Ухвала
від 25.09.2015 по справі 812/1476/15
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

1.3.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

25 вересня 2015 рокуСєвєродонецьк№ 812/1476/15

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Тихонов І.В., розглянувши матеріали адміністративного позову суб'єкта виборчого процесу - кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_2, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

25 вересня 2015 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов суб'єкта виборчого процесу - кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_2, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 року №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.";

- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1;

- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_2 в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1;

- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3 в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1;

- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4 в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1;

- встановити факт грубого одноразового порушення законодавства України про місцеві вибори з боку членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 в зв'язку з безпідставною відмовою в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1;

- зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію невідкладно розглянути заяву кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1 від 21 вересня 2015 року і прийняти рішення щодо реєстрації у повній відповідності до вимог статей 40 і 43 Закону України «Про місцеві вибори»;

- зобов'язати Лисичанську міську виборчу комісію Луганської області негайно надати Луганському адміністративному суду звіт про виконання постанови суду.

Згідно із частиною 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у позовній заяві зазначаються:

1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;

2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;

3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;

4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;

5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;

6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Відповідно частини першої статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.

Оскільки за правилами частини першої статті 172 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій мають суб'єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), то в позовній заяві обов'язково повинен бути вказаний статус позивача із зазначенням документа, який підтверджує цей статус.

Позивач звернувся до суду з позовом як суб'єкт виборчого процесу - кандидат на посаду Лисичанського міського голови.

Відповідно до частини першої статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» кандидат на посаду сільського, селищного, міського голови, старости реєструється відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 40 цього Закону.

Згідно з частиною четвертою статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» територіальна виборча комісія не пізніше як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої організації партії, від якої висунуто кандидата, відповідному кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, або його довіреній особі.

Відповідно до частини п'ятої статті 43 Закону України «Про місцеві вибори» у разі реєстрації кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости відповідна територіальна виборча комісія у триденний строк з дня прийняття рішення про реєстрацію видає представнику місцевої організації партії, від якої висунуто кандидата, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости або його довіреній особі посвідчення кандидата за формою, встановленою Центральною виборчою комісією.

Таким чином, з огляду на положення статті 43 Закону України «Про місцеві вибори», особа набуває статусу кандидата на посаду міського голови з моменту прийняття відповідного рішення територіальною виборчою комісією, і повноваження кандидата на посаду міського голови повинні підтверджуватися рішенням або посвідченням кандидата на посаду міського голови.

Зі змісту позовної заяви вбачається, що ОСОБА_1 відмовлено у реєстрації його як кандидата на посаду Лисичанського міського голови, тобто на час звернення до суду він не набув відповідного статусу.

Відповідно до частини 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

З огляду на наведене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху, запропонувавши позивачу усунути її недоліки шляхом надання до суду документів, що підтверджують статус позивача як кандидата на посаду Лисичанського міського голови, або надання позовної заяви з уточненням статусу позивача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 53, 60, 106, 108, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Позовну заяву суб'єкта виборчого процесу - кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1 до Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області, голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_2, заступника голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_3, секретаря Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_4, членів Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10 про визнання дій протиправними, визнання протиправною та скасування постанови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області від 24 вересня 2015 №9 «Про відмову в реєстрації кандидата на посаду Лисичанського міського голови ОСОБА_1.» та про зобов'язання вчинити певні дії залишити без руху.

Запропонувати позивачу у строк до 09 год. 00 хв. 26 вересня 2015 року усунути зазначені в ухвалі недоліки позовної заяви шляхом надання до суду документів, що підтверджують статус позивача як кандидата на посаду Лисичанського міського голови, або надання позовної заяви з уточненням статусу позивача.

У разі ненадання вищезазначених документів адміністративний позов буде вважатися неподаним і підлягатиме поверненню.

Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала суду може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з дня її постановлення.

СуддяІ.В. Тихонов

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2015
Оприлюднено01.10.2015
Номер документу51422514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1476/15

Ухвала від 30.09.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 29.09.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 26.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 25.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 26.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні