ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
02 квітня 2015 рокум. ПолтаваСправа № 816/1029/15-а
Суддя Полтавського окружного адміністративного суду Довгопол М.В., перевіривши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Добробут" до Держземагентства України, Головного управління Держземагентства у Полтавській області про визнання дій протиправними та скасування наказів, -
В С Т А Н О В И В:
30 березня 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Добробут" звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Держземагентства України, Головного управління Держземагентства у Полтавській області про визнання дій Головного управління Держземагентства у Полтавській області протиправними та скасування наказів Головного управління Держземагентства у Полтавській області від 12.09.2014 №3203-СГ "Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою" орієнтовною площею 42,6213 та від 24.09.2014 №74 "Про внесення змін до наказу головного управління від 11.08.2014 №54.
Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Відповідно до вимог пунктів 3, 4 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються: ім'я (найменування) відповідача , посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Пунктом 9 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що відповідачем є суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача .
При цьому в силу положень пункту 7 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
У позовній заяві зазначено в якості відповідачів - Держземагентство України та Головне управління Держземагентства у Полтавській області, які є окремими суб'єктами владних повноважень, проте відомостей про Держземагентство України як про відповідача згідно пункту 3 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України (поштова адреса, тощо) не вказано, а також не визначено змісту позовних вимог щодо нього.
Відповідно до частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.
Беручи до уваги кількість відповідачів - суб'єктів владних повноважень, позивачем не надано належну кількість примірників позовної заяви із доданими документами.
Також, згідно із частиною 5 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Позовна заява від імені ТОВ Агрофірма "Добробут" підписана представником ОСОБА_1, однак у позовній заяві всупереч вимогам частини 5 статті 106 КАС України не вказано ім'я представника, його поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є.
Крім того, частиною 2 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Із змісту позовної заяви вбачається, що позивач оскаржує накази Головного управління Держземагентства України у Полтавській області, водночас копії таких наказів до позовної заяви не додає. При цьому позивач не зазначає у позовній заяві причин неможливості подання таких доказів.
Також відповідно до пункту 4 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Згідно з частиною 4 статті 105 Кодексу адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Позивач у позовній заяві просить визнати дії Головного управління Дерземагенства України у Полтавській області протиправними, проте не зазначає, які саме дії, що унеможливлює визначити зміст позовних вимог, а також дотримання позивачем строку звернення до суду, що підлягає з'ясуванню судом до відкриття провадження у справі згідно із пунктом 5 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України .
Отже, позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно з частиною 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України подання позовної заяви без додержання вимог статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України є підставою для залишення заяви без руху.
Таким чином, позовна заява підлягає залишенню без руху з наданням позивачу строку для усунення вказаних недоліків.
На підставі викладеного, керуючись статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Добробут" до Держземагентства України, Головного управління Держземагентства у Полтавській області про визнання дій протиправними та скасування наказів залишити без руху.
Позивачеві надати строк для усунення недоліків до 21 квітня 2015 року та роз'яснити, що в разі неусунення недоліків позовної заяви, вона буде повернута.
Недоліки необхідно усунути шляхом надання до Полтавського окружного адміністративного суду уточненої позовної заяви із зазначенням відповідачів та відомостей про них, даних про представника позивача відповідно до вимог пункту 3 частини 1, частини 5 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, визначенням змісту позовних вимог щодо кожного з відповідачів відповідно до вимог частини 4 статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України, а також документів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги (копій спірних наказів) або письмового обґрунтування неможливості їх надання, копії уточненого позову із додатковими документами відповідно до кількості відповідачів.
Копію ухвали направити особі, що звернулася з позовною заявою.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали з одночасним надісланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.
Суддя М.В. Довгопол
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2015 |
Оприлюднено | 08.04.2015 |
Номер документу | 43392512 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
М.В. Довгопол
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні