Постанова
від 31.03.2015 по справі 813/7743/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 березня 2015 року № 813/7743/14

о 18 год., 36 хв. м. Львів Львівський окружний адміністративний суд, головуючий суддя Гавдик З.В., секретар судового засідання Саковець Б.П., розглянувши в судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним

позовами Асоціації «Львівська обласна асоціація перевізників автомобільного транспорту» та третьої особи, яка заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Приватного підприємства «Транс - Спорт», представник позивача - Гук Т.І. представник третьої особи - Романушко П.П. до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, представник - Оліярник Р.І. Львівської обласної державної адміністрації, представник - Оліярник Р.І. за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю науково - виробничий центр «Євроінвестсервіс», представник - не прибув про визнання протиправними і скасування рішень

Позивач - Асоціації «Львівська обласна асоціація перевізників автомобільного транспорту», за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Приватного підприємства «Транс - Спорт» звернулась до Львівського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Львівської обласної державної адміністрації, товариства з обмеженою відповідальністю науково - виробничий центр «Євроінвестсервіс» в якому із врахуванням заяви про уточнення позовних вимог просила визнати протиправним дії Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, зобов'язати Львівську обласну державну адміністрацію прийняти рішення про скасування конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування та зобов'язати опублікувати прийняте рішення.

Вказані вимоги обґрунтовані тим, що організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади. Організатором на автобусному маршруті загального користування на міжміському і приміському маршрутах, які не виходять за межі території області є обласні держадміністрації. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень тау спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження щодо визначення об'єкту конкурсу, затвердження умов конкурсу (обов'язкових та додаткових) згідно прямими приписами Постанови КМУ надані виключно обласним державним адміністраціям. Департамент розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації є лише структурним підрозділом ЛОДА.

Визначення об'єктів спірного конкурсу, затвердження обов'язкових та додаткових умов конкурсу, публікації оголошення конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, є протиправними.

Представник позивача в судовому засіданні вищевказані позовні вимоги підтримав повністю, надав суду додаткові пояснення та докази, просив позов задоволити повністю.

Третя особа із самостійними вимогами на предмет спору Приватне підприємство «Транс - Спорт» звернулось до Львівського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Львівської обласної державної адміністрації, товариства з обмеженою відповідальністю науково - виробничий центр «Євроінвестсервіс» в якому із врахуванням заяви про уточнення позовних вимог просило визнати протиправним дії Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, зобов'язати Львівську обласну державну адміністрацію прийняти рішення про скасування конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування та зобов'язати опублікувати прийняте рішення.

Вказані вимоги обґрунтовані тим, що Департаментом розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014 року розміщено оголошення про проведення конкурсів на визначення перевізників для роботи на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування. В газеті «Львівська Пошта» № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року розміщено уточнення до вказаного оголошення.

Визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Забезпечення організації пасажирських перевезень на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласні маршрути), покладається на Раду міністрів Автономної Республіки Крим або обласні державні адміністрації.

Об'єкт конкурсу визначається організатором, ним же затверджуються умови конкурсу. Організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс.

Зі змісту оголошення про проведення спірного конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, об'єкти конкурсу, умови конкурсу, а також саме оголошення конкурсу, інформація про які була розміщена в газеті Львівська Пошта № 10(1579) від 14 жовтня 2014 року та Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року, були затверджені Департаментом розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, а не Львівською обласною державною адміністрацією.

Представник третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору в судовому засіданні вищевказані позовні вимоги підтримав повністю, надав суду додаткові пояснення та докази, просив позов задоволити повністю.

Представник відповідачів - Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації та Львівської обласної державної адміністрації в судовому засіданні позовні вимоги позивача та третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору заперечив, вказав про правомірність спірних дій та безпідставність позовних вимог в частині зобов'язання прийняти і опублікувати рішення, надав суду додаткові пояснення, докази, просив в задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю науково - виробничий центр «Євроінвестсервіс», в судове засідання не прибув, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору, представника відповідачів безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив:

12.10.2014 року Директором Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації затверджено оголошення конкурсів на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько. Термін подачі документів до 17.11.2014 року, проведення конкурсів 03.12.2014 року.

14.10.2014 року в газеті «Львівська Пошта» № 110 (1579) опубліковано оголошення про вищевказані конкурси.

08.11.2014 року в газеті «Львівська Пошта» № 121 (1590) опубліковано уточнення до оголошення Львівської обласної державної адміністрації на проведення конкурсів із визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, опублікованого в № 110 (1579) газети «Львівська Пошта» від 14 жовтня 2014 року, згідно якого пункт 2 варто читати: « 2. № 592 Стрий АС - Труханів - Сколе АС; міжміський; 52,0; 1; щоденний: 6.30, 9.15, 12.40, 16.15/7.45, 10.20, 14.00, 17.30; клас II, III».

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Закону України «Про автомобільний транспорт» із змінами і доповненнями, Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року N 1081 із змінами і доповненнями, Кодексом адміністративного судочинства України.

Згідно ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт», забезпечення організації пасажирських перевезень покладається на приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласні маршрути), - на Раду міністрів Автономної Республіки Крим або обласні державні адміністрації

Згідно ст. 43 цього ж Закону, визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Згідно ст. 44 цього ж Закону, Організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Згідно п. 7 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, об'єкт конкурсу визначається організатором.

Згідно п. 10 цього ж Порядку, організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт». Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об'єкті конкурсу, який включає міські та приміські автобусні маршрути загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Згідно п. 28 цього ж Порядку, організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації), яке повинне містити визначену інформацію.

Згідно 36 цього ж Порядку, інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.

Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.

Судом не враховуються обґрунтування позовних вимог позивача до Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації та Львівської обласної державної адміністрації про визнання протиправними дій Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації щодо визначення об'єкту конкурсу, затвердження умов конкурсу та публікації оголошення про конкурс, а також зобов'язання Львівську обласну державну адміністрацію прийняти рішення про скасування конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування та зобов'язати опублікувати прийняте рішення, оскільки позивач по суті не здійснює безпосередньо перевезень, а відтак спірні дії жодним чином не порушують його права та інтереси, що також і є підставою для відмови в задоволені позовних вимог про зобов'язання прийняти та опублікувати рішення.

Судом частково враховуються обґрунтування позовних вимог третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору, а саме в частині визнання протиправними дій Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації щодо визначення об'єктів конкурсів на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, а саме маршрутів: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько, № 592 Стрий АС - Труханів - Сколе АС, затвердження їх умов та публікації оголошення про ці ж конкурси в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014, з уточненням в газеті Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року, оскільки, на думку суду, згідно аналізу наведених вимог законодавства Департамент розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, як структурний підрозділ не вправі собою підміняти Львівську обласну державну адміністрацію, як орган на якого покладено обов'язок забезпечення організації пасажирських перевезень. Згідно зазначених норм лише Львівська обласна державна адміністрація мала б визначатися із порядком та об'єктами спірних конкурсів затвердити їх умови, опублікувати відповідну інформацію в друкованих засобах, тощо.

В цій частині позовних вимог, судом не враховуються заперечення відповідача проте, що Львівською обласною державною адміністрацією делеговано Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації ряд повноважень у сфері транспорт та організації перевезень на автобусних маршрутах загального користування, оскільки згідно Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2012 р. N 887, структурний підрозділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови місцевої держадміністрації, а також положенням про структурний підрозділ. Здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування.

Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, згідно Положення про департамент розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно - енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації, затвердженого Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 30.07.2013 року за 471/0/5-13, згідно Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 16.01.2013 року за 10/0/5-13 «Про надання повноважень з організації перевезень на автобусних маршрутах загального користування» із внесеними змінами Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 20.09.2013 року за 636/0/5-13, Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 09.12.2013 року за 877/0/5-13, не делеговані повноваження встановлені п. 7, п. 10., п. 28, п. 36 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, щодо визначення об'єкта конкурсу, затвердження умови конкурсу, публікацій в друкованих засобах масової інформації тощо, відтак дії Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації щодо визначення об'єктів конкурсів на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, а саме маршрутів: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько, № 592 Стрий АС - Труханів - Сколе АС, оголошення про які було опубліковано в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014 з уточненням в газеті Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року, затвердження умов цих же конкурсів та публікації про них є протиправними.

Згідно матеріалів справи ПП «Транс-Спорт» згідно укладених договорів здійснює перевезення за маршрутами: № 780 Львів АВ - Сколе АС - Верхнячка, № 897 Львів АВ - Сколе АС - Тухолька - Жупани, № 783 Львів АВ - Сколе АС - Завадка, № 787 Львів АС- - Сколе АС - Либохора, № 785 Львів АВ - Сколе АС - Матків, № 788 Львів АВ - Орів, № 777 Львів АС-3 - Сколе АС - Плав'я, № 789 Львів АВ - Сколе АС, № 778 Львів АС-3 - Труханів - Сколе АС, які проходять через м. Стрий, відтак спірні маршрути порушують інтереси третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору.

Судом не враховуються обґрунтування позовних вимог третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору, а саме в частині - зобов'язати Львівську обласну державну адміністрацію прийняти рішення про скасування конкурсу на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування та зобов'язати опублікувати прийняте рішення, оскільки спірне оголошення про проведення конкурсу мало місце 14.10.2014 року (уточнення 08.11.2014 року), згідно яких термін подання документів до 17.11.2014 року, проведення конкурсу 03.12.2014 року. Будь-якої іншої інформації про зміну умов конкурсу, яка мала б бути доведеною до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс, не має.

Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.

03.12.2014 року конкурс не відбувся, відтак вищевказані оголошення від 14.10.2014 року (уточнення від 08.11.2014 року) про проведення конкурсу, втратили свою юридичну силу і не мають будь-яких правових наслідків. Відповідно не обґрунтованою є позовна вимога третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору про зобов'язання скасування конкурсу та опублікуванням прийнятого рішення.

З цих же підстав судом відхилено клопотання ТОВ «Стрийське АТП» про залучення в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів.

Також в цій частині судом не враховуються позиція представника відповідачів, що конкурс не відбувся через вжиття судом заходів забезпечення позову, оскільки рішення конкурсного комітету оформляється протоколом, який підписується присутнім головою або заступником голови та секретарем конкурсного комітету. В справі відсутній будь-який протокол конкурсного комітету де було б зазначено причини з яких 03.12 2014 року спірний конкурс не відбувся.

Таким чином, з врахуванням положень ст. 162 КАС України, позовні вимоги Асоціації «Львівська обласна асоціація перевізників автомобільного транспорту» задоволенню не підлягають, позовні вимоги третьої особи із самостійними вимогами на предмет спору Приватного підприємства «Транс - Спорт» підлягають задоволенню частково.

Згідно ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов'язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень.

Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, згідно ч. 3 ст. 94 КАС України, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 159-163, 167 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1. В задоволенні адміністративного позов позивача - Асоціації «Львівська обласна асоціація перевізників автомобільного транспорту» відмовити повністю.

2. Адміністративний позов третьої особи, яка заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Приватного підприємства «Транс - Спорт» задоволити частково.

3. Визнати протиправними дії Департаменту розвитку інфраструктури, дорожнього господарства та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної державної адміністрації щодо:

- Визначення об'єктів конкурсів на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування, а саме маршрутів: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько, № 592 Стрий АС - Труханів - Сколе АС, оголошення про які було опубліковано в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014 з уточненням в газеті Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року;

- Затвердження умов конкурсів на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько, № 592 Стрий АС - Труханів - Сколе АС, оголошення про які було опубліковано в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014, з уточненням в газеті Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року;

- Публікації оголошення про конкурси на визначення перевізників для роботи на автобусних маршрутах загального користування: № 491 Стрий АС - Сколе АС, № 492 Стрий АС - Труханів, № 493 Стрий АС - Орів, № 706 Стрий АС - Матків, № 711 Стрий АС - Завадка, № 712 Стрий АС - Плав'я, № 713 Стрий АС - Верхнячка, № 802 Стрий АС - Задільсько, № 592 Стрий АС - Труханів -Сколе АС, опублікованого в газеті Львівська Пошта № 110 (1579) від 14 жовтня 2014, з уточненням в газеті Львівська Пошта № 121 (1590) від 8 листопада 2014 року.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Транс - Спорт» (ЄДРПОУ 31318998, вул. Наукова, 7, м. Львів) 24,36 грн. судового збору.

Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього ж Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.

Постанова складена у повному обсязі 06.04.2015 року.

Суддя Гавдик З.В.

Дата ухвалення рішення31.03.2015
Оприлюднено14.04.2015
Номер документу43471277
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/7743/14

Ухвала від 01.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 07.05.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кузьмич С.М.

Постанова від 31.03.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 21.01.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик М.П.

Ухвала від 02.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

Ухвала від 17.11.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зіновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні