Ухвала
від 04.03.2015 по справі 2а-14415/12/2670
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

   ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ У Х В А Л А 04 березня 2015 року                               м. Київ                                        В/800/1248/15 Суддя Вищого адміністративного суду України Карась О.В., перевіривши заяву Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.  Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від  07.08.2014 К/800/25306/14 у справі           №  2а-14415/12/2670 за позовом           Товариства з обмеженою відповідальністю "Кам-Трейд" до                    Державної податкової інспекції у Дніпровському районі м. Києва Головного управління Міндоходів у м.  Києві про                    визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень, - В С Т А Н О В И В : Державна податкова служба звернулась до Верховного Суду України із заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від  07.08.2014 К/800/25306/14 з підстав неоднакового застосування судами касаційної інстанції однієї й тієї самої норми права. На підтвердження зазначеного заявник надав ухвалу Вищого адміністративного суду України від  13.01.2015 К/800/26090/14, в якій, на його думку, інакше застосовано одні й ті самі норми права за аналогічних обставин. Відповідно до ст.  239  1 Кодексу адміністративного судочинства України (із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від  07.07.2010 №  2453-VІ "Про судоустрій і статус суддів"), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 2392 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження. Згідно п.  1 ч.  1 ст.  237 та ч.  1 ст.  238 КАС  України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах, у трьохмісячний строк з дня ухвалення судового рішення, щодо якого заявлено клопотання про перегляд, або з дня ухвалення судового рішення, на яке здійснюється посилання на підтвердження підстав, установлених п.  1 ч.  1 ст.  237 цього Кодексу, якщо воно ухвалено пізніше, але не пізніше одного року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява. Установлений Кодексом адміністративного судочинства України перелік підстав для подання заяви про перегляд Верховним Судом України судових рішень в адміністративних справах є вичерпним. Незазначення у заяві конкретних, різних за змістом, судових рішень, в яких має місце неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, у тому числі ненадання копій зазначених у заяві рішень, є невідповідністю такої заяви вимогам ст.  239 та 239  1 Кодексу адміністративного судочинства України. З матеріалів заяви вбачається, що податковим органом у заяві не наведено обґрунтування неоднакового застосування судом касаційної інстанції однієї й тієї самої норми права, та не зазначено у чому полягає неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи, рішення якої оскаржується. У разі якщо заяву подано без дотримання вимог статей  239 та 239  1 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя-доповідач постановляє ухвалу, якою заявник повідомляється про недоліки заяви та про строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути. Якщо заявник у строк, визначений ухвалою про залишення заяви без руху, не усуне недоліки, така заява відповідно до вимог ч.  4 ст.  239  2 Кодексу адміністративного судочинства України буде повернута заявнику. Керуючись статтями 236 – 239  2 Кодексу адміністративного судочинства України, - У Х В А Л И В : Заяву Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.  Києві про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від  07.08.2014 К/800/25306/14 залишити без руху та надати заявнику строк, протягом якого він зобов'язаний усунути недоліки заяви, - протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення заяви без руху. Ухвала оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                О.В.  Карась

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення04.03.2015
Оприлюднено30.03.2015
Номер документу43288340
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14415/12/2670

Ухвала від 03.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 04.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 24.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 04.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 07.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 24.04.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 28.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні