Постанова
від 23.07.2014 по справі 810/3961/14
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2014 року 810/3961/14

приміщення суду за адресою: м. Київ, бул. Лесі Українки, 26,

час прийняття постанови : 16 год. 05 хв.

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Лиска І.Г. ,

при секретарі судового засідання Васковець М.С., за участю представника позивача та представника відповідача, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства "Оболонь" "Пивоварня Зіберта" до Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 25.03.2014 року №0001601701 ,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Дочірнє підприємство Публічного акціонерного товариства "Оболонь" "Пивоварня Зіберта" з позовом до Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 25.03.2014 року №0001601701 .

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 25.03.2014р. Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області (далі по тексту Відповідач), за результатами камеральної перевірки, винесено рішення №0001601701 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до Дочірнього підприємства публічного акціонерного товариства «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» (далі по тексту - Позивач) на загальну суму 59 457,73 грн.

04.04.2014р. Позивач звернувся з скаргою №3 до Головного управління Міндоходів у Київській області про скасування рішення відповідача №0001601701 від 25.03.2014р.

06.05.2014р. ГУ Міндоходів у Київській області винесено рішення про розгляд скарги №1073/10/10-36-10-01-04/356, яким залишено без змін, рішення відповідача №0001601701 від 25.03.2014р., а скаргу №3 від 04.04.2014р. позивача - без задоволення. Вказане рішення надійшло на адресу підприємства рекомендованим листом 12.05.2014р. та зареєстроване за №84.

Не погоджуючись з рішенням ГУ Міндоходів у Київській області №1073/10/10-36-10-01- 04/356 від 06.05.2014р., позивач 19.05.2014р. звернувся зі скаргою №8 від 15.05.2014р. до Міністерства Доходів і зборів України про скасування рішення Відповідача №0001601701 від 25.03.2014р та рішення ГУ Міндоходів у Київській області №1073/10/10-36-10-01-04/356 від 06.05.2014р.

17.06.2014р. Міндоходів і зборів України винесло рішення про результати розгляду скарги №10747/6/99-99-10-01-0715, яким залишено без змін, рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску Відповідача №0001601701 від 25.03.2014р. та рішення про результати розгляду первинної скарги від 06.05.2014р. №1073/10/10-36-10-01- 04/356 ГУ Міндоходів у Київській області - залишити без змін, а скаргу №8 від 15.05.2014р. позивача - без задоволення. Вказане рішення надійшло на адресу підприємства рекомендованим листом 19.06.2014р. та зареєстроване за №102.

З рішенням відповідача №0001601701 від 25.03.2014р., рішенням про розгляд скарги ГУ Міндоходів у Київській області №1073/10/10-36-10-01-04 від 06.05.2014р. та рішенням Міндоходів і зборів України про результати розгляду скарги №10747/6/99-99-10-01-0715 від 17.06.2014р. позивач не погоджується оскільки вони прийняті з порушенням норм чинного законодавства, є незаконними та підлягають скасуванню в судовому порядку, тому звернувся з даним позовом до суду.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 4 липня 2014 року було залучено до участі у справі № 810/3961/14 в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Управління Пенсійного фонду України у м. Фастові та Фастівському районі Київської області .

Представник позивача Філіпова І.М у судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі, просила суд їх задовольнити, підтвердила обставини, викладені у позовній заяві.

Відповідач позов не визнав, в обґрунтування заперечень проти позову зазначив, що оскаржуване рішення є правомірним.

У судовому засіданні представник відповідача Літвінов О.А. позов не визнав, заперечував проти позовних вимог, з підстав зазначених у письмових запереченнях на позовну заяву, просив відмовити у задоволенні позову, зазначив, що позовні вимоги є безпідставними, а оскаржуване рішення є таким, що прийняте у відповідності до вимог чинного законодавства.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, причин неявки суду не повідомив відзиву на позов не надав.

Судом визнано за можливе розглянути справу у відсутності представника третьої особи.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши представника позивача та представника відповідача, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Дочірнє підприємство Публічного акціонерного товариства «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» є юридичною особою, що зареєстрована Виконавчим комітетом Фастівської міської ради Київської області 16.12.1997 року, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Серії АД №195309, свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А00№475685 та Довідкою АБ №577529 з ЄДРПОУ .

25.03.2014р. Васильківською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області винесено рішення №0001601701 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до Дочірнього підприємства публічного акціонерного товариства «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» (далі по тексту - Позивач) на загальну суму 59 457,73 грн., з яких 55140, 45 грн. - штраф та 4317, 28 грн. - пеня.

04.04.2014р. позивач звернувся з скаргою №3 до Головного управління Міндоходів у Київській області про скасування рішення відповідача про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0001601701 від 25.03.2014р.

06.05.2014р. ГУ Міндоходів у Київській області винесено рішення про розгляд скарги №1073/10/10-36-10-01-04/356, яким залишено без змін, рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0001601701 від 25.03.2014р., а скаргу №3 від 04.04.2014р. позивача - без задоволення.

Не погоджуючись з рішенням ГУ Міндоходів у Київській області №1073/10/10-36-10-01- 04/356 від 06.05.2014р., позивач 19.05.2014р. звернувся зі скаргою №8 від 15.05.2014р. до Міністерства Доходів і зборів України про скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0001601701 від 25.03.2014р та рішення ГУ Міндоходів у Київській області №1073/10/10-36-10-01-04/356 від 06.05.2014р.

17.06.2014р. Міндоходів і зборів України винесло рішення про результати розгляду скарги №10747/6/99-99-10-01-0715, яким залишено без змін, рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0001601701 від 25.03.2014р. та рішення про результати розгляду первинної скарги від 06.05.2014р. №1073/10/10-36-10-01- 04/356 ГУ Міндоходів у Київській області - залишити без змін, а скаргу №8 від 15.05.2014р. позивача - без задоволення.

З рішенням про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0001601701 від 25.03.2014р., позивач не погоджується тому оскаржив його до суду.

Як встановлено у судовому засіданні з 02 по 15 жовтня 2013р. ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» сплачувало кошти по єдиному соціальному внеску на рахунок Управління Пенсійного фонду України в м. Фастові та Фастівському районі Київської області №37192021001039, а саме: платіжне доручення №3772 від 02.10.2013р. на суму 3 950,00 грн. (нарахування на заробітну плату найманих працівників по коду №021), платіжне доручення №3802 від 09.10.2013р. на суму 4 760,00 грн. (нарахування на заробітну плату найманих працівників по коду №021), платіжне доручення №3842 від 15.10.2013р. на суму 533 861,00 грн. (нарахування на заробітну плату найманих працівників по коду №021), платіжне доручення №3843 від 15.10.2013р. на суму 79 452,00 грн. (утримання з заробітної плати найманих працівників по коду №083), платіжне доручення №3844 від 15.10.2013р. на суму 7 068,00 грн. (нарахування на заробітну плату працівників інвалідів по коду №073), платіжне доручення №3845 від 15.10.2013р. на суму 6 710,00 грн. (нарахування на заробітну плату працівників по листкам тимчасової непрацездатності по коду №072), платіжне доручення №3846 від 15.10.2013р. на суму 758,00 грн. (утримання із заробітної плати по листам тимчасової непрацездатності та при виробничому травматизмі по коду №086), платіжне доручення №3847 від 15.10.2013р. на суму 838,00 грн. (нарахування на оплату працівників які працюють за цивільно-правовими договорами №070), платіжне доручення №3848 від 15.10.2013р. на суму 63,00 грн. (утримання із заробітної плати працівників які працюють за цивільно-правовими договорами по коду №084), платіжне доручення №3867 від 15.10.2013р. на суму 3 525,00 грн. (нарахування на заробітну плату найманих працівників по коду №021).

Всього було сплачено єдиного соціального внеску в період з 02 по 15 жовтня 2013 р. включно по вище вказаним 10 платіжним дорученням на загальну суму 640 985,00 грн.

16.10.2013 р. позивачу стало відомо, що органами виконавчої влади був змінений номер рахунку для сплати єдиного соціального внеску з №37192021001039, який закріплений за Управлінням Пенсійного фонду України в місті Фастові на рахунок №37198201001035, який закріплений за Васильківською ОДПІ. 16.10.2013 року ДП ПАТ «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» звернулася з листом №766 до Відповідача про зарахування коштів єдиного соціального внеску, що були сплачені на рахунок №37192021001039 управління пенсійного фонду України в місті Фастові в період з 02 по 15 жовтня 2013 р. на відкритий новий рахунок №37198201001035 відповідача.

Починаючи з 17 по 30 жовтня 2013р. інші суми єдиного соціального внеску сплачувались підприємством на рахунок відповідача №37197101001035 за кодом платежу №101, а саме: платіжне доручення №3903 від 17.10.2013р. на суму 5 514,00 грн., платіжне доручення №3921 від 18.10.2013р. на суму 39 790,00 грн., платіжне доручення №3939 від 18.10.2013р. на суму 5 554,00 грн., платіжне доручення №3961 від 23.10.2013р. на суму 2 985,00 грн., платіжне доручення №3997 від 24.10.2013р. на суму 806,00 грн., платіжне доручення №3999 від 25.10.2013р. на суму 192 455,00 грн., платіжне доручення №4030 від 29.10.2013р. на суму 5 790,00 грн., платіжне доручення №4053 від 30.10.2013р. на суму 930,00 грн.,

Всього було сплачено єдиного соціального внеску в період з 17 по 30 жовтня 2013р. по вказаним 8 платіжним дорученням на загальну суму 253 824,00 грн.

25.03.2014р. відповідач згідно рішення №0001601701 застосував до позивача штраф у розмірі: 55 140,45 грн. (10%) та нарахував пеню 4 317,28 грн. (0,1% від суми недоїмки) на загальну суму 59 457,73грн. за період з 22.10.2013 р. по 31.10.2013 р.

Як зазначив позивач , 25.03.2014р. відповідач згідно рішення №0001601701 застосував до позивача штраф та нарахував пеню на загальну суму 59 457,73грн. за період з 22.10.2013 р. по 31.10.2013 р.

Вказана загальна сума штрафу та пені бала сформована на підставі платіжних доручень з нарахувань на заробітну плату найманих працівників по коду №021, а саме: №3772 від 02.10.2013р. на суму 3950,00грн.,№3802 від 09.10.2013р. на суму 4760,00 грн., №3842 від 15.10.2013р. на суму 533 861,00 грн. №3867 від 15.10.2013р. на суму 3525,00грн., всього на загальну суму 546 096,00 грн., вказані нарахування соціального внеску були своєчасно сплачені на рахунок Управління Пенсійного фонду України в місті Фастові в період з 02 по 15 жовтня 2013р.. Доказів на підтвердження зазначених обставин позивач суду не надав.

Як встановлено у судовому засіданні та як свідчать дані зворотнього боку облікової картки позивача за платежем єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності, станом на 16.10.2013 року у позивача утворилась недоїмка у розмірі 551404,45 грн.

В подальшому позивачем було здійснено сплату зазначеної суми недоїмки згідно із платіжними дорученнями від 23.10 2013р. № 3961, від 24.10.2013р. № 3997, від 25.10.2013р. № 3999, від 29.10.2013р. № 4030, від 30.10.201р. № 4053, від 31.10.2013р. № 2.

Вказана загальна сума штрафу та пені 59457,73грн. бала сформована на підставі платіжних доручень: №3961 від 23 жовтня 2013 року на суму 2985грн, №3997 від 24 жовтня 2013 року на суму 806, 00 грн, №3999 від 25 жовтня 2013 року на суму 192 455грн, №4030 від 29 жовтня 2013 року, №4053 від 30 жовтня 2013 року на суму 930грн., що підтверджується карткою обліку (КОРО) по позивачу з платежу «єдиний соціальний внесок за 2013 рік.»

Згідно з вимогами ч. 4 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010р. №2464-VI, порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Згідно ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 8 липня 2010 року №2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Відповідно до п. 1 ст. 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 8 липня 2010 року №2464-VI, платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію її як підприємця), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до зазначених норм, позивач є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно з вимогами п. 49.1 п. 49.2 ст.49 Податкового Кодексу України, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Аналогічна правова норма також міститься в п 2. ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», яким передбачено обов'язок платника єдиного внеску подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Статтею 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску за минулі періоди, крім випадків сплати єдиного внеску згідно з частиною п'ятою статті 10 цього Закону, здійснюється виходячи з розміру єдиного внеску, що діяв на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - договір про добровільну участь).

Частина 8. ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» передбачає, що платників єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Частиною 10 ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» передбачено, що днем сплати єдиного внеску у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів; у разі сплати єдиного внеску готівкою - день прийняття до виконання банком або іншою установою - членом платіжної системи документа на переказ готівки разом із сумою коштів у готівковій формі

Як встановлено в судовому засіданні суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування були перераховані позивачем згідно з платіжними дорученнями: №3961 від 23 жовтня 2013 року на суму 2985грн, №3997 від 24 жовтня 2013 року на суму 806, 00 грн., №3999 від 25 жовтня 2013 року на суму 192 455грн, №4030 від 29 жовтня 2013 року, №4053 від 30 жовтня 2013 року на суму 930грн., після 20 числа.

Згідно ч. 12 ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Отже, у судовому засіданні вставлено, що позивачем належним чином не виконувались норми ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», а саме єдиний внесок сплачено з порушенням встановлених законодавством строків.

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. Платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 № 455 затверджено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, яка визначає процедуру нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування страхувальниками, визначеними Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI, нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів.

Відповідно до пункту 7.1 Інструкції за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.

Відповідно до частини одинадцятої статті 25 Закону до платників, визначених підпунктами 1-4 пункту 2.1 розділу II цієї Інструкції, органи доходів і зборів застосовують штрафні санкції у таких розмірах: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за формою згідно з додатком 9 (частина друга пункту 7.2 Інструкції).

Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних карток особових рахунків платників.

При застосуванні штрафів, зазначених у цьому підпункті, приймається одне рішення після сплати (погашення) у повному обсязі недоїмки окремо за кожний період, за який сплачується єдиний внесок, незалежно від кількості випадків сплати за вказаний період.

Для платників, зазначених у підпунктах 1 та 2 пункту 2.1 розділу II цієї Інструкції, таким періодом є календарний місяць, для платників, зазначених у підпунктах 3 (крім фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та 4 пункту 2.1 розділу II цієї Інструкції, - календарний рік, для платників, зазначених у підпункті 3 пункту 2.1 розділу II цієї Інструкції, які обрали спрощену систему оподаткування, - календарний квартал відповідно.

Одночасно на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу ( ч. 10 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»).

Відповідно до п. 13 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно.

Отже, 25.03.2014р. відповідач правомірно згідно рішення №0001601701 застосував до позивача штраф у розмірі: 55 140,45 грн. (10%) та нарахував пеню 4 317,28 грн. (0,1% від суми недоїмки) на загальну суму 59 457,73грн. за період з 22.10.2013 р. по 31.10.2013 р.

Водночас, не можуть прийматись до уваги посилання позивача в обгрунтування дотримання ним строків сплати податкового зобов'язання з єдиного внеску на лист від 16.10.2013 № 766, відповідно до якого позивач звертався до відповідача щодо зарахування коштів, сплачених згідно із платіжними дорученнями від 02.10.2013 № 3772, від 09.10.2013 № 3802, від 15.10.2013 № 3842, від 15.10.2013 № 3843, від 15.10.2013 № 3844, від 15.10.2013 № 3845, від 15.10.2013 № 3846, від 15.10.2013 № 3847, від 15.10.2013 № 3848, від 15.10.2013 № 3867 на рахунок № 37198201001035, оскільки реквізити платіжних доручень, зазначених в листі, і платіжних доручень, зазначених в зворотньому боці облікової картки позивача за платежем єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності є різними.

Відповідно до ч. 2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Проаналізувавши наявні в матеріалах справи докази та вищезазначені правові норми, суд приходить до висновку, що відповідачем доведено правомірність прийняття рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 25.03.2014 року №0001601701, а отже оскаржуване рішення є обґрунтованим і повністю відповідає вимогам чинного законодавства.

За таких обставин, позовні вимоги Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства «Оболонь» «Пивоварня Зіберта» задоволенню не підлягають.

Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Відповідач не надав суду доказів понесення ним судових витрат, тому підстави для присудження на його користь судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в:

У задоволенні адміністративного позову Дочірнього підприємства Публічного акціонерного товариства "Оболонь" "Пивоварня Зіберта" до Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 25.03.2014 року №0001601701 - відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя: Лиска І.Г.

Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 28 липня 2014 р.

Дата ухвалення рішення23.07.2014
Оприлюднено31.07.2014
Номер документу39928602
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3961/14

Ухвала від 17.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Рішення від 17.04.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 26.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Постанова від 23.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 11.03.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Собків Я.М.

Постанова від 23.07.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

Ухвала від 04.07.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні