Ухвала
від 01.12.2015 по справі 19/5007/8-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "01" грудня 2015 р. Справа № 19/5007/8-Б/12

За заявою Державного підприємства "Державний резервний насіннєвий фонд України" (м.Київ)

До боржника ОСОБА_1 господарства ім. Івана Франка (с.Райки, Бердичівський район, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

від кредиторів: ОСОБА_2 - представник Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, дов. №50/10-06-03 від 20.03.2015р.; ОСОБА_3 - представник ПАТ "Дельта Банк", дов. від 30.10.2015р.

від боржника: ОСОБА_4 - ліквідатор

В провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ОСОБА_1 господарства ім.Івана Франка (с.Райки Бердичівського району Житомирської області).

Ухвалою суду від 07.07.2015р. було зокрема, звільнено арбітражного керуючого ОСОБА_5 від виконання обов'язків ліквідатора ФГ ім. Івана Франка, призначено ліквідатором ФГ ім. Івана Франка арбітражного керуючого ОСОБА_4, продовжено строк ліквідаційної процедури банкрута ФГ ім.Івана Франка на шість місяців до 01.12.2015р. включно, відкладено розгляд справи, зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_5 та ліквідатора ОСОБА_4 вчинити певні дії по справі.

Ухвалою суду від 13.10.2015р. було прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду клопотання про затвердження реєстру вимог кредиторів; відкладено розгляд заяви арбітражного керуючого ОСОБА_5 №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора боржника; зобов'язано ліквідатора боржника ОСОБА_4 та арбітражного керуючого ОСОБА_5 вчинити певні дії по справі та надати витребувані судом документи.

15.10.2015р. на адресу суду від арбітражного керуючого ОСОБА_4 надійшли письмові пояснення по справі, з доданими до них документами.

15.10.2015р. на адресу господарського суду Житомирської області від Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №13166/10 від 06.10.2015р. про заміну кредитора по справі Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

Ухвалою суду від 19.10.2015р. було прийнято та призначено до розгляду в засіданні суду заяву Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №13166/10 від 06.10.2015р. про заміну кредитора по справі Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

23.10.2015р. на адресу суду від арбітражного керуючого ОСОБА_5 надійшли письмові пояснення по справі, в яких він зокрема, повідомляє, що не має можливості надати протокол засідання комітету кредиторів банкрута за результатами розгляду його заяви №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора банкрута.

01.12.2015р. до суду від арбітражного керуючого ОСОБА_4 надійшло клопотання, в якому він просить суд надати згоду ліквідатору банкрута на продаж майна ОСОБА_1 господарства ім.Івана Франка, яке перебуває в заставі ПАТ "Дельта Банк" в порядку статей 42, 64-66 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а саме: агрегат борошномельний малогабаритний АБМ - 03 "Колосок", що розташований за адресою: 13333, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Райки, вул. Центральна, буд. 386, будівля млина, літера "З"; нежитлова будівля, склад, літера А1, що знаходиться за адресою: 13333, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Райки, вул. Центральна, буд. 386. загальною площею 458, 7 кв.м.; нежитлова будівля, гараж, літера А1, що знаходиться за адресою: 13333, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Райки, вул. Центральна, буд. 386, загальною площею 469, 3 кв.м.

Розглянувши вищезазначене клопотання, суд прийшов до висновку прийняти та призначити його до розгляду в засіданні суду.

01.12.2015р. на адресу суду від ліквідатора боржника ОСОБА_4 надійшов поточний звіт про хід виконання ліквідаційної процедури, станом на 27.11.2015р.

01.12.2015р. до суду від ліквідатора боржника ОСОБА_4 надійшов відзив на заяву Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора по справі Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

01.12.2015р. на адресу суду від ліквідатора боржника ОСОБА_4 надійшли письмові пояснення по справі.

Цього ж числа, від ліквідатора боржника надійшло клопотання про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора ОСОБА_4 строком на шість місяців.

01.12.2015р. на адресу суду від Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області на виконання вимог суду надійшли документи.

Суд переходить до розгляду справи по суті.

В судовому засіданні розглядалась заява Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №13166/10 від 06.10.2015р. про заміну кредитора по справі Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

Представник Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області в судовому засіданні вищезазначену заяву підтримав в повному обсязі.

Як зазначалося вище, 01.12.2015р. до суду від ліквідатора боржника ОСОБА_4 надійшов відзив на заяву Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, в якому ліквідатор не заперечує про заміну кредитора по справі Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

Заслухавши представника Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, ліквідатора, дослідивши матеріали справи, судом було встановлено наступне.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів ДФС, які утворюються" у Житомирській області утворюється Бердичівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС.

Відповідно до додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014р. №311 "Перелік територіальних органів Міндоходів, які реорганізуються", Бердичівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів реорганізується шляхом приєднання до Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС.

Згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у ЄДР міститься інформація про юридичну особу - Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (ідентифікаційний код 39568607).

Відповідно до наказу ДФС України №757 від 06.10.2015р. "Про внесення змін до положень про територіальні органи ДФС у Житомирській області", затверджено, зокрема, зміни до Положення про Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, затвердженого наказом ДФС від 20.08.2014р. №56, зареєстрованого 26.12.2014, які є його невід'ємною частиною.

Згідно змін до Положення про Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області, Бердичівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов'язків Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області.

Відповідно до передавального акту від 05.06.2015р., затвердженого головою комісії з реорганізації Бердичівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, Бердичівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області (код ЄДРПОУ 38456041) передала своєму правонаступникові - Бердичівській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 39568607) все майно, яке обліковується на балансі, всі майнові права, пов'язані з майном, що передається, а також майнові права, які хоча і не пов'язані з майном органу, але належать ОДПІ відповідно до законодавства та правочинів, права власності на всі інші права та обов'язки перед всіма боржниками та кредиторами.

Бердичівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області, є єдиним правонаступником Бердичівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об'єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов'язків, стосовно всіх боржників та кредиторів ОДПІ.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 28.10.2015р., до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 29.09.2015р. внесено запис №13041120006001719 про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи Бердичівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області, в результаті реорганізації.

Частиною 1 ст. 25 ГПК України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

Відповідно до ст.21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі про банкрутство.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №13166/10 від 06.10.2015р. та замінити кредитора по справі Бердичівську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області на її правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області.

В судовому засіданні розглядалась заява арбітражного керуючого ОСОБА_5 №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора боржника.

23.10.2015р. на адресу суду від арбітражного керуючого ОСОБА_5 надійшли письмові пояснення по справі, в яких він зокрема, повідомляє, що не має можливості надати протокол засідання комітету кредиторів банкрута за результатами розгляду його заяви №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора банкрута.

Арбітражний керуючий ОСОБА_5 (колишній ліквідатор боржника) в судове засідання не з'явився.

Ліквідатор боржника ОСОБА_4 в засіданні суду зазначив, що звіт колишнього ліквідатора ОСОБА_5 про нарахування та виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора банкрута буде розглянуто на засіданні комітету кредиторів банкрута, після приведення реєстру вимог кредиторів ФГ ім.Івана Франка у відповідність до вимог ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Крім того, повідомив, що немає можливості надати оригінал протоколу засідання комітету кредиторів боржника №1 від 29.12.2014р. щодо встановлення грошової винагороди колишньому ліквідатору ОСОБА_5, оскільки зазначений протокол не було передано йому арбітражним керуючим ОСОБА_5

Дослідивши матеріали справи, заслухавши ліквідатора боржника, суд прийшов до висновку відкласти розгляд заяви арбітражного керуючого ОСОБА_5 №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора боржника.

В засіданні суду розглядалось клопотання ліквідатора ОСОБА_4 про затвердження реєстру вимог кредиторів ФГ ім. Івана Франка.

Дослідивши поданий відкоригований реєстр вимог кредиторів, заслухавши представника ліквідатора боржника, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до статті 4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", норми якого переважають у застосуванні над нормами Господарського процесуального кодексу, як спеціальні норми.

Постановою господарського суду Житомирської області від 12.03.2013р. було визнано банкрутом Фермерське господарство ім.І.Франка, відкрито ліквідаційну процедуру.

На момент розгляду справи, а саме, з 19.01.2013р. набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. відповідно до п.1-1 Прикінцевих та перехідних положень якого "Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури".

За таких обставин, при розгляді судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 22.12.2011р., що регулюють ліквідаційну процедуру.

Слід зазначити, що згідно ч.2 ст.25 вищезазначеного Закону, у попередньому засіданні господарський суд розглядає усі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесенні розпорядником до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнанні боржником та внесенні розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

Як свідчать матеріали справи, ухвалою суду від 24.01.2013р. було затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 господарства ім.І.Франка (с.Райки, Бердичівський район, Житомирська область).

Ухвала, є підставою для визначення кількості голосів, які належали кожному конкурсному кредитору під час прийняття рішення на зборах (комітеті) кредиторів.

Пунктом 7 ч.2 ст.25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що внесення змін до затвердженого господарським судом реєстру вимог кредиторів здійснюється виключно за наслідками перегляду ухвали господарського суду в апеляційному та касаційному порядку або за нововиявленими обставинами, а також у разі правонаступництва.

Крім того, вказаним вище Законом не передбачено затвердження судом приведеного у відповідність реєстру нормами чинного законодавства про банкрутство, адже відповідно до ч.2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" саме ліквідатор з дня свого призначення веде реєстр вимог кредиторів.

Відповідно до ч.1, ч.2 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку відмовити у задоволенні клопотання ліквідатора про затвердження реєстру вимог кредиторів боржника.

Як зазначалося вище, 01.12.2015р. на адресу суду від ліквідатора боржника ОСОБА_4 надійшов поточний звіт про хід виконання ліквідаційної процедури, станом на 27.11.2015р.

В засіданні суду розглядався поточний звіт про хід виконання ліквідаційної процедури, станом на 27.11.2015р.

Ліквідатор боржника вимоги ухвали суду від 13.10.2015р. виконав частково.

В засіданні суду розглядалось клопотання ліквідатора боржника про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора по справі на 6 місяців.

Ліквідатор боржника в судовому засіданні вищезазначене клопотання підтримав в повному обсязі.

Представники кредиторів в засіданні суду не надали заперечень відносно клопотання ліквідатора боржника про продовження строку ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора по справі на шість місяців.

Слід зазначити, що при вирішені даної справи судом застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011р.

Господарський суд розглянувши вищезазначене клопотання про продовження процедури ліквідації, прийшов до висновку його задовольнити та продовжити строк ліквідаційної процедури та повноваження ліквідатора на шість місяців до 01.06.2016р. включно, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно зі ст. 4-5 Господарського процесуального кодексу України господарські суди здійснюють правосуддя шляхом прийняття обов'язкових до виконання на усій території України рішень, ухвал, постанов.

Відповідно до ст.37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.

Під ліквідацією розуміється припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

Відповідно до ч.3 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно ч.6 ст. 45 цього Закону, у разі якщо на момент закінчення строку ліквідації залишилися непроданими активи боржника і негайний продаж матиме наслідком істотну втрату їх вартості, ліквідатор передає такі активи в управління визначеній господарським судом юридичній особі, яка зобов'язана вжити заходів щодо продовження погашення заборгованості кредиторів боржника за рахунок отриманих активів. Ліквідатор у разі потреби передавання активів боржника, які залишаються непроданими на час закінчення процедури ліквідації, в управління іншій юридичній особі погоджує кандидатуру такої особи з комітетом кредиторів та звертається до господарського суду з відповідним клопотанням.

Статтею 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

У разі якщо господарський суд дійшов висновку, що ліквідатор не виявив або не реалізував майнові активи банкрута у повному обсязі, суд виносить ухвалу про призначення нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом, якщо інше не передбачено цим Законом. Новий ліквідатор очолює ліквідаційну комісію і діє згідно з вимогами цього Закону. Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Станом на день розгляду справи строк ліквідаційної процедури закінчився, проте ліквідація банкрута не завершена.

Як вбачається із матеріалів справи, судом призначено нового ліквідатора боржника, якому необхідний час для вчинення всіх необхідних дій для завершення ліквідаційної процедури по справі, зокрема: вчинення дій до продажу майна боржника.

Таким чином, вказані обставини свідчать про незавершення ліквідаційної процедури банкрута з об'єктивних причин, а саме - призначення нового ліквідатора та неможливість завершення ліквідації банкрута у визначений Законом строк взагалі.

Враховуючи, що станом на день судового розгляду справи, строк ліквідаційної процедури фактично закінчується, а ліквідація банкрута не завершена і для її завершення потрібен додатковий час, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора задовольнити і продовжити строк ліквідаційної процедури на шість місяців.

При цьому, суд виходить з системного аналізу положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема ст. ст. 37, 45, 46, якими визначено поняття ліквідації, підстав та порядку її завершення, відповідно до яких, ліквідація банкрута це припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення вимог кредиторів шляхом продажу його майна, і яка закінчується не збігом строку ліквідаційної процедури, а завершенням продажу майна банкрута, включеного до ліквідаційної маси, завершенням розрахунків з кредиторами, затвердженням звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу та внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи-банкрута.

Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, відкласти розгляд справи.

Керуючись ст.ст.77,86 ГПК України, ст.ст.37-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд,-

УХВАЛИВ:

1. Прийняти та призначити до розгляду в засіданні суду клопотання ліквідатора ОСОБА_4 про надання згоди на продаж майна ОСОБА_1 господарства ім.Івана Франка, яке перебуває в заставі ПАТ "Дельта Банк" в порядку статей 42, 64-66 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

2. Задовольнити заяву Бердичівської ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області №13166/10 від 06.10.2015р.

3. Замінити кредитора по справі Бердичівську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області (ідентифікаційний код 38456041) на його процесуального правонаступника Бердичівську ОДПІ Головного управління ДФС у Житомирській області (ідентифікаційний код 39568607).

4. Відкласти розгляд заяви арбітражного керуючого ОСОБА_5 №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора боржника.

5. Відмовити у задоволенні клопотання ліквідатора ОСОБА_4 про затвердження реєстру вимог кредиторів боржника.

6. Задовольнити клопотання ліквідатора боржника ОСОБА_4 про продовження ліквідаційної процедури боржника та повноважень ліквідатора на шість місяців.

7. Продовжити строк ліквідаційної процедури банкрута ОСОБА_1 господарства ім.Івана Франка та повноваження ліквідатора боржника ОСОБА_4 на шість місяців до 01.06.2016р. включно.

8. Відкласти розгляд справи.

9. Призначити наступне засідання суду на "02" лютого 2016 р. о 10:00 в приміщенні господарського суду Житомирської області, каб.407.

10. Зобов'язати арбітражного керуючого ОСОБА_4:

- сформувати нові представницькі органи кредиторів;

- надати господарському суду проміжний звіт про хід ліквідаційної процедури банкрута, протокол засідання комітету кредиторів по його розгляду;

- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;

- повідомляти комітет кредиторів та суд щодо надходження та витрачання коштів у ході проведення ліквідаційної процедури;

- закрити рахунки банкрута у банківських установах виявлені при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника;

- надати підтверджуючі документи щодо закінчення строку дії договорів оренди з власниками земельних ділянок сільськогосподарського призначення загальною площею 348,0752 га;

- надати довідку з відділу земельних ресурсів про наявні (відсутні) у боржника на праві власності та на праві постійного користування земельні ділянки (станом на день розгляду справи);

- надати протокол засідання комітету кредиторів банкрута ФГ ім.Івана Франка за результатами розгляду заяви арбітражного керуючого ОСОБА_5 №01-12/296 від 18.08.2015р. про затвердження звіту ліквідатора про нарахування і виплату грошової винагороди за період виконання ним повноважень ліквідатора боржника;

- здійснювати продаж майна з неухильним дотриманням норм Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року;

- за результатами проведеної роботи, згідно зі ст. 46 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подати ліквідаційний баланс, звіт про проведену роботу та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків (докази, що свідчать про відсутність ліквідаційної маси; реєстр вимог кредиторів з зазначенням сум, які є неможливими до погашення; пояснювальну записку ліквідатора до ліквідаційного балансу).

11. Зобов'язати ПАТ "Дельта Банк" надати:

- надати для огляду в судовому засіданні протокол №1 засідання комітету кредиторів банкрута ФГ ім.Івана Франка від 29.12.2014р.;

- надати письмові пояснення на клопотання ліквідатора ОСОБА_4 про надання згоди на продаж майна ОСОБА_1 господарства ім.Івана Франка, яке перебуває в заставі ПАТ "Дельта Банк" в порядку статей 42, 64-66 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- надати письмову інформацію про стан погашення зобов'язань боржника, майновими поручителями;

- надати іпотечний договір № 02.3-1.5/02/І01/08-КЛТ від 31 грудня 2008 року укладений між майновим поручителем ОСОБА_6 та банком, іпотечний договір № 02.3-1.5/02/І02/08-КЛТ від 31 грудня 2008 року укладений між майновим поручителем ОСОБА_7 та банком, договір застави №02.3-1.5/04/302/08-КЛТ від 31 грудня 2008 року укладеного між майновим поручителем ОСОБА_8 та банком, договір застави № 02.3-1.5/04/303/08-КЛТ від 31 грудня 2008 року укладений між майновим поручителем ОСОБА_9 та банком (оригінали для огляду, копії до справи).

Викликати у судове засідання ліквідатора ОСОБА_4, уповноважених представників кредиторів та арбітражного керуючого ОСОБА_5

Ухвала суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

У зв'язку із запровадженням автоматизованої системи документообігу у господарському суді будь-які заяви та клопотання у письмовому вигляді повинні бути зареєстровані в канцелярії суду до початку судового засідання.

Окрім того, учасникам судового процесу звернути увагу на необхідність належного оформлення документів (заяв, клопотань), що подаються до суду, з врахуванням того, що зміст об'єднуваних вимог у відповідній заяві чи клопотанні повинен мати однорідний характер, у випадку заявлення вимог, що мають різні підстави виникнення, то вказані вимоги слід розділяти та пред'являти до суду окремими оформленими документами.

Суддя Костриця О.О.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення01.12.2015
Оприлюднено09.12.2015
Номер документу54001274
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/5007/8-б/12

Постанова від 30.09.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 30.09.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 27.09.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 20.08.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 04.08.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Крейбух О.Г.

Ухвала від 06.07.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 06.07.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.05.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.05.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 13.05.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні