ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
03 червня 2010 рокум. Київ№ 2а-7270/10/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Блажівська Н. Є., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ромзай"
до Кабінет Міністрів України Міністерство фінансів України Державне казначейство України
про визнання незаконними та скасування розпорядження від 494-р від 07.05.2009р. , наказу від 08.05.2009р. № 650 в частині,
В С Т А Н О В И В
Товариство з обмеженою відповідальністю «Розмай»звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та Державного казначейства України про визнання незаконним та скасування абзацу 2 пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 травня 2009 року № 494-р «Про заходи щодо підвищення рівня безпеки громадян»; визнання незаконним та скасування Наказу Міністерства фінансів України «Про зупинення дії ліцензій Міністерства фінансів України на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор»від 8 травня 2009 року № 650 в частині зупинення дії ліцензії Міністерства фінансів України на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «Розмай»; стягнення з Державного казначейства України –Державного бюджету України на користь Позивача –Товариства з обмеженою відповідальністю «Розмай»збитки в сумі 606902,77 грн. на поточний рахунок Позивача р/р 26004039261600 в АТ «УкрСиббанк», м. Харків, МФО 351005, код ЗКПО 32097504.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва № 2а-7270/10/2670 від 13 травня 2010 року позовну заяву повернено Позивачу в частині позовних вимог про визнання незаконним та скасування Наказу Міністерства фінансів України «Про зупинення дії ліцензій Міністерства фінансів України на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор»від 8 травня 2009 року № 650 в частині зупинення дії ліцензії Міністерства фінансів України на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «Розмай».
Спір в частині визнання незаконним та скасування абзацу 2 пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 травня 2009 року № 494-р «Про заходи щодо підвищення рівня безпеки громадян»та стягнення з Державного казначейства України на користь Позивача –Товариства з обмеженою відповідальністю «Розмай»збитки в сумі 606902,77 грн. на поточний рахунок Позивача р/р 26004039261600 в АТ «УкрСиббанк», м. Харків, МФО 351005, код ЗКПО 32097504 виник із публічно-правових відносин і відповідно до статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України належить до компетенції адміністративних судів та має розглядатись у порядку адміністративного судочинства.
Підстав, встановлених статтями 108 та 109 Кодексу адміністративного судочинства України, для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі немає.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 104-107, 110 та 111 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі в частині визнання незаконним та скасування абзацу 2 пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 травня 2009 року № 494-р «Про заходи щодо підвищення рівня безпеки громадян»та стягнення з Державного казначейства України на користь Позивача –Товариства з обмеженою відповідальністю «Розмай»збитків в сумі 606902,77 грн. на поточний рахунок Позивача.
2. Провести підготовче провадження у справі до 7 червня 2010 року;
3. Копію ухвали направити сторонам.
У разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно - правового акту відповідно до статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач зобов'язаний опублікувати оголошення про це у виданні, у якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюдненний. Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно - правового акта, час і місце судового розгляду адміністративної справи. Оголошення повинно бути опубліковано не пізніше як за сім днів до судового розгляду.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Н.Є. Блажівська
Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.06.2010 |
Оприлюднено | 04.11.2015 |
Номер документу | 52941926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Блажівська Н.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні