Справа № 308/4762/15-п
А П Е Л Я Ц І Й Н И Й С У Д З А К А Р П А Т С Ь К О Ї О Б Л А С Т І
П О С Т А Н О В А
І м е н е м У к р а ї н и
16.06.2015 м. Ужгород
Суддя апеляційного суду Закарпатської області Стан І.В.,
розглянувши апеляційну скаргу, яку подав ОСОБА_1,
в с т а н о в и в :
постановою судді Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області від 25 травня 2015 року
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженець та мешканець АДРЕСА_1, Закарпатської області, українець, гр. України, з вищою освітою, одружений, раніше працюючий начальником управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА,
визнаний винним у вчиненні передбаченого ст. 172-7 КУпАП (у редакції Закону України від 18.04.2013 року) адміністративного корупційного правопорушення й на нього накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700 (одна тисяча сімсот) гривень.
Постановлено стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 36,54 гривень на користь держави.
Згідно постанови, ОСОБА_1 визнаний винуватим у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення за таких обставин.
ОСОБА_1, обіймаючи з 17.06.2014 року по 15.02.2015 року посаду начальника управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської обласної державної адміністрації, будучи згідно примітки до ст. 172-7 КУпАП та п. п. «в» п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», суб'єктом відповідальності за корупційні діяння - державним службовцем IV категорії 7 рангу, порушив обов'язок щодо невідкладного у письмовій формі повідомлення безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів, передбачений п. 2 ч. 1 ст. 14 ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції».
Так, на підставі розпорядження № 103- р. від 17.06.2014 року ОСОБА_1 призначено на посаду начальника Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА.
Відповідно до Положення про «Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА», затвердженого розпорядженням голови Закарпатської ОДА № 292 від 05.09.2013 року, основними завданнями управління є : участь у моніторингових та оціночних комітетах Програм сусідства ; аналіз стану виконання законодавства з питань європейської інтеграції та транскордонного співробітництва, інформування відповідних державних органів про результати аналізу; участь у контролі за реалізацією програм, проектів неприбуткового характеру, у тому числі донорських; участь у межах своїх повноважень у забезпеченні системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги щодо нагляду за реалізацією проектів міжнародної технічної допомоги (МТД) та визначення координатора проекту за галузевим принципом ; погодження планів закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти МТД; здійснення аналізу та подання Міністерству економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), підписаних координатором проекту результатів поточного та/або заключного моніторингу проектів МТД; аналіз результатів зовнішньоекономічної діяльності в області; забезпечення здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, ОСОБА_1 з 23.05.2004 року по 15.02.2015 року був керівником та з 23.05.2004 року по 20.10.2014 року підписантом благодійної організації - Закарпатський фонд підтримки підприємництва «Тес фонд» (далі - ЗФПП «Тес фонд», «TES FUND», ЄДРПОУ 22108229, м. Ужгород, пл. Народна, 4). Протоколом загальних зборів ЗФПП «Тес фонд» № 1 від 20.10.2014 року, ОСОБА_1 у зв'язку з його переходом на державну службу на посаді голови правління вказаного фонду замінив його - ОСОБА_2, який з указаної дати став підписантом товариства.
Згідно матеріалів перевірки» ЗФПП «Тес фонд» є реципієнтом (співвиконавцем) проекту «СЕСС - Підтримка розвитку економіки, культури і творчості в прикордонному регіоні Угорщина-Румунія-Україна», реєстраційний номер проекту № HUSKROUA/1001/058, строком реалізації з 01.12.2012 року по 30.11.2014 року, кошторисною вартістю 88117,95 Євро (грант для України), що фінансується Європейським Союзом. Беніфіціаром (вигодонабувачем) вказаного проекту згідно реєстраційної картки № 3056 виступає Закарпатська обласна державна адміністрація через Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України (далі - КМУ) від 04.07.2012 року № 623 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» реципієнт (в даному випадку ЗФПП «Тес фонд») для забезпечення поточного моніторингу проекту подає один раз на півроку до Мінекономрозвитку України та бенефіціарові (в даному випадку Закарпатській ОДА) картку піврічного моніторингу проекту, завізовану відповідальної особою та підписану керівником реципієнта. Згідно п. 27 вказаної Постанови неподання реципієнтом до Мінекономрозвитку результатів піврічного моніторингу вважається рівнозначним незадовільному впровадженню проекту.
Також встановлено, що картки піврічного моніторингу проекту «DECC - Підтримка розвитку економіки, культури і творчості в прикордонному регіоні Угорщина-Румунія-Україна», реєстраційний номер проекту № HUSKROUA/1001/058, за періоди з 01.01.2014 року по 30.06.2014 року та з 01.07.2014 року по 31.12.2014 року в Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА (бенефіціарові) за підписом ОСОБА_2 були подані (реципієнтом) тільки 29.01.2015 року, що є порушенням порядку визначеного вказаною вище постановою КМУ.
ОСОБА_1 як начальник Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, 29.12.2014 року прийняв шляхом накладення резолюції від ЗФПП «Тес фонд» картку піврічного моніторингу проекту № HUSKROUA/1001/058, за період з 01.01.2014 року по 30.06.2014 року, підписану близькою йому особою - його сином ОСОБА_2. При цьому, ОСОБА_1, в обов'язки якого входило здійснення аналізу та нагляду за реалізацією проектів МТД, будучи обізнаним про несвоєчасне виконання ЗФПП «Тес фонд» (реципієнтом) в особах його підписанта - близької йому особи - сина ОСОБА_2 та керівника - ОСОБА_1, тобто себе, положень постанови КМУ № 623 від 04.07.2012 року в частині своєчасного подання картки піврічного моніторингу не дотримався, не вжив відповідних заходів реагування, у тому числі інформування Мінекономрозвитку України щодо незадовільного провадження проекту.
У зв'язку з викладеним, у ОСОБА_1 під час прийняття рішення про не вжиття відповідних заходів реагування щодо ЗФПП «Тес фонд», керівником якого він являвся, а підписантом була близька йому особа - його син, фактично діючи в інтересах товариства, виник конфлікт інтересів, тобто суперечність між особистими немайновими інтересами та його службовими повноваженнями, наявність якої вплинула на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих йому службових повноважень, про що останній письмово не повідомив вищестоящого керівника, як того вимагає законодавство.
Крім того, встановлено, що 08.05.2014 року посольство України в Словацькій Республіці звернулось на адресу Закарпатської ОДА із проханням участі її представника в засіданні Селекційного Комітету для відбору проектів за Програмою транскордонного співробітництва SK08 (далі - Програми) між Закарпатською областю та Пряшевським краєм (Словацька Республіка), які цим Комітетом будуть рекомендовані до реалізації.
20.06.2014 року ОСОБА_1, перебуваючи на посаді начальника Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА підготував листа за № 2199/06-14 до посольства України в Словацькій Республіці, щодо його особистої участі у засіданні Селекційного комітету з метою відбору проектів за Програмою транскордонного співробітництва SK08. Згідно листа посольства України в Словацькій Республіці № 6139/16-200 від 08.08.2014 року, через невідповідність вимогам статуту Селекційного Комітету, ОСОБА_1 відмовлено представляти українську сторону в затвердженні проектів, оскільки він є керівником ЗФПП «Тес фонд», що також подав свій проект для реалізації (є партнером) Програми, також останній вказаний як контактна особа від ЗФПП «Тес фонд», і Словацька сторона вважає це наявністю конфлікту інтересів.
В апеляційній скарзі, яка надійшла до суду 09 червня 2009 року ОСОБА_1 вказує на те, що постанова є незаконною. Посилається на те, що дій, які підпадають під склад передбаченого ст. 172-7 КУпАП проступку не вчиняв. Просить постанову скасувати, а провадження в справі закрити за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Перевіривши матеріали адміністративної справи, доводи апеляційної скарги вважаю, що апеляційна скарга підлягає поверненню ОСОБА_1 з таких підстав.
Так, відповідно до ст. 289 КУпАП апеляційну скаргу на постанову судді в справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову може бути поновлено органом (особою), правомочним розглядати скаргу.
З матеріалів адміністративної справи вбачається, що ОСОБА_1 приймав участь у розгляді справи, що апеляційна скарга на постанову судді Ужгородського міськрайонного суду від 25 травня 2015 року надійшла до апеляційного суду тільки 09 червня 2015 року ( у справі відсутні дані про день відправлення скарги через поштове відділення), - після спливу строку на її оскарження. В апеляційній скарзі ОСОБА_1 не просить відновити строк на оскарження судового рішення.
Відповідно до ст. 294 КУпАП подана після закінчення строку на внесення апеляційна скарга повертається особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення строку.
Враховуючи наведене, вважаю, що апеляційна скарга підлягає ОСОБА_1.
Керуючись ст. ст. 289, 294 КУпАП, суддя,
П О С Т А Н О В И В :
повернути ОСОБА_1 подану ним апеляційну скаргу.
Постанова набирає законної сили негайно, є остаточною й оскарженню не підлягає.
Суддя І.В. Стан
Суд | Апеляційний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2015 |
Оприлюднено | 16.07.2015 |
Номер документу | 46652714 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Микуляк П. П.
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Микуляк П. П.
Адмінправопорушення
Апеляційний суд Закарпатської області
Стан І. В.
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Стефанишин М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні