Ухвала
від 12.02.2015 по справі 826/19037/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

про залучення третьої особи по справі, визнання обов'язковою участі

відповідача-2 по справі, зобов'язання надати документи на вимогу суду

та зупинення провадження у справі до певної дати

12 лютого 2015 року м. Київ № 826/19037/14

Окружний адміністративний суд міста Києва, у складі: судді Добрянської Я.І. , при секретарі судового засідання Корніюк А.В., розглянувши у відкритому попередньому судовому засіданні адміністративну справу № 826/19037/14

за позовомДепартаменту з питань праці та соціального захисту населення Луганської міської ради до відповідача-1 Кабінету Міністрів України відповідача-2Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області провизнання протиправною та скасування постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2014 року № 595, визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії від позивача: Бережна О.П. (довіреність № 77 від 20.11.2014 р.)

від відповідача-1: Станецька О.В. (довіреність №9-22/82 від 26.01.2015 р.)

від відповідача-2: не прибув

В С Т А Н О В И В:

Позивач Департамент з питань праці та соціального захисту населення Луганської міської ради звернувся в Окружний адміністративний суд міста Києва з позовом до відповідачів: Кабінету Міністрів України та Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області про визнання протиправною та скасування постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2014 року № 595, визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08.12.2014 р. суддею Добрянською Я.І. було відкрито провадження в адміністративній справі № 826/19037/14 (що має розглядатися по суті колегіальним складом суду) та призначено справу до попереднього судового розгляду на 20.01.2015 р.

Представником позивача у попередньому судовому засіданні 20.01.2015 р. були надані відповідні пояснення з приводу заявлених позовних вимог.

Однак відповідачі (1 та 2) у попереднє судове засідання 20.01.2015 р. не прибули та не скерували своїх представників, хоча останні належним чином були повідомлені про дату, час та місце проведення попереднього судового засідання, докази чого наявні в матеріалах справи.

Жодних пояснень щодо причин неявки у попереднє судове засідання 20.01.2015 р. чи клопотань про відкладення розгляду справи, або слухання справи за відсутності представника від відповідачів до суду не надходило.

Зважаючи на таке, ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.01.2015 року було визнано обов'язковою участь у попередніх судових та судових засіданнях з розгляду адміністративної справи № 826/19037/14 відповідача-1 Кабінету Міністрів України та відповідача-2 Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області, а також зобов'язано відповідачів (1 та 2) виконати вимоги ухвали суду від 08.12.2014 р. про відкриття провадження в адміністративній справі № 826/19037/14, а саме: надати витребувані судом документи (заперечення, пояснення) та докази (оголошено перерву до 12.02.2015 р.).

Однак, відповідач-2 у попереднє судове засідання 12.02.2015 р. знову не прибув та не скерував свого представника, хоча останній належним чином був повідомлений про дату, час та місце проведення попереднього судового засідання, докази чого наявні в матеріалах справи.

Також, у попередньому судовому засіданні 12.02.2015 р. судом було встановлено, що для повного та всебічного дослідження зазначеної адміністративної справи № 826/19037/14, є необхідним залучення до її розгляду в якості третьої особи Міністерства фінансів України, проти чого також не заперечили представники сторін.

Відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Зважаючи на таке, суд вирішив залучити до участі у справі № 826/19037/14 в якості третьої особи Міністерство фінансів України.

Також, згідно вимог ст. 120 КАС України, суд може постановити ухвалу про обов'язковість особистої участі сторін чи третіх осіб у судовому засіданні. Викликати сторону чи третю особу для особистих пояснень можна і тоді, коли у судовому розгляді беруть участь їхні представники.

Зважаючи на таке, та особливість вказаної адміністративної справи, суд вважає за необхідне вдруге визнати обов'язковою участь в судових засіданнях (попередніх судових засіданнях) відповідача-2 Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області, а також визнати обов'язковою участь в судових засіданнях (попередніх судових засіданнях) інших сторін у справі, зокрема залученої третьої особи Міністерства фінансів України.

Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 69 КАС України, докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.

З урахуванням наведеної статті, суд вважає за необхідне також зобов'язати залучену третю особу Міністерство фінансів України надати в наступне попереднє судове засідання, або через канцелярію суду: письмове нормативно-правове обґрунтування його позиції по справі № 826/19037/14 (заперечення по справі), а також: всю наявну інформацію та докази щодо державного фінансування міста Луганська та Луганської області, для здійснення соціальних виплат населенню.

Також, з метою надання сторонам по справі № 826/19037/14 часу для підготовки належних документів та доказів (пояснень та заперечень), суд вирішив зупинити провадження в адміністративній справі № 826/19037/14 на стадії попереднього судового розгляду до певної дати.

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України, суд має право зупинити провадження у справі за наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

Враховуючи наведене у сукупності та керуючись ч.ч. 3, 4 ст. 52, ст. 120, п. 4 ч. 2 ст. 156, ст.ст.160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. Залучити до участі у справі № 826/19037/14 в якості третьої особи Міністерство фінансів України.

2. Повторно визнати обов'язковою участь в судових засіданнях (попередніх судових засіданнях) відповідача-2 Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області, а також визнати обов'язковою участь в судових засіданнях (попередніх судових засіданнях) інших сторін у справі, зокрема залученої третьої особи Міністерства фінансів України.

3. Зобов'язати залучену третю особу Міністерство фінансів України надати в наступне попереднє судове засідання, або через канцелярію суду: письмове нормативно-правове обґрунтування його позиції по справі № 826/19037/14 (заперечення по справі), а також: всю наявну інформацію та докази щодо державного фінансування міста Луганська та Луганської області, для здійснення соціальних виплат населенню.

4. Попередити сторін у справі про наслідки невиконання рішень суду, що передбачені чинним законодавством.

5. Зобов'язати позивача (за його клопотанням) скерувати відповідачу-2 Управлінню Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області зазначену ухвалу суду та надати суду підтвердження такого скерування та отримання відповідачем-2 вказаного судового документу.

6. Зобов'язати відповідача-2 Управління Державної казначейської служби України у м. Луганську Луганської області виконати вимоги ухвали суду від 08.12.2014 р. про відкриття провадження в адміністративній справі № 826/19037/14, а саме: надати витребувані судом документи (заперечення, пояснення) та докази.

7. Зупинити провадження у справі № 826/19037/14 на стадії попереднього судового розгляду до певної дати - 05 березня 2015 року, що відбудеться о 12:00 год. в приміщенні Окружного адміністративного суду м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 81-а, зал № 133.

8. Ухвалу направити третій особі Міністерству фінансів України, позивачу та відповідачу-1 (відповідачу-2 скеровує позивач).

Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 254 КАС України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС України.

Суддя Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.02.2015
Оприлюднено13.02.2015
Номер документу42665288
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/19037/14

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 02.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 13.11.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 13.11.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 02.04.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 05.03.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 20.01.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Окрема думка від 07.10.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

Ухвала від 07.10.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 12.02.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні