Копія Справа
№ 2-а-232/08
Категорія
статобліку - 65
КІРОВОГРАДСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 жовтня 2008 р. м.
Кіровоград
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Флоренка О.Ю.
при секретарі - Яровій В.В.,
розглянувши у відкритому судовому
засіданні адміністративну справу за позовною заявою прокурора Ленінського
району м. Кіровограда в інтересах держави, уповноваженим органом якої виступає
Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства «Ульяновське
автотранспортне підприємство №13548» про стягнення штрафних санкцій за
правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1700 грн., -
ВСТАНОВИВ:
7 липня 2008
року прокурор Ленінського району м. Кіровограда, діючи в інтересах держави в
особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних
паперів та фондового ринку звернувся до
Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовною заявою до
Відкритого акціонерного товариства «Ульяновське автотранспортне підприємство
№13548», в якій просив стягнути з відповідача штрафні санкції за правопорушення
на ринку цінних паперів в розмірі 1700 грн.
Прокурор в
обґрунтування позовних вимог зазначив, що відповідачем, як акціонерним
товариством зі значною державною часткою статного капіталу, не подано за
четвертий квартал 2007 року щоквартальну інформацію, чим порушено ст.39 Закону
України «Про цінні папери та фондовий ринок». Постановою НОМЕР_1від 18.04.2008
року до відповідача застосовані штрафні санкції в сумі 1700 грн. Копію
постанови відповідачу направлено, постанову не оскаржено, суму фінансових
санкцій не сплачено. На підставі зазначеного, прокурор просить стягнути з
відповідача на користь Кіровоградського
територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового
ринку штрафні санкції в сумі 1700 грн.
Представник
прокуратури Ї помічник прокурора Ленінського району м. Кіровограда Мельник В.
В., в судовому засіданні позовні вимоги підтримала та надала суду пояснення
згідно позовної заяви.
Відповідач в судове засідання не з'явився повторно. На адресу
відповідача неодноразово направлялись повістки про виклик до суду, однак
конверти повертались з відміткою «за зазначеною адресою не проживає».
Згідно ст.93 ЦК України, місцезнаходженням юридичної особи є адреса
органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи
закону виступає від її імені. Статтями 17, 19 Закону України «Про реєстрацію
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», на уповноважений орган
юридичної особи покладено обов'язок подавати державному реєстратору відомості у
разі зміни мясцезнаходження юридичної особи.
На підставі зазначених норм, з врахуванням того, що конверти
направлялись на адресу, яка відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру
підприємств та організації України (а.с.39-40), є місцезнаходженням юридичної
особи, суд вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача.
Заслухавши пояснення прокурора, дослідивши у судовому засіданні подані
суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на
всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин
справи в їх сукупності, суд вважає, що
позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.
Пунктом 2
статті 121 Конституції України, частиною 2 статті 60 КАС України передбачено,
що прокурор зебезпечує представництво інтересів держави в суді у випадках
передбачених законом.
Статею 36-1 Закону України «Про прокуратуру» визначено, що
представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у
здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій,
спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках,
передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є
наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших
державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або
юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Підставою звернення прокурора Ленінського району м.Кіровограда до суду з
даним позовом стало завдання шкоди інтересам держави, що виявилось у порушенні
законодавства про цінні папери і несплаті фінансових санкцій, відповідно,
недоотриманні коштів державним бюджетом.
Згідно
ст.ст.1,5,6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в
Україні», здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, наглядом
за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і
порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та
фондового ринку та її територіальні органи. Останні діють на основі
затвердженого Комісією Положення. Положення про Кіровоградське територіальне
управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку затверджено
рішенням Голови державної комісії № 585 від 14.10.2005 року.
Відповідно
до ст.ст.8, 9 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в
Україні», Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку в особі своїх
уповноважених осіб має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та
інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх
співробітників, аж до анулювання дозволів на здійснення професійної діяльності
на ринку цінних паперів.
Відповідно до ст.39 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»,
розділу IV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів,
затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
№1591 від 19.12.2006 року, акціонерні товариства, що мають державну частку в
обсязі 25 відсотків і більше акцій у статутному капіталі за станом на перше
число звітного кварталу, зобов'язанні надавати щоквартальний відповідни
звіт до Комісії з цінних паперів та
фондового ринку.
Судом
встановлено, що актом перевірки НОМЕР_1від 10.04.2008 р. виявлено порушення
відповідачем законодавства про цінні папери, а саме: відповідачем, як
акціонерним товариством зі значною державною часткою в статутному капіталі, не
подано за 4 квартал 2007 року щоквартальну інформацію, чим порушено вимоги ст.39 Закону України «Про цінні папери та фондовий
ринок» (а.с.8).
Згідно
ст.11 ЗУ «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» та п.1.3
розділу XXVII Правил розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів
та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних
паперів та фондового ринку №1369 від 25.06.2007 року, за ненадання, несвоєчасне
надання або надання завідомо недостовірної інформації застосовується штрафна
санкція у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
18 квітня 2008 року начальником
Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів
та фондового ринку винесена постанова НОМЕР_1про накладення санкцій за
правопорушення на ринку цінних паперів, якою за не подання відповідачем, як
акціонерним товариством зі значною державною часткою в статутному капіталі, за
4 квартал 2007 року щоквартальної інформації, застосовано штрафну санкцію у
розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що складає 1700 грн.
(а.с.4). Вказана постанова була направлена відповідачу, про що свідчить копії
супровідного листа і фіскального чеку (а.с.5, 6). Постанова відповідачем не
оскаржена.
Відповідно
до розділу XXVIІI Правил розгляду справ про правопорушення на ринку цінних
паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з
цінних паперів та фондового ринку №1369 від 25.06.2007 року, відповідачем не
перераховано на рахунок Державного бюджету суму штрафу, протягом 15 днів з
моменту отримання ним відповідної постанови. Документ, який підтверджує сплату
штрафу відповідачем Кіровоградському територіальному управлінню Державної
комісії з цінних паперів та фондового ринку не надано.
Згідно
ст.16 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»
та п.5 розділу XXVIІI Правил розгляду справ про правопорушення на ринку цінних
паперів та застосування санкцій, у разі несплати штрафу юридичною особою, штраф
стягується в судовому порядку.
Відповідно
до зазначених норм та встановлених обставин справи, суд прийшов до висновку, що
до відповідача правомірно застосовано штрафні санкції в розмірі 100
неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що складає 1700 грн., сума штрафних
санкцій ним не сплачена, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.
Згідно ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт
владних повноважень, а відповідачем Ї фізична чи юридична особа, судові
витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись
ст.121 Конституції України, ст.36-1 Закону України «Про прокуратуру», ст. ст.1,
5, 6, 8, 9, 11, 16 Закону України «Про
державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», ст.39 Закону України «Про
цінні папери та фондовий ринок», Положення про розкриття інформації емітентами
цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку №1591 від 19.12.2006 року, Правилами розгляду справ про
правопорушення на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених
рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1369 від
25.06.2007 року, ст.ст. 60, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства
України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1.
Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути
з Відкритого акціонерного товариства «Ульяновське автотранспортне підприємство
№13448» (26400, м. Ульяновка, вул. Транспортна, 6, код ЄДРПОУ 03117323, р/р
№260003126 в Ульяновському відділенні ВАТ ДОБУ, МФО 323709) на користь держави
в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних
паперів та фондового ринку (25006, м. Кіровоград, вул. Леніна, 64/53, на
балансовий рахунок №31118106700404 ?адходження до загального фонду Державного
бюджету”, код бюджетної класифікації 21081100 ?дміністративні штрафи та інші
санкції” символ 101, одержувач УДК в Ульяновському районі, код одержувача 24145329,
банк одержувача ГУДК у Кіровоградській області, МФО 823016) штрафні санкції за
правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1700 грн. (одна тисяча сімсот
гривень).
3. Постанова
суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про
апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова
суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного
адміністративного суду шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження через
Кіровоградській окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня
складання постанови у повному обсязі, а апеляційна скарга на постанову суду
подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
На
підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 06.10.2008 р.
проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Виготовлення постанови у
повному обсязі відкладено на 10.10.2008 р., про що повідомлено сторін після
проголошення вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні з
урахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС України.
Суддя (підпис)
Згідно з оригіналом:
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду О.Ю.
Флоренко
Дата
виготовлення постанови в повному обсязі - 10.10.2008 р.
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2008 |
Оприлюднено | 24.09.2009 |
Номер документу | 4699732 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дзюбич В. Л.
Адміністративне
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дзюбич В. Л.
Адміністративне
Костянтинівський міськрайонний суд Донецької області
Рогожина А.В.
Адміністративне
Джанкойський міськрайонний суд Автономної Республіки Крим
Глєбов О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні