Ухвала
від 26.01.2009 по справі 2-а-4629/09
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2-а-4629/09

Справа № 2-а-4629/09

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про повернення позовної заяви

26 січня

2009 року                                                                                                   їй.

Київ

Суддя

Київського  окружного

адміністративного  суду Харченко С. В.,   розглянувши матеріали

адміністративної справи

за

позовом                  ОСОБА_1

до                                 Управління

праці та соціального захисту населення Вишгородської

районної

державної адміністрації

про                              визнання дій

неправомірними та стягнення недоотриманих сум

щорічної

одноразової допомоги на оздоровлення, -

 

ВСТАНОВИВ:

 

ОСОБА_1

звернувся до суду з позовом до Управління праці та соціального захисту

населення Вишгородської районної державної адміністрації про визнання дій

відповідача щодо відмови йому у виплаті сум щорічної одноразової допомоги на

оздоровлення неправомірними та зобов'язання відповідача здійснити виплату на

його користь недоотриманих сум щорічної допомоги за 1999 - 2007 pp. у

розмірі 12 626 грн. 50 коп.

Відповідно

до п. 4 ч. 1  ст.  107 Кодексу адміністративного судочинства

України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує,  чи належить позовну заяву розглядати в

порядку адміністративного судочинства і чи підсудна позовна заява даному

адміністративному суду.

Згідно

ч. 2  ст. 

5 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в

адміністративних справах здійснюється відповідно до закону,  чинного на час вчинення окремої процесуальної

дії,  розгляду і вирішення справи.

Розглянувши

позовну заяву та додані до неї документи, 

суд дійшов висновку,  що даний

позов не підсудний Київському окружному адміністративному суду з огляду на

наступне.

Законом

України від 25.12.2008 p.

№ 808-IV внесено зміни до статті 18 Кодексу адміністративного

судочинства України щодо предметної підсудності адміністративних справ місцевим

загальним судам як адміністративним судам.

Згідно

п.3 ч. 1  ст.  18 Кодексу адміністративного судочинства

України,  усі адміністративні справи у

спорах фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу

обчислення,  призначення,  перерахунку, 

здійснення,  надання,  одержання пенсійних виплат,  соціальних виплат непрацездатним

громадянам,  виплат за

загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням та інших соціальних

виплат,  доплат,  соціальних послуг,  допомоги, 

захисту,  пільг,  підсудні місцевим загальним судам як

адміністративним судам.

 

 

2

Окружним

адміністративним судам підсудні адміністративні справи,  у яких однією зі сторін є орган державної

влади,  інший державний орган,  орган влади Автономної Республіки Крим,  їх посадова чи службова особа,  крім справ з приводу їхніх рішень,  дій чи бездіяльності у справах про

адміністративні проступки та справ,  які

підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам (ч. 2  ст.  18

Кодексу адміністративного судочинства України).

Порушення

судом правил предметної підсудності є підставою для скасування рішення з

направленням справи на новий розгляд до належного суду.

За таких

обставин,  суд вважає,  що дана адміністративна справа підсудна

місцевому загальному суду як адміністративному суду.

Відповідно

до п. 6 ч.3  ст.  108 Кодексу адміністративного судочинства

України,  позовна заява повертається

позивачеві,  якщо справа не підсудна

цьому адміністративному суду.

Суд

звертає увагу позивача на те,  що

відповідно до приписів ч. 6  ст.  108 Кодексу адміністративного судочинства

України повернення позовної заяви не позбавляє позивача права на повторне

звернення до відповідного місцевого загального суду як адміністративного в

порядку,  встановленому законом.

На

підставі вищевикладеного,  керуючись  ст. 

ст.  18,  107, 

108,  160,  165 Кодексу адміністративного судочинства

України,  суд,  -

 

УХВАЛИВ:

 

1.  Позовну заяву ОСОБА_1 до

Управління праці та соціального захисту

населення Вишгородської районної державної адміністрації про визнання дій

неправомірними та стягнення недоотриманих сум щорічної одноразової допомоги

на

оздоровлення повернути позивачу з усіма доданими до неї матеріалами.

2.  Копію ухвали про повернення позовної заяви

надіслати позивачу невідкладно.

Відповідно

до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала

набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне

оскарження та апеляційної скарги ,  якщо

вони не були подані у встановлені строки. Згідно із частиною 2 статті 254

Кодексу адміністративного судочинства України у разі подання апеляційної скарги

ухвала,  якщо її не скасовано,  набирає законної сили після закінчення

апеляційного розгляду справи.

Ухвала

може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її

отримання особою,  яка оскаржує

ухвалу,  за правилами,  встановленими 

ст.   ст.  185-187 Кодексу адміністративного судочинства

України,  шляхом подання через суд першої

інстанції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду

першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про

апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього

подання заяви про апеляційне оскарження, 

якщо скарга подається у строк, 

встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2009
Оприлюднено17.09.2009
Номер документу4621609
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-4629/09

Ухвала від 26.07.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Шолох З. Л.

Ухвала від 21.03.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Семеній Л. І.

Постанова від 23.09.2009

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Ломакін В.Є.

Постанова від 02.09.2009

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Удовіченко С.О.

Ухвала від 26.01.2009

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні