Ухвала
від 20.05.2010 по справі 9/100
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел: 278-43-43 У Х В А Л А

20 травня 2010 року № 9/100

За позовомОСОБА_1 доУправління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії

Суддя: Кротюк О.В.

Секретар судового засідання: Горбан А.В.

Обставини справи:

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.09.2008 постановлено адміністративний позов задовольнити, визнати дії Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві адміністрації при нарахуванні та виплаті ОСОБА_2 (АДРЕСА_1) сум одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, неправомірними, такими, що суперечать Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 796-ХІІ в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2007 р. N 107-VІ, зобов'язати Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації здійснити дії по перерахунку та виплаті недоплаченої ОСОБА_2 (АДРЕСА_1) суми одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали внаслідок цього інвалідами відповідно до положень ст. 48 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 796-ХІІ в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2007 р. N 107-УІ, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виникнення права на виплату. Вказана постанова набрала законної сили на підставі ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 09.02.2010.

10.03.2010 на виконання пункту 3 резолютивної частини постанови від 18.09.2008 судом видано виконавчий лист.

До суду надійшла заява Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації про зміну способу і порядку виконання судового рішення, в зв'язку з чим призначено судове засідання.

В судовому засіданні представник Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації обґрунтував подану заяву неможливість виконання постанови суду від 18.09.2008, так як останній не здійснює виплату одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильній АЕС, які стали внаслідок цього інвалідами відповідно до положень статті 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Заслухавши пояснення представників сторін, суд дійшов висновку про безпідставність та необґрунтованість поданої заяви про зміну способу та порядку виконання судового рішення з урахуванням наступного.

Як встановлено постановою у даній справі, що «жодних функцій з призначення та виплати соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, яким є Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, не здійснює». При цьому, рішенням у даній справі встановлено, що «відповідно до Положення основними завданнями Управління праці та соціального захисту населення районної, районної у містах Києві та Севастополі держадміністрації є призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством».

Отже, з огляду на те, що частиною третьою резолютивної частини постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.09.2008 зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації здійснити дії по перерахунку та виплаті недоплаченої ОСОБА_2 (АДРЕСА_1) суми одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали внаслідок цього інвалідами відповідно до положень ст. 48 Закону України В«Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 796-ХІІ в редакції до внесення змін Законом України від 28.12.2007 р. N 107-УІ, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати на момент виникнення права на виплату, на виконання якої видано виконавчий лист, суд не вбачає необхідності в зміні способу та порядку виконання судового рішення. Вказаного висновку суд дійшов з огляду на те, що постанова у даній справі набрала законної сили на підставі ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 09.02.2010, тобто в порядку статті 124 Конституції України та КАС України є обов'язковою для виконання.

Додатково суд констатує, що судове рішення є зрозумілим та не потребує додаткового роз'яснення з огляду на наступне.

Спір по справі стосується питання правильного нарахування відповідної соціальної виплати позивачеві як чорнобильцю. Суд не вирішував питання про стягнення коштів, адже стягнення може мати місце у разі узгодження суми, що підлягає стягненню. Суд вирішив спір щодо суми нарахування та вчинення дій суб'єктом нарахування для виконання подальшої процедури виплати такої суми згідно наявних повноважень, чітко вказав в резолютивній частині рішення дії, які необхідно вчинити Управлінню праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації (далі - управління). Зазначені дії випливають та відповідають завданням, функціям та повноваженням управління згідно відповідного типового положення, зазначеного у рішенні суду.

Таким чином, з резолютивної частини рішення випливає зобов'язання вчинення дій Управлінням праці та соціального захисту населення Святошинської районної у м. Києві державної адміністрації з перерахунку одноразової компенсації за шкоду заподіяну здоров'ю учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, результати якого оформлюються відповідним розрахунком, та після цього, скерування останнього Київському міському центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для безпосередньої виплати позивачеві конкретної суми коштів згідно розрахунку.

Вчинення вказаних дій є виконанням рішення суду. У разі не здійснення Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат таких виплат на підставі вказаного вище розрахунку управління, то зазначене питання щодо бездіяльності чи відмови у виплаті є предметом окремого позовного провадження.

Отже, викладені обставини виключають необхідність зміни способу та порядку виконання судового рішення.

Керуючись ст. ст. 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

УХВАЛИВ:

Відмовити Управлінню праці та соціального захисту населення Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації в задоволенні заяви про зміну способу та порядку виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.09.2008.

Копію ухвали направити сторонам.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя О.В.Кротюк

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.05.2010
Оприлюднено15.07.2015
Номер документу46478745
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9/100

Ухвала від 08.11.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Балац С.В.

Ухвала від 24.05.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Павленко Н.А.

Ухвала від 09.09.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Юрій Олексійович

Рішення від 27.04.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Подобєд Ігор Миколайович

Ухвала від 01.11.2010

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Івакіна В.О.

Ухвала від 21.08.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Шевчук О.Б.

Ухвала від 08.08.2014

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Шевчук О.Б.

Ухвала від 22.07.2010

Господарське

Господарський суд Львівської області

Данко Л.С.

Ухвала від 08.07.2010

Господарське

Господарський суд Львівської області

Данко Л.С.

Ухвала від 20.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кротюк О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні