Постанова
від 06.10.2015 по справі 308/4762/15-п
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/4762/15-п

3/308/4245/15

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 жовтня 2015 року м. Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Микуляк П.П., розглянувши матеріали адміністративної справи відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешк. м.Ужгород, вул.Заньковецької, 91/45, раніше працюючого начальником управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, - за ст.172-7 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до протоколу №691/11/Б від 23.04.2015 року про адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ст. 172-7 КУпАП, складеного відносно ОСОБА_1, останній обіймаючи посаду начальника управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, будучи суб'єктом відповідальності за корупційне діяння - державним службовцем IV категорії 7 рангу, порушив обов'язок щодо невідкладного у письмовій формі повідомлення безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів, передбачений п. 2 ч. 1 ст. 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ст. 172-7 КУпАП - «Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів».

Постановою Ужгородського міськрайонного суду від 25.05.2015 року ОСОБА_1 визнано винним у скоєнні адміністративного правопорушення за ст.172-7 КУпАП та піддано адміністративному стягненню у вигляді штрафу у розмірі ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що складає 1700 (одна тисяча сімсот) грн..

Згідно постанови апеляційного суду Закарпатської області від 13.07.2015 року вказану постанову щодо ОСОБА_1 скасовано, а матеріали 16.07.2015 року було направлено до відділу БКОЗ Управління СБ України в Закарпатській області для проведення додаткової перевірки, зокрема:

- у матеріалах адміністративної справи відсутні передбачені КУпАП та іншими нормативними актами копії документів, які підтверджують винуватість у ОСОБА_1 у скоєнні проступку, у тому числі, Статут Селекційного Комітету проекту з відбору програм, відсутність тексту якого не дає можливим зробити висновок про правові підстави участі у його роботі тих чи інших фізичних або юридичних осіб, чи представників органів влади.

- у справі також немає даних у підтвердження часу ознайомлення ОСОБА_1 з функціональними обов'язками начальника Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА.

- кваліфікувавши дії ОСОБА_1 за обставинами прийняття 29 грудня 2014 року від ЗФПП «Тес фонд» копії картки піврічного моніторингу проекту № HUSKROUA/1001/058, за періоди з 01.01.2014 року по 30.06.2014 року і неповідомлення про пропуск строку її подачі, як конфлікт інтересів, посадова особи у протоколі, яка його склала, не вказала, якими саме нормативно-правовими актами ОСОБА_1, як начальника Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, було зобов'язано повідомляти свого безпосереднього керівника про недотримання його сином, як керівником ЗФПП «Тес фонд», строків подачі копії картки піврічного моніторингу проекту; кого саме із посадових осіб ОСОБА_1 повинен був повідомити про недотримання строків подачі копії картки. У справі відсутні достовірні докази про те, що ОСОБА_1, працюючи на вказаній вище посаді, знав, що його син не подав своєчасно Картку до Мінекономрозвитку України. Зміст приєднаних до справи функціональних обов'язків ОСОБА_1, як начальника Управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, не свідчить про те, що відповідно до посадових обов'язків на нього покладались зобов'язання, про які йдеться вище. У протоколі про адміністративне корупційне правопорушення не вказується на об'єктивність або неупередженість прийняття яких рішень вплинуло неповідомлення ОСОБА_1 свого безпосереднього керівника про несвоєчасне подання ОСОБА_2 копії картки піврічного моніторингу проекту.

- з матеріалів справи про адміністративне корупційне правопорушення - сторінки 14-31, 97-125, 131- 133, 139-142, 146-154, 158-160, 165-169, убачається, що посадовою особою, яка проводила перевірку, до справи приєднано документи, що містяться на вказаних вище сторінках на іноземній мові, зміст яких на українську мову не перекладено. Відсутність перекладу вказаних документів на українську мову не дозволяє зробити висновок про те, які саме факти та обставини у них викладені, які саме дані містяться у цих документах, чи приєднані сторінки справи, є або можуть бути доказами у справі. У справі на сторінці 12 також міститься документ на іноземній мові, а на сторінці 13 - документ на українській мові, достовірність перекладу якого відповідно до вимог чинних нормативно-правовових актів не засвідчено.

01 жовтня 2015 року до Ужгородського міськрайонного суду було повторно надіслано матеріали справи про адміністративне корупційне правопорушення відносно ОСОБА_1 для вирішення справи по суті.

Після проведення додаткової перевірки до матеріалів справи приєднано лише посадову інструкцію начальника управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА та новий протокол №691/11/Б про вчинення адміністративного корупційного правопорушення від 01.10.2015 року в якому відсутній підпис особи (в графі пояснення особи, стосовно якої складається протокол) відносно якої складено вказаний протокол.

Дослідивши матеріали справи, приймаючи до уваги, що відділом БКОЗ Управління СБ України в Закарпатській області не були виконані вимоги, які зазначені в постанові апеляційного суду Закарпатської області від 13.07.2015 року, приходжу до висновку, що з метою отримання доказів, необхідних для правильності вирішення цієї справи матеріали зазначеної справи про адміністративне корупційне правопорушення відносно ОСОБА_1 слід повернути до відділу БКОЗ Управління СБ України в Закарпатській області для проведення додаткової перевірки та виконання в повному обсязі вимог вищезазначеної постанови апеляційного суду Закарпатської області.

Керуючись п.2 ст.278 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Матеріали справи про адміністративне корупційне правопорушення відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешк. м.Ужгород, вул.Заньковецької, 91/45, раніше працюючого начальником управління зовнішньоекономічних зв'язків, інвестицій та транскордонного співробітництва Закарпатської ОДА, за ознаками правопорушення, передбаченого ст.172-7 КУпАП, - повернути до відділу БКОЗ Управління СБ України в Закарпатській області.

Суддя: Микуляк П.П.

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення06.10.2015
Оприлюднено19.10.2015
Номер документу52282730
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —308/4762/15-п

Постанова від 20.11.2015

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Микуляк П. П.

Постанова від 06.10.2015

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Микуляк П. П.

Постанова від 16.06.2015

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Закарпатської області

Стан І. В.

Постанова від 13.07.2015

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Закарпатської області

Стан І. В.

Постанова від 25.05.2015

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Стефанишин М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні