ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
06 серпня 2014 року м. Київ № 826/11411/14
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Вєкуа Н.Г., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
за позовом ОСОБА_1 до третя особа Управління ДАІ ГУ МВС України в м.Києві Товариства з обмеженою відповідальністю "Уіт Трейдінг" ОСОБА_2 про зобов'язання вчинити дії ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Управління ДАІ ГУ МВС України у м.Києві, Товариства з обмеженою відповідальністю "Уіт Трейдінг", третя особа: ОСОБА_2, в якому просить:
- скасувати зняття з обліку та перереєстрацію транспортних засобів, які були зареєстровані і належали ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ":
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_1;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_3;
- цистерна асенізаційна MAN, реєстраційний номер НОМЕР_4.
- зобов'язати директора ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ38015920, здійснити перереєстрацію транспортних засобів ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", зокрема, автомобілів:
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_1;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_3;
- цистерна асенізаційна MAN, реєстраційний номер НОМЕР_4, лише за погодженням із співвласником - ОСОБА_1.
- зобов'язати директора ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 38015920, надати співвласнику ТОВ - ОСОБА_1 копії належним чином засвідчених документів щодо результатів фінансово-господарської діяльності ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 38015920, за 2013 рік, річний звіт та бухгалтерський баланс, а також перелік майна ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ" та його зобов'язань.
Згідно статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України; спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України -
справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень;
суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Вжитий у цій процесуальній нормі термін «суб'єкт владних повноважень» відповідно до пункту 7 частини 1 статті 3 цього Кодексу, означає орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхню посадову чи службову особу, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.
Справою адміністративної юрисдикції (адміністративною справою) вважається переданий на вирішення адміністративного суду спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта. У випадку, якщо суб'єкт (у тому числі орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхні посадова чи службова особа) у спірних правовідносинах не здійснює вказані владні управлінські функції щодо іншого суб'єкта, який є учасником спору, такий спір не має встановлених нормами Кодексу адміністративного судочинства України ознак справи адміністративної юрисдикції, і, відповідно не має вирішуватись адміністративним судом (Інформаційний лист Верховного Суду України від 26.12.2005 року № 3.2.-2005).
Враховуючи те, що до компетенції адміністративних судів належить вирішення адміністративних справ фізичних чи юридичних осіб із суб'єктами владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії) дій чи бездіяльності, а визначений заявником відповідач, враховуючи положення статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, не є суб'єктом владних повноважень, вирішення даного спору не належить до компетенції адміністративного суду.
В даному випадку Товариство з обмеженою відповідальністю "Уіт Трейдінг" та його посадові особи не є суб'єктами владних повноважень у спірних правовідносинах з позивачем, оскільки не здійснюють щодо позивача владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо: 1) заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
На підставі вищенаведеного, ч. 1 ст. 109, 160 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
У Х В А Л И В:
Відмовити у відкритті провадження по справі за позовом ОСОБА_1 до Управління ДАІ ГУ МВС України у м. Києві, Товариства з обмеженою відповідальністю "Уіт Трейдінг", третя особа: ОСОБА_2 в частині зобов'язати директора ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ38015920, здійснити перереєстрацію транспортних засобів ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", зокрема, автомобілів:
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_1;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_2;
- сміттєвоз MAN, реєстраційний номер НОМЕР_3;
- цистерна асенізаційна MAN, реєстраційний номер НОМЕР_4, лише за погодженням із співвласником - ОСОБА_1; зобов'язати директора ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 38015920, надати співвласнику ТОВ - ОСОБА_1 копії належним чином засвідчених документів щодо результатів фінансово-господарської діяльності ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ", код ЄДРПОУ 38015920, за 2013 рік, річний звіт та бухгалтерський баланс, а також перелік майна ТОВ "УІТ ТРЕЙДІНГ" та його зобов'язань.
Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Ухвала суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.
Суддя Н.Г. Вєкуа
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2014 |
Оприлюднено | 03.09.2014 |
Номер документу | 40299698 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Вєкуа Н.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні