Ухвала
від 04.09.2012 по справі 2а-11650/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

У Х В А Л А

04 вересня 2012 року № 2а-11650/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі Головуючого судді Погрібніченка І.М., суддів Іщука І.О., Шулежка В.П., при секретарі судового засідання Мосійчук І.М. та представників:

позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3,

відповідача -ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника Міністерства охорони здоров'я України про скасування заходів забезпечення адміністративного позову у адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут сімейної медицини» до Міністерства охорони здоров'я України про скасування рішення від 12 липня 2012 року про анулювання ліцензії та наказу № 521 від 12 липня 2012 року, - На підставі ч. 7 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 04 вересня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут сімейної медицини»з позовом до Міністерства охорони здоров'я України про скасування рішення від 12 липня 2012 року про анулювання ліцензії та наказу № 521 від 12 липня 2012 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 серпня 2012 року вжито заходів забезпечення позову шляхом зупинення дії рішення Ліцензійної комісії МОЗ України від 12 липня 2012 року про анулювання ліцензії від 16.06.2011 р. серії АГ № 602061, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «Інститут сімейної медицини»на провадження господарської діяльності з медичної практики та дії Наказу МОЗ України № 521 від 12 липня 2012 року в частині затвердження рішення Ліцензійної комісії МОЗ України від 12 липня 2012 року про анулювання ліцензії від 16.06.2011 р. серії АГ № 602061, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «Інститут сімейної медицини»на провадження господарської діяльності з медичної практики.

У судовому засіданні 05 вересня 2012 року представником відповідача подано клопотання про скасування ухвали суду про вжиття заходів забезпечення позову від 27 серпня 2012 року. В обґрунтування свого клопотання посилався на те, що забезпечуючи позов шляхом зупинення дії правового акта індивідуальної дії про анулювання ліцензії, фактично продовжено дію ліцензії на здійснення господарської діяльності з медичної практики, що не відповідає меті застосування правового інституту забезпечення позову.

Представник позивача проти задоволення клопотання відповідача заперечував.

Частиною першою ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ч. 3 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються.

Згідно з ч. 2 ст. 118 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач або інша особа, яка бере участь у справі, у будь-який час має право заявити клопотання про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим або скасування заходів забезпечення адміністративного позову.

Дослідивши заявлене клопотання, доводи, які наведенні представником відповідача в обґрунтування заявленого клопотання про скасування заходів забезпечення позову, матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку про те, що воно не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Узагальнюючи вказані вище положення ст. ст. 117, 118 Кодексу адміністративного судочинства України забезпечення адміністративного позову - це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, до вирішення адміністративної справи, визначених законом заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача.

З матеріалів адміністративної справи вбачається, що предметом оскарження є рішення Міністерства охорони здоров'я України від 12 липня 2012 року про анулювання ліцензії та наказ Міністерства охорони здоров'я України № 521 від 12 липня 2012 року, правомірність прийняття яких підлягає з'ясуванню під час розгляду справи, та які спричиняють певні юридичні наслідки для Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут сімейної медицини», а тому скасування вказаних заходів може призвести до заподіяння шкоди правам та інтересам позивача до ухвалення рішення по справі та для відновлення його прав позивачу необхідно буде докласти значних зусиль та витрат.

На час розгляду клопотання відповідача про скасування заходів забезпечення позову, підстави та обставини якими керувався суд при ухваленні вказаного рішення не змінилися.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідач обґрунтованість заявленого клопотання суду не довів.

З урахуванням викладеного, керуючись положеннями ст. 118, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1. У задоволені заяви представника Міністерства охорони здоров'я України про скасування заходів забезпечення адміністративного позову відмовити.

2. Копії ухвали невідкладно надіслати особам, які беруть участь у справі.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя І.М. Погрібніченко

Судді: І.О. Іщук

ОСОБА_5

Повний текст ухвали виготовлено та підписано 10.09.2012 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.09.2012
Оприлюднено14.08.2015
Номер документу48157921
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11650/12/2670

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 04.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 22.05.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ключкович В.Ю.

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ключкович В.Ю.

Постанова від 16.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні