Постанова
від 31.08.2015 по справі п/811/3832/14
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 серпня 2015 року Справа № П/811/3832/14

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дегтярьової С.В., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом: Приватного підприємства В«АрзамітВ»

до відповідача: Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області

про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,

Приватне підприємство В«АрзамітВ» звернулося з позовом до Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області про:

- визнання протиправними дій Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області щодо внесення змін до автоматизованої системи В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» на підставі акту №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 року з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП В«АртсітіВ» за період з 01.05.2011 року по 31.03.2013 року, ТОВ В«Браво СРЛВ» за період з 01.09.2012 року по 30.09.2012 року, ТОВ В«ІнкомфармаВ» за період з 01.02.2014 року по 31.03.2014 року та ПП В«Інтеко-ТрейдВ» за період з 01.03.2013 року по 31.07.2013 року;

- зобов'язання Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області вилучити з автоматизованої системи В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» інформацію про результати позапланової виїзної перевірки ПП В«АрзамітВ» , за наслідками якої складено акт №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 року з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП В«АртсітіВ» за період з 01.05.2011 року по 31.03.2013 року, ТОВ В«Браво СРЛВ» за період з 01.09.2012 року по 30.09.2012 року, ТОВ В«ІнкомфармаВ» за період з 01.02.2014 року по 31.03.2014 року та ПП В«Інтеко-ТрейдВ» за період з 01.03.2013 року по 31.07.2013 року та поновити в ній дані, що містяться у поданих ПП В«АрзамітВ» податкових деклараціях.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту в бік зменшення здійснено безпідставно.

Відповідачем до суду подано заперечення на позовну заяву відповідно до змісту якого, позов ним не визнається у повному обсязі.

На підставі ухвали від 26.08.2015 р. розгляд справи проведено в порядку письмового провадження у відповідності до ст.122 КАС України.

Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,

ВСТАНОВИВ:

17 жовтня 2015 року посадовою особою Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області складено акт №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 р. про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Арзаміт» з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП «Артсіті» за період з 01.05.2011 р. по 31.03.2013 р., ТОВ «Браво СРЛ» за період з 01.09.2012 р. по 30.09.2012 р., ТОВ «Інкомфарма» за період з 01.02.2014 р. по 31.03.2014 р., ПП «Інтеко-Трейд» за період з 01.03.2013 р. по 31.07.2013 р., висновками якого, зокрема, є порушення, на думку відповідача:

- п. 198.3, п.198.6, п. 198.2 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VІ (зі змінами і доповненнями), в результаті чого підприємством завищено суму податкового кредиту з податку на додану вартість на суму 697312,00 грн., в тому числі:

за травень 2011 року - 33195,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за червень 2011 року - 68200,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за липень 2011 року - 24095,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за серпень 2011 року -10490,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за вересень 2011 року -14627 ,00грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за жовтень 2011 року -17998,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за листопад 2011 року - 28093,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за грудень 2011 року - 9305,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за січень 2012 року - 4998,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за лютий 2012 року - 18608,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за березень 2012 року - 45053,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за квітень 2012 року - 38227,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за травень 2012 року - 42670,00грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за червень 2012 року - 38007,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за липень 2012 року - 55106,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за серпень 2012 року - 45793,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за вересень 2012 року - 46948,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті» - 18901,00 грн.; ТОВ «Браво СРЛ» - 28047,00 грн.);

за жовтень 2012 року-14449,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за листопад 2012 року -18155,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за грудень 2012 року - 7924,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП.«Артсіті»);

за січень 2013 року - 5358,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за лютий 2013 року - 7809,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Артсіті»);

за березень 2013 року -15277,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Інтеко-Трейд»);

за квітень 2013 року - 21340,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Інтеко-Трейд»);

за травень 2013 року -10491,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Інтеко-Трейд»);

за червень 2013 року - 24099,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Інтеко-Трейд»);

за липень 2013 року -16714,00 грн. (в частині взаємовідносин з ПП «Інтеко-Трейд»);

за лютий 2014 року - 5224,00 грн. (в частині взаємовідносин з ТОВ «Інкомфарма»);

за березень 2014 року - 9059,00 грн. (в частині взаємовідносин з ТОВ «Інкомфарма»).

- п.187.1 ст.187, п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VІ (зі змінами і доповненнями), в результаті чого підприємством завищено суму податкових зобов'язань на суму ПДВ 761289,00 грн., в тому числі:

за травень 2011 р. - 35892,00 грн.

за червень 2011 р. - 71290,00 грн.

за липень 2011 р. - 31666,00 грн.

за серпень 2011 р. - 16487,00 грн.

за вересень 2011 р. - 19388,00 грн.

за жовтень 2011 р. - 19949,00 грн.

за листопад 2011 р. - 29440,00 грн.

за грудень 2011 р. - 10792,00 грн.

за січень 2012 р. - 6580,00 грн.

за лютий 2012 р. - 20494,00 грн.

за березень 2012 р. - 45409,00 грн.

за квітень 2012 р. - 38464,00 грн.

за травень 2012 р. - 43176,00 грн.

за червень 2012 р. - 40675,00 грн.

за липень 2012 р. - 55375,00 грн.

за серпень 2012 р. - 46801,00 грн.

за вересень 2012 р. - 49415,00 грн.

за жовтень 2012 р. - 16130,00 грн.

за листопад 2012 р. - 20625,00 грн.

за грудень 2012 р. - 8881,00 грн.

за січень 2013 р. - 6029,00 грн.

за лютий 2013 р. - 10787,00 грн.

за березень 2013 р. - 18727,00 грн.

за квітень 2013 р. - 24336,00 грн.

за травень 2013 р. - 13874,00 грн.

за червень 2013 р. - 25638,00 грн.

за липень 2013 р. - 18412,00 грн.

за лютий 2014 р. - 6672,00 грн.

за березень 2014 р. - 9885,00 грн. (а.с.10-60, т.1).

Зі змісту акта №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 р. судом встановлено, що ПП В«АрзамітВ» у декларації з податку на додану вартість за травень - грудень 2011р., січень - грудень 2012 р., січень - липень 2013 р., лютий - березень 2014 р. задекларувало податковий кредит 697312,00 грн. за взаємовідносинами з ПП «Артсіті», ТОВ «Браво СРЛ», ПП «Інтеко-Трейд», ТОВ «Інкомфарма» та податкове зобов'язання 761289,00 грн. з продажу, в обґрунтування чого позивачем надано копії договорів, видаткових накладних, податкових накладних, тощо (а.с.49-208, 215-250, т.4, 1-23, 45-224, т.5, 1-152, 155-156, 165-222, т.6, 154-173 т.7).

У матеріалах справи міститься роздруківка детальної інформації по платнику ПДВ щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів та відомість щодо відкоригованих сум податкових зобов'язань ПП "Арзаміт", подані представником відповідача, зі змісту яких вбачається, що податковим органом на підставі акту №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 р. проведено коригування в бік зменшення показників податкових зобов'язань в загальній сумі 761289,00 грн. та податкового кредиту в сумі 697312,00 грн. за взаємовідносинами з ПП «Артсіті», ТОВ «Браво СРЛ», ПП «Інтеко-Трейд», ТОВ «Інкомфарма» (а.с.95-124, 180-219 т.7).

Відповідно до п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Згідно п.49.10. ст.49 Податкового кодексу України відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється.

Відповідно до п.п.54.3.2 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Згідно п.58.1 ст.58 Податкового кодексу України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Як вбачається з матеріалів справи податкові повідомлення-рішення з описаних питань не виносилися.

Згідно частини 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання ними делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

У відповідності до п.61.1. ст.61 Податкового кодексу України податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно п.61.2. ст.61 Податкового кодексу України податковий контроль здійснюється органами, зазначеними у статті 41 цього Кодексу, в межах їх повноважень, встановлених цим Кодексом.

У відповідності до п.71.1 ст.71 Податкового кодексу України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

З метою централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків створені відповідні програмні продукти, зокрема, Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів «Податковий блок», яка формується на підставі подання платниками ПДВ розшифровок податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів.

У відповідності до п. 4.9. наказу ДПС України від 14 червня 2012 року №516 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України" (далі - Методичні рекомендації) за відсутності зауважень до оформлення податкової звітності, зазначених у пункті 4.7 Методичних рекомендацій, інспектори, що здійснюють приймання такої звітності, реєструють датою її фактичного отримання ОДПС.

Згідно п.5.1. та п.5.4. Методичних рекомендацій обробка та занесення інформації до електронних баз виконується підрозділом приймання та обробки податкової звітності, у разі відсутності зазначеного підрозділу - підрозділами, на які покладено цю функцію. За відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником податків на паперових (електронних) носіях, несуть відповідальність підрозділи, що приймають податкову звітність.

З системного аналізу зазначених норм вбачається, що обов'язок платника податків щодо подання податкової декларації за звітний період кореспондується з обов'язком податкового органу щодо прийняття такої декларації та, у випадку відсутності зауважень до її оформлення, відображення показників декларації у відповідних базах податкової звітності, що є елементом однієї із форм податкового контролю.

У податковому праві визнається критерій добросовісності платника, який передбачає законність дій платника у сфері податкових правовідносин, доки це не спростовано у порядку, встановленому ПК України. Наведене також виключає можливість застосування до платника негативних наслідків, зокрема, у вигляді виключення з бази задекларованих ним даних, до моменту донарахування йому податкового зобов`язання в порядку ст. 54 ПК України та його узгодження. Отже, відповідачем безпідставно були внесені зміни до показників відповідної податкової звітності позивача.

Згідно з п. 74.1 ст. 74 Податкового Кодексу України податкова інформація зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань (ст. 74 ПК України).

Податкова інформація є різновидом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби, який у свою чергу, є елементом здійснення податкового контролю. Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматичного співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України, є одним із різновидів наслідків податкового контролю, а відтак, враховуючи приписи Закону України "Про інформацію", вказана офіційна інформація державних органів повинна відповідати дійсності.

Згідно п.74.2 ст.74 Податкового кодексу України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань.

Аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і відображена в електронних інформаційних базах.

Суд вважає, що самостійна зміна відповідачем задекларованих платником податків показників у електронній базі даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів «Податковий блок» є недотриманням правил податкового контролю, а тому така зміна порушує права та інтереси позивача, оскільки є фактичною зміною показників податкової декларації платника податків, здійсненою поза межами компетенції контролюючого органу з огляду на зміст ст.49 Податкового кодексу України. Більш того, позивач, як платник податків, має право розраховувати на те, що задекларовані ним в податкових деклараціях показники податкового кредиту та податкових зобов'язань відповідають показникам з централізованої бази даних податкової звітності.

Враховуючи специфіку ПДВ, який сплачується у складі ціни товарів (робіт, послуг), одна операція з продажу викликає відповідні податкові наслідки у обох сторін цієї операції, які є платниками ПДВ, - у продавця - податкові зобов'язання, а у покупця - податковий кредит.

Невідповідність показників податкового кредиту та податкових зобов'язань, що задекларовані позивачем в деклараціях з ПДВ, показникам з централізованої бази даних податкової звітності, безпосередньо впливає на права та інтереси позивача, оскільки негативно впливає на стан ділової репутації, може стати причиною відмови його контрагентів від подальших господарських відносин з позивачем з метою уникнення негативних наслідків для себе від господарських операцій з ним з боку податкових органів.

Дії відповідача по зміні задекларованих платником податків показників податкового кредиту та податкових зобов'язань в автоматизованій системі, здійснені в порушення порядку здійснення податкового контролю, можуть бути предметом оскарження в суді, оскільки відображення таких відомостей з урахуванням того, що такі відомості повинні співпадати з показниками у податковій декларації платника податку, фактично формує податкові зобов'язання на майбутнє, а отже спричиняє реальні зміни майнового стану такого платника.

Щодо позовної вимоги про зобов'язання Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області вилучити з автоматизованої системи В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» інформацію про результати позапланової виїзної перевірки ПП В«АрзамітВ» , суд зазначає наступне.

Виходячи із системного тлумачення статей 71, 72, 74 ПК, суд дійшов до висновку, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла за результатами податкового контролю і не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Аналогічна судова практика зазначена у постанові Верховного Суду України від 9.12.2014р. у справі №21-511а14.

Судом встановлено, що свою вимогу про зобов'язання відкоригувати показники в мотивувальній частині адміністративного позову, позивач мотивує протиправністю проведення перевірки посадовими особами Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області, за результатами якої складено акт №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 р., та протиправним вилученням в подальшому з автоматизованої системи В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» інформацію про результати позапланової виїзної перевірки ПП В«АрзамітВ» показників декларації позивача на підставі цього акту.

Відповідно до п.73.3 ст. 73 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Згідно з пп.78.1.1 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються можливі порушення цим платником податків податкового, валютного та іншого законодавства протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Як вбачається з матеріалів справи, ПП В«АрзамітВ» було надано відповіді на обов'язкові запити Кіровоградської ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області, з наданням усіх витребуваних податковим органом первинних документів щодо взаємовідносин з ПП «Артсіті», ТОВ «Браво СРЛ», ПП «Інтеко-Трейд», ТОВ «Інкомфарма» за відповідні періоди (а.с.8-15, т.7).

Тобто, позивачем було виконано вимоги ст. 78 Податкового кодексу України, а відтак підстав для здійснення даного виду податкового контролю у відповідача не було.

Відповідно до ст. 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Окрім цього, беручи до уваги відсутність підстав для проведення самої перевірки, зважаючи що і перевірка, і її результати є елементами одного виду податкового контролю, суд вважає за необхідне визнати протиправними дії зі здійснення всього виду контролю, а не одного його елементу.

Відповідно до ч.1 ст.94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

На підставі викладеного, сплачений позивачем судовий збір у розмірі 73,08 грн. підлягає присудженню з Державного бюджету України.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 86, 94, 159 - 163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2. Визнати протиправними дії Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області зі здійснення податкового контролю у вигляді проведення з 02.08.2014 року по 10.08.2014 року документальної позапланової виїзної перевірки Приватного підприємства "Арзаміт" та подальшого внесення змін до автоматизованої системи В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» на підставі акту №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 року з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП В«АртсітіВ» за період з 01.05.2011 року по 31.03.2013 року, ТОВ В«Браво СРЛВ» за період з 01.09.2012 року по 30.09.2012 року, ТОВ В«ІнкомфармаВ» за період з 01.02.2014 року по 31.03.2014 року та ПП В«Інтеко-ТрейдВ» за період з 01.03.2013 року по 31.07.2013 року в частині коригування в бік зменшення податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 697312,00 грн. та податкових зобов'язань з податку на додану вартість в сумі 761289,00 грн., попередньо задекларованих Приватним підприємством В«АрзамітВ» .

3. Зобов'язати Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області відновити в автоматизованій системі В«Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА УкраїниВ» показники податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 697312,00 грн. та податкових зобов'язань з податку на додану вартість в сумі 761289,00 грн., задекларовані Приватним підприємством В«АрзамітВ» по взаємовідносинах з ПП В«АртсітіВ» за період з 01.05.2011 року по 31.03.2013 року, ТОВ В«Браво СРЛВ» за період з 01.09.2012 року по 30.09.2012 року, ТОВ В«ІнкомфармаВ» за період з 01.02.2014 року по 31.03.2014 року та ПП В«Інтеко-ТрейдВ» за період з 01.03.2013 року по 31.07.2013 року, що були відкориговані в електронній базі даних на підставі акту №205/11-23-22-02/31562841 від 17.10.2014 року про результати позапланової виїзної перевірки ПП В«АрзамітВ» .

Присудити Приватному підприємству В«АрзамітВ» , код ЄДРПОУ 31562841, судовий збір у розмірі 73,08 грн. з Державного бюджету України.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня отримання копії постанови у повному обсязі, апеляційної скарги.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду ОСОБА_1

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2015
Оприлюднено04.09.2015
Номер документу49416608
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/3832/14

Постанова від 22.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 18.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 03.06.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Постанова від 16.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 03.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 24.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 23.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Зайцев М.П.

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні