Ухвала
від 03.12.2015 по справі 826/14738/15
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/14738/15

У Х В А Л А

"03" грудня 2015 р. м. Київ

Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Карпушова О.В. , перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 жовтня 2015 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд Афіш Україна" до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В :

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від "05" жовтня 2015 р. позов задоволено повністю.

На зазначену постанову суду відповідачем подано апеляційну скаргу. Разом з тим апелянтом надано клопотання про звільнення від сплати судового збору.

Розглянувши доводи клопотання, зазначаємо наступне:

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про судовий збір", судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Відповідно до ст. 8 Закону України "Про судовий збір", враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

Згідно ч. 1 ст. 88 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Як зазначено в Постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 23 січня 2015 року "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України "Про судовий збір", як зазначає у своїх рішеннях Вищий адміністративний суд України, обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору (ухвали Вищого адміністративного суду України від 20 січня 2014 року № 36722122, від 15 квітня 2014 року № 38331796, від 29 липня 2014 року № 39942890).

Звільнення окремих суб'єктів владних повноважень від сплати судового збору у зв'язку із внесенням змін до Закону України "Про судовий збір" згідно із Законом України від 22 травня 2015 року № 484-VIII, який набрав чинності з 01 вересня 2015 року, не відповідає п. 2 ч. 3 ст. 129 Конституції України, згідно з яким основними засадами судочинства є: рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, що відображено також у п. 3 ч. 1 ст. 7 КАС України, оскільки таке звільнення може розцінюватися, як надання окремим учасникам судового процесу процесуальних переваг перед іншими. Саме з цим законодавець пов'язує закріплення на законодавчому рівні обов'язку сплати судового збору для суб'єктів владних повноважень та виключення їх з переліку осіб, які звільнені від сплати судового збору.

Але, суд апеляційної інстанції вважає за можливе задовольнити клопотання Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києвіпро звільнення від сплати судового збору частково, та відстрочити оплату судових витрат до ухвалення судового рішення у справі. Зазначене клопотання підлягає частковому задоволенню, з відстроченням сплати судових витрат до ухвалення судового рішення у справі.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", що набрав чинності 01.09.2015 року, за подання апеляційної скарги на рішення суду, розмір судового збору складає 110 відсотків ставки, що підлягає сплаті при подані позовної заяви.

Апелянт подав апеляційну скаргу на постанову суду за позовом майнового характеру, тому сума судового збору, яку потрібно буде сплатити, складає 5359,20 грн. (4875х110%).

Оскільки апеляційна скарга подана у встановлений законом строк і з урахуванням часткового задоволення клопотання відповідає вимогам ст. 187 КАС України, вона підлягає прийняттю до розгляду судом апеляційної інстанції.

Окрім того, з метою забезпечення апеляційного розгляду справи необхідно провести певні підготовчі дії.

Керуючись ст.ст. 187, 189, 190 КАС України,

У Х В А Л И В :

Клопотання Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві- задовольнити частково.

Відстрочити Державній податковій інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві сплату судових витрат у розмірі 5359,20 грн. до ухвалення судового рішення у справі.

Відкрити апеляційне провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 жовтня 2015 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гранд Афіш Україна" до Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м.Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Встановити строк до 14 грудня 2015 року, протягом якого можуть бути подані заперечення на апеляційну скаргу.

Провести підготовку справи до апеляційного розгляду у відповідності з вимогами ст. 190 КАС України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Карпушова О.В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2015
Оприлюднено08.12.2015
Номер документу54012039
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14738/15

Ухвала від 30.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Нечитайло О.М.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 27.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 13.01.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 16.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 03.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Ухвала від 03.12.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Постанова від 05.10.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні