Постанова
від 12.03.2015 по справі 803/332/15-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 березня 2015 року Справа № 803/332/15-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Плахтій Н.Б.,

при секретарі Головатій І.В.,

за участю прокурора Климюк Н.В.,

представника відповідача Рачкова О.Л.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку справу за адміністративним позовом Прокурора міста Луцька до Луцької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор міста Луцька звернувся в суд з позовом до Луцької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення №68/10 від 24 грудня 2014 року «Про затвердження проекту внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуваним рішенням Луцької міської ради №68/10 від 24.12.2014 року затверджено проект про внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах названих в рішенні вулиць, а також внесено зміни в Генеральний план міста Луцька відповідно до затвердженого плану території мікрорайону. Позивач вважає оскаржуване рішення протиправним, таким, що прийняте з порушенням вимог містобудівного законодавства, зокрема, без врахування вимог генерального плану, без проведення експертизи генерального плану, а також без врахування введеного державою мораторію на зміну цільового призначення земельних ділянок зелених зон і зелених насаджень, з огляду на що просить визнати його протиправним та скасувати.

В судовому засіданні прокурор підтримала адміністративний позов з підстав, викладених у позовній заяві, та просила його задовольнити.

В письмових запереченнях на адміністративний позов відповідач позовні вимоги не визнав, вважає рішення Луцької міської ради «Про затвердження проекту внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності» №68/10 від 24 грудня 2014 року законним та обґрунтованим. Зазначив, що при винесенні оскаржуваного рішення Луцькою міською радою відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про основи містобудування» були враховані інтереси осіб, належні на праві власності яким земельні ділянки знаходяться в межах території, щодо якої проводились зміни до проекту детального плану території, та чиї інтереси не були враховані при розробці, громадському обговоренні та затвердженні Генерального плану міста у 2009 році. Тобто, на виконання вимог чинного містобудівного законодавства, зокрема, статей 1, 17 та 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектом змін до проекту детального плану території були враховані такі законні інтереси власника земельних ділянок, який набув право власності у 2014 році на земельні ділянки та звернувся до міської ради з вимогою внести зміни до містобудівної документації та виступив частково замовником розробки проекту змін до проекту детального плану території.

Відповідач вважає, що оскаржуваним рішенням вимог Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах» не порушив, оскільки даним рішенням не змінено цільового призначення земельної ділянки в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності. Зокрема, Генеральним планом міста Луцька, територія, щодо якої внесені зміни в містобудівну документацію, визначена як зона перспективних зелених насаджень, а не зелених насаджень, тому жодної зміни цільового призначення землі в даному випадку не відбувалось. Змінами до проекту детального плану уточнено Генеральний план міста із врахуванням інтересів власників земельних ділянок та рекреаційної зони парку на проспекті Відродження у місті Луцьку, межі якого затверджені Луцької міської ради від 23.07.2014 року №62/44 та проходять далеко від території, щодо якої розроблені зміни до проекту детального плану території.

Крім того, відповідач заперечує проти посилань прокурора щодо недотримання Луцькою міською радою вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку проведення експертизи містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №548 від 25.05.2011 року, в частині не проведення експертизи змін до Генерального плану міста, внесених оскаржуваним рішенням, оскільки міською радою вже ведеться робота по визначенню організації розробника проекту змін до Генерального плану міста Луцька, та після розробки проекту, його громадського обговорення буде проведена експертиза, відповідно до вимог вказаного Порядку.

Відповідач просить в задоволенні адміністративного позову Прокурора міста Луцька відмовити повністю.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав з підстав, викладених в письмових запереченнях на адміністративний позов, просив відмовити в їх задоволенні.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши письмові докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено, що згідно пункту 1 рішення Луцької міської ради №68/10 від 24.12.2014 року «Про затвердження проекту внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності» (а.с.6) затверджено проект про внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах названих в рішенні вулиць. Крім того, пунктом 2 оскаржуваного рішення внесено зміни в Генеральний план міста Луцька відповідно до затвердженого плану території мікрорайону.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради №384-1 від 02.07.2014 року «Про дозвіл на внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності» управлінню капітального будівництва Луцької міської ради доручено забезпечити внесення змін в детальний план території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності (55 мікрорайон) у м.Луцьку згідно з додатком, на якому чітко позначено територію мікрорайону, яка підлягала детальному плануванню (а.с.20, оборот).

На підставі листа управління капітального будівництва Луцької міської ради від 17.07.2014 року №472/12-6 «Про виготовлення детального плану території» (а.с.10) управлінням містобудування та архітектури Луцької міської ради виготовлені вихідні дані «Склад, зміст, порядок розроблення та внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності» №167-б-н-14 (т) від 24.07.2014 року (а.с.11-19).

В пункті 11 вихідних даних зобов'язано замовника та розробника детального плану території врахувати вимоги Генерального плану м.Луцька та розробити його відповідно до ДБН Б.1.1-14.2012 «Склад та зміст детального плану території». Пунктом 14 вихідних даних зобов'язано замовника та розробника детального плану території надати його на розгляд архітектурно-містобудівній раді.

Волинською філією Українського державного науково-дослідного інституту проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя розроблено детальний план території «Внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону на вул.Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та пр.Соборності у м.Луцьку (а.с.23, 27-31), який і був затверджений рішенням Луцької міської ради №68/10 від 24.12.2014 року.

Надаючи оцінку оскаржуваному рішенню, прийнятому Луцькою міською радою, судом враховано, що відповідно до статті 140 Конституції України місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до частини першої статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 42 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено виключну компетенцію сільських, селищних, міських рад щодо затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про основи містобудування» містобудування (містобудівна діяльність) - це цілеспрямована діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян, об'єднань громадян по створенню та підтриманню повноцінного життєвого середовища, яка включає прогнозування розвитку населених пунктів і територій, планування, забудову та інше використання територій, проектування, будівництво об'єктів містобудування, спорудження інших об'єктів, реконструкцію історичних населених пунктів при збереженні традиційного характеру середовища, реставрацію та реабілітацію об'єктів культурної спадщини, створення інженерної та транспортної інфраструктури.

Статтею 5 Закону України «Про основи містобудування» передбачено, що при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені: розробка містобудівної документації, проектів конкретних об'єктів згідно з вихідними даними на проектування, з дотриманням державних стандартів, норм і правил; розміщення і будівництво об'єктів відповідно до затверджених у встановленому порядку містобудівної документації та проектів цих об'єктів; раціональне використання земель та територій для містобудівних потреб, підвищення ефективності забудови та іншого використання земельних ділянок; охорона культурної спадщини, збереження традиційного характеру середовища населених пунктів; урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові територій; урахування законних інтересів та вимог власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва; інформування через засоби масової інформації громадян про плани перспективного розвитку територій і населених пунктів, розміщення важливих містобудівних об'єктів; участь громадян, об'єднань громадян в обговоренні містобудівної документації, проектів окремих об'єктів і внесення відповідних пропозицій до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій; захист прав громадян та громадських організацій згідно із законодавством.

Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» вимоги містобудівної документації є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами містобудування.

Згідно з пунктами 2 та 7 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план території - містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Абзацом 6 частини другої статті 17 Закону України «Про основи містобудування» передбачено, що містобудівна документація є основою для вирішення питань щодо вилучення (викупу), передачі (надання) земельних ділянок у власність чи користування громадян та юридичних осіб.

Частинами четвертою та п'ятою статті 17 Закону України «Про основи містобудування» встановлено, що види, склад, порядок розробки та затвердження містобудівної документації визначаються законодавством. Порядок проведення експертизи містобудівної документації визначається Кабінетом Міністрів України. Зміни до містобудівної документації вносяться рішенням органу, який затвердив містобудівну документацію, за поданням відповідного спеціально уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури.

Частинами першою та десятою статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. Внесення змін до детального плану території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та плану зонування території.

В пунктах 1.1 та 1.2 ДБН Б.1.1-14.2012 «Склад та зміст детального плану території» зазначено, що дані будівельні норми встановлюють вимоги до складу та змісту детального плану території та призначені для застосування органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами незалежно від форм власності та господарювання при розробленні детальних планів територій.

Пунктами 4.1 та 4.7 ДБН Б.1.1-14.2012 «Склад та зміст детального плану території» встановлено, що детальний план розробляється з метою уточнення у більш крупному масштабі положень генерального плану населеного пункту, схеми планування території, а внесення змін до детального плану за умови його відповідності генеральному плану здійснюється шляхом розроблення проекту внесення змін до нього.

Як вбачається зі змісту оскаржуваного рішення, всупереч вимогам статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», нормам ДБН Б.1.1-14.2012 «Склад та зміст детального плану території» Луцькою міською радою в пункті 1 затверджено проект внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону, який не відповідав Генеральному плану міста Луцька, затвердженого рішенням Луцької міської ради №42/1 від 24.06.2009 року, оскільки межа його розроблення знаходилась на території зелених насаджень загального користування, а згідно розробленого проекту, вказана територія визначена як «група житлових будинків з паркінгом» (а.с.23).

Відповідно до інформації Луцької міської ради від 26.01.2015 року №1.1-9/416 (а.с.9) проект детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності на розгляд архітектурно-містобудівної ради при виконавчому комітеті Луцької міської ради не виносився.

Крім того, як вбачається з оскаржуваного рішення, пунктом 2 рішення відповідачем внесено зміни в Генеральний план міста відповідно до затвердженого детального плану території мікрорайону.

Відповідно до пункту 6.1 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №358 від 13.07.2012 року, зміни до генерального плану населеного пункту вносять шляхом розроблення проекту зміни до генерального плану населеного пункту.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про основи містобудування» державне регулювання у сфері містобудування полягає в: плануванні територій на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях; аналізі стану містобудування, прогнозуванні його розвитку; підготовці, затвердженні та реалізації державних, регіональних і місцевих містобудівних програм, містобудівної документації; координації взаємодії суб'єктів містобудівної та архітектурної діяльності; наданні вимог щодо урахування державних інтересів під час розроблення містобудівної документації; проведенні експертизи містобудівної документації та проектів конкретних об'єктів; розробці і затвердженні державних стандартів, норм і правил; контролі за дотриманням законодавства у сфері містобудування, державних стандартів і норм, вимог вихідних даних, затвердженої містобудівної документації та проектів конкретних об'єктів, раціональним використанням територіальних і матеріальних ресурсів при проектуванні та будівництві; контролі за дотриманням вимог щодо охорони культурної спадщини та збереженням традиційного характеру середовища населених пунктів; ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві в порядку, встановленому законом.

Абзацом 4 частини першої статті 14 Закону України «Про основи містобудування» визначено, що до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належить надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок.

Відповідно до частини дванадцятої статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають виключно генеральні плани міст. Порядок проведення експертизи визначається Кабінетом Міністрів України.

Згідно з абзацом 2 пункту 2 Порядку проведення експертизи містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №548 від 25.05.2011 року, зміни до генеральних планів міст підлягають експертизі.

Відповідно до інформації Луцької міської ради від 26.01.2015 року №1.1-9/416 (а.с.9) експертиза змін до Генерального плану міста Луцька відповідно до вимог частини другої статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», внесених рішенням Луцької міської ради №68/10 від 24.12.2014 року, не проводилася, що є порушенням вимог містобудівної діяльності.

Разом з тим, Генеральним планом міста Луцька, який затверджений рішенням Луцької міської ради №42/1 від 24.06.2009 року, територію в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності в м.Луцьку визначено як зону зелених насаджень загального користування (а.с.15).

Статтею 51 Земельного кодексу України до земель рекреаційного призначення віднесено земельні ділянки зелених зон та зелених насаджень міст та інших населених пунктів.

Після внесених оскаржуваним рішенням змін територія в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності в м.Луцьку визначена як «група 9-ти поверхових житлових будинків з вбудованим приміщенням громадського призначення та підземним кемпінгом», отже, оскаржуваним рішенням міської ради фактично змінено цільове призначення земельної ділянки.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах», який набрав чинності 13.04.2011 року, введено мораторій строком на 5 років на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення незалежно від форми власності в містах та інших населених пунктах, зокрема, земельних ділянок зелених зон і зелених насаджень.

Згідно зі статтею 4 Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах» органи місцевого самоврядування при прийнятті рішень про розроблення містобудівної документації та її затвердженні передбачають збереження та розширення не менш як на п'ять відсотків площ земельних ділянок рекреаційного призначення.

Таким чином, відповідач шляхом прийняття оскаржуваного рішення всупереч вимогам Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах» зменшив розмір рекреаційної зони, визначеної Генеральним планом міста Луцька.

Суд не бере до уваги твердження відповідача про те, що при розробці та затвердженні Генерального плану міста Луцька у 2009 році не були враховані інтереси власників земельних ділянок, які знаходяться на території, щодо якої проводились зміни до проекту детального плану. А тому Луцька міська рада у відповідності до вимог ст.5 Закону України «Про основи містобудівної діяльності», яка передбачає при здійсненні містобудівної діяльності забезпечувати законні інтереси і вимоги власників або користувачів земельних ділянок та будівель, що оточують місце будівництва, проектом змін до проекту детального плану території врахувала інтереси власника земельних ділянок, який звернувся до міської ради з вимогою внести зміни до містобудівної документації та виступив частково замовником розробки проекту змін до проекту детального плану.

Так, дійсно із наданих відповідачем витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та свідоцтв про право власності на нерухоме майно (а.с.74-79) вбачається, що ТзОВ «Сучасний Дім Плюс» є власником трьох земельних ділянок по вул.В'ячеслава Чорновола в м.Луцьку з кадастровими номерами 0710100000:22:072:0011 площею 0,1009 га, 0710100000:22:072:0029 площею 0,1 га та 0710100000:22:072:0030 площею 0,1 га.

Однак право власності на зазначені ділянки набуте товариством в листопаді 2014 року, тобто після прийняття виконкомом Луцької міської ради рішення від 02.07.2014 року №384-1 «Про дозвіл на внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності». Крім того, відповідач не надав суду відповідних заяв ТзОВ «Сучасний Дім Плюс» про звернення до Луцької міської ради з вимогою внести зміни до містобудівної документації.

Разом з тим, твердження відповідача про те, що територія, щодо якої внесені зміни в містобудівну документацію, визначена як зона перспективних зелених насаджень, а не зелених начаджень, з огляду на що зміни цільового призначення землі не відбулось, отже відсутні порушення введеного державою мораторію, спростовуються Генеральним планом міста Луцька, який затверджений рішенням Луцької міської ради від 24.06.2009 року №42/1 та розміщений на офіційному сайті відповідача (http://www.lutsk.ua). Так, згідно Генерального плану міста Луцька територія, яка після затверджених оскаржуваним рішенням змін до проекту детального плану віднесена до групи житлових будинків з паркінгом (а.с.23), відноситься до території зелених насаджень загального користування (а.с.15), отже відповідачем змінено цільове призначення земельної ділянки всупереч мораторію.

Водночас суд звертає увагу на ту обставину, що при розроблені проекту змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності Волинська філія Українського державного науково-дослідного інституту проектування міст «ДІПРОМІСТО» імені Ю.М.Білоконя безпідставно вийшла за межі території, яка підлягала детальному плануванню згідно рішення виконкому Луцької міської ради від 02.07.2014 року №384-1, оскільки в проект змін до проекту детального плану включено земельну ділянку із групою житлових будинків з паркінгом, яка до розробленого проекту змін була позначена як територія зелених насаджень і не входила до території детального планування.

Разом з тим, суд не приймає до уваги заперечення відповідача про те, що оскаржуваним рішенням не було порушено вимог законодавства щодо необхідності проведення експертизи змін до Генерального плану, оскільки пунктом 2 рішення міська рада дала лише вказівку внести зміни.

Так, як зазначалось вище, відповідно до пункту 6.1 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №358 від 13.07.2012 року, зміни до генерального плану населеного пункту вносять шляхом розроблення проекту зміни до генерального плану населеного пункту. Тобто, в даному випадку відповідач у зв'язку із затвердженням проекту внесення змін до проекту детального плану території повинен був вирішити питання щодо розроблення проекту зміни до генерального плану населеного пункту з подальшими громадськими слуханнями та проведенням експертизи, а не приймати рішення про внесення змін в Генеральний план міста Луцька.

З врахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги прокурора про визнання протиправним та скасування рішення «Про затвердження проекту внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності» №68/10 від 24 грудня 2014 року підлягають до задоволення у повному обсязі.

Керуючись ст.ст.11, 17, 158, 160, 162, 163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Земельного кодексу України, Закону України «Про основи містобудування», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах», суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Луцької міської ради від 24 грудня 2014 року №68/10 «Про затвердження проекту внесення змін до проекту детального плану території мікрорайону в межах вулиць Карпенка-Карого, В'ячеслава Чорновола, Ветеранів та проспекту Соборності».

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Головуючий-суддя Н.Б.Плахтій

Постанова в повному обсязі складена 16 березня 2015 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2015
Оприлюднено19.03.2015
Номер документу43096045
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/332/15-а

Ухвала від 08.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 06.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 23.02.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Постанова від 09.06.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 06.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гудим Л.Я.

Постанова від 12.03.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 23.02.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 23.02.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні