Ухвала
від 13.10.2014 по справі 817/2297/14
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Справа № 817/2297/14

13 жовтня 2014 року м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд в складі колегії суддів: головуючий суддя Дорошенко Н.О., судді Борискін С.А., Гломб Ю.О., за участю секретаря судового засідання Лютко М.В. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

прокурор: Дудкіна О.А.,

позивача: ОСОБА_2,

третьої особи позивача: представник ОСОБА_3,

відповідача-1: представник ОСОБА_3,

відповідача-2: представник не з'явився,

відповідача-3: представник не з'явився,

відповідача-4: представник ОСОБА_4,

третьої особи відповідача-1: представник ОСОБА_5,

третьої особи відповідача-2: представник не з'явився,

третьої особи відповідача-3: представник не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом:

Депутат Дубровицької міської ради шостого скликання ОСОБА_2 третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Дубровицька міська рада доДубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича, Приватного нотаріуса Дубровицького районного нотаріального округу ОСОБА_8, Дубровицького районного управління юстиції в особі Реєстраційної служби, Державної реєстраційної служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_9, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Приватне підприємство "Експертбудсервіс", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Рівненська товарна біржа про визнання дій протиправними, скасування рішення та зобов'язання вчинення певних дій, ВСТАНОВИВ:

Депутат Дубровицької міської ради шостого скликання ОСОБА_2 в травні 2014 року звернувся до Дубровицького районного суду Рівненської області як місцевого адміністративного суду з адміністративним позовом до Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича, Приватного нотаріуса Дубровицького районного нотаріального округу ОСОБА_8, Дубровицього районного управління юстиції в особі Реєстраційної служби, Державної реєстраційної служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Дубровицька міська рада, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_9, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Приватне підприємство "Експертбудсервіс", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Рівненська товарна біржа, про визнання дій протиправними, про скасування рішення та зобов'язання вчинення певних дій.

За змістом позовних вимог позивач просив:

1. Визнати протиправними дії Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині оплати послуг за договором № 60/09 на проведення незалежної оцінки від 16.09.2013, укладеним між Дубровицькою міською радою та Приватним підприємством "Експертбудсервіс".

2. Визнати протиправними дії Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині затвердження висновку про вартість майна від 18.10.2013 , складеного Приватним підприємством "Експертбудсервіс".

3. Визнати протиправними дії Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині затвердження протоколу № 77-11/13-Н проведення аукціону від 15.11.2013.

4. Визнати протиправними дії Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині підписання від імені Дубровицької міської ради договору купівлі-продажу нерухомого майна, підписаного між Дубровицькою міською радою та ОСОБА_9 від 29.01.2014, посвідченого приватним нотаріусом Дубровицького районного нотаріального округу Рівненської області ОСОБА_8 (свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю НОМЕР_3), зареєстрованого у реєстрі за № 78.

5. Скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 29.01.2014 №4466355 (про державну реєстрацію ОСОБА_9 (паспорт серії НОМЕР_2, виданий Дубровицьким РВ УМВС України в Рівненській області 21.12.2011, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) власником нежитлових приміщень за адресою: АДРЕСА_1, загальною площею 151,55 кв.м.), прийняте приватним нотаріусом Дубровицького районного нотаріального округу Рівненської області ОСОБА_8 (свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю НОМЕР_3), як державним реєстратором прав на нерухоме майно.

6. Зобов'язати ОСОБА_8 (34100 АДРЕСА_2, свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю НОМЕР_3) та Дубровицьке районне управління юстиції (місцезнаходження: 34100 Рівненська обл., Дубровицький район, м. Дубровиця, вул. Нова,15, ідентифікаційний код юридичної особи 26406314) в особі Реєстраційної служби внести до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації прав та їх обтяжень від 29.01.2014 №4466355 (про державну реєстрацію ОСОБА_9 (паспорт серії НОМЕР_2, виданий Дубровицьким РВ УМВС України в Рівненській області 21.12.2011, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) власником нежитлових приміщень за адресою: АДРЕСА_1, загальною площею 151,55 кв.м.), проведеної приватним нотаріусом Дубровицького районного нотаріального округу Рівненської області ОСОБА_8 (свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю НОМЕР_3), як державним реєстратором прав на нерухоме майно.

7. Зобов'язати Державну реєстраційну службу України (місцезнаходження: 02002 м.Київ, вул. М.Раскової,15, ідентифікаційний код юридичної особи 37508344) та Дубровицьке районне управління юстиції (місцезнаходження: 34100 Рівненська обл., Дубровицький район, м. Дубровиця, вул. Нова,15, ідентифікаційний код юридичної особи 26406314) в особі Реєстраційної служби зареєструвати за територіальною громадою міста Дубровиці в особі Дубровицької міської ради (місцезнаходження: 34100 Рівненська обл., Дубровицький район, м. Дубровиця, вул. Воробинська,4, ідентифікаційний код юридичної особи 05390997) право власності на наступне майно:

Частина підвального приміщення готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" за адресою АДРЕСА_1, відповідно до експлікації підвалу: приміщення № 1 - 39,3 кв.м., приміщення № 2 - 15,8 кв.м., приміщення № 3 - 36,3 кв.м., приміщення № 23 - 35,9 кв.м., приміщення № 24 - 13,9 кв.м., частина приміщення № 25 (коридор) - 10,35 кв.м., загальною площею 151,55 кв.м.

Ухвалою судді Дубровицького районного суду Рівненської області від 15.05.2014 відкрито провадження в даній адміністративній справі за № 560/784/14-а

Ухвалою Дубровицького районного суду Рівненської області від 16.07.2014 адміністративну справу № 560/784/14-а передано по підсудності на розгляд Рівненському окружному адміністративному суду.

Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду від 12.08.2014 дану адміністративну справу за № 817/2297/14 призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні колегіальним складом суду.

Суд встановив, що спірні правовідносини, з приводу яких пред'явлено позовні вимоги №№ 1-4, виникли у зв'язку з діями Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича при підготовці до приватизації та під час приватизації нерухомого майна, що належить до комунальної власності, а саме частини підвального приміщення готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" загальною площею 151,55 кв.м. за адресою АДРЕСА_1, які на думку позивача порушують інтереси територіальної громади м.Дубровиці.

Відповідно до статті 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" N280/97-ВР, 21.05.1997, зі змінами та доповненнями, сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об'єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста.

Сільський, селищний, міський голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конституцією України .

Сільський, селищний, міський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях.

Відповідно до преамбули Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" N 2171-XII від 06.03.1992, зі змінами та доповненнями, (далі Закон N 2171-XII) цей Закон встановлює правовий механізм приватизації єдиних майнових комплексів невеликих державних підприємств шляхом їх відчуження на користь одного покупця одним актом купівлі-продажу.

Способи малої приватизації встановлені в статті 3 Закону N 2171-XII, відповідно до якої приватизація об'єктів малої приватизації здійснюється шляхом: викупу; продажу на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни); продажу за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону (далі - конкурс).

Шляхом продажу за конкурсом може здійснюватися приватизація окремих єдиних майнових комплексів групи А та окремих об'єктів групи Ж.

Статтею 4 Закону N 2171-XII встановлено, що продавцями об'єктів малої приватизації, що перебувають у державній та комунальній власності, є відповідно:

Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва;

органи приватизації, створені місцевими Радами.

За змістом статті 5 Закону N 2171-XII покупцями об'єктів малої приватизації можуть бути фізичні та юридичні особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна" .

Суд встановив, що рішенням Дубровицької міської ради Рівненської області (шостого скликання) № 72 від 18.01.2011 "Про орган приватизації Дубровицької міської ради" визначено виконавчий комітет Дубровицької міської ради органом приватизації Дубровицької міської ради (а.с.105 т.1).

Рішенням Дубровицької міської ради Рівненської області (шостого скликання) № 748 від 11.07.2013 затверджено перелік нежитлових приміщень комунальної власності міста, що підлягає приватизації шляхом аукціону, згідно з додатком, відповідно до якого до переліку нежитлових приміщень комунальної власності міста, що підлягають приватизації у 2013-2014 роках, включено частину підвального приміщення готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" за адресою АДРЕСА_1 загальною площею 151,55 м.кв. (а.с.15-16 т.1).

Статтею 8 Закону N 2171-XII встановлено, що з моменту прийняття рішення про приватизацію підприємства здійснюється його підготовка до приватизації.

Підготовка об'єкта малої приватизації до продажу здійснюється органами приватизації, які:

встановлюють ціну продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, або початкову ціну об'єкта на аукціоні, за конкурсом з урахуванням результатів оцінки об'єкта, проведеної відповідно до методики оцінки майна, затвердженої Кабінетом Міністрів України;

готують та публікують інформацію про об'єкти малої приватизації у відповідних інформаційних бюлетенях та місцевій пресі, інших друкованих виданнях, визначених органами приватизації;

проводять у разі необхідності реорганізацію або ліквідацію державного підприємства;

замовляють у разі потреби проведення екологічного аудиту;

замовляють проведення робіт із землеустрою.

Для забезпечення виконання зазначених функцій органи приватизації можуть залучати відповідні організації та спеціалістів у порядку і на умовах, що встановлюються Фондом державного майна України.

Відповідно до статті 9 Закону N 2171-XII за рішенням органів приватизації проводиться інвентаризація майна об'єкта малої приватизації в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, та оцінка такого об'єкта відповідно до методики оцінки майна, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

Ціна продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, та початкова ціна об'єкта малої приватизації на аукціоні або за конкурсом встановлюється на підставі результатів його оцінки. Правові засади здійснення оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні, її державного та громадського регулювання, забезпечення створення системи незалежної оцінки майна з метою захисту законних інтересів держави та інших суб'єктів правовідносин у питаннях оцінки майна, майнових прав та використання її результатів, визначені Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" N 2658-III від 12.07.2001, зі змінами та доповненнями (далі Закон N 2658-III).

Відповідно до статті 7 Закону N 2658-III оцінка майна проводиться у випадках, встановлених законодавством України, міжнародними угодами, на підставі договору, а також на вимогу однієї з сторін угоди та за згодою сторін.

Проведення оцінки майна є обов'язковим у випадках, зокрема, приватизації та іншого відчуження у випадках, встановлених законом, оренди, обміну, страхування державного майна, майна, що є у комунальній власності, а також повернення цього майна на підставі рішення суду.

Суд встановив, що 16.09.2013 Дубровицькою міською радою Рівненської області в особі міського голови Кузьмича А.Л., що діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Замовник) та ПП "Експертбудсервіс", що діє на підставі сертифікату № 11579/11 суб'єкта оціночної діяльності від 01.04.2011 (Виконавець), укладено договір № 60/09 на проведення незалежної оцінки частини підвального приміщення готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" загальною площею 151,55 м.кв. за адресою АДРЕСА_1. Метою оцінки є визначення ринкової вартості майна з метою відчуження шляхом проведення аукціону (а.с.17-18 т.1). Відповідно до п.2.1 договору, сторони погодили, що вартість проведених робіт визначається в розмірі 2000,00 грн. за незалежну оцінку частини підвального приміщення готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1". Дана сума сплачується потенційним переможцем аукціону з продажу майна.

20.09.2013 ПП "Експертбудсервіс" складено звіт про оцінку майна - частини нежитлових приміщень підвалу готелю загальною площею 151,55 м.кв. за адресою АДРЕСА_1 відповідно до якого початкова вартість об'єкта оцінки станом на 30.09.2013 може складати 108024,00 грн. з ПДВ (а.с.135-177 т.2). На звіт про оцінку майна 09.10.2013 надано позитивну рецензію (а.с.95-96 т.1).

18.10.2013 Дубровицьким міським головою Кузьмичем А.Л. затверджено висновок про вартість майна, який є невід'ємною частиною звіту про оцінку майна (а.с.20 т.1).

Відповідно до статті 17 Закону N 2171-XII аукціон проводиться відповідним органом приватизації або уповноваженою ним особою.

Проведення аукціону з продажу об'єкта малої приватизації здійснюється в порядку, встановленому Фондом державного майна України.

Механізм підготовки, організації і проведення приватизації об'єктів малої приватизації шляхом викупу, продажу на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни та без оголошення ціни, а також продажу за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, визначені Порядком продажу об'єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, затвердженим наказом Фонду державного майна України N 439, 02.04.2012, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066.

Суд встановив, що відповідно до протоколу № 77-11/13-Н від 15.11.2013 Рівненською товарною біржею проведено аукціон з продажу частини нежитлових приміщень підвалу готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" загальною площею 151,55 м.кв. за адресою АДРЕСА_1. Початкова ціна об'єкта продажу 108024,00 грн. Переможцем аукціону визнано ОСОБА_9 за остаточною ціною продажу 270000,00 грн. (а.с.23-24 т.1). Проведення оплати за об'єкт продажу підтверджується виписками банку по рахунку Дубровицької міської ради від 21.11.2013 та 17.12.2013 (а.с.25 т.1).

Представник третьої особи на стороні відповідача ОСОБА_9 в судовому засіданні пояснив, що виставлений ПП "Експертбудсервіс" рахунок на оплату робіт з експертної оцінки майна в сумі 2000,00 грн. оплачено ОСОБА_9 як переможцем аукціону, що відповідає п.2.1 договору № 60/09 на проведення незалежної оцінки від 16.09.2013. При цьому в квитанції про оплату ОСОБА_9 помилково зазначив платником Дубровицьку міську раду через Кузьмича А.Л. Оригінали рахунку на оплату та платіжного документа надано до справи безпосередньо ОСОБА_9 (а.с.111 т.1)

29.01.2014 між Дубровицькою міською радою (продавець) в особі міського голови Кузьмича Адама Леонідовича та ОСОБА_9 (покупець) укладено договір купівлі-продажу нерухомого майна 74/1000 частини будівлі готелю "ІНФОРМАЦІЯ_1" за адресою АДРЕСА_1, а саме: приміщення № 1 - 39,3 кв.м., приміщення № 2 - 15,8 кв.м., приміщення № 3 - 36,3 кв.м., приміщення № 23 - 35,9 кв.м., приміщення №24 - 13,9 кв.м., частина приміщення № 25 (коридор) - 10,35 кв.м., загальною площею 151,55 кв.м. Договір купівлі-продажу посвідчено приватним нотаріусом Дубровицького районного нотаріального округу ОСОБА_8, зареєстровано в реєстрі за № 78 (а.с.26-27).

Оцінюючи встановлені в судовому засіданні обставини справи, суд враховує наступне.

Відповідно до статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.

Згідно зі статтею 172 Цивільного кодексу України територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через органи місцевого самоврядування у межах їх компетенції, встановленої законом.

В частині першій статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" N 280/97-ВР, 21.05.1997, зі змінами та доповненнями, встановлено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження. Спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини.

Згідно з частиною 5 статті 60 Закону N 280/97-ВР органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції , можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Частиною 6 статті 60 Закону N 280/97-ВР доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку.

Таким чином, Дубровицька міська рада, її виконавчий комітет, міський голова (в межах їх компетенції) у спірних правовідносинах реалізують права власника майна, що перебуває у комунальній власності, щодо володіння, користування та розпорядження таким майном.

Відтак, правовідносини, пов'язані з діями Дубровицького міського голови щодо:

оплати послуг за договором № 60/09 на проведення незалежної оцінки від 16.09.2013, укладеним Дубровицькою міською радою та Приватним підприємством "Експертбудсервіс", затвердження висновку про вартість майна від 18.10.2013, складеного ПП "Експертбудсервіс",

затвердження протоколу №77-11/13-Н проведення аукціону від 15.11.2013,

підписання договору купівлі-продажу нерухомого майна між Дубровицькою міською радою та ОСОБА_9 від 29.01.2014, - є цивільноправовими.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до ч.1 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

За визначенням термінів, що дається у ст.3 КАС України, справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.1 ч.1);

суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.7 ч.1).

Отже, необхідною та єдиною ознакою суб'єкта владних повноважень є здійснення цим суб'єктом владних управлінських функцій, при цьому ці функції повинні здійснюватись суб'єктом саме у тих правовідносинах, у яких виник спір.

Таким чином, у контексті зазначених положень ст.3 КАС України справою адміністративної юрисдикції, яку може бути передано на вирішення адміністративного суду, є спір, що виник між суб'єктами суспільних відносин стосовно їх прав і обов'язків у правовідносинах, в яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти, відповідно, зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого суб'єкта владних повноважень. У тому ж випадку, коли суб'єкт, у тому числі орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, не здійснюють у спірних правовідносинах владних управлінських функцій щодо іншого суб'єкта, з яким виник спір, такий спір не має встановлених нормами Кодексу адміністративного судочинства України ознак справи адміністративної юрисдикції.

Дана справа в частині позовних вимог №№ 1-4 не відповідає наведеному вище нормативному визначенню адміністративної справи, оскільки спірні правовідносини сторін в зазначеній частині не засновані на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні, здійсненні управлінських чи контрольних функцій однією стороною стосовно іншої сторони.

З врахуванням наведеного та фактичних обставин справи суд вважає, що позовні вимоги №№ 1-4 в даній справі не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, оскільки даний спір підлягає вирішенню в порядку цивільного судочинства.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 157 КАС України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись п.1 ч.1 ст.157, ст.165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

Провадження у справі в частині позовних вимог:

про визнання протиправними дій Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині оплати послуг за договором № 60/09 на проведення незалежної оцінки від 16.09.2013, укладеним між Дубровицькою міською радою та Приватним підприємством "Експертбудсервіс";

про визнання протиправними дій Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині затвердження висновку про вартість майна від 18.10.2013, складеного Приватним підприємством "Експертбудсервіс";

про визнання протиправними дій Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині затвердження протоколу № 77-11/13-Н проведення аукціону від 15.11.2013;

про визнання протиправними дій Дубровицького міського голови Кузьмича Адама Леонідовича в частині підписання від імені Дубровицької міської ради договору купівлі-продажу нерухомого майна, підписаного між Дубровицькою міською радою та ОСОБА_9 від 29.01.2014, посвідченого приватним нотаріусом Дубровицького районного нотаріального округу Рівненської області ОСОБА_8, свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю НОМЕР_3, зареєстрованого у реєстрі за № 78, -

закрити.

Роз'яснити позивачу, що розгляд даної справи віднесено до юрисдикції місцевого загального суду.

Повторне звернення з тією самою позовною заявою до Рівненського окружного адміністративного суду не допускається.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Головуючий суддя Дорошенко Н.О.

Судді Борискін С.А.

Гломб Ю.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2014
Оприлюднено22.10.2014
Номер документу40951507
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/2297/14

Постанова від 20.03.2019

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

Ухвала від 26.12.2018

Адміністративне

Велика палата Верховного Суду

Прокопенко Олександр Борисович

Ухвала від 12.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 13.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 12.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Постанова від 13.10.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 13.10.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 12.08.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 13.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні