1/67-48
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
від "13" липня 2009 р. по справі № 1/67-48
За позовом Спільного українсько-польського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна"
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Експоцентр"
про стягнення 624 165,95 грн.
Суддя Гончар М.М.
Представники сторін:
від позивача: Квятковський М.В. –директор, Лисецький В.Є., довір. №170 від 16.04.2009 року
від відповідача: Собковський С.М., довір. №4/0602 від 06.02.2009 року
Суть спору: спільне українсько-польське підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" просило суд стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Експоцентр" 605 307,01 грн., з них 508825 грн. 61 коп. заборгованості, згідно договорів підряду №5 від 11.02.2008 року, №8 від 21.03.2008 року, №1/оп від 22.10.2008 року, 40 271 грн. 96 коп. пені, 50 882 грн. 56 коп. штрафу та 5 326 грн. 88 коп. –3% річних.
Позивач в заяві №184 від 06.05.2009 року та представники позивача в судовому засіданні 06.05.2009 року збільшили позовні вимоги та просили суд стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Експоцентр" 625 599,15 грн., з них 475 344 грн. 01 коп. основної заборгованості, 51 050 грн. 51 коп. пені, 50 882 грн. 56 коп. штрафу, 41 592 грн. 09 коп. інфляційних втрат та 6 729 грн. 98 коп. –3% річних.
В судовому засіданні 26.06.2009 року позивач подав суду заяву №256 від 26.06.2009 року, в якій просить суд стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Експоцентр" 624 165,95 грн., з них 475 344 грн. 01 коп. основної заборгованості, 56871грн. 76 коп. пені, 39 552 грн. 50 коп. штрафу, 44 501 грн. 96 коп. інфляційних втрат та 7 895 грн. 72 коп. –3% річних.
Представники позивача в судовому засіданні позов підтримали.
Відповідач у відзиві №1/0505 від 05.05.2009 року та представник відповідача в судовому засіданні визнав основну заборгованість в сумі 475 344 грн. 01 коп. Просив суд зменшити розмір пені на 50%, відмовити в стягненні штрафу та відстрочити виконання рішення суду на один рік з часу набрання рішенням законної сили.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та представника відповідача, господарський суд,
В С Т А Н О В И В :
11 лютого 2008 року між спільним українсько-польським підприємством в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "підрядник " та товариством з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "замовник", був укладений договір підряду №5.
Відповідно до п. 1.1 договору № 5 від 11.02.2008 року підрядник зобов'язувався виконати власними силами і залученими силами і засобами внутрішні оздоблювальні роботи торгового закладу за адресою м. Луцьк, вул. Конякіна, 30 (далі –об'єкт) і передати їх замовнику у встановлений строк, а замовник зобов'язувався надати підрядникові будівельний майданчик, передати дозвільну документацію, забезпечити своєчасне фінансування виконання робіт, прийняти роботи та повністю оплатити вартість виконаних робіт та відшкодувати усі витрати підрядника на умовах даного договору.
Приблизна договірна ціна за договором визначається як сума вартості кошторису №1 та кошторису №2, які є невід'ємними чистинами даного договору. Приблизна ціна по Кошторису №1, без вартості будівельних матеріалів та виробів, становить 1625412,00грн., в т. ч. ПДВ 20% - 270902,00 грн. (п.2.1 договору № 5 від 11.02.2008 року).
Оплата вартості робіт виконаних підрядником, в т. ч. за участю третіх осіб, здійснюється у наступному порядку (п.2.3 договору № 5 від 11.02.2008 року):
- суму в розмірі 30% від загальної вартості робіт зазначених у кошторисі, узгодженому сторонами, сплачується замовником протягом 10 банківських днів з моменту підписання даного договору (п.2.3.2.1 договору № 5 від 11.02.2008 року);
- наступні платежі за виконані підрядником роботи здійснюються замовником щомісячно на підставі акту (актів) приймання виконаних підрядних робіт. За відповідний місяць, протягом 3 банківських днів з моменту підписання замовником кожного акту приймання виконаних підрядних робіт з врахуванням наступного (п.2.3.2.2 договору № 5 від 11.02.2008 року):
- до моменту, коли сумарна вартість фактичних виконаних підрядником робіт, зазначених в акті (актах) приймання виконаних підрядних робіт, зрівняється з розміром здійсненої замовником передоплати, відповідно до п. 2.3.2.1 договору замовник не проводить додатково оплати цих робіт;
- з моменту перевищення сумарної вартості фактично виконаних підрядником робіт, зазначеної в акті (актах) приймання виконаних підрядних робіт, розміру здійсненої замовником передоплати, відповідно до п. 2.3.2.1. даного договору, то кожний наступний платіж за фактично виконані підрядником роботи замовник сплачує в розмірі повної вартості робіт зазначених у кожному акті (актах) приймання виконаних підрядних робіт.
Позивач на виконання умов договору №5 від 11.02.2008 року виконав роботи на загальну суму 2 083 106 грн. 80 коп., що підтверджується актом №1 приймання виконаних підрядних робіт від 31.03.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за березень 2008 року від 31.03.2008 року, актом №2 приймання виконаних підрядних робіт від 31.03.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за березень 2008 року від 31.03.2008 року, актом №3 приймання виконаних підрядних робіт від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №4 приймання виконаних підрядних робіт від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №5 приймання виконаних підрядних робіт за квітень від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №6 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №7 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №8 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №10 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №12 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №13 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №14 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №15 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №16 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №17 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №18 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №19 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №20 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №21 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №24 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №25 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №26 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №27 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №28 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за червень 2008 року від 27.06.2008 року, актом №29 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №30 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №31 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №31 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №32 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №33 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №34/ев приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року, актом №35/ев приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року, актом №35/еж приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року, актом №35/1еж приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року, актом №38 приймання виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року, актом №39 приймання виконаних підрядних робіт за грудень 2008 року від 15.12.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за грудень 2008 року від 15.12.2008 року (а.с.24-146).
21 березня 2008 року між спільним українсько-польським підприємством в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "підрядник " та товариством з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "замовник", був укладений договір підряду №8.
Відповідно до п. 1.1 договору № 8 від 21.03.2008 року підрядник зобов'язувався виконати власними силами і залученими силами і засобами внутрішньо-будівельні роботи торгового закладу (влаштування перегородок) за адресою м. Луцьк, вул. Конякіна, 30 (далі –об'єкт) і передати їх замовнику у встановлений строк, а замовник зобов'язувався надати підрядникові будівельний майданчик, передати дозвільну документацію, забезпечити своєчасне фінансування виконання робіт, прийняти роботи та повністю оплатити вартість виконаних робіт та відшкодувати усі витрати підрядника на умовах даного договору.
Приблизна договірна ціна за договором згідно кошторису, який є невід'ємною частиною даного договору становить 34632 грн., в т. ч. ПДВ 20% - 5 772,00 грн. (п.2.1 договору № 8 від 21.03.2008 року).
Замовник зобов'язувався оплатити підряднику виконання робіт передбачених цим договором шляхом перерахування коштів на рахунок останнього у наступному порядку (п.2.3 договору № 8 від 21.03.2008 року):
- суму в розмірі 30% від приблизної договірної ціни за цим договором сплачується замовником протягом 3 банківських днів з моменту підписання даного договору (п.2.3.1 договору № 8 від 21.03.2008 року);
- остаточний розрахунок здійснюється замовником протягом 3 банківських днів з моменту підписання замовником акту приймання виконаних підрядних робіт (п.2.3.2 договору № 8 від 21.03.2008 року).
Позивач на виконання умов договору №8 від 21.03.2008 року виконав роботи на загальну суму 59 751 грн. 60 коп., що підтверджується актом №9 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року (а.с.173-175).
22 жовтня 2008 року між спільним українсько-польським підприємством в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "підрядник " та товариством з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", "замовник", був укладений договір підряду №1/оп.
Відповідно до п. 1.1 договору № 1/оп від 22.10.2008 року підрядник зобов'язувався виконати власними і залученими силами і засобами обшивання порталів гіпсокартонними плитами із шпаклюванням та підготуванням під фарбування торгового центу за адресою м. Луцьк, вул. Конякіна, 30 (далі –об'єкт) і передати їх замовнику у встановлений строк, а замовник зобов'язувався надати підрядникові будівельний майданчик, передати дозвільну документацію, забезпечити своєчасне фінансування виконання робіт, прийняти роботи та повністю оплатити вартість виконаних робіт та відшкодувати усі витрати підрядника на умовах даного договору.
Приблизна договірна ціна за цим договором становить 950 грн. з ПДВ за обшивання одного порталу (загальна сума становить 19000 грн. за 20 порталів з ПДВ (п.2.1 договору № 1/оп від 22.10.2008 року).
Замовник зобов'язувався оплатити підряднику виконання робіт передбачених цим договором шляхом перерахування коштів на рахунок останнього у наступному порядку (п.2.3 договору № 1/оп від 22.10.2008 року):
- суму в розмірі 30% від приблизної договірної ціни за цим договором сплачується замовником протягом 3 банківських днів з моменту підписання даного договору (п.2.3.1 договору № 1/оп від 22.10.2008 року);
- остаточний розрахунок здійснюється замовником протягом 3 банківських днів з моменту підписання замовником акту приймання виконаних підрядних робіт (п.2.3.2 договору № 1/оп від 22.10.2008 року).
Позивач на виконання умов договору № 1/оп від 22.10.2008 року виконав роботи на загальну суму 25 164 грн. 00 коп., що підтверджується актом №37 приймання виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за листопад 2008 року від 28.0112008 року (а.с.187-189).
Відповідно до статті 11 Цивільного кодексу України цивільні права і обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також з дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права і обов'язки.
Відповідно до цього цивільні права і обов'язки виникають з угод, передбачених законом, а також з угод, хоч і не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Отже, з моменту укладення договорів між сторонами виникли цивільно-правові відносини, які регулюються як загальними положеннями про зобов'язання так і окремими зобов'язаннями, зокрема, підряд.
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (ст.837 Цивільного кодексу України).
Позивач виконав свої зобов'язання відповідно до закону і договору, що підтверджується договором підряду №5 від 11.02.2008 року (а.с.15-22), кошторисом №1 до договору підряду №5 від 11.02.2008 року (а.с.23), актом №1 приймання виконаних підрядних робіт від 31.03.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за березень 2008 року від 31.03.2008 року, актом №2 приймання виконаних підрядних робіт від 31.03.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за березень 2008 року від 31.03.2008 року, актом №3 приймання виконаних підрядних робіт від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №4 приймання виконаних підрядних робіт від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №5 приймання виконаних підрядних робіт за квітень від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №6 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №7 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №8 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №10 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №12 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року, актом №13 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №14 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №15 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №16 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №17 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №18 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №19 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №20 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №21 приймання виконаних підрядних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за травень 2008 року від 29.05.2008 року, актом №24 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №25 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №26 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №27 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року, актом №28 приймання виконаних підрядних робіт від 27.06.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за червень 2008 року від 27.06.2008 року, актом №29 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №30 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №31 приймання виконаних підрядних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за липень 2008 року від 31.07.2008 року, актом №31 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №32 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №33 приймання виконаних підрядних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за серпень 2008 року від 29.08.2008 року, актом №34/ев приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року, актом №35/ев приймання виконаних підрядних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за вересень 2008 року від 30.09.2008 року, актом №35/еж приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року, актом №35/1еж приймання виконаних підрядних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за жовтень 2008 року від 31.10.2008 року, актом №38 приймання виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року, актом №39 приймання виконаних підрядних робіт за грудень 2008 року від 15.12.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за грудень 2008 року від 15.12.2008 року (а.с.24-146), договором № 8 від 21.03.2008 року (а.с.166-172), актом №9 приймання виконаних підрядних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за квітень 2008 року від 25.04.2008 року (а.с.173-175), договором № 1/оп від 22.10.2008 рок (а.с.180-186), актом №37 приймання виконаних підрядних робіт за листопад 2008 року від 28.11.2008 року та довідкою про вартість виконаних робіт за листопад 2008 року від 28.0112008 року (а.с.187-189), відповідачем зобов'язання виконані частково на суму 1 617 987,59 грн.
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Вимоги позивача підтверджені належними доказами.
Позивачем враховані заперечення відповідача у відзиві і відповідно лист ТзОВ "Експоцентр" від 24.06.2008 року №1/24.06.08 про зарахування зайво перерахованих коштів по договору №13 в сумі 25304,40грн. в оплату за договорами №8 –в сумі 24242,40грн. та №5 –в сумі 1062 грн.
Заборгованість на день розгляду справи складає 475 344 грн. 01 коп., визнана відповідачем, підтверджена матеріалами справи, підставна і підлягає до стягнення з відповідача, оскільки в силу статті 193 Господарського кодексу України господарські зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а одностороння відмова від виконання зобов'язань не допускається.
Пунктом 9.1 договорів підряду №5 від 11.02.2008 року, №8 від 21.03.2008 року та №1/оп від 22.10.2008 року сторонами за затримку оплати робіт, у строки визначені п.п. 2.3.1.1., 2.3.1.2., 2.3.2.1., 2.3.2.2. даного договору передбачена пеня в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який стягується пеня, від несплаченої суми за кожний день прострочки, яка згідно розрахунку позивача складає 56871грн. 76 коп., однак, суд, враховуючи, фінансове становище відповідача вважає, що пеню необхідно зменшити до 50%, що становить 28435 грн. 88коп., відповідно до статті 233 Господарського кодексу України та пункту 3 статті 83 Господарського процесуального кодексу України.
Пунктом 9.2 договору підряду №5 від 11.02.2008 року сторонами у випадку прострочення оплати робіт більше як на 10 днів понад строки визначені п.п. 2.3.1., 2.3.2. даного договору передбачений штраф у розмірі 10% від несплаченої суми, що складає 39552 грн. 50 коп. і підлягає стягненню з відповідача.
Згідно статті 625 Цивільного кодексу України з відповідача підлягають стягненню 44 501 грн. 96 коп. інфляційних втрат та 7 895 грн. 72 коп. –3% річних.
Згідно п. 6 ст. 83 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, приймаючи рішення, має право відстрочити або розстрочити виконання рішення. Розглянувши клопотання відповідача про відстрочення виконання рішення, суд вважає, що воно підлягає до задоволення частково, терміном на 3 місяці.
Відповідно до ст. 49 ГПК України на відповідача необхідно покласти державне мито в сумі 6 241 грн. 65 коп. та стягнути з відповідача 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Керуючись ст. ст. 193, 233 Господарського кодексу України, ст. ст. 11, 625, 837 Цивільного кодексу України, ст.ст. 43, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
в и р і ш и в:
1.Позов задовольнити частково.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Експоцентр", м. Луцьк, вул.Глушець, 49, код 32872112 (п/р26006055460080 ВГРУ "Приватбанк", МФО 303440) на користь Спільного українсько-польського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна", с. Струмівка, вул. Рівненська, 4, Луцького району, Волинської області, код 30659358 (п/р26009073808001 в Волинському відділенні ВАТ "Сведбанк", МФО 300164) 475 344 грн. 01 коп. основної заборгованості, 28435 грн. 88 коп. пені, 39 552 грн. 50 коп. штрафу, 44 501 грн. 96 коп. інфляційних втрат, 7 895 грн. 72 коп. –3% річних, 6 241 грн. 65 коп. в повернення витрат по сплаті державного мита та 118 грн. в повернення витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
3.Виконання рішення відстрочити терміном на три місяці до 13.10.2009 року
4.В решті суми позову відмовити.
5.Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Суддя М.М. Гончар
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2009 |
Оприлюднено | 10.08.2009 |
Номер документу | 4264892 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Гончар М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні