ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
02 липня 2010 року м. Київ№ 2а-9938/10/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись з матеріалами справи
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергореконструкція"
до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Києва
про скасування податкового повідомлення - рішення від 30.12.2009 №0009442312/0 ,
ВСТАНОВИВ:
30.06.2010 товариство з обмеженою відповідальністю "Укренергореконструкція" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва про скасування податкового повідомлення - рішення №0009442312/0 від 30.12.2009 та визнання нечинним акту перевірки від 17.12.2009 №2227/23-12/35255848.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.07.2010 було відмовлено позивачеві у відкритті провадження в адміністративній справі у частині позовних вимог щодо визнання нечинним акту перевірки від 17.12.2009 №2227/23-12/35255848.
У частині позовних вимог щодо скасування податкового повідомлення - рішення №0009442312/0 від 30.12.2009 позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність, відповідає вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства і вона підсудна даному адміністративному суду. Також, немає інших підстав для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.
Також, позивач у позовній заяві просить забезпечити адміністративний позов шляхом винесення ухвали про заборону вчиняти відповідачу будь-які дії щодо стягнення з ТОВ "Укренергореконструкція" суми донарахувань згідно прийнятого податкового повідомлення-рішення №0009442312/0 від 30.12.2009 до ухвалення рішення у адміністративній справі.
Відповідно до частин першої та третьої статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі. У інших випадках питання про забезпечення адміністративного позову вирішується в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі.
У даному випадку позивачем не надано достатнього обгрунтування необхідності вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, а також не вбачається терміновості віришення даного питання.
Керуючись ст.ст. 104-107 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі у частині позовних вимог щодо скасування податкового повідомлення - рішення №0009442312/0 від 30.12.2009.
2. Запропонувати відповідачеві подати до 16.07.2010 року письмові заперечення проти позову та докази, які у нього є.
3. Справа розглядатиметься суддею одноособово.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати позивачу та відповідачу разом з інформацією про їхні процесуальні права і обов'язки. Відповідачу надіслати також копію позовної заяви та доданих до неї документів.
4. Явку повноважних представників сторін визнати обов'язковою.
5. Витребувати від позивача:
- власне письмове підтвердження того, що у провадженні судів України або іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує спір, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет і з тих же підстав та немає рішення цих органів з такого спору;
- всі оригінали доданих до позовної заяви документів (для огляду у судовому засіданні) або письмові пояснення з зазначенням поважних причин їх відсутності.
6. Питання про забезпечення адміністративного позову вирішити у судовому засіданні.
Суддя О.П. Огурцов
Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2010 |
Оприлюднено | 06.10.2015 |
Номер документу | 51651340 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Огурцов О.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні