ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 31 липня 2014 року письмове провадження № 826/8607/14 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О. розглянувши адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «ТСК – Консалт» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві провизнання протиправними дій Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСК – Консалт» (далі – ТОВ «ТСК – Консалт», позивач) звернулося до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міністерства доходів і зборів України у м. Києві ( далі – ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, відповідач) в якому просило : - визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів України у місті Києві, щодо проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ТСК-КОНСАЛТ» (код за ЄДРПОУ 39047360) за результатами якої складено акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ»; - визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві, щодо внесення до бази даних «Податковий блок» інформації на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю ТСК- КОНСАЛТ» (код за ЄДРПОУ 39047360) від 24.04.2014 1119/26-59-22-01; - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі міста Києва Головного управління Міндоходів у місті Києві вилучити з інформаційних баз даних органів державної податкової служби України акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК- КОНСАЛТ»; - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі міста Києва Головного управління Міндоходів у місті Києві утриматись від вчинення певних дій, а саме використання та поширення іншим органам Міністерства доходів і зборів України акт 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ»; - зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі міста Києва Головного управління Міндоходів у місті Києві відновити в електронній базі даних «Податковий блок» суми податкового кредиту та суми податкових зобов'язань, які Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСК- КОНСАЛТ» включило до податкових декларацій з податку на додану вартість. Позовні вимоги мотивовані тим, що на думку позивача, відповідачем у порушення норм діючого податкового законодавства України, з перевищенням наданих йому повноважень, вчиненні протиправні дії по проведенню зустрічної звірки позивача, за результатами якої складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки, що призвело до порушення його прав та законних інтересів, а також формування недостовірних висновків щодо не встановлення факту реального здійснення позивачем господарських операцій, що підриває його репутацію добросовісного учасника господарських правовідносин перед контрагентами. Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю та просив позов задовольнити. Представник відповідача проти позову заперечував, вважаючи оскаржувані дії законними, вчиненими в межах наданих йому діючим податковим законодавством повноважень, просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог. 15.07.2014 представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про дату, час та місце судового засідання було повідомлена завчасно та належним чином, що підтверджується матеріалами справи. Відповідно до ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Враховуючи зазначене, суд ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив. ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві згідно із п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК – Консалт» (код ЄДРПОУ 39047360) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період діяльності з 09.01.2014 по 31.03.2014. На дату складання акта стан ТОВ «ТСК – Консалт» 9 – направлено повідомлення про відсутність місцезнаходження. Звірку проведено в приміщенні ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі отриманої інформації та даних інформаційних баз ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києва. Відповідачем складено акт від 24.04.2014 № 119/26-59-22-01/39047360 про неможливість проведення зустрічної звірки позивача щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 09.01.2014 по 31.03.2014, яким встановлено порушення вимог ст. 22. ст.138. п.п. 184.5 ст. 184. п.п. 185.1 ст. 185. п. 198.6 ст. 198. п.п. 201.6., п. 201.7,201.8 ст.201 Податкового кодексу України, що призвело до завищення податкових зобов'язань та завищення податкового кредиту за період з 09.01.2014 по 31.03.2014. Також встановлено відсутність реального здійснення операцій ТОВ «ТСК - Консалт» за період з 09.01.2014 по 31.03.2014. У ТОВ «ТСК – Консалт» відсутні об'єкти оподаткування (відсутня передача товару (послуги) з податку на додану вартість по операціях з продажу товарів (надання послуг) до вище зазначених контрагентів-постачальників » за період з 09.01.2014 по 31.03.2014. Окружний адміністративний суд міста Києва, виходячи зі змісту пред'явлених позовних вимог, звертає увагу на наступне. Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту. Згідно із п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту. Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; 3) в інших випадках, визначених цим Кодексом. Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі. Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит. В силу п. 73.5. ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін. Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначає затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року №1232 Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі – Порядок №1232). Відповідно до пункту 2 вказаного Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. Пунктами 4-7 вказаного Порядку передбачено, що орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку. У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку. За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Тобто, право на проведення зустрічної звірки у податкового органу виникає виключно у тому випадку, коли під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. При цьому суд вважає за необхідне підкреслити, що такі сумніви або розбіжності повинні виникати у податкового органу виключно у ході перевірки певного суб'єкта господарювання. Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, підставою для проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК – Консалт» відповідачем визначено можливе неправомірне формування податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ «ТСК – Консалт, що має ознаки фіктивності та використовується реально існуючими суб'єктами господарської діяльності (вигодонабувачами) з мінімізації їх податкових зобов'язань, здійснено перевірку ТОВ «ТСК - Консалт» з використанням документів та податкової інформації. Однак, сумніви щодо, за твердженням відповідача, факту здійснення господарських операцій або розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань виникли в останнього взагалі не відомо на підставі чого. З огляду на викладене суд приходить до висновку про відсутність у відповідача підстав для проведення зустрічної звірки позивача у зв'язку з відсутністю доказів встановлення сумнівності господарських операцій або розбіжностей у податкових деклараціях, виявлених саме у ході перевірки контрагента або контрагентів останнього. Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232 затверджено Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок. Відповідно до п.4.4. Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі - Методичні рекомендації), затверджених наказом Державної податкової адміністрації України від 22.04.2011 № 236, у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (далі - акт), реєструє його у журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) (далі - журнал реєстрації довідок/актів) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України. При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу ДПС забезпечує проведення такої звірки. Відповідно до п.4.5. Методичних рекомендацій при отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження. Відповідно до п.4.6. Методичних рекомендацій за результатами проведення зустрічної звірки складається Довідка про результати проведення зустрічної звірки (далі - Довідка) (додаток 5) у двох примірниках та реєструється в Журналі реєстрації довідок/актів не пізніше останнього робочого дня терміну, відведеного для проведення зустрічної звірки відповідно до пункту 3.2 або 4.5 Методичних рекомендацій. Таким чином, відповідачем не було дотримано встановленої Податковим кодексом України, Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок та Методичними рекомендаціями щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок процедури проведення зустрічних звірок. Крім того, у зв'язку з тим, що зустрічна звірка не проводилась, у відповідача не було підстав для надання оцінки господарської діяльності позивача та його господарських відносин з іншими платниками податків та складання висновків, які в силу п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України можливі лише при складанні довідки, якою оформлюються результати проведення зустрічної звірки. Суд також вважає за необхідне зазначити, що дії щодо проведення зустрічної звірки полягають у співставленні даних та перевірці встановлених розбіжностей в податкових деклараціях, автоматизованих інформаційних системах органів державної податкової служби України, а також аналізі податкової інформації та документів, які свідчать (можуть свідчити) про порушення такими платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС. При цьому, заходи, спрямовані на проведення зустрічної звірки, це заходи, що спрямовані на вчинення дій щодо співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, однак без фактичного здійснення таких дій, не можуть вважатись діями по проведенню зустрічної звірки. Однак, враховуючи, що відповідач взагалі не набув права на проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК – Консалт» разом з тим склав акт від 240.42014 № 119/26-59-22-01/39047360 про неможливість проведення зустрічної звірки позивача щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 09.01.2014 по 31.03.2014, певні дії щодо проведення зустрічної звірки позивача останній вчинив. А тому суд приходить до висновку про необхідність визнання протиправними дій ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК – Консалт». Стосовно позовних вимог про визнання протиправними дій відповідача щодо внесення до бази даних «Податковий блок» інформації на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки позивача та зобов'язання відповідача вилучити з інформаційних баз інформацію про результати зустрічної звірки, які оформлені актом про неможливість проведення зустрічної звірки, та відновити в електронній базі «Податковий блок» суми податкового кредиту та суми податкових зобов'язань, які позивач включив до податкових декларацій з податку на додану вартість, суд зазначає про наступне. Відповідно до змісту акта про неможливість проведення зустрічної звірки та наданих позивачем та відповідачем пояснень судом встановлено, що інформацію акта про неможливість проведення зустрічної звірки відповідач вніс до інформаційної системи «Податковий блок», зокрема інформацію в частині податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ «ТСК – Консалт». Наведене, на думку суду, фактично свідчить, що відповідач змінив дані, задекларовані ТОВ «ТСК – Консалт» у податкових деклараціях з податку на додану вартість, що суперечить загальним засадам оподаткування та нормам Податкового кодексу України. При цьому, як вбачається з інформаційного повідомлення на офіційному порталі Міністерства доходів і зборів України (http://minrd.gov.ua/modernizatsiya-dps-ukraini/povidomlenia_/2013-rik-/88461.html) систему «Податковий блок» введено в експлуатацію в органах податкової служби з 01.01.2013 згідно наказу Державної податкової служби України від 24.12.2012 №1197. З урахуванням того, що висновки акта про неможливість проведення зустрічної звірки не можуть бути підставою для внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість та враховуючи помилковість висновків акта про неможливість проведення зустрічної звірки суд приходить до висновку, що ДПІ у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві зобов'язана вилучити з інформаційної системи «Податковий блок» інформацію, внесену на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки, та відновити в зазначених базах показники податкової звітності ТОВ «ТСК – Консалт» за період з 09.01.2014 по 31.03.2014 та відповідно про необхідність задоволення позовних вимог у цій частині. Подібну правову позицію викладено в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 13.02.2013 №К/9991/74156/12. Водночас позовні вимоги про заборону відповідачу використовувати та поширювати іншим органам Міністерства доходів і зборів України акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01/39047360 не підлягають задоволенню, оскільки позивачем не доведено факту вчинення таких дій, а тому права позивача наразі не є порушеними. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, ДПІ у Шевченківському районі м. Києва Головного управління Міндоходів у м. Києві не доведено правомірність своїх дій у відповідності до вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, однак, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов ТОВ «ТСК – Консалт» підлягає частковому задоволенню. Згідно з частиною третьою статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено. Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ : Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ТСК – Консалт» задовольнити частково. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів України у місті Києві, щодо проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «ТСК-КОНСАЛТ» (код за ЄДРПОУ 39047360) за результатами якої складено акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК-КОНСАЛТ». Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у місті Києві, щодо внесення до АІС «Податковий блок» інформації на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю ТСК- КОНСАЛТ» (код за ЄДРПОУ 39047360) від 24.04.2014 1119/26-59-22-01. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі міста Києва Головного управління Міндоходів у місті Києві вилучити з АІС «Податковий блок» акт від 24.04.2014 № 1119/26-59-22-01 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТСК- КОНСАЛТ». Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі міста Києва Головного управління Міндоходів у місті Києві відновити в АІС «Податковий блок» суми податкового кредиту та суми податкових зобов'язань, які Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСК- КОНСАЛТ» включило до податкових декларацій з податку на додану вартість. В задоволенні решти позовних вимог відмовити. Судові витрати в сумі 58,50 грн. присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТСК – Консалт» за рахунок Державного бюджету України. Покласти на відповідний підрозділ Державної казначейської служби України виконання постанови суду в частині стягнення судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві. Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст.ст.185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Суддя Р.О. Арсірій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 31.07.2014 |
Оприлюднено | 31.07.2014 |
Номер документу | 39972765 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Арсірій Р.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні