ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 16 грудня 2014 року № 826/15034/14 Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Пеппермінт» до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міністерства доходів у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення – рішення. . ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Пеппермінт» (далі по тексту також – позивач) з позовом до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління Міністерства доходів у м. Києві (надалі також – відповідач), в якому просило: - визнати протиправним та скасувати у повному обсязі винесене ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві податкове повідомлення-рішення від 23.05.2014 року №0004062203. 01.12.2014р. через канцелярію суду надійшла заява від представника позивача, у якій останній підтримав позовні вимоги та просив розглянути справу на наявними у ній матеріалами та доказами у порядку письмового провадження. Відповідач у судовому засіданні проти задоволення позову заперечив з мотиві відповідності спірного податкового повідомлення – рішення приписам чинного законодавства. Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. З огляду на наведене та з урахуванням вимог ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про доцільність розгляду справи у письмовому провадженні на підставі наявних матеріалів справи. Розглянувши документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про те, що позов підлягає задоволенню з огляду про наступне. Матеріалами справи підтверджено, що відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Пеппермінт» (код ЄДРПОУ 37334287) з питань дотримання вимог податкового законодавства по фінансово-господарським взаємовідносинах з ТОВ «Старксервіс» (код ЄДРПОУ 38292311) за період з 01.01.2012 року по 28.02.2014 року. За результатами перевірки відповідачем складено акт перевірки від 25.04.2014 року № 1770/26-56-22-03-09/37334287 (далі - акт перевірки). Перевіркою встановлено порушення 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 642 131,00 грн., в т.ч. по періодах: травень 2013 року - 30 242 грн.; червень 2013 року -81 327 грн.; липень 2013 року - 84 665 грн.; серпень 2013 року - 88 415 грн.; вересень 2013 року - 73 606 грн.; жовтень 2013 року - 48 677 грн.; листопад 2013 року - 75 057 грн.; грудень 2013 року - 93 500 грн.; січень 2014 року - 66 642 грн. На підставі висновків акту перевірки, відповідачем 23.05.2014р. прийнято податкове повідомлення – рішення №0004062203. Позивач категорично не погоджуючись із правомірністю податкового повідомлення – рішення звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва. В обґрунтування позовних вимог покликався на те, що спірне рішення є безпідставним, необґрунтованим, неправомірним та підлягає скасуванню у повному обсязі Відповідач проти задоволення позову заперечував та зазначав, що за спірними операціями лише оформлювались окремі первинні документи та податкові накладні без фактичного виконання контрагентом обумовлених операцій, чим створювалась видимість (зовнішні ознаки) реального здійснення операцій та правомірності формування спірних сум податкових вигод, наслідком чого є отримання позивачем необґрунтованої податкової вигоди. За таких обставин на переконання відповідача є очевидним є безтоварний характер господарських операцій, з огляду про що на його переконання у задоволенні позовних вимог слід відмовити. Вирішуючи спір по суті, суд виходив із наступного. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Згідно п.п.21.1.1., 21.1.2., 21.1.4. п.21.1. ст.21 Податкового кодексу України, посадові особи контролюючих органів зобов'язані, крім іншого: дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; забезпечувати сумління виконання покладених на контролюючі органи функцій; не допускати порушень прав та охоронюваний законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій. Відповідно до п.п.20.1.4. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення. Як свідчать фактичні обставини справи, між ТОВ «Пеппермінт» (Замовник) та ТОВ «Старксервіс» (Виконавець) укладено: - Договір від 02.04.2013 року № 020413, предмет договору: роботи/послуги, перелік яких визначено в окремих додатках до Договору. Так, Додаток №1 від 02.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, а саме : - проведення промо-підтримки для анонсування заходу «День Соку» в мережі Інтернет; - розробка матеріалів для анонсування заходу в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1378 від 24.05.2013 року; податкова накладна від 24.05.2013 року № 431 на суму 53143,68 грн., в т.ч. ПДВ 8857,28 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №2 від 02.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - створення офіційних сторінок в соціальних мережах «Facebооk» та «VKontakte» для популяризації продукції Замовника за торговою маркою «Садочок»; - розробка веб-сайтy www.sadochok.ua; - передача авторських прав на розроблені матеріали. В межах розгляду справи підтверджено, що на виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1883 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 30.06 2013 року № 306 на суму 63412,56 грн., в т.ч. ПДВ 10568,76 грн., виписана ТОВ «Старксервіс» належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №3 від 02.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413 яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - просування сторінки торгової марки «Садочок» в мережі Інтернет. Встановлено, що на виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1884 від 30.06.2013 року, №ОУ-2292 від 31.07.2013 року, № ОУ-2721 від 31.08.2013 року, № ОУ-2920 від 30.09.2013 року, № 3298 від 31.10.2013 року; податкова накладна від 07.06.2013 року № 296 на суму 24005,48 грн., в т.ч. ПДВ 4000,91 грн.; податкова накладна від 07.06.2013 року № 295 на суму 58262,00 грн., в т.ч. ПДВ 9710,33 грн.; податкова накладна від 18.06.2013 року № 298 на суму 57899,00 грн., в т.ч. ПДВ 9649,83 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 4 від 02.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка офіційних сторінок торгової марки «Садочок» в соціальних мережах «Facebооk» та «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1874 від 03.06.2013 року, № ОУ-1875 від 03.06.2013 року, № ОУ-1881 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 03.06.2013 року №292 на суму 39989,38 грн., в т.ч. ПДВ 6664,90 грн., податкова накладна від 03.06.2013 року № 293 на суму 39989,38 грн., в т.ч. ПДВ 6664,90 грн., податкова накладна від 30.06.2013 року № 303 на суму 39989,38 грн., в т.ч. ПДВ 6664,90 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 5 від 03.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebооk» під умовною назвою «М-Реорlе») спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». Як свідчать матеріали справи, на виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1256 від 07.05.2013 року; податкова накладна від 07.05.2013 року № 67 на суму 41646,66 грн., в т.ч. ПДВ 6941,11 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №6 від 15.04.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка веб-сайту. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2278 від 01.05.2013 року; податкова накладна від 01.07.2013 року № 328 на суму 26653,44 грн., в т.ч. ПДВ 4442,24 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 7 від 01.05.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - адаптація креативних матеріалів (Global Рromo), що полягає у перекладі з англійської на російську мову, та технічно-інформаційна підтримка конкурсу « 150 формул Мартіні». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1555 від 31.05.2013 року; податкова накладна від 31.05.2013 року № 691 на суму 26475,72 грн., в т.ч. ПДВ 4412,62 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №8 від 01.05.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1556 від 31.05.2013 року; податкова накладна від 31.05.2013 року № 692 на суму 30288,48 грн., в т.ч. ПДВ 5048,08 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №9 від 01.05.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» в соціальній мережі «Facebооk». Як встановлено матеріалами справи, на виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1557 від 31.05.2013 року; податкова накладна від 31.05.2013 року № 693 на суму 22695,00 грн., в т.ч. ПДВ 3782,50 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 10 від 01.05.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - проведення рекламної кампанії в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1558 від 31.05.2013 року. Податкова накладна від 31.05.2013 року № 694 на суму 7200,00 грн., в т.ч. ПДВ 1200, 00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №11 від 08.05.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebоок» під умовною назвою «М-Реорlе» спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». Так, встановлено, що на виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1876 від 06.06.2013 року; податкова накладна від 06.06.2013 року № 294 на суму 26361,00 грн., в т.ч. ПДВ 4393,50 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 12 від 01.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» в соціальній мережі «Facebооk». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1885 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 07.06.2013 року № 297 на суму 12943,22 грн., в т.ч. ПДВ 2157,20 грн., податкова накладна від 30.06.2013 року № 305 на суму 9241,78 грн., в т.ч. ПДВ 1540,30 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 13 від 01.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» в соціальній мережі «Facebооk». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1882 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 30.06.2013 року № 304 на суму 29607,84 грн., в т.ч. ПДВ 4934,64 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 14 від 03.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка і розміщення контенту для проекту «Revo Energy» у соціальних мережах «Facebооk» і «VKontakte». Розробка та проведення міні-активностей та їх технічна імплементація у соціальних мережах жах «Facebооk» і «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1879 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 30.06.2013 року № 301 на суму 35271,54 грн., в т.ч. ПДВ 5878,59 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 15 від 03.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розміщення контекстних оголошень в соціальній мережі «Facebооk» для спілки бренду ТМ «Revo Energy». Запрошення у соціальній мережі «VKontakte» для спілки бренду ТМ «Revo Energy». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1880 від 30.06.2013 року; податкова накладна від 30.06.2013 року № 302 на суму 8299,80 грн., в т.ч. ПДВ 1383,30 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 16 від 05.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «B&H» до фільму «Університет Монстрів 3D» в соціальній мережі «Facebооk.com та Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1877 від 18.06.2013 року; податкова накладна від 18.06.2013 року № 299 на суму 12101,00 грн., в т.ч. ПДВ 2016,83 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток №17 від 07.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebооk» під умовною назвою «М-Реорlе» спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2279 від 05.07.2013 року; податкова накладна від 05.07.2013 року № 329 на суму 26664,00 грн., в т.ч. ПДВ 4444,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 18 від 13.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «В&Н» до фільму «Всесвітня Війна 2» в соціальних мережах «Facebооk.com та vк.ru, Youtube та Google. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1878 від 27.06.2013 року; податкова накладна від 27.06.2013 року № 300 на суму 30589, 20 грн., в т.ч. ПДВ 5098,20 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 19 від 25.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка творчих пропозицій та концепцій щодо двох 2-мовних сторінок http//www.marykay.ua/ («Як стати Консультантом», «Переваги бізнесу з «Мері Кей») та сторінки з текстом «Розкрий свій талант», а також банеру «Більше, ніж косметика». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-1876 від 06.06.2013 року; податкова накладна від 06.06.2013 року № 294 на суму 26361,00 грн., в т.ч. ПДВ 4393,50 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 20 від 27.06.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТОВ «БІ ЕНД ЕЙЧ КЛАСІК ФІЛМЗ» до фільму «САМОТНІЙ РЕЙНДЖЕР» в соціальній мережі «Facebооk .com та vк.ru, Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2280 від 08.07.2013 року; податкова накладна від 08.07.2013 року № 330 на суму 16716,48 грн., в т.ч. ПДВ 2786,08 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 21 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка та проведення Активації. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2281 від 09.07.2013 року. Податкова накладна від 09.07.2013 року № 331 на суму 7392,00 грн., в т.ч. ПДВ 1232,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 22 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка і розміщення контенту для проекту «Revo Energy» у соціальних мережах Facebооk та «VKontakte». Розробка та проведення міні-активностей та їх технічна імплементація у соціальних мережах Facebооk та «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2283 від 20.07.2013 року; податкова накладна від 20.07.2013 року № 333 на суму 26757,72 грн., в т.ч. ПДВ 4459,62 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 23 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розміщення контекстних оголошень в соціальній мережі- Facebооk для спілки бренду ТМ «Revo Energy». Запрошення у соціальній мережі «VKontakte» для спілки бренду ТМ ««Revo Energy». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2284 від 20.07.2013 року; податкова накладна від 20.07.2013 року № 334 на суму 4923,60 грн., в т.ч. ПДВ 820,60 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 24 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: написання та розміщення контенту. Адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: переклад текстів з англійської на українську мову. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2287 від 29.07.2013 року. Податкова накладна від 29.07.2013 року № 338 на суму 29948,16 грн., в т.ч. ПДВ 4991,36 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 25 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» в соціальній мережі Facebооk. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2288 від 29.07.2013 року; податкова накладна від 29.07.2013 року № 294 на суму 22440,00 грн., в т.ч. ПДВ 3740,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 26 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - адаптація креативних матеріалів (Global Рromo), що полягає у перекладі з англійської на російську мову, та технічно-інформаційна підтримка конкурсу «Відлік». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2289 від 29.07.2013 року. Податкова накладна від 29.07.2013 року № 340 на суму 26178,24 грн., в т.ч. ПДВ 4363,04 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 27 від 01.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримання офіційних сторінок торгової марки «Садочок» в соціальних мережах «Facebооk» та «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2290 від 29.07.2013 року, № ОУ-2720 від 31.08.2013 року, № ОУ-2919 від 30.09.2013 року, податкова накладна від 29.07.2013 року № 341 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., податкова накладна від 29.07.2013 року № 342 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., податкова накладна від 30.09.2013 року № 189 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 28 від 02.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «В&Н»до фільму «Нікчемний Я 2» в соціальних мережах «Facebооk», «VKontakte» та мережі Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2282 від 14.07.2013 року; податкова накладна від 14.07.2013 року № 332 на суму 26397,88 грн., в т.ч. ПДВ 4399,65 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 29 від 06.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebооk» під умовною назвою «М-Реорlе» спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2291 від 31.07.2013 року; податкова накладна від 31.07.2013 року № 343 на суму 28776,00 грн., в т.ч. ПДВ 4796,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 30 від 08.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розміщення рекламних матеріалів в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2715 від 19.08.2013 року; податкова накладна від 22.07.2013 року № 335 на суму 46906,00 грн., в т.ч. ПДВ 7817,67 грн., податкова накладна від 29.07.2013 року № 336 на суму 46906,00 грн., в т.ч. ПДВ 7817,67 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 31 від 08.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року №020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка креативних матеріалів для проекту «Крилаті фрази Кіндер Шоколад». На виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2706 від 01.08.2013 року, № ОУ-2713 від 14.08.2013 року; податкова накладна від 01.08.2013 року № 362 на суму 55200,00 грн., в т.ч. ПДВ 9200,00 грн., податкова накладна від 14.08.2013 року № 369 на суму 44800,00 грн., в т.ч. ПДВ 7466,67 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 32 від 08.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка та запуск оновленого згідно з дизайнів Сайту для торговельної марки «Кіндер Шоколад». На виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2707 від 01.08.2013 року, № ОУ-2709 від 08.08.2013 року, № ОУ-2712 від 14.08.2013 року; податкова накладна від 01.08.2013 року №363 на суму 58936,00 грн., в т.ч. ПДВ 9822,67 грн., податкова накладна від 08.08.2013 року № 365 на суму 55345,00 грн., в т.ч. ПДВ 9557,50 грн., податкова накладна від 14.08.2013 року № 368 на суму 59321,00 грн., в т.ч. ПДВ 9886,83 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 33 від 08.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - створення офіційних сторінок в соціальних мережах Facebооk» та «VKontakte» з метою залучення уваги нових споживачів та просування продукції Замовника під торговельною маркою «Кіндер Шоколад». На виконання Договору в цій частині сторонами підписані Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2708 від 01.08.2013 року, № ОУ-2711 від 14.08.2013 року; податкова накладна від 01.08.2013 року № 364 на суму 53654,00 грн., в т.ч. ПДВ 8942,33 грн., податкова накладна від 14.08.2013 року № 367 на суму 53654,00 грн., в т.ч. ПДВ 8942,33 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 34 від 08.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - виробництво рекламних матеріалів, а саме: рекламно-інформаційних показчиків (банерів) ТМ «Кіндер Шоколад». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2710 від 14.08.2013 року; податкова накладна від 14.08.2013 року № 366 на суму 21600,00 грн., в т.ч. ПДВ 3600,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 35 від 15.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «В&Н» до фільму «R.I.P.D. Примарний патруль» в соціальних мережах «Facebооk», «VKontakte» та мережі Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2286 від 29.07.2013 року, податкова накладна від 29.07.2013 року № 337 на суму 30799,30 грн., в т.ч. ПДВ 5133,22 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 36 від 15.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка контенту для проекту «Revo Energy» у соціальних мережах «Facebооk» і «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2716 від 22.08.2013 року; податкова накладна від 22.08.2013 року № 371 на суму 12047,76 грн., в т.ч. ПДВ 2007, 96 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 37 від 29.07.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «В&Н» до фільму в соціальних мережах «Facebооk», «VKontakte» та Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2714 від 18.08.2013 року; податкова накладна від 18.08.2013 року № 370 на суму 48493,80 грн., в т.ч. ПДВ 8082,30 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 38 від 01.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме: написання та розміщення контенту. Адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме переклад текстів з англійської на українську мову. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2718 від 31.08.2013 року; податкова накладна від 31.08.2013 року № 373 на суму 29948,16 грн., в т.ч. ПДВ 4991,36 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 39 від 01.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2719 від 31.08.2013 року; податкова накладна від 31.08.2013 року № 374 на суму 22440,00 грн., в т.ч. ПДВ 3740,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 40 від 05.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка інформаційних матеріалів та просування інформації для ТМ «БІ ЕНД ЕЙЧ КЛАСІК ФІЛМЗ» до фільму «ЛІТАЧКИ» в соціальній мережі «Facebооk», «VKontakte», Youtube. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2717 від 25.08.2013 року; податкова накладна від 25.08.2013 року № 372 на суму 13050,00 грн., в т.ч. ПДВ 2175,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 41 від 05.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebооk» під умовною назвою «М-Реорlе» спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2914 від 02.09.2013 року; податкова накладна від 02.09.2013 року № 178 на суму 26664,00 грн., в т.ч. ПДВ 4444,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 42 від 21.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка творчих пропозицій, концепції та програмування одного рекламного банеру для другого періоду рекламної кампанії «Більше, ніж косметика» з чотирма розмірами для його розміщення на Інтернет-ресурсах (300*250,728*90,648, 100%*90, 240*400). На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2916 від 20.09.2013 року; податкова накладна від 20.09.2013 року № 184 на суму 28991,88 грн., в т.ч. ПДВ 4831,98 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 43 від 23.08.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка контенту для проекту «Revo Energy» у соціальних мережах «Facebооk» і «VKontakte». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2915 від 02.09.2013 року; податкова накладна від 02.09.2013 року № 179 на суму 11000,00 грн., в т.ч. ПДВ 1833,33 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 44 від 01.09.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме: написання та розміщення контенту. Адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме: переклад текстів з англійської на українську мову. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2917 від 30.09.2013 року; податкова накладна від 30.09.2013 року № 185 на суму 29948,16 грн., в т.ч. ПДВ 4991,36 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 45 від 01.09.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: -інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-2918 від 30.09.2013 року. Податкова накладна від 30.09.2013 року № 186 на суму 22440,00 грн., в т.ч. ПДВ 3740,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 46 від 10.09.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування матеріалів про новозбудований об'єкт під ТМ «РеcherSky» у всесвітній мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4266 від 17.09.2013 рок; податкова накладна від 17.09.2013 року № 180 на суму 39510,28 грн., в т.ч. ПДВ 6585,05 грн., податкова накладна від 19.09.2013 року № 182 на суму 48801,00 грн., в т.ч. ПДВ 8133,50 грн., податкова накладна від 30.09.2013 року № 187 на суму 50466,92 грн., в т.ч. ПДВ 8411,15 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 47 від 23.09.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розміщення рекламного банера «Більше, ніж косметика» в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-3628 від 01.11.2013 року. Податкова накладна від 17.09.2013 року № 181 на суму 10000,00 грн., в т.ч. ПДВ 1666,67 грн., податкова накладна від 19.09.2013 року № 183 на суму 43324,00 грн., в т.ч. ПДВ 7220,67 грн., податкова накладна від 30.09.2013 року № 188 на суму 56387,87 грн., в т.ч. ПДВ 9397,98 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 48 від 27.09.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - розробка креативних матеріалів для сторінок промо-сайту та для промо-вкладок на сторінках в соціальній мережі; - послуги з виготовлення відеоролику, просування в соціальних мережах «Facebооk», «VKontakte» та Youtube; - послуги зі створення і розробка креативного рекламного сценарію, стилю та анімації відеоролика; послуги з ведення робочої документації, підготовка та надання звітів, координація просування контекстної реклами в соціальних мережах «Facebооk», «VKontakte» та Youtube; - наповнення контентом, підтримка та просування брендованої рекламної сторінки (розташованої на базі Інтернет-ресурсу соціальної мережі «Facebооk» під умовною назвою «М-Реорlе» спрямованої на просування продукції ТМ «MILLER GENUINE DRAFT». На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-3632 від 15.11.2013 року; податкова накладна від 30.09.2013 року № 190 на суму 33652,15 грн., в т.ч. ПДВ 5608,69 грн., податкова накладна від 14.10.2013 року № 294 на суму 39765,00 грн., в т.ч. ПДВ 6627,50 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4267 від 12.11.2013 року; податкова накладна від 14.10.2013 року № 295 на суму 40235,00 грн., в т.ч. ПДВ 6705,83 грн., податкова накладна від 24.10.2013 року № 296 на суму 35000,00 грн., в т.ч. ПДВ 5833,33 грн., податкова накладна від 30.10.2013 року № 298 на суму 32885,00 грн., в т.ч. ПДВ 5480,83 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-3630 від 12.11.2013 року; податкова накладна від 24.10.2013 року № 297 на суму 20167,00 грн., в т.ч. ПДВ 3361,17 грн., податкова накладна від 30.10.2013 року № 303 на суму 8398,10 грн., в т.ч. ПДВ 1399,68 грн., податкова накладна від 11.11.2013 року № 261 на суму 30587,58 грн., в т.ч. ПДВ 5097,93 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3255 від 07.10.2013 року; податкова накладна від 07.10.2013 року № 258 на суму 13833,00 грн., в т.ч. ПДВ 2305,50 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 49 від 01.10.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме: написання та розміщення контенту; адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk», а саме: переклад текстів з англійської на українську мову; - Інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі «Facebооk» - підтримка офіційних сторінок торгової марки «Садочок» в соціальних мережах «Facebооk» та ВКонтакте; - послуги з розробки одного інтернет-банеру та 3-х його ресайзів; - адаптація креативних матеріалів (Global Рromo), що полягає у перекладі з англійської на російську мову, та технічно-інформаційна підтримка конкурсу «Поп-арт»; - послуги зі збільшення знання про продукцію, стимулювання збуту продукції Замовника під ТМ «Сандора» в мережі Інтернет; - заходи з просування промо-кампанії в соціальних мережах Facebооk, ВКонтакте, РR-розміщення та Web-media; - розробка креативних матеріалів для оформлення спільнот в соціальних мережах Facebооk, ВКонтакте. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3294 від 30.10.2013 року; податкова накладна від 30.10.2013 року № 299 на суму 29948,00 грн., в т.ч. ПДВ 4991,33 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3295 від 30.10.2013 року. Податкова накладна від 30.10.2013 року № 300 на суму 22440,00 грн., в т.ч. ПДВ 3740,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3296 від 30.10.2013 року, № ОУ-3651 від 29.11.2013 року; податкова накладна від 30.10.2013 року №301 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., податкова накладна від 29.11.2013 року № 284 на суму 31508,14 грн., в т.ч. ПДВ 5251,36 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-3629 від 12.11.2013 року. Податкова накладна від 08.11.2013 року № 258 на суму 13360,00 грн., в т.ч. ПДВ 2226,67 грн., податкова накладна від 11.11.2013 року № 260 на суму 19412,42 грн., в т.ч. ПДВ 3235,40 грн., податкова накладна від 12.11.2013 року № 262 на суму 30587,58 грн., в т.ч. ПДВ 5097,93 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3631 від 15.11.2013 року. Податкова накладна від 15.11.2013 року № 264 на суму 26787,42 грн., в т.ч. ПДВ 4464,57 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4122 від 24.12.2013 року; податкова накладна від 08.11.2013 року № 259 на суму 35640,00 грн., в т.ч. ПДВ 5940,00 грн., податкова накладна від 29.11.2013 року № 285 на суму 28410,62 грн., в т.ч. ПДВ 4735,10 грн., податкова накладна від 16.12.2013 року № 291 на суму 42000,00 грн., в т.ч. ПДВ 7000,00 грн., податкова накладна від 23.12.2013 року № 295 на суму 55000,00 грн., в т.ч. ПДВ 9166,67 грн., податкова накладна від 24.12.2013 року № 298 на суму 29645,56 грн., в т.ч. ПДВ 4940,93 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ- 3643 від 26.11.2013 року. Податкова накладна від 22.11.2013 року № 269 на суму 14700,00 грн., в т.ч. ПДВ 2450,00 грн., податкова накладна від 26.11.2013 року № 270 на суму 48660,00 грн., в т.ч. ПДВ 8110,00 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4123 від 26.12.2013 року. Податкова накладна від 16.12.2013 року № 292 на суму 40000,00 грн., в т.ч. ПДВ 6666,67 грн., податкова накладна від 23.12.2013 року № 297 на суму 22640,00 грн., в т.ч. ПДВ 3773,33 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 50 від 01.11.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - проведення контекстної рекламної кампанії ТМ «Маrу Кау» в соціальній мережі Facebооk, ВКонтакте, Одноклассники.ру; - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, саме: написання та розміщення контенту; адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: переклад текстів з англійської на українську мову; - інформаційна підтримка відвідувачів соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, просування контекстної реклами в соціальних мережах Facebооk, ВКонтакте. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4121 від 23.12.2013 року; податкова накладна від 15.11.2013 року № 263 на суму 57625,00 грн., в т.ч. ПДВ 9604,17 грн., податкова накладна від 22.11.2013 року № 268 на суму 55300,00 грн., в т.ч. ПДВ 9216,67 грн., податкова накладна від 29.11.2013 року № 287 на суму 50166,84 грн., в т.ч. ПДВ 8361,14 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3648 від 29.11.2013р.; податкова накладна від 29.11.2013 року № 282 на суму 29948,00 грн., в т.ч. ПДВ 4991,33 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 3649 від 29.11.2013 року; податкова накладна від 29.11.2013 року № 283 на суму 22440,00 грн., в т.ч. ПДВ 3740,00 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 4124 від 26.12.2013 року; податкова накладна від 26.12.2013 року № 300 на суму 24005,48 грн., в т.ч. ПДВ 4000,91 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-173 від 31.01.2014 року; податкова накладна від 17.01.2014 року № 178 на суму 11500,00 грн., в т.ч. ПДВ 1916,67 грн., податкова накладна від 31.01.2013р. № 183 на суму 41067,62 грн., в т.ч. ПДВ 6844,60 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 51 від 27.11.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - послуги з оновлення веб-сайту clever.kinder-promo.com, проведення та підтримка рекламної кампанії; - розробка та розміщення контенту для проекту «Revo Energy» у соціальній мережі Facebооk, підтримка офіційних сторінок торгової марки «Садочок» в соціальних мережах Facebооk та ВКонтакте; - розробка іменування/позиціонування; - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: написання та розміщення контенту; адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: переклад текстів з англійської на українську мову. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 4120 від 15.12.2013 року; податкова накладна від 15.12.2013 року № 290 на суму 26555,04 грн., в т.ч. ПДВ 4425,84 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4268 від 31.12.2013 року; податкова накладна від 23.12.2013 року № 294 на суму 45892,00 грн., в т.ч. ПДВ 7648,67 грн., податкова накладна від 26.12.2013 року № 299 на суму 41059,21 грн., в т.ч. ПДВ 6843,20 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акти приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 4125 від 26.12.2013 року, № ОУ-4260 від 26.12.2013 року; податкова накладна від 26.12.2013 року № 437 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., податкова накладна від 26.12.2013 року № 301 на суму 40449,02 грн., в т.ч. ПДВ 6741,50 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 4126 від 26.12.2013 року; податкова накладна від 26.12.2013 року № 302 на суму 14959,98 грн., в т.ч. ПДВ 2493,33 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № 4127 від 26.12.2013 року; податкова накладна від 26.12.2013 року № 303 на суму 29948,00 грн., в т.ч. ПДВ 4991,33 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. - Додаток № 52 від 03.12.2013 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - послуги з проведення рекламної кампанії для ТМ «Садочок» в мережі Інтернет; - розробка матеріалів для роботи з репутацією бренду Optimeal; - проведення рекламної кампанії в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-172 від 08.01.2014 року; податкова накладна від 23.12.2013 року № 296 на суму 14424,96 грн., в т.ч. ПДВ 2404,16 грн., податкова накладна від 26.12.2013 року № 438 на суму 14424,96 грн., в т.ч. ПДВ 2404,16 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4269 від 31.12.2013 року; податкова накладна від 23.12.2013 року № 293 на суму 35488,00 грн., в т.ч. ПДВ 5914,67 грн., податкова накладна від 26.12.2013 року № 304 на суму 17014,76 грн., в т.ч. ПДВ 2835,79 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-4259 від 26.12.2013 року; податкова накладна від 26.12.2013 року № 436 на суму 27044,02 грн., в т.ч. ПДВ 4507,34 грн., виписана ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлена. Додаток № 53 від 27.12.2013 року до Договору від 02.04.2013 року №020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - підтримка та просування соціальної спілки «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: написання та розміщення контенту; адаптація креативних матеріалів для подальшого використання у соціальній спілці «Маrtіni» у соціальній мережі Facebооk, а саме: переклад текстів з англійської на українську мову; - розробка та розміщення контенту для проекту ««Revo Energy» у соціальній мережі Facebооk (40 постів/місяць) і ВКонтакте (100 постів/місяць). Розробка 2-х міні-активностей у соціальних мережах Facebооk, ВКонтакте; розробка та розміщення в соціальних мережах контекстних оголошень; надання місячного звіту; - проведення репутаційної програми для підвищення знання споживачів про бренд Optimeal та лояльності до нього. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-174 від 31.01.2014 року; податкова накладна від 23.01.2014 року № 182 на суму 12117,24 грн., в т.ч. ПДВ 2019,54 грн., податкова накладна від 31.01.2014 року № 184 на суму 17830,76 грн., в т.ч. ПДВ 2971,79 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-175 від 31.01.2014 року; податкова накладна від 23.01.2014 року № 180 на суму 40000,00 грн., в т.ч. ПДВ 6666,67 грн., податкова накладна від 31.01.2014 року № 185 на 47950,72 грн., в т.ч. ПДВ 7991,79 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені; Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-332 від 31.01.2014 року; податкова накладна від 16.01.2014 року № 175 на суму 35000,00 грн., в т.ч. ПДВ 5833,33 грн., податкова накладна від 23.01.2014 року № 179 на суму 17502,76 грн., в т.ч. ПДВ 2917,13 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. - Додаток № 54 від 08.01.2014 року до Договору від 02.04.2013 року № 020413, яким визначено вид послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, зокрема: - послуги по розміщенню рекламних матеріалів в мережі Інтернет. На виконання Договору в цій частині сторонами підписаний Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-331 від 31.01.2014 року; податкова накладна від 15.01.2014 року № 174 на суму 13000,00 грн., в т.ч. ПДВ 2166,67 грн., податкова накладна від 16.01.2014 року № 176 на суму 55000,00 грн., в т.ч. ПДВ 9166,67 грн., податкова накладна від 17.01.2014 року № 177 на суму 58500,00 грн., в т.ч. ПДВ 9750,00 грн., податкова накладна від 23.01.2014 року № 181 на суму 50380,00 грн., в т.ч. ПДВ 8396,67 грн., виписані ТОВ «Старксервіс», належно зареєстрованим платником ПДВ, належно оформлені. Як свідчать фактичні обставини справи, суми ПДВ по вищезазначених податкових накладних включені позивачем до складу податкового кредиту: у травні 2013 року - 30242,00 грн.; у червні 2013 року - 81327,00 грн.; у липні 2013 року - 84665,00 грн.; у серпні 2013 року - 88415, 00 грн.; у вересні 2013 року - 73606,00 грн., у жовтні 2013 року - 48677,00 грн.; у листопаді 2013 року - 75057,00 грн.; у грудні 2013 року - 93500,00 грн.; у січні 2014 року - 66642,00 грн., належно відображені в податковій звітності з ПДВ за вказані звітні періоди. Разом з тим, відповідач в ході перевірки дійшов до висновку про відсутність господарських операцій між ТОВ «Пеппермінт» та ТОВ «Старксервіс» та зазначив, що взаємовідносини між вказаними юридичними особами не спричиняють реального настання правових наслідків. Суд критично ставиться до таких висновків відповідача, позаяк зі змісту акту перевірки слідує, що контролюючим органом первинні документи ТОВ «Пеппермінт» щодо взаємовідносин з ТОВ «Старксервіс» не досліджувались. Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту. Водночас ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством. З урахуванням викладеного, суд зазначає, що для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Частинами 1, 2 статті 9 Закону України №996-ХІV передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Відповідно до ч. 2 ст. 234 Цивільного кодексу України фіктивний правочин визнається судом недійсним. Згідно ч. 1 статті 204 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаним судом недійсним (презумпція правомірності). Таким чином, головною підставою вважати правочин нікчемним являється її недійсність, встановлена законом. Крім того, згідно постанови пленуму Верховного Суду України № 9 від 06.11.2009 року, вимога про встановлення нікчемності правочину підлягає розгляду у разі наявності відповідної суперечки. Такий позов може пред'являтися окремо, без застосування наслідків недійсності нікчемного правочину. В цьому випадку в резолютивній частині судового рішення суд вказує про нікчемність правочину або відмову н цьому. Вимога про застосування наслідків недійсності правочину може бути заявлена як одночасно з вимогою про визнання оспорюваного правочину недійсним, так і у вигляді самостійної вимоги у разі нікчемності правочину і наявності рішення суду про визнання правочину недійсним. Наслідком визнання правочину (договору) недійсним не може бути його розірвання, оскільки це взаємовиключні вимоги. Якщо позивач посилається ні нікчемність правочину для обґрунтування іншої заявленої вимоги, суд не має права посилатися па відсутність судового рішення про встановлення нікчемності правочину і повинен дати оцінку таким аргументам позивача. Відповідно до статей 215 і 216 ЦК Україні вимога про визнання оспорюваного правочину недійсним і про застосування наслідків його недійсності, а також вимога про застосування наслідків недійсності нікчемною правочину можуть бути заявлені як однією із сторін правочину, так і іншою зацікавленою особою, права і законні інтереси якої порушені здійсненням правочину. Таким чином, навіть за наявності ознак нікчемності правочину податкові органи мають право лише звертатися до судів з позовами про стягнення в доход держави коштів, отриманих по правочинах, здійснених з метою, що свідомо суперечить інтересам держави і суспільства посилаючись на їх нікчемність. Фактичні обставини справи свідчать про те, що відповідачем не прийнято до увагу принцип презумпції правомірності правочину, визначеного на законодавчому рівні ст. 204 ЦК України. Крім того, в силу положень ч.3 ст.228 Цивільного кодексу України питання недійсності правочину у разі недодержання вимоги щодо його відповідності інтересам держави і суспільства, його моральним засадам вирішується виключно судом. Відповідного рішення суду про визнання недійсними правочинів, укладених між позивачем та його контрагентами, матеріали справи не містять. У свою чергу органи державної податкової служби не наділені повноваженнями визнавати нікчемними правочини, укладені між суб'єктами господарювання та роботи відповідні висновки в актах перевірок. Поряд з цим, в межах розгляду справи підтверджено, станом на дати проведення господарських операцій не містили даних щодо незнаходження контрагента ТОВ «Старксервіс» за своїм місцем знаходження, про відсутність чи обмеження повноважень директорів тощо. Відповідно до норми статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», саме дані ЄДР вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Пункт 198.3 статті 198 Податкового кодексу, у редакції, що була чинна на дати здійснення господарських операцій, встановлює, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 ПК України, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 Податкового кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: - придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; - придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Податковий кодекс України визначає лише два випадки, за яких неможливе включення витрат по сплаті податку на додану вартість до податкового кредиту звітного періоду. Так, відповідно до пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 Податкового кодексу. Відповідно до пункту 198.2 статті 198 Податкового кодексу, датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата тієї події, що відбулася раніше: - дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; - дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною. За таких обставин, Окружний адміністративний суд міста Києва за правилами, встановленими ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, прийшов до висновку про правомірність формування позивачем податкового кредиту та визначення суми податку на прибуток підприємства, що підлягає сплаті, що свідчить про протиправність податкового повідомлення – рішення №0004062203 та наявність підстав для його скасування. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Всупереч наведеним вимогам відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності винесення ним спірного податкового повідомлення-рішення. Враховуючи викладене, керуючись статями 9, 69, 70, 71, 128, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: Позов задовольнити. Визнати протиправними та скасувати у повному обсязі винесене ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві податкове повідомлення-рішення від 23.05.2014 року №0004062203. Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя І.А.Качур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2014 |
Оприлюднено | 05.01.2015 |
Номер документу | 42099925 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні