1.3.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі після усунення недоліків позовної заяви
26 вересня 2015 року СєвєродонецькСправа № 812/1476/15
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ:
26 вересня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії, в якому позивач просить суд:
- визнати протиправним і скасувати рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 року №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.";
- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області в зв'язку з безпідставною відмовою ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови;
- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3 в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації ОСОБА_1 кандидатом на посаду Лисичанського міського голови;
- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4 в зв'язку з безпідставною відмовою ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови;
- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5 в зв'язку з безпідставною відмовою ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови;
- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 в зв'язку з безпідставною відмовою ОСОБА_1 в реєстрації кандидатом на посаду Лисичанського міського голови;
- зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію невідкладно розглянути заяву ОСОБА_1 про реєстрацію кандидатом на посаду Лисичанського міського голови від 21 вересня 2015 року і прийняти рішення щодо реєстрації у повній відповідності до вимог статей 40 і 43 Закону України «Про місцеві вибори»;
- зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області негайно надати Луганському адміністративному суду звіт про виконання постанови суду.
Так, ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2015 року адміністративний позов суб'єкта виборчого процесу - кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії залишено без руху, запропоновано позивачу у строк до 09 год. 00 хв. 26 вересня 2015 року усунути зазначені в ухвалі недоліки позовної заяви шляхом надання до суду документів, що підтверджують статус позивача як кандидата на посаду Лисичанського міського голови, або надання позовної заяви з уточненням статусу позивача.
26 вересня 2015 року недоліки позовної заяви позивачем були усунені в строк, встановлений ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2015 року.
Відповідно до частини другої статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.
Адміністративний позов відповідає вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України.
Позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, позовна заява підсудна Луганському окружному адміністративному суду. Підстав для повернення заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.
Згідно з п.1. ч.2 ст. 110 Кодексу адміністративного судочинства України суд до судового розгляду адміністративної справи вживає заходи для всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення справи в одному судовому засіданні протягом розумного строку. З цією метою суд може прийняти рішення про витребування документів та інших матеріалів; навести необхідні довідки; провести огляд письмових та речових доказів на місці, якщо їх не можна доставити до суду; призначити експертизу, вирішити питання про необхідність залучення свідків, спеціаліста, перекладача.
Керуючись ст.ст. 107, 160, 165, 172 Кодексу адміністративного судочинства України,
УХВАЛИВ:
Відкрити провадження у адміністративній справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії.
Призначити справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 26 вересня 2015 року на 14 год. 00 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18.
Позивачу - надати оригінали документів, які додані до позовної заяви в копіях, - для огляду в судовому засіданні.
Запропонувати відповідачу в разі невизнання позову надати суду до початку судового розгляду справи письмові заперечення проти позову та докази, які у нього є.
Зобов'язати відповідача Лисичанську міську виборчу комісію надати у судове засідання належним чином завірені копії для приєднання до матеріалів справи та оригінали для огляду у судовому засіданні:
- пакет документів ОСОБА_1, які були надані ним, як кандидатом на посаду Лисичанського міського голови до Лисичанської виборчої комісії Луганської області; оригінали зазначених документів надати для огляду у судовому засіданні, а також їх завірені копії, - для приєднання до матеріалів справи.
- постанову про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови до Лисичанської виборчої комісії Луганської області; оригінали зазначених документів надати для огляду у судовому засіданні, а також їх завірені копії, - для приєднання до матеріалів справи.
- документи, що підтверджують повноваження членів Лисичанської виборчої комісії Луганської області; оригінали зазначених документів надати для огляду у судовому засіданні, а також їх завірені копії, - для приєднання до матеріалів справи.
У випадку відсутності зазначених документів надати письмові пояснення, щодо відсутності перелічених документів.
Справа розглядатиметься колегією у складі трьох суддів Луганського окружного адміністративного суду.
Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати сторонам.
Відповідачу разом з ухвалою про відкриття провадження у справі надіслати копію адміністративного позову з доданими до нього документами.
СуддяІ.В. Тихонов
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2015 |
Оприлюднено | 01.10.2015 |
Номер документу | 51422486 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
І.В. Тихонов
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні