Ухвала
від 09.04.2015 по справі 2а-3144/10/0770
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09.04.2015р. м. Київ К/800/63786/14

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:

суддівОстровича С.Е. Степашка О.І. Федорова М.О. секретаря судового засідання Іванова К.Ю.,

представник позивача Кец Х. В.

представник відповідача ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області на постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року у справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 про застосування санкцій, пов'язаних із забороною організації та проведення азартних ігор, -

ВСТАНОВИЛА:

Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Закарпатської області (далі - ДПІ у м. Ужгороді) звернулась до суду з позовом до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_6 (далі - ФО-П ОСОБА_6) в якому просить застосувати санкції, пов'язані із забороною організації та проведення азартних ігор.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2011 року позов ДПІ у м. Ужгороді задоволено.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року апеляційну скаргу ФО-П ОСОБА_6 задоволено. Скасовано постанову Львівського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2011 року та прийнято нову постанову, якою відмовлено у задоволенні позову ДПІ у м. Ужгороді.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду апеляційної інстанції ДПІ у м. Ужгороді подала касаційну скаргу в якій просить скасувати постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року та залишити в силі постанову Львівського окружного адміністративного суду від 31 жовтня 2011 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 220 КАС України, суд касаційної інстанції перевіряє правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі і не може досліджувати докази, встановлювати та визнавати доведеними обставини, що не були встановлені в судовому рішенні та вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, розглянувши та обговоривши доводи, наведені у касаційній скарзі, перевіривши матеріали справи, колегія суддів Вищого адміністративного суду України дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлені такі фактичні обставини справи.

Співробітниками УПМ ДПА у Закарпатській області у ході проведення оперативно-розшукових заходів було виявлено шість персональних комп'ютерів в інтернет-кафе, яке належить ФО-П ОСОБА_6 За результатами перевірки закладу працівниками ДПА у Закарпатській області складено акт №006601 від 28 липня 2010 року.

Перевірками встановлено обставини щодо організації та проведення ФО-П ОСОБА_6 азартних ігор з метою отримання прибутку, внаслідок чого ДПІ у м. Ужгороді зроблено висновок про наявність правових підстав для стягнення з ФО-П ОСОБА_6 фінансових санкцій у розмірі 7104000, 00 грн.

Відповідно до п. 1, п. 2 ст. 1 Закону України "Про заборону грального бізнесу в Україні" гральний бізнес - це діяльність, пов'язана з організацією, проведенням та наданням можливості доступу до азартних ігор у казино, на гральних автоматах, комп'ютерних симуляторах, у букмекерських конторах, в інтерактивних закладах, в електронному (віртуальному) казино незалежно від місця розташування сервера; азартна гра - це будь-яка гра, умовою участі в якій є внесення гравцем ставки, що дає змогу отримати виграш (приз), і результат якої повністю або частково залежить від випадковості.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про заборону грального бізнесу в Україні" в Україні забороняється гральний бізнес та участь в азартних іграх.

Для кваліфікації діяльності суб'єкта підприємницької діяльності як грального бізнесу необхідна наявність одночасно трьох обов'язкових умов, а саме - відповідна діяльність полягає в організації та проведенні азартних ігор; здійснення такої діяльності організаторами азартних ігор, що мають статус суб'єктів підприємницької діяльності; метою такої діяльності є отримання прибутку.

Судом апеляційної інстанцій встановлено, факт зайняття видом господарської діяльності, щодо якого є спеціальна заборона не підтвердився, ФО-П ОСОБА_6 з 01 січня 2010 року здійснював діяльність згідно КВЕД №55.4 - діяльність барів, 60.22 - діяльність таксі, 72.6 - інша діяльність в сфері інформатизації в мережі Інтернет.

Також судом апеляційної інстанцій зазначено, що у матеріалах справи наявна довідка про відсутність притягнення ФО-П ОСОБА_6 до кримінальної відповідальності за злочин, передбачений ч. 1 ст. 203 Кримінального кодексу України, що свідчить про відсутність у діянні ФО-П ОСОБА_6 складу цього злочину, і відповідно порушення ним вимог Закону України "Про заборону грального бізнесу в Україні".

Відповідно до ч. 1 ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

За таких обставин суд апеляційної інстанції дійшов до висновку про те, що ДПІ у м. Ужгороді не доведено належними та допустимими доказами того факту, що ФО-П ОСОБА_6 займався підприємницькою діяльністю, забороненою законом, а саме -наданням послуг у сфері грального бізнесу, то відсутні підстави для стягнення з ФО-П ОСОБА_6 фінансових санкцій, пов'язаних із забороною організації та проведення азартних ігор.

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України погоджується з висновками суду апеляційної інстанції про відмову у задоволенні позовних вимог ДПІ у м. Ужгороді.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що касаційну скаргу слід відхилити, оскільки рішення суду апеляційної інстанції постановлене з додержанням норм процесуального та матеріального права, правова оцінка обставинам у справі дана вірно, а доводи касаційної скарги висновок суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 220, 221, 230 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області залишити без задоволення, постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 20 листопада 2014 року залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та у порядку, визначеному статтями 237, 238, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України.

Судді С.Е. Острович О.І. Степашко М.О. Федоров

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення09.04.2015
Оприлюднено24.04.2015
Номер документу43735132
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3144/10/0770

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 28.08.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Іщук Лариса Петрівна

Ухвала від 24.06.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 24.06.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 07.07.2015

Адміністративне

Верховний Суд України

Терлецький О.О.

Ухвала від 19.06.2015

Адміністративне

Верховний Суд України

Маринченко В.Л.

Ухвала від 09.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 30.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Ухвала від 15.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Острович С.Е.

Постанова від 20.11.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Багрій В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні