ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у задоволенні клопотання
24 листопада 2014 рокум. Ужгород№ 807/2492/14
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Микуляк П.П.
при секретарі Лумей В.Г.,
за участю:
позивача: ОСОБА_1 представник - ОСОБА_2,
відповідача: Міжгірська районна державна адміністрація представник - ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Міжгірської районної державної адміністрації про визнання протиправними та скасування розпоряджень, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 24 листопада 2014 року було проголошено вступну та резолютивну частини ухвали. Повний текст ухвали виготовлено та підписано 27 листопада 2014 року.
ОСОБА_1 звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Міжгірської РДА, якою просить визнати нечинним та скасувати розпорядження голови Міжгірської районної державної адміністрації "Про встановлення граничної чисельності працівників районної державної адміністрації" № 41 - р від 12.05.2014 року та розпорядження голови Міжгірської районної державної адміністрації "Про попередження працівників районної державної адміністрації про наступне звільнення" № 42 - р від 12.05.2014 року.
Під час розгляду справи 24.11.2014 року представником відповідача було подано клопотання, яким останній просить об’єднати для спільного розгляду адміністративну справу №807/2492/14 та адміністративну справу № 807/2742/14 за позовною заявою начальника відділу охорони здоров'я Міжгірської РДА ОСОБА_4 Своє клопотання позивач мотивував необхідністю уникнення правової колізії (а.с.131).
В судовому засіданні представник позивача заперечив проти задоволення вказаного клопотання та просив суд відмовити у задоволенні такого. Додатково зазначив, що об'єднання даних справ призведе до затягування розгляду справи.
У відповідності до ст. 116 КАС України суд може своєю ухвалою об’єднати для спільного розгляду і вирішення кілька адміністративних справ за однорідними позовними заявами одного й того ж позивача до того ж відповідача чи до різних відповідачів або за позовними заявами різних позивачів до одного й того самого відповідача.
З аналізу зазначеної норми вбачається, що з метою забезпечення повного, всебічного та об’єктивного розгляду і вирішення адміністративної справи протягом розумного строку та пришвидшення провадження, суду надано право об’єднати для спільного розгляду і вирішення кілька адміністративних справ.
Суд зауважує, що з наданого до суду клопотання про об'єнання справ не вдається можливість встановити однорідність позовних заяв. Крім того, позивачами по даним справам є різні особи, що перебували на різних посадах та виконували різні посадові обов'язки.
За таких обставин об’єднання адміністративних справ № 807/2492/14 та № 807/2742/14 в одне провадження призведе до ускладнення їх розгляду.
На підставі викладеного та керуючись ст. 116, 160-165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
У задоволенні клопотання представника відповідача про об'єднання справ № 807/2492/14 за позовом ОСОБА_1 до Міжгірської РДА та № 807/2742/14 за позовом ОСОБА_4 в одне провадження - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_5
Дата ухвалення рішення | 24.11.2014 |
Оприлюднено | 20.07.2015 |
Номер документу | 46708003 |
Судочинство | Адміністративне |
Суть | визнання протиправними та скасування розпоряджень |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Микуляк П.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні