Постанова
від 16.02.2015 по справі 809/369/15
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" лютого 2015 р. Справа № 809/369/15

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Главача І.А.,

за участю секретаря судового засідання - Куриша Р.В.,

представника позивача - Візінського В.В.,

представника відповідача - Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області - Савчук О.Д.,

представника відповідача - начальника Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області Пішака М.І. - Капусняка М.М.,

відповідача - Дідуха Г.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642"

до відповідачів: Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області, начальника відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області Пішака Миколи Івановича, державного кадастрового реєстратора відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області Дідуха Григорія Михайловича

про визнання протиправним та скасування рішення №08-/1 від 06.01.2015 року та зобов"язання до вчинення дій,-

В С Т А Н О В И В:

27.01.2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" (надалі - позивач, ТзОВ "Снятинське АТП-12642") звернулося до суду з адміністративним позовом до Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області, начальника Відділу Держземагенства у Снятинському районі в Івано-Франківській області Пішака Миколи Івановича, державного кадастрового реєстратора відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області Дідуха Григорія Михайловича (надалі - відповідач, Відділ Держземагенства у Снятинському районі, начальник Відділу Держземагенства у Снятинському районі Пішак М.І.) про визнання протиправним та скасування рішення №08-/1 від 06.01.2015 року та зобов'язання до вчинення дій.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідачами в порушення вимог Закону України ''Про державний земельний кадастр'', Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051, безпідставно відмовлено позивачу у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, якою ТзОВ"Снятинське АТП 12642" користується на підставі Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 116.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві та додатковому поясненні до адміністративного позову від 16.02.2015 року. Просив позов повністю задовольнити.

Представники відповідачів - Відділу Держземагенства у Снятинському районі, начальника Відділу Держземагенства у Снятинському районі Пішака М.І., у судовому засіданні проти позову заперечили з підстав, викладених у запереченні на позовну заяву від 10.02.2015 року. Вважають позовні вимоги необґрунтованими та безпідставними, просили в задоволенні позову відмовити.

Відповідач - Дідух Г.М., суду пояснив, що заяву позивача від 25.12.2014 року про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, з доданими до неї документами, ним було розглянено у відповідності до вимог чинного законодавства. За результатами розгляду вказаної заяви прийнято рішення про відмову у державній реєстрації №08-/1 від 06.01.2015 року. Просив у задоволенні позову відмовити.

Вислухавши представника позивача, представників відповідачів, відповідача, дослідивши наявні та подані докази, суд дійшов висновку, що позов підлягає до часткового задоволення з наступних мотивів.

Судом встановлено, що відповідно до рішення Снятинської міської ради народних депутатів від 19.08.1997 року за № 2/9 Відкритому акціонерному товариству "Снятинавто" (надалі - ВАТ"Снятинавто") надано у постійне користування землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, для виробничих потреб.

06.03.1998 року ВАТ "Снятинавто" отримано Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, який зареєстровано у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 116 (а.с.15-17).

При цьому судом з'ясовано, що 12.12.2011 року державним реєстратором Снятинської районної державної адміністрації внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення ВАТ "Снятинавто" (код ЄДРПОУ - 22176679) за рішенням засновників та цього ж дня проведено державну реєстрацію юридичної особи - ТзОВ"Снятинське АТП-12642" (код ЄДРПОУ - 22176679), яке утворене в результаті перетворення та являється правонаступником ВАТ "Снятинавто" (а.с.10-13).

Статутом ТзОВ"Снятинське АТП-12642", затвердженим установчими зборами учасників ТзОВ "Снятинське АТП-12642" 18.11.2011 року, визначено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642", створене шляхом перетворення ВАТ "Снятинавто", є правонаступником усього майна, усіх прав та обов'язків ВАТ "Снятинавто" (пункт 1.1) (а.с.63).

ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як правонаступник ВАТ "Снятинавто", користується землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, на підставі Державного акта на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867.

Відомості про дану земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель.

У зв'язку з наведеним, 25.12.2014 року ТзОВ"Снятинське АТП-12642" звернулося до державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Снятинському районі із заявою про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки у натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та присвоєння кадастрового номера з видачею витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. До заяви ТзОВ"Снятинське АТП-12642" долучено оригінал технічної документації із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також диск із записом вказаної технічної документації (а.с.18-19).

Згідно рішення Відділу Держземагенства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року позивачу відмовлено у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки з посиланням на пункт 6 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України ''Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності''. Одночасно позивачу рекомендовано звернутися до Снятинської міської ради із клопотанням про отримання дозволу на розроблення документації із землеустрою (а.с.20).

Не погоджуючись із даним рішенням, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Так, пунктом 6 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України ''Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності'' закріплено, що у разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.

Згідно пункту 3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень даного Закону з дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповіднихтериторіальних громад вважаються:

а) земельні ділянки:на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади;які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;

б) всі інші землі, розташовані в межах відповідних населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпунктах "а" і "б" пункту 4 цього розділу.

У судовому засіданні з'ясовано, що відповідачем відмовлено позивачу у державній реєстрації земельної ділянки у зв'язку із невідповідністю поданої документації із землеустрою вимогам законодавства, а саме у зв'язку із не представленням ТзОВ "Снятинське АТП-12642" дозволу Снятинської міської ради на розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок (абзац 4 частини 6 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр").

З цього приводу суд зазначає наступне.

Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру встановлені Законом України "Про державний земельний кадастр".

Статтею 1 даного Закону встановлено, що Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами;

державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно частини 8 статті 9 даного Закону державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).

Статтею 24 Закону України "Про державний земельний кадастр" закріплено, що державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку(частина 1).

Відповідно до частини 3 цієї статті державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).

Згідно пункту 10 розділу VІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний земельний кадастр" документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними.

Аналогічно пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 року № 449 «Про затвердження форм державного акту на право власності на земельну ділянку та державного акта на право постійного користування земельною ділянкою» встановлено, що раніше видані державні акти на право постійного користування землею залишаються чинними і підлягають заміні у разі добровільного звернення громадян або юридичних осіб.

Як уже з'ясовано судом, ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як правонаступник ВАТ "Снятинавто", користується землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області.

Документом, що посвідчує право постійного користування позивачем згаданою земельною ділянкою є Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, виданий 06.03.1998 року.

При цьому у судовому засіданні встановлено, що вказаний Державний акт на право постійного користування землею у позивача не було вилучено, зміни до нього не вносилися, згаданий Акт також не скасовано у судовому порядку. Дана обставина підтверджується і листом Відділу Держземагенства у Снятинському районі від 04.12.2014 року № В-14-11 (а.с.102).

Крім того, представником позивача повідомлено суд про те, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642" також справно сплачує орендну плату за земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9 у м. Снятин.

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867 від 06.03.1998 року є дійсним, а ТзОВ "Снятинське АТП-12642" є належним користувачем згаданої землі.

За таких обставин, доводи відповідачів про те, що у ТзОВ "Снятинське АТП-12642" відсутні правові підстави на користування землею площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, не відповідають дійсності.

Пунктом 2 розділу VІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний земельний кадастр" визначено,що земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера (абзац 1).

У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності) (абзац 2).

Відповідно до частини 1 статті 21 вказаного Закону відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема, на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України (абзац 3).

Згідно пункту 4.3 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів № 376 від 18.05.2010, відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі раніше розробленої та затвердженої відповідно до статті 186 Земельного кодексу України документації із землеустрою. У разі відсутності такої документації розробляється технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Законом України "Про землеустрій" закріплено, що замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі (частина 1).

Розробниками документації із землеустрою є, зокрема,фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою (частина 2).

05.12.2014 року ТзОВ "Снятинське АТП-12642" звернулося до приватного підприємця ОСОБА_6, сертифікованого інженера-землевпорядника, із замовленням на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) згідно Державного акта на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867 (а.с.39).

ОСОБА_6 на виконання умов Договору № 157с/2014 від 12.12.2014 року, укладеного із ТзОВ "Снятинське АТП-12642", виготовлено технічну документацію із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області (а.с.35-99).

Відповідно до частини 4 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр"для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

У судовому засіданні встановлено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як належний користувач земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, звернулося до Відділу Держземагенства у Снятинському районі із заявою про державну реєстрацію даної земліна підставі виготовленої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (абзац 3 частини 3 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр").

При цьому суд звертає увагу на те, що подання особою разом із заявою про державну реєстрацію земельної ділянки дозволу органу місцевого самоврядування на розроблення документації із землеустрою є обов'язковим у випадку передачі земельної ділянки у власність чи користування із земель комунальної власності (абзац 2 частини 3 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр", тоді як у даному випадку позивач уже являється постійним користувачем земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин.

Згідно частини 5 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр"державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Відповідно до частини 6 статті 24 даного Законупідставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є:розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі;невідповідність поданих документів вимогам законодавства;знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що підстави відмови ТзОВ "Снятинське АТП-12642" у державній реєстрації земельної ділянки, викладені у рішенні Відділу Держземагенства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року, а саме у зв'язку із не поданням заявником дозволу Снятинської міської ради на розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, є необгрунтованими та такими, що суперечать вимогам чинного законодавства..

Як наслідок, рішення Відділу Держземагенства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо вказаної земельної ділянки є протиправним та підлягає скасуванню.

Законом України "Про державний земельний кадастр" визначено, що державна реєстрація земельних ділянок, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки.

З цією метою останніх наділено дискреційними повноваженнями при прийнятті ними управлінського рішення.

При цьому суд зазначає, що саме державний кадастровий реєстратор до прийняття рішення про державну реєстрацію земельної ділянки в силу приписів частини 1 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр" зобов'язаний перевірити відповідність поданих документів вимогам законодавства. І тільки за відсутності обставин, визначених Законом України "Про державний земельний кадастр", які б служили підставою для відмови у державній реєстрації земельної ділянки, зобов'язаний здійснити державну реєстрацію земельної ділянки.

З урахуванням наведеного, позовна вимога про зобов'язання державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Снятинському районі внести відомості до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та належить ТзОВ "Снятинське АТП-12642" на праві постійного користування, з видачею витягу з Державного земельного кадастру, не підлягає до задоволення.

Водночас, оскільки в ході судового розгляду встановлено, що оскаржуване рішення Відділу Держземагенства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року є протиправним, суд, з метою повного захисту прав та інтересів позивача, вважає за необхідне зобов'язати Відділ Держземагенства у Снятинському районі повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" від 25.12.2014 року про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, з додатками та прийняти рішення у порядок та спосіб, що передбачені законодавством.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають дозадоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області №08-/1 від 06.01.2015 року про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки у натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та присвоєння кадастрового номера з видачею витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Зобов'язати Відділ Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" від 25.12.2014 року про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, з додатками та прийняти рішення у порядок та спосіб, що передбачені законодавством.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Главач І.А.

Постанова складена в повному обсязі 20.02.2015 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2015
Оприлюднено05.03.2015
Номер документу42907983
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/369/15

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 26.11.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Постанова від 16.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 11.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 27.03.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Ухвала від 02.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Постанова від 16.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні