ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 817/1114/15
24 липня 2015 року м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гломба Ю.О. за участю секретаря судового засідання Маринич В.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не прибув
відповідачів: представники не прибули
третьої особи відповідача: представник не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "АГРО XXI"
до Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області, ОСОБА_2 реєстратор Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_3, ОСОБА_2 реєстратор Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_4, ОСОБА_2 реєстратор Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_5 третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Аграрна Компанія - "Зоря"
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинення певних дій
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "АГРО XXI" звернулося до суду з позовом до Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер 20146177; індексний номер 20246872; індексний номер 20160882; індексний номер 20154087; індексний номер 20210298; зобов'язання Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області внесення запису в ОСОБА_2 реєстр речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав оренди земельних ділянок:
кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:05:019:0151, що виникло на підставі договору оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ В«АГРАРНА КОМПАНІЯ В«ЗОРЯВ» з ОСОБА_6
кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:0019, що виникло на підставі договору оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ В«АГРАРНА КОМПАНІЯ В«ЗОРЯВ» з ОСОБА_7
кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:1111, що виникло на підставі договору оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ В«АГРАРНА КОМПАНІЯ В«ЗОРЯВ» з ОСОБА_8
кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:1109, що виникло на підставі договору оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ В«АГРАРНА КОМПАНІЯ В«ЗОРЯВ» з ОСОБА_9
кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:0838, що виникло на підставі договору оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ В«АГРАРНА КОМПАНІЯ В«ЗОРЯВ» з ОСОБА_10
Ухвалою від 13.05.2015 року, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Аграрна Компанія - «Зоря» (надалі ТОВ «Аграрна Компанія - «Зоря»).
Ухвалою від 26.06.2015 року допущено заміну неналежного відповідача - Реєстраційну службу Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області на належного відповідача - Здолбунівське районне управління юстиції Рівненської області, залучено до участі у справі в якості відповідачів Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_5, Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_3, Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_4.
Заявою від 24.07.2015 року позивач зменшив позовні вимоги в частині зобов'язання Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області внесення запису в ОСОБА_2 реєстр речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав оренди земельних ділянок.
Клопотанням від 24.07.2015 року позивач зменшив позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування рішення Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 20246872, справу просить розглядати без участі представника.
В обґрунтування позову, представник позивача вказав, що ТОВ «АГРО ХХІ» укладено договори оренди землі відповідно до яких, орендодавці передали позивачу в строкове платне користування земельні ділянки. Зазначив, що вказані договори оренди зареєстровані в Управлінні Держкомзему в Рівненському районі про що у державному реєстрі земель вчинено відповідні записи. Отримавши витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, позивачу стало відомо про те, що право оренди щодо вказаних земельних ділянок зареєстроване за ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря».
Таким чином, представник позивача зазначив, що державні реєстратори не перевіривши відомості державного земельного кадастру про земельні ділянки, а також факт існування договірних відносин між ТОВ «АГРО ХХІ» та власниками вищезазначених земельних ділянок, вчинили реєстраційні дії щодо реєстрації договорів оренди земельних ділянок за ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря» при наявності вже зареєстрованих прав на зазначені земельні ділянки за позивачем, в той час як право користування позивача земельними ділянками на підставі договорів оренди землі зареєстровані значно раніше ніж право користування вказаними земельними ділянками за ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря»
Відповідачі в судове засідання не прибули, про дату і час його проведення були повідомлені належним чином, заперечень на адміністративний позов не подавали.
Відповідач ОСОБА_2 реєстратор Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_4 подала заяву, згідно якої повідомила, що право оренди земельної ділянки з кадастровим номером 5624682700:01:001:0019 було припинено на підставі рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №21282875 від 14.05.2015 та клопотання про розгляд справи за її відсутності.
На адресу суду надійшло клопотання начальника відділу державної реєстрації прав на нерухоме майно реєстраційної служби Здолбунівського РУЮ ОСОБА_11 про відкладення судового розгляду.
Суд відповідно до ч. 4 ст. 128 КАС України вважає за можливе продовжити розгляд справи без участі відповідачів на підставі наявних у справі доказів.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ТОВ «Аграрна Компанія - «Зоря», в судове засідання не прибула, про дату і час його проведення було повідомлене належним чином, про причини неявки суд не повідомило.
Відповідно до ч.1 ст. 41 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що між позивачем та фізичними особами ОСОБА_6, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, укладено договори оренди землі відповідно до яких, вказані орендодавці передали позивачу в строкове платне користування земельні ділянки кадастрові номери: 5624682700:05:019:0151, 5624682700:01:001:1111, 5624682700:01:001:1109, 5624682700:01:001:0838, для вирощування сільськогосподарських культур.
Вказані договори оренди зареєстровані в Управлінні Держкомзему в Рівненському районі про що у державному реєстрі земель та відповідно в книзі реєстрації договорів цього управління вчинено записи: від 23.06.2011 року №562468274000612 стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 5624682700:05:019:0151, від 24.06.2011 року №562468274000620 стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 5624682700:01:001:1111, від 24.06.2011 року №562468274000619 стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 5624682700:01:001:1109, від 23.06.2011 року №562468274000616 стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 5624682700:01:001:0838.
Згідно витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, вбачається, що право оренди щодо земельних ділянок кадастрові номери: 5624682700:05:019:0151, 5624682700:01:001:1111, 5624682700:01:001:1109, 5624682700:01:001:0838, які належать вищезазначеним фізичним особам, було пізніше зареєстроване також за ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря» відповідно до:
- рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 20146177 від 20.03.2015 року (кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:05:019:0151).
Підставою виникнення речового права є договір оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ «АГРАРНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» з ОСОБА_6
- рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 20160882 від 20.03.2015 року (кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:1111). Підставою виникнення речового права є договір оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ «АГРАРНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» з ОСОБА_8
- рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 20154087 від 20.03.2015 року (кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:1109). Підставою виникнення речового права є договір оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ «АГРАРНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» з ОСОБА_9
- рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 20210298 від 23.03.2015 року (кадастровий номер земельної ділянки 5624682700:01:001:0838). Підставою виникнення речового права є договір оренди землі від 17.03.2015 року, укладений ТОВ «АГРАРНА КОМПАНІЯ «ЗОРЯ» з ОСОБА_10
Аналізуючи спірні правовідносини, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.4 ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV, права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за умови якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення.
Відносини із реєстрації договорів оренди землі на час виникнення спірних правовідносин, а саме: проведення реєстрації спірних договорів оренди землі позивачем, регулювалися, зокрема, Законом України «Про оренду землі» від 06.10.1998 № 161-XIV, «Порядком ведення Поземельної книги і Порядком ведення Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року №1021, Тимчасовим порядком ведення державного реєстру земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 року №174, Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України від 25 грудня 1998 року №2073, Постановою Кабінету міністрів України від 20 липня 2011 року №791 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року №1021 і від 18 серпня 2010 року №749 та визнання такою, що втратила чинність, Постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1998 року №2073».
Відповідно до п.2 Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 25 грудня 1998 року №2073, державна реєстрація договорів оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення або припинення права оренди земельних ділянок.
Згідно з п.12 вказаного Порядку факт державної реєстрації засвідчується у 10-денний термін гербовою печаткою та підписом голови відповідної ради, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації або уповноваженої ними посадової особи.
Відповідно до п.13 Порядку після засвідчення факту державної реєстрації договір оренди реєструється у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі, яка ведеться державним органом земельних ресурсів за формою згідно з додатком.
Датою реєстрації договору оренди у Книзі записів є дата засвідчення факту державної реєстрації (п.14 вказаного Порядку). П.1 Порядку ведення Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року №1021, встановлено, що книга записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі - є документом, який є власністю держави і складовою частиною державного реєстру земель та містить відомості про зареєстровані державні акти на право власності на земельну ділянку, на право постійного користування земельною ділянкою та договори оренди (суборенди) землі із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок.
Відповідно до п.16-1 Постанови Кабінету міністрів України від 20 липня 2011 року №791 «Про внесення змін до Постанов Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 року №1021 і від 18 серпня 2010 року №749 та визнання такою, що втратила чинність, Постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1998 року №2073», державна реєстрація здійснюється шляхом внесення відповідних відомостей до Книги записів.
П.4.2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 року №174 встановлювалось, що державна реєстрація державного акта на право власності на земельну ділянку, державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації. З наведених вище норм вбачається, що державна реєстрація договорів оренди землі, відповідно до законодавства, яке діяло на момент укладання позивачем договорів оренди, здійснювалась шляхом відповідного запису у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі. Факт державної реєстрації засвідчувався гербовою печаткою та підписом відповідної посадової особи, що, зокрема, і знаходить своє підтвердження в договорах, які надані позивачем на обґрунтування своїх позовних вимог.
В свою чергу, договори оренди землі ТОВ «АГРО ХХІ», згідно з реєстраційних номерів були внесені до Книги записів державної реєстрації договорів оренди землі, що підтверджується наявним в матеріалах справи листом Управління Держземагенства у Рівненському районі Рівненської області від 29.05.2015 року №27-1715-0.7-776/2-15.
Стосовно правомірності прийняття спірних рішень щодо проведення державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок фізичних осіб з ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря», суд зазначає наступне.
Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна. Нерухоме майно, за цим законом визначається як - земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.
У ч.4 ст.3 вказаного Закону, зазначено, що права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов: якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.
Вимогами ч.2 ст.9 зазначеного Закону передбачено, що ОСОБА_2 реєстратор:
1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у ОСОБА_2 реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав;
2) приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;
3) відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;
4) веде реєстраційні справи щодо об'єктів нерухомого майна;
5) присвоює реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації;
6) видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;
7) надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє у її наданні у випадках, передбачених цим Законом;
8) у разі потреби вимагає подання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень;
8-1) під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки;
9) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.
Згідно з ч.1 ст.15 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку: 1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви; 2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень; 3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації; 4) внесення записів до Державного реєстру прав; 5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону; 6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
Ст.28-1 вказаного Закону передбачено взаємодію органу державної реєстрації прав та органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру. Так, у ч.2 цієї статті визначено, що орган, який здійснює ведення Державного земельного кадастру, надає органу державної реєстрації прав інформацію про: державну реєстрацію земельної ділянки (дату державної реєстрації, орган, що здійснив таку реєстрацію); кадастровий номер, площу, місце розташування земельної ділянки; кадастровий план зареєстрованої земельної ділянки в електронній (цифровій) формі.
Порядок надання інформації встановлений Постановою Кабінету Міністрів України №118 від 22.02.2012 р. «Про інформаційну взаємодію органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, та органу державної реєстрації прав», якою затверджено «Порядок надання інформації про зареєстровані земельні ділянки органу державної реєстрації прав та про зареєстровані речові права на земельні ділянки органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру» та «Порядок надання органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, органу державної реєстрації прав доступу до перегляду кадастрових карт (планів)». того, аналогічну правову позицію стосовно необхідності запитувати інформацію про зареєстровані права оренди на земельні ділянки відповідно до законодавства, яке діяло до 01.01.2013 року висловила і ОСОБА_2 реєстраційна служба України листом від 06 серпня 2013 року № 2951/05-15-13 «Щодо запобігання випадкам подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними правонабувачами», де, зокрема, вказала, що з метою недопущення одночасного iснування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну дiлянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну дiлянку, сформовану у результатi видiлення в натурi (на мiсцевості) земельних дiлянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слiд запитувати iнформацiю про наявнiсть або вiдсутнiсть зареєстрованих договорiв у органiв, що здiйснювали таку реєстрацiю до 01.01.2013.
Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що відповідачі - державні реєстратори, не перевіривши наявність вже зареєстрованих прав на спірні земельні ділянки, зокрема, факт існування договірних відносин між ТОВ «АГРО ХХІ» та власниками вищезазначених земельних ділянок, в порушення приписів статей 9 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та іншого законодавства неправомірно прийняли спірні рішення про державну реєстрацію права оренди за новим орендарем - ТОВ «Аграрна Компанія -«Зоря», а тому їх рішення підлягають визнанню протиправними та скасуванню.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених ст. 72 цього Кодексу. У відповідності до п.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачі не довели правомірності спірних рішень, а тому суд задовольняє позовні вимоги та приймає постанову про визнання протиправними та скасування відповідних рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_5: індексний номер 20160882 від 20.03.2015 року, індексний номер 20154087 від 20.03.2015 року; індексний номер 20210298 від 23.03.2015 року, Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_3 індексний номер 20146177 від 20.03.2015 року.
За наведених обставин позовні вимоги, з урахуванням заяв і клопотань про їх зменшення, слід задовольнити повністю.
Згідно з ч.1 ст.94 КАС України, суд присуджує на користь позивача з Державного бюджету України судові витрати у вигляді судового збору на суму 73 грн. 08 коп.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовльнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_5 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: - індексний номер 20160882 від 20.03.2015 року, - індексний номер 20154087 від 20.03.2015 року, - індексний номер 20210298 від 23.03.2015 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора Реєстраційної служби Здолбунівського районного управління юстиції Рівненської області ОСОБА_3 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 20146177 від 20.03.2015 року.
Присудити на користь позивача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "АГРО XXI" із Державного бюджету України судовий збір у розмірі 73,08 грн.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі проголошення судом вступної та резолютивної частин постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання повного тексту постанови.
Суддя Гломб Ю.О.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2015 |
Оприлюднено | 30.07.2015 |
Номер документу | 47375309 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні