Ухвала
від 26.11.2015 по справі 809/369/15
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 листопада 2015 р. Справа № 876/3280/15

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді: Глушка І.В.

суддів: Большакової О.О., Макарика В.Я.

за участю секретаря судового засідання: Гнідець Р.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" та Відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.02.2015 р. по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" до Відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області, Начальника відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області - ОСОБА_1, Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області - ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення і зобов'язання до вчинення дій,-

встановив:

27.01.2015 року позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" (далі - ТзОВ "Снятинське АТП-12642") звернулось до суду з адміністративним позовом до відповідачів - Відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області, Начальника відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області - ОСОБА_1, Державного кадастрового реєстратора відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області - ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування рішення і зобов'язання до вчинення дій.

Як встановлено судом, позовні вимоги ТзОВ "Снятинське АТП-12642" мотивує тим, що відповідачами в порушення вимог Закону України ''Про державний земельний кадастр'', Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 1051, безпідставно відмовлено позивачу у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, якою ТзОВ"Снятинське АТП 12642" користується на підставі Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 116.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.02.2015 р. позов задоволено частково.

Визнано протиправним та скасовано рішення Відділу Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області №08-/1 від 06.01.2015 року про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки у натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та присвоєння кадастрового номера з видачею витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Зобов'язано Відділ Держземагенства у Снятинському районі Івано-Франківської області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" від 25.12.2014 року про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, з додатками та прийняти рішення у порядок та спосіб, що передбачені законодавством.

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду Товариство з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" та Відділ Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області оскаржили його в апеляційному порядку. Вважають, що оскаржувана постанова прийнята з неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, з помилковим застосуванням норм матеріального права, порушенням норм процесуального права та на думку позивача підлягає зміні, а на переконання відповідача - скасуванню, з підстав, викладених апелянтами у поданих апеляційних скаргах.

В судове засідання сторони не з'явились, хоча були повідомлені належним чином про час та місце розгляду справи у суді, а тому суд вважає за можливе розглянути справу без їх участі та відповідно до вимог ч. 1 ст. 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювати.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційні скарги апелянтів слід залишити без задоволення, а оскаржувану постанову - без змін з наступних підстав.

Так, судом першої інстанції достовірно встановлено, матеріалами справи підтверджено, що відповідно до рішення Снятинської міської ради народних депутатів від 19.08.1997 року за № 2/9 Відкритому акціонерному товариству "Снятинавто" (надалі - ВАТ"Снятинавто") надано у постійне користування землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, для виробничих потреб.

06.03.1998 року ВАТ "Снятинавто" отримано Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, який зареєстровано у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 116.

Судом також встановлено, що 12.12.2011 року державним реєстратором Снятинської районної державної адміністрації внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення ВАТ "Снятинавто" (код ЄДРПОУ - 22176679) за рішенням засновників та цього ж дня проведено державну реєстрацію юридичної особи - ТзОВ"Снятинське АТП-12642" (код ЄДРПОУ - 22176679), яке утворене в результаті перетворення та являється правонаступником ВАТ "Снятинавто".

Наявним у матеріалах справи Статутом ТзОВ"Снятинське АТП-12642", затвердженим установчими зборами учасників ТзОВ "Снятинське АТП-12642" 18.11.2011 року, визначено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642", створене шляхом перетворення ВАТ "Снятинавто", є правонаступником усього майна, усіх прав та обов'язків ВАТ "Снятинавто" (пункт 1.1).

ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як правонаступник ВАТ "Снятинавто", користується землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області, на підставі Державного акта на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867.

Відомості про дану земельну ділянку не внесені до Державного реєстру земель.

У зв'язку з наведеним, 25.12.2014 року ТзОВ"Снятинське АТП-12642" звернулося до державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Снятинському районі із заявою про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки у натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та присвоєння кадастрового номера з видачею витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. До заяви ТзОВ"Снятинське АТП-12642" було також долучено оригінал технічної документації із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а також диск із записом вказаної технічної документації.

Згідно рішення Відділу Держземагентства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року позивачу відмовлено у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо відновлення меж земельної ділянки з посиланням на пункт 6 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України ''Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності''. Водночас, позивачу рекомендовано звернутися до Снятинської міської ради із клопотанням про отримання дозволу на розроблення документації із землеустрою.

Як наслідок, судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що відповідачем відмовлено позивачу у державній реєстрації земельної ділянки у зв'язку із невідповідністю поданої документації із землеустрою вимогам законодавства, а саме у зв'язку із не представленням ТзОВ "Снятинське АТП-12642" дозволу Снятинської міської ради на розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок (абзац 4 частини 6 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр").

Не погоджуючись із даним рішенням, позивач звернувся в суд за захистом порушених прав та інтересів.

Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, колегія суддів виходить з наступного.

Так, пунктом 6 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України ''Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності'' від 06.09.2012 р. № 5245-VI встановлено, що у разі якщо відомості про земельні ділянки, зазначені у пунктах 3 і 4 цього розділу, не внесені до Державного реєстру земель, надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для державної реєстрації таких земельних ділянок, а також її затвердження здійснюються:

у межах населених пунктів - сільськими, селищними, міськими радами;

за межами населених пунктів - органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють розпорядження такими земельними ділянками.

Згідно пункту 3 розділу ІІ Прикінцевих та перехідних положень даного Закону, з дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються:

а) земельні ділянки:

на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади;

які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій;

б) всі інші землі, розташовані в межах відповідних населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпунктах "а" і "б" пункту 4 цього розділу.

Закон України "Про державний земельний кадастр" від 07.07.2011 р. № 3613-VI (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон України № 3613-VI) установлює правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру.

Відповідно до п.1-2 ст.1 Закону України № 3613-VI, державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами;

державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Згідно ч.4 ст.9 Закону України № 3613-VI, державний кадастровий реєстратор:

здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей;

перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства;

формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг;

здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні;

присвоює кадастрові номери земельним ділянкам;

надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні;

здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі;

передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

В силу ч.8 ст.9 Закону України № 3613-VI, державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).

Відповідно до статті 24 Закону України № 3613-VI, державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).

Згідно пункту 10 розділу VІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний земельний кадастр" документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними.

Враховуючи вищенаведені законодавчі норми, судом апеляційної інстанції на підставі наявних у матеріалах справи документів встановлено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як правонаступник ВАТ "Снятинавто", користується землю площею 3,9828 га, яка знаходиться по вул. Річна, 9, у м. Снятин Івано-Франківської області. Документом, що посвідчує право постійного користування позивачем згаданою земельною ділянкою є Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867, виданий 06.03.1998 року.

При цьому колегія суддів бере до уваги той факт, що вказаний Державний акт на право постійного користування землею у позивача не було вилучено, зміни до нього не вносилися, згаданий Акт також не скасовано у судовому порядку. Дана обставина підтверджується і листом Відділу Держземагенства у Снятинському районі від 04.12.2014 року № В-14-11.

Також судом встановлено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642" сплачує орендну плату за земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9 у м. Снятин.

Як наслідок, суд першої інстанції вірно виходив з того, що Державний акт на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867 від 06.03.1998 року є дійсним, а ТзОВ "Снятинське АТП-12642" є належним користувачем згаданої землі.

Тому, доводи відповідачів про те, що у ТзОВ "Снятинське АТП-12642" відсутні правові підстави на користування землею площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, є необґрунтованими та не відповідають дійсності.

Крім того, судом першої інстанції при наданні юридичної оцінки спірним правовідносинам, вірно застосовано наступні правові норми.

Так, пунктом 2 розділу VІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про державний земельний кадастр" визначено, що земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера.

У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).

Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 21 Закону України № 3613-VI, відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру, зокрема, на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України.

Згідно пункту 4.3 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів № 376 від 18.05.2010 р., відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі раніше розробленої та затвердженої відповідно до статті 186 Земельного кодексу України документації із землеустрою. У разі відсутності такої документації розробляється технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Закон України "Про землеустрій" від 22.05.2003 р. № 858-IV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон України № 858-IV) визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування.

Статтею 26 Закону України № 858-IV передбачено, що замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі.

Розробниками документації із землеустрою є, зокрема,фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.

Враховуючи вимоги Закону України № 858-IV, судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що 05.12.2014 року ТзОВ "Снятинське АТП-12642" звернулося до приватного підприємця ОСОБА_3, сертифікованого інженера-землевпорядника, із замовленням на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) згідно Державного акта на право постійного користування землею серії ІІ-ІФ № 000867.

В подальшому, ОСОБА_3 на виконання умов Договору № 157с/2014 від 12.12.2014 року, укладеного із ТзОВ "Снятинське АТП-12642", виготовлено технічну документацію із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області.

Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону України "Про державний земельний кадастр" для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

Так, враховуючи вищевикладене, судом першої інстанції встановлено, що ТзОВ "Снятинське АТП-12642", як належний користувач земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, звернулося до Відділу Держземагентства у Снятинському районі із заявою про державну реєстрацію земельної ділянки на підставі виготовленої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

При цьому, суд першої інстанції вірно зауважив, що подання особою разом із заявою про державну реєстрацію земельної ділянки дозволу органу місцевого самоврядування на розроблення документації із землеустрою є обов'язковим лише у випадку передачі земельної ділянки у власність чи користування із земель комунальної власності, тоді як у даному випадку позивач уже являється постійним користувачем земельної ділянки площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин.

Згідно частини 5 статті 24 Закону України № 3613-VI, державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:

перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;

за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Відповідно до частини 6 статті 24 Закону України № 3613-VI, підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є:

розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;

подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі;

невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов до вірного висновку про те, що підстави відмови ТзОВ "Снятинське АТП-12642" у державній реєстрації земельної ділянки, викладені у рішенні Відділу Держземагенства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року, а саме у зв'язку із не поданням заявником дозволу Снятинської міської ради на розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку площею 3,9828 га по вул. Річна, 9, у м. Снятин, є необгрунтованими та такими, що суперечать вимогам чинного земельного законодавства.

Як наслідок, колегія суддів поділяє висновок суду перщої інстанції про те, що рішення Відділу Держземагентства у Снятинському районі №08-/1 від 06.01.2015 року про відмову у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру щодо вищевказаної земельної ділянки є протиправним та підлягає скасуванню.

При цьому варто врахувати, що саме державний кадастровий реєстратор до прийняття рішення про державну реєстрацію земельної ділянки в силу приписів частини 1 статті 24 Закону України "Про державний земельний кадастр" зобов'язаний перевірити відповідність поданих документів вимогам законодавства. І тільки за відсутності обставин, визначених Законом України "Про державний земельний кадастр", які б служили підставою для відмови у державній реєстрації земельної ділянки, зобов'язаний здійснити державну реєстрацію земельної ділянки.

Тому, суд першої інстанції дійшов до вірного переконання, що позовна вимога про зобов'язання державного кадастрового реєстратора Відділу Держземагенства у Снятинському районі внести відомості до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, та належить ТзОВ "Снятинське АТП-12642" на праві постійного користування, з видачею витягу з Державного земельного кадастру, не підлягає до задоволення. Суд вправі лише зобов'язати Відділ Держземагенства у Снятинському районі повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" від 25.12.2014 року про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки площею 3,9828 га, яка знаходиться за адресою: вул. Річна, 9, м. Снятин, Івано-Франківської області, з додатками та прийняти рішення у порядок та спосіб, що передбачені законодавством.

Відповідно до частини першої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим.

Суд першої інстанції повністю виконав вказані вимоги процесуального закону, оскільки до спірних правовідносин вірно застосував норми матеріального та процесуального права, що призвело до ухвалення законного рішення, яке скасуванню не підлягає.

Керуючись ч.3 ст.160 КАС України, ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд -

ухвалив:

Апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Снятинське АТП-12642" та Відділу Держземагентства у Снятинському районі Івано-Франківської області залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 16.02.2015 р. по справі № 809/369/15 - без змін.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної сили, а у разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя І.В. Глушко

Судді О.О.Большакова

ОСОБА_4

Ухвала складена в повному обсязі 01.12.2015 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.11.2015
Оприлюднено09.12.2015
Номер документу54015257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/369/15

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Черпіцька Л.Т.

Ухвала від 26.11.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Постанова від 16.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 11.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 27.03.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Ухвала від 02.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Постанова від 16.02.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 29.01.2015

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні