Постанова
від 22.02.2012 по справі 4-332/12
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 4-332/12

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2012 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Губко А.О., розглянувши подання старшого слідчого 2-го відділення слідчого відділу Управління СБ України в Київській області ОСОБА_1 погоджене з першим заступником прокурора Київської області Клюге Г. щодо надання дозволу Контрольно-ревізійному управлінню у Київській області на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» (Київська область, Іванківський район, м. Чорнобиль, вул. Радянська, 41, код ЄДРПОУ 23570533) за період з 01.01.2007 року по 15.02.2012 року для забезпечення розслідування кримінальної справи № 214, -

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий 2-го відділення слідчого відділу Управління СБ України в Київській області ОСОБА_1 звернувся до суду з поданням про проведення позапланової виїзної ревізії, погодженим заступником прокурора Київської області Клюге Г.

Свої вимоги слідчий мотивує тим, що Слідчим відділом Управління СБ України в Київській області розслідується кримінальна справа № 214, яку порушено 02.02.2012 р. за фактом використання службовими особами ДСП "Техноцентр" бюджетних коштів в особливо великих розмірах усупереч їх цільовому призначенню в сумі 907687,90 грн., тобто за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 210 КК України.

Як вбачається з матеріалів кримінальної справи, 27.09.2001 року наказом генерального директора Державного спеціалізованого підприємства "Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" (далі за текстом ДСП "Техноцентр") ОСОБА_2 №161 "Про створення Управління капітального будівництва у складі Замовника будівництва комплексу "ОСОБА_2 ДСП "Техноцентр", в складі ДСП "Техноцентр" створено відособлений підрозділ "Управління капітального будівництва".

У 2008 році генеральним директором Українського державного об'єднання "Радон" - директором ДСП "Техноцентр" ОСОБА_2 затверджено Положення про службу замовника капітального будівництва комплексу виробництв "Вектор", яке визначає правовий статус, цілі, предмет діяльності та управління Служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв "Вектор".

Відповідно до штатних розписів ДСП "Техноцентр", по Службі замовника будівництва комплексу "ОСОБА_2 - 25 посад, в тому числі Управлінню капітального будівництва (УКБ) передбачено 6 посад, в 2008 році - 22 посади, в тому числі по УКБ - 3 посади, у 2009 році - 13 посад, в тому числі по УКБ - 3 посади.

Планами використання бюджетних коштів на 2007-2009 роки за КПКВ 3201190 "Будівництво пускового комплексу "Вектор", КЕКВ 2123 "Інше будівництво (придбання)" та КЕКВ 2410 "Капітальні трансфери підприємствам (установам організаціям)" передбачено фінансування вказаної програми в тому числі видатків на заробітну плату, нарахування на заробітну плату працівників Служби замовника ДСП "Техноцентр".

Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2009 рік, за КПКВ 3201190 "Будівництво пускового комплексу "Вектор" та експлуатація його об'єктів" по КЕКВ 2410 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)", підприємству затверджено видатки за спеціальним фондом на загальну суму 35 277 000 гривень, в тому числі видатки на "Утримання служби замовника" затверджено в розмірі 214 500,00 грн., у тому числі:

-оплата праці працівників - 1 265800 грн.;

-нарахування на заробітну плату - 585360 грн.;

Крім цього відповідно до наказу № 133 від 25.06.2008 року директора ДСП "Техноцентр" "Про виконання програмних робіт", працівники підприємства, що не включені до штату Служби замовника будівництва комплексу "Вектор", а саме бухгалтери, провідний інженер з фізичного захисту, цивільного захисту та мобілізаційної роботи та інших структурних підрозділів залучались до підготовки першої черги комплексу виробництва "Вектор".

Відповідно до п.3 наказу: "бухгалтерії нарахування та виплату заробітної плати відносити до кошторису витрат по коду економічної класифікації видатків - 2410 КПКВ 3201190 "Будівництво пускового комплексу "Вектор".

Аналогічного змісту накази № 152 від 22.07.2008 р, № 168 від 20.08.2008 р., № 197 від 30.08.2008 р., № 219 від 05.11.2008 р., №238 від 02.12.2008 р., в тому числі і по нарахуванню надбавок до заробітної плати.

Однак встановлено, що 45 працівникам структурних підрозділів ДСП "Техноцентр", які не входили до складу служби замовника, в 2009 році нараховані заробітна плата та інші виплати за рахунок бюджетної програми 3201190 КЕКВ 2140.

Відповідно до довідки позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДСП "Техноцентр" за період 01.01.2007 р. по 31.12.2009 р. №33-31/06., що складена КРВ в м. Славутич за 21.04.2011 р. в порушення вимог ст. 7. п .1 ст. 23, п.2 ст.51 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІІ, п.5 Порядку №228 за рахунок видатків передбачених за КПКВ 3201190КЕКВ 2123, КЕКВ 2410 ДСП "Техноцентр" протягом періоду з 01.01.2007 по 31.12.2009 виплачено заробітну плату в сумі 1351865,99 грн., надбавку за роботу вахтовим методом в сумі 165335,00 грн., та перераховано внески до державних цільових фондів в сумі 568732,55 грн. працівникам підприємства, які не належать до управління капітального будівництва.

Крім цього відповідно до висновку експертного економічного дослідження №7080/11-45 від 18.01.2012 року висновки довідки позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ДСП "Техноцентр" №33-31/06 від 21.04.2011 р., в частині нецільового використання бюджетних коштів в зв'язку з відшкодуванням витрат за рахунок видатків, передбачених за КПКВ 3201190 КЕКВ 2410 ДСП "Техноцентр" протягом 2009 року (виплату заробітної плати, надбавок за роботу вахтовим методом, перерахувань внесків до державних цільових фондів) працівникам підприємства, які не належать до управління капітального будівництва, підтверджується в сумі 907687,90 грн.

Таким чином, в ході досудового слідства необхідно встановити, чи за цільовим призначенням були використані кошти державного бюджету за КПКВ 3201190КЕКВ 2123, КЕКВ 2410 ДСП "Техноцентр", а саме виплата заробітної плати, надбавок за роботу вахтовим методом, перерахувань внесків до державних цільових фондів працівникам структурних підрозділів ДСП "Техноцентр", які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» ДСП «Техноцентр», протягом періоду з 01.01.2007 року по 15.02.2012 рік.

Вивчивши подання, матеріали справи, вважаю за необхідне подання задовольнити та дозволити проведення відповідної ревізії.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11 та 14 Закону України «Про Державну контрольно-ревізійну службу в Україні» від 26.01.1993 року зі змінами та доповненнями, суддя -

П О С Т А Н О В И В:

Призначити позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» (Київська область, Іванківський район, м. Чорнобиль, вул. Радянська, 41, код ЄДРПОУ 23570533) за період з 01.01.2007 року по 15.02.2012 року з метою встановлення обґрунтованості та законності перерахування грошових коштів державного бюджету на користь працівників структурних підрозділів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", в тому числі і тим, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр», проведення якої доручити ревізорам Державної фінансової інспекції в Київській області в період з 27.02.2012 року по 20.03.2012 року.

Проведення ревізії доручити ревізорам Контрольно-ревізійного управління в Київській області.

В ході ревізії встановити:

Чи у відповідності із чинним законодавством використовувались бюджетні кошти Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» протягом періоду з 01.01.2007 року до 15.02.2012 р.? Які при цьому порушення чинного законодавства були допущені і ким саме? На підставі яких розпорядчих та фінансових документів Державне спеціалізоване підприємство «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", перерахувало грошові кошти Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр» на користь працівників структурних підрозділів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", в тому числі і тим, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр»?

Яке джерело походження грошових коштів, які були перераховані з розрахункових рахунків Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 15.02.2012 року на користь працівників структурних підрозділів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", в тому числі і тим, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр»? Чи могли зазначені грошові кошти бути використаними для виплати заробітної плати, надбавок за роботу вахтовим методом, перерахувань внесків до державних цільових фондів працівникам структурних підрозділів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр»? Якщо, ні то які при цьому при цьому порушення чинного законодавства були допущенні і ким саме?

Чи за цільовим призначенням і з дотриманням вимог бюджетного законодавства України щодо використання бюджетних коштів за цільовим призначенням були виділені і використані грошові кошти державного бюджету, які були перераховані з розрахункових рахунків Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 15.02.2012 року на користь працівників структурних підрозділів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр", в тому числі і тих, які не входили до складу служби замовника з капітального будівництва комплексу виробництв «Вектор» Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів «Техноцентр»? Якщо зазначені грошові кошти були виділені і використані не за цільовим призначенням, то які при цьому при цьому порушення чинного законодавства були допущенні і ким саме? Чи були завдані збитки державі в наслідок нецільового використання грошових коштів Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 15.02.2012 року? В позитивному випадку, який розмір цих збитків, та чиїми діями вони були завдані?

Чи за цільовим призначенням були використані кошти Державного спеціалізованого підприємства «Центр переробки та захоронення техногенних відходів "Техноцентр" в період з 01.01.2007 року до 15.02.2012 року? Якщо, ні то які при цьому при цьому порушення чинного законодавства були допущенні і ким саме?

Суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.02.2012
Оприлюднено02.10.2015
Номер документу51261178
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —4-332/12

Постанова від 22.02.2012

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Губко А. О.

Постанова від 20.07.2012

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Луганськ

Коліуш О. Л.

Постанова від 31.10.2012

Кримінальне

Свердловський міський суд Луганської області

Колтун В. А.

Постанова від 24.02.2012

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Смик С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні