Ухвала
від 18.03.2015 по справі 826/4161/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

18 березня 2015 року м. Київ № 826/4161/15

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами

Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-97» до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві про скасування податкових повідомлень-рішень від 02.03.2015 № 0000732204 та № 00007422204, а також визнання протиправними дій по їх винесенню,- В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергія-97» з позовом до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві, в якому просить:

1) скасувати повністю податкове повідомлення-рішення від 02.03.2015 № 0000732204, що винесене ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві;

2) скасувати повністю податкове повідомлення-рішення від 02.03.2015 № 00007422204, що винесене ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві;

3) визнати дії Відповідача по винесенню податкового повідомлення-рішення від 02.03.2015р. №0000732204 та податкового повідомлення-рішення від 02.03.2015р. №0000742204 неправомірними.

Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.

Відповідно до положень статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, зокрема, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Згідно з ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору , який підлягає сплаті у розмірі та в порядку, встановленому Законом України «Про судовий збір».

Відповідно до положень Постанови Пленуму ВАС України «Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 8 липня 2011 року N 3674-VI «Про судовий збір» від 23 січня 2015 року N 2 визначено, що з урахуванням вимог статті 6 Закону України «Про судовий збір» за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру (ч. 3 ст. 6 Закону N 3674-VI).

Як вбачається з матеріалів даного позову позивачем заявлено одну немайнову вимогу (щодо оскарження дій) та дві майнових (щодо оскарження рішень).

У той же час, позивачем до позовної заяви додано лише докази сплати судового збору у розмірі 487,20 грн. за розгляд вимог про скасування рішень, однак позовні матеріали не містять жодного документу про сплату судового збору у розмірах, передбаченого ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» відносно вимоги про визнання протиправними дій відповідача, який підлягає сплаті за подання адміністративного позову немайнового характеру (заявлення немайнової вимоги) та повинен становити 73,08 грн. (0,06 розміру мінімальної заробітної плати).

Таким чином, позивачем не був повністю сплачений судовий збір у встановленому законом розмірі, що є недоліком позовної заяви.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до канцелярії суду (м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корп. 1, блок «А») до 27 березня 2015 року включно: докази сплати судового збору у розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір» за заявлення немайнової вимоги.

Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-97» залишити без руху.

2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків до 27 березня 2015 року включно.

3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Роз'яснити позивачу, що залишення позовної заяви без руху не позбавляє його права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

5. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала набирає законної сили в порядку і строки визначені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.А. Кармазін

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.03.2015
Оприлюднено24.03.2015
Номер документу43158962
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4161/15

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Прокопенко О.Б.

Ухвала від 01.09.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Маринченко В.Л.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 24.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 23.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 13.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 24.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Міщук М.С.

Постанова від 15.05.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 26.03.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

Ухвала від 18.03.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні