165 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Заяву ОСОБА_1 про зміну способу виконання судового рішення - задовольнити.

Змінити спосіб виконання судового рішення у справі № 250/1966/13-а з зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради провести перерахунок допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, з 27 листопада 2012 року до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат та з врахуванням виплачених сум на зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Ясинуватської міської ради здійснити нарахування та виплату допомоги по догляду за дитиною, ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, до досягнення нею трирічного віку у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років з урахуванням проведених виплат, за період з 01.09.2013 року до 01.03.2014 року на користь ОСОБА_1 у розмірі 5232 грн. 00 коп.

Ухвала може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Ясинуватський міськрайонний суд донецької області протягом п'яти днів з дня отримання її копії.

Суддя: П. Ю. Бичков

СудЯсинуватський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення01.07.2014
Оприлюднено07.07.2014
Номер документу39545419
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —250/1967/13-а

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Ухвала від 12.07.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва Ірина Анатоліївна

Ухвала від 11.08.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Васильєва І. А.

Ухвала від 01.07.2014

Адміністративне

Ясинуватський міськрайонний суд Донецької області

Бичков П. Ю.

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Ясинуватський міськрайонний суд Донецької області

Бичков П. Ю.

Ухвала від 08.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 24.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 22.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Постанова від 27.06.2013

Адміністративне

Ясинуватський міськрайонний суд Донецької області

Бичков П. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні