УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
11 квітня 2012 року м.Черкаси
справа № 2а/2370/1120/2012
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Бабич А.М., перевіривши матеріали адміністративного позову приватного підприємства В«Черкаські інформаційні системиВ» до ДПІ у м. Черкаси Черкаської області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень ,
ВСТАНОВИВ:
10.04.2012 до ОСОБА_1 окружного адміністративного суду з позовною заявою звернулось приватне підприємство В«Черкаські інформаційні системиВ» , в якій просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 21.03.2012 № 000001272304 та податкове повідомлення-рішення від 21.03.2012 № 00001282301.
Як вбачається з матеріалів позовної заяви, вказаний спір виник з публічно-правових відносин, у яких ДПІ у м. Черкаси Черкаської області є суб'єктом владних повноважень, і відповідно до п.1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів та має розглядатися у порядку адміністративного судочинства.
Згідно з ч. 2 ст. 18, ч. 2 ст. 19 Кодексу адміністративно судочинства України ( далі - КАС України) справа підсудна ОСОБА_1 окружному адміністративному суду, але позовна заява підлягає залишенню без руху, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 3 ст.106 КАСУ до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Позивачем надано квитанцію про сплату судового збору в розмірі 32,82 грн.
Згідно з п.1 ч.3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду позову майнового характеру судовий збір справляється у розмірі 1 відсотку розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Відповідно до роз'яснення в листі Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 р. N 165/11/13-12, враховуючи, що окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи, виходячи, що зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав, отже за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.
З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.
Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Враховуючи вищевикладене, для підрахування розміру судового збору Позивачем слід виходити з наступного. Розмір можливої зміни майнового стану Позивача становитиме: 77696 грн. (відповідно до повідомлення-рішення форми "В4" від 21.03.2012 № 000001272304) + 11430 грн. (відповідно до повідомлення-рішення форми "Р" від 21.03.2012 № 00001282304) = 89126 грн.
Отже належним до сплати Позивачем розміром судового збору є сума: 89126,00*1% = 891,26 грн.
Враховуючи часткову оплату Позивачем судового збору в розмірі 32,82 грн. (квитанція), позивач має сплати 891,26 - 32,82 = 858,44 грн.
Відповідно до п. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі викладеного, керуючись пунктом 1 статті 108 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву приватного підприємства В«Черкаські інформаційні системиВ» до ДПІ у м. Черкаси Черкаської області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень -залишити без руху.
2. Позивачеві надати строк до 24 квітня 2012 року для усунення недоліків шляхом подання до суду.
- доказу сплати судового збору у належному розмірі.
3. Копію ухвали направити позивачу. Роз'яснити, що у разі невиконання вимог ухвали позовна заява підлягає поверненню.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через ОСОБА_1 окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвало було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя А.М. Бабич
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2012 |
Оприлюднено | 05.08.2015 |
Номер документу | 47708931 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
А.М. Бабич
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні