УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "08" вересня 2014 р. Справа № 906/173/14.
За заявою Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" (смт. Романів, Житомирської області)
про визнання банкрутом
Присутні:
- від кредиторів: Приведьон І.А. - дов. №08/18124-007040 від 26.12.2013 (Публічне акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго");
- від боржника: не з"явився
Суддя Гнисюк С.Д.
У провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа №906/173/14 за заявою Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" (смт. Романів, Житомирської області).
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 01.04.2014, зокрема, порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" (смт. Романів, Житомирська область), введено процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів, призначено розпорядником майна боржника Шведюк Л.П.
Ухвалою суду від 10.07.2014р., зокрема, продовжено строк процедури розпорядження майном та строк повноважень розпорядника майна Шведюк Л.П. на два місяці - по 25.09.2014р. та затверджено реєстр вимог кредиторів.
До господарського суду Житомирської області через загальний відділ надійшли наступні документи:
16.07.2014 повернулась копія ухвали господарського суду Житомирської області від 27.06.2014, яка направлялась на адресу ОСОБА_1 з відміткою поштового відділення: "за закінченням терміну зберігання";
23.07.2014 повернулась копія ухвали господарського суду Житомирської області від10.07.2014, яка направлялась на адресу ОСОБА_1 з відміткою поштового відділення: "за закінченням терміну зберігання";
08.09.2014 від розпорядника майна Шведюк Л.П. надійшли:
- клопотання №02-09/17 від 08.09.2014 про розгляд справи без її участі у зв"язку з перебуванням на лікарняному;
- клопотання №02-09/16 від 08.09.2014 про долучення додаткових доказів до матеріалів справи: звіт розпорядника майна ТОВ "Дарна" від 28.07.2014, протокол комітету кредиторів ТОВ "Дарна" від 28.07.2014 та протокол зборів кредиторів ТОВ "Дарна" від 28.07.2014;
- клопотання №02-09/17 від 08.09.2014 в якому просить суд визнати банкрутом ТОВ "Дарна", відкрити ліквідаційну процедуру боржника та призначення її ліквідатором у даній справі; до даного клопотання додано заяву арбітражного керуючого Шведюк Л.П. на участь у справі ліквідатором ТОВ "Дарна" та копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1182 від 16.07.2013.
Присутній у судовому засіданні представник кредитора не заперечував проти визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Боржник свого представника в засідання суду не направив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника кредитора, господарський суд Житомирської області, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна" зареєстроване 09.06.2009 Романівською районною державною адмірістацією Житомирської області, рішення № 12991050009000015, ідентифікаційний код: 31727512, юридична адреса: 13001, Житомирська область, Романівський район, смт. Романів, вул. Заводська, буд. 18/2.
Провадження у справах про банкрутство регулюється Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон), Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України (ч. 1 ст. 2 Закону).
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону, перші збори кредиторів вважаються повноважними, якщо на них присутні кредитори, що мають не менше ніж дві треті голосів. Наступні збори вважаються повноважними у разі присутності на них кредиторів, що мають більше половини голосів.
Згідно з ч. 5 ст. 26 Закону передбачено, що до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів; дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; схвалення плану санації боржника в процедурі розпорядження майном; інші питання, передбачені цим Законом.
На час дії процедур банкрутства збори кредиторів обирають комітет кредиторів у складі не більше ніж сім осіб (абз. 1 ч. 6 ст. 26 Закону).
Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подається до господарського суду (ч. 7 ст. 26 Закону).
28.07.2014 розпорядником майна боржника було проведено засідання зборів кредиторів, на якому було визначено кількісний склад та обрано членів комітету кредиторів, протокол зборів кредиторів долучений до матеріалів справи.
Згідно з ч. 8 ст. 26 Закону, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у випадках, передбачених цим Законом; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора); підготовку та укладення мирової угоди; схвалення плану санації боржника, змін та доповнень до нього у випадках, передбачених цим Законом; визначення складу майна в разі продажу частини майна у процедурі санації боржника або ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Законом.
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 28.07.2014, по першому питанню порядку денного, обрано головою комітету кредиторів боржника Публічне акціонерне товариство акціонерний банк "Укргазбанк"; по другому питанню порядку денного, комітетом кредиторів схвалено звіт розпорядника майна боржника Шведюк Л.П.; по третьому питанню порядку денного, комітетом кредиторів прийнято рішення клопотати перед господарським судом Житомирської області про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором по справі арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону, рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.
Враховуючи, що рішення про створення комітету кредиторів, визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури прийняті одноголосно, господарський суд приходить до висновку, що відповідні рішення є правомірними.
При винесенні постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури в суді повинен бути доведений факт неоплатності боржника, як того вимагає ст. 205 ГК України.
Так, відповідно до положень ч. 4 ст. 205 ГК України, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом.
У ст. 1 Закону надається визначення поняття неплатоспроможності та банкрутства, за змістом яких, при перебуванні суб'єкта підприємницької діяльності у стані "неплатоспроможності", останній може відновити свою платоспроможність шляхом вжиття заходів щодо її відновлення, до яких Закон відносить санацію, мирову угоду, виконання зобов'язань перед кредиторами власними силами; тоді як у стані "банкрутства" платоспроможність боржника відновити неможливо та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Отже, визнаючи боржника банкрутом, суд має встановити його неоплатність, а відтак, в обов'язковому порядку повинен з'ясувати як актив, так і пасив боржника.
Слід зазначити, що пасив боржника встановлено за даними реєстру вимог кредиторів, затвердженого ухвалою господарського суду від 10.07.2014.
Відомості про актив боржника, мають міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна) про фінансово-майновий стан боржника. Фінансово-майновий стан боржника (актив) повинен бути предметом розгляду в судовому засіданні.
При цьому, достатність чи недостатність активу боржника для задоволення кредиторських вимог оцінюється судом за критеріями формування ліквідаційної маси відповідно до ст. 42 Закону.
Згідно з абз. 1 ч. 1 ст. 42 Закону, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси (ч. 2 ст. 42 Закону).
Проте, цим визначенням обсяг ліквідаційної маси не обмежується, оскільки згідно зі ст. 213 ГК України, з метою врегулювання заборгованості неплатоспроможного боржника у судових процедурах використовуються майнові активи, які належать йому на підставі речових та зобов'язальних прав, а також права інтелектуальної власності. До складу ліквідаційної маси включаються також майнові активи осіб, які відповідають за зобов'язаннями неплатоспроможного боржника відповідно до закону або установчих документів боржника.
З поданого розпорядником майна боржника Шведюк Л.П. звіту за результатами процедури розпорядження майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" вбачається наступне.
- розпорядником майна розглянуті заяви конкурсних кредиторів та сформовано реєстр вимог кредиторів, який затверджено господарським судом Житомирської області;
- розпорядником майна проведено аналіз фінансово-господарської діяльності, інвестиційне становище боржника та роботу щодо виявлення ознак дій з фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства;
- відповідно до наказу №2 від 05.05.2014р. було проведено інвентаризацію основних засобів боржника. Встановлено відсутність належного ведення бухгалтерського обліку, а також відсутність книг з обліку основних засобів;
- всього виявлено активів боржника на суму 1641 тис. грн.;
- заборгованість перед кредиторами відповідно до реєстру, затвердженого судом (пасив) становить 2782 тис. грн.
За результатами проведеного розпорядникам майна аналізу фінансово - господарського стану боржника за аналізований період, розпорядником майна зроблені наступні висновки:
- ознаки фіктивного банкрутства ТОВ "Дарна" відсутні;
- економічні ознаки доведення до банкрутства ТОВ "Дарна": підприємство є збитковим, собівартість продукції перевищує доходи від реалізації продукції. Внаслідок нерентабельної його роботи за звітний та попередні роки у підприємства відсутнє джерело поповнення власних коштів, з кожної гривні понесених витрат підприємство отримувало 34,9, 44,2, 60,1% збитку, дебіторська заборгованість підприємства не стягувалась. Таким чином, за рахунок проведення неефективної господарської політики на підприємстві мають місце економічні ознаки доведення підприємства до банкрутства.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 209 ГК України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 27 Закону, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі.
До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди.
Згідно з ч. 3 ст. 27 Закону, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.
Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.
Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Оцінивши в сукупності майновий стан боржника; аналіз фінансово-господарського стану боржника; зважаючи на рішення комітету кредиторів від 28.07.2014; враховуючи велику кредиторську заборгованість боржника, недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів; відсутність осіб, які бажали б взяти участь в якості інвестора, відсутність пропозицій щодо укладання мирової угоди, господарський суд прийшов до висновку визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна" (смт. Романів, Житомирської області) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.
Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 38 Закону, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
Частиною 1 ст. 40 Закону передбачено, що у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Частиною 8 ст. 26 Закону передбачено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення, зокрема, про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора), припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення іншого арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора).
Відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 114 Закону, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів.
Частиною 2 ст.114 Закону передбачено, що розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі:
1) які є заінтересованими у цій справі;
2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років;
3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом.
До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
08.09.2014 до суду від арбітражного керуючого Шведюк Л.П. подано заяву про призначення її ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна". До заяви додано належним чином завірену копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1182 від 16.07.2013р.
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 28.07.2014р., комітет кредиторів вирішив клопотати перед судом про призначення ліквідатором по даній справі арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну.
Присутній у судовому засіданні представник кредитора підтримав кандидатуру арбітражного керуючого Шведюк Л.П. на призначення ліквідатором боржника.
Обставин, передбачених пунктами 1-3 ч.ч. 1 ч. 2 ст. 114 Закону щодо вищезазначеної кандидатури, в ході судового засідання встановлено не було.
Заяви інших арбітражних керуючих, на призначення ліквідатором по справі, до суду не надходили.
З огляду на викладене, господарський суд прийшов до висновку призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Статтею 38 Закону передбачено наслідки визнання боржника банкрутом.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом.
Частиною 4 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що постанова про закінчення виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури виноситься державним виконавцем не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини. При цьому виконавчий документ надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Постановою Пленуму Вищого господарського суду України 17.12.2013 № 16 затверджено Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, відповідно до якого, офіційному оприлюдненню підлягають, зокрема, повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної (п.2.2 розділ 2).
Керуючись ч.1 ст. 2, ст. ст. 26, 27, 37, 38, 40, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" та ст. 86 ГПК України, господарський суд Житомирської області, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Затвердити звіт розпорядника майна Шведюк Л.П. за результатами процедури розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" від 28.07.2014р.
2. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна".
3. Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
4. Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Дарна" (ідентифікаційний код: 31727512, юридична адреса: 13001, Житомирська область, Романівський район, смт. Романів, вул. Заводська, буд. 18/2).
5. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" строком на 12 місяців, тобто до 08.09.2015 включно.
6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" (ідентифікаційний код: 31727512, юридична адреса: 13001, Житомирська область, Романівський район, смт. Романів, вул. Заводська, буд. 18/2).
7. Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" арбітражного керуючого Шведюк Людмилу Петрівну, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1182 від 16.07.2013).
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.
8. Припинити господарську діяльність банкрута після остаточного технологічного циклу по виготовленню продукції у випадку можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо.
9. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав (08.09.2014).
10. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.
11. Зняти всі обмеження по конфіденційності та комерційній таємниці з відомостей про фінансовий стан банкрута.
12. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
13. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 08.09.2014.
14. Зобов'язати посадових осіб Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" протягом п'ятнадцяти днів з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом передати ліквідатору Шведюк Л.П. бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута про що скласти відповідний акт приймання-передачі. Один примірник акту надати до суду.
У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність встановлену законодавством України.
15. Зобов'язати ліквідатора боржника Шведюк Л.П. забезпечити виконання повноважень ліквідатора банкрута в порядку, визначеному ст. 41 Закону та належне виконання заходів, передбачених ст.ст. 42-45 Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.
16. Зобов'язати ліквідатора боржника Шведюк Л.П. :
- розглядати заяви поточних кредиторів, про результат розгляду яких повідомляти суд та заявників;
- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками; оцінку майна боржника; результати проведеної інвентаризації та оцінки надати суду;
- припинити трудові відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю; докази припинення подати суду;
- виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;
- закрити рахунки банкрута у банківських установах, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;
- надати довідку про наявність/відсутність у банкрута державної реєстрації права власності на транспортні засоби (станом на день розгляду справи);
- надати довідку з відділу земельних ресурсів про наявні (відсутні) у боржника на праві власності та на праві постійного користування земельні ділянки (станом на день розгляду справи);
- надати довідку інспекції по Держтехнагляду про наявність/відсутність державної реєстрації за боржником права власності на сільськогосподарську техніку (станом на день розгляду справи);
- надати витяг з реєстру обтяжень (заборону відчуження) рухомого майна;
- надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо наявності/відсутності записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно боржника; щодо наявності/відсутності записів про обтяження речових прав на нерухоме майно; щодо наявності/відсутності записів про обтяження іпотекою нерухомого майна;
- подати письмову інформацію з документальним підтвердженням про наявність/відсутність за боржником авторських прав;
- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування; підтверджуючі документи подати суду;
- надати докази звернення з відповідною заявою до реєстраційної служби для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надати витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- звернутися до Головного управління статистики для повного та всебічного розгляду справи стосовно наявності/відсутності заборгованості по заробітній платі перед працівниками Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" станом на дату подання підприємством - банкрутом останнього звіту; отриману відповідь надати суду;
- подати письмову інформацію з документальним підтвердження щодо нотаріально посвідчених угод боржником за три роки до порушення провадження у справі про банкрутство;
- подати письмову інформацію з документальним підтвердженням про дебіторську заборгованість боржника;
- вручити копію постанови про визнання банкрутом керівнику боржника, докази такого вручення подати суду;
- надати господарському суду проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків.
17. Зобов'язати Реєстраційну службу Романівського районного управління юстиції:
- внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Дарна" - Шведюк Л.П., як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР із відповідними записами, згідно запиту.
18. Зобов'язати Відділ державної виконавчої служби Романівського районного управління юстиції надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.
19. Призначити судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури банкрута на 18.11.2014 о 10:00 год. в приміщенні господарського суду, каб. №404.
20. Копії постанов надіслати на адресу кредиторів, боржника, арбітражного керуючого Шведюк Л.П., Відділу державної виконавчої служби Романівського районного управління юстиції, Головного управління статистики у Житомирській області, Реєстраційної служби Романівського районного управління юстиції.
21. Викликати в судове засідання уповноважених представників кредиторів, боржника та ліквідатора Шведюк Л.П.
Суддя Гнисюк С.Д.
Друк:
1 - у справу;
2- ПАТ АБ "Укргазбанк" (01004, м. Київ, вул. Червоноармійська, 39) (рек. з повід.)
3- ПАТ "ЕК Житомиробленерго" (10008, м. Житомир, вул. Пушкінська, 32/8) (рек. з повід.)
4- ПП "Анастасія" (10019, м. Житомир, вул. І. Гонти, 85-а) (рек. з повід.)
5- ПАТ "Укртелеком" в ос. Житомириської філії (10002, м. Житомир, вул. Київська, 20) (рек. з повід.)
6- Новоград-Волинське ОДПІ ГУ Міндоходів у Жит. обл. (11700, м. Новоград-Волинський, вул. Ушакова,3) (рек. з повід.)
7- ліквідатору Шведюк Л. П. (10030, АДРЕСА_1) (рек. з повід.)
8-ЖОВ ФССТВП (м. Житомир, вул. Перемоги, 7) - (рек. з повід.)
9- ФОП ОСОБА_1 (12445, АДРЕСА_2) (рек. з повід.),
10-ТОВ"ДАРНА" (13001, Житомирська область, смт.Романів, вул. Заводська, 18/2) (рек. з повід.)
11- ВДВС Романівського РУЮ -13000, смт. Романів, вул. Леніна, буд.103 (рек. з повід.)
12 реєстраційній службі Романівського районного управління юстиції Житомирської обл.- 13000, смт. Романів, вул. Небесної сотні, 57 - рек. з повід. + запит
13- Головному управлінню статистики в Житомирській області -10003,м.Житомир, вул.Яна Гамарника ,6а - (до відома)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2014 |
Оприлюднено | 12.09.2014 |
Номер документу | 40402814 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні